614. forduló, 616. forduló, Leon Silver összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 1. 9h:34'
EZ A 619. JÁTÉKHETED, 615. FORDULÓD
620. játékheted kezdete: dec. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3467
SZÁMLA : XXXX

LEON SILVER KALANDJAI


13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [367,86] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Nem volt pénzed a megnyert 1 rizspapír-vértet (5040 arany) kifizetni. Büntetésként tételenként 150 aranyat kell fizetned. Elf Pilla átutalt a bankszámládra 1100 aranyat a táborozásod 7. napján.Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 rizspapír-vértet (4990 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Az aranytermő erszény 114 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+986 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+140 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A lottó 634. hetének nyerőszámai: 3, 19, 22. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy Thargodan légiós nyomok után kutattál. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. 348 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós gigászi testét. (6 támadással 221 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {HD:} Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a Thargodan légiós gigászi testét. (4 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 932, sebződés: 62, gyógyulás: 95, összesen: +33 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 948.]

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 88. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 948.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 946.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 946.]

* 2. KP: elmormolod a 127. varázslatot a 24. varázslatot a 26. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 946.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-21 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 944.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-31 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 942.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 942.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 940.]
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 938.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 210. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+17 erő). [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 936.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szvó-ektoplazma). [0 pontot használtál fel, van még 936.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 936.]

tno 3 4 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 936.]

kno 11 5 képesség-növelés 11
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 teológia.)
[0 pontot használtál fel, van még 936.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 931.]
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [5 pontot használtál fel, van még 926.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 926.]

vps 110 VP spórolása: 110
Félreraktunk, letiltottunk neked 110 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 926.]

v 198 375 89 elmormolod a 198. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(367,86) Thargodan légiós (#311)

[375,89] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ében sziklatornyot.
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Óráknak tűnik, mire felérsz, de végre sikerül. Izgatottan bújsz át a nyíláson. Odabent szinte kézzel fogható sötétség és irtózatos dögszag fogad. Páni félelem lesz rajtad úrrá, ahogy valami rád veti magát. Egy ében halálhajcsár!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ében halálhajcsár bal oldalát. (4 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 529, sebződés: 12, gyógyulás: 93, összesen: +81 ÉP}

Dübörgő lépteket hallasz, és egy újabb alak nyomul be a terembe. Egy smaragd drakón!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy sötét halál varázslatot. 261 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd drakón testét. (6 támadással 175 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (40 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a smaragd drakón pikkelyes testét. (4 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). A smaragd drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a smaragd drakón száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 7099 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 707, sebződés: 68, gyógyulás: 72, összesen: +4 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy taalru herceg!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 288 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Több lövedéked átfúrja a taalru herceg tigristestét. (6 támadással 219 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. {HD:} Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a taalru herceg testét. (3 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a taalru herceg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> 80 arany, -2 ÉP], 3 vasérc, 5 arany és 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> 52 arany, -2 ÉP]. 8352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 770, sebződés: 50, gyógyulás: 66, összesen: +16 ÉP}

A terem végében van egy hatalmas láda. Felemeled a tetejét! Nicsak, mit találtál: 1 toxyl üvegcsét. Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a sziklatorony oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (mithril) van! Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [50 pontot használtál fel, van még 876.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[375,88] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy lélekelementál. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Észreveszel egy ősvortexet.

(Továbbmész...) [375,87] Még mindig a dögletes szagú ingoványban gázolsz. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vámpírféreg került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 99 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vámpírféreg véres fejét. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. {HD:} Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a vámpírféreg testét. Kritikus ütés! (8 támadással 912 életpontot sebezve.) A vámpírféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 41 életpontot vesztettél. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 91 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Vámpírkarddal épp hogy eltalálod a vámpírféreg testét. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 39 életpontot vesztettél. A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A vámpírféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vámpírfogat. 13697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1174, sebződés: 545, gyógyulás: 4, összesen: -541 ÉP}


(Továbbmész...) [375,86] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy zafír sárkány. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. 547 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 108 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslatot dob rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány testét. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (91 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. {HD:} Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zafír sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 631 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy Mágikus Koponya, 2 kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> 100 arany, -2 ÉP] 17643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1361, sebződés: 430, gyógyulás: 162, összesen: -268 ÉP}

Felfedeztél egy sárkánybarlangot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (adamantit) jelenlétét érzed a föld alól. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 840.]

hu 292 hulladék: 292
Hulladékgyűjtés törölve: sárkánypikkely. [0 pontot használtál fel, van még 840.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Folyamatosan próbálsz rejtőzködni, úgy lopódzol be a hatalmas barlangba. Istenedhez fohászkodsz, hogy segítsen elmenekülni, ha a sárkány mégis otthon lenne. Egyszercsak felszisszen valami előtted. Majd megáll benned az ütő! Aztán megkönnyebbülsz: csak egy mérges sárkánykölyök kötött beléd.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy fehér glóbusz rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 268 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány drakón testét. Kritikus ütés! (6 támadással 96 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. {KCC:} Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a márvány drakón testét. (5 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 7099 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 685, sebződés: 33, gyógyulás: 85, összesen: +52 ÉP}

Egy pillanatig dermedten figyelsz, hogy a csatazaj felkeltette-e a sárkány figyelmét, de semmi. Megkönnyebbülve mész beljebb. Hihetetlen méretű barlangteremmé nyílik a folyosó. És az egészet csillogó kincshalmaz borítja! A kincs most azonban másodlagos szempont. Az elsődleges szempont, sok-sok tonnájával a kincs tetején ül, és úgy néz rád, mint macska az egérre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy sötét halál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 495 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 94 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 78 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében sárkány testét. (6 támadással 172 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (78 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {HD:} Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ében sárkány pikkelyes testét. Kritikus ütés! (6 támadással 684 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). Az ében sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az ében sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor az ében sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 94 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1351, sebződés: 448, gyógyulás: 175, összesen: -273 ÉP}

Boldogan kezdesz turkálni a kincsek között, és igyekszel felmarkolni annyit, amennyit csak elbírsz: A következő kincseket találtad: egy szerencsetalizmán, 7 ubuk tüske [ubuk tüske ládikóba-> 7 arany, -2 ÉP], egy orgyilkos tőr [orgyilkos tőr ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP], egy mutáns csont, egy angyalok gyűrűje és 116 arany. Szárnycsapásokat hallasz. Felnézel. A felül üreges kürtő felől egy másik sárkány közeledik! Menekülsz. [30 pontot használtál fel, van még 810.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+70 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+70 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+70 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 795.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[376,86] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy megsebesített tollaskígyó lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy sötét halál. 213 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tollaskígyó lapos fejét. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra rohansz. {HD:} Vámpírkarddal néhányszor megcsapod a tollaskígyó lapos fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 228 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tollaskígyó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A tollaskígyó farkával megérint. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-8 TVP). Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 29 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 13 madártollat. 8936 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 630, sebződés: 78, gyógyulás: 4, összesen: -74 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal tudod, hogy egy lélekelementál volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [377,87] Még mindig a dögletes szagú ingoványban gázolsz. Hirtelen mozogni kezd a föld! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy talriai behemót. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 648 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra támadsz. {HD:} Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a talriai behemót mérhetetlen testét. Kritikus ütés! (8 támadással 912 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+228 életerő). A talriai behemót a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 137 életpontot vesztesz.) {KCC:} Vámpírkarddal súrolod a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Előremozdulva, a talriai behemót kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 131 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 44 kaját. 16820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1639, sebződés: 268, gyógyulás: 251, összesen: -17 ÉP}


(Továbbmész...) [378,88] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy viharóriás barlangot. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (pular kristály) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy márvány sárkány. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy sötét halál varázslatot. 451 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 83 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány sárkány fejét. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (82 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a márvány sárkány bal vállát. (6 támadással 531 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] és egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1160, sebződés: 363, gyógyulás: 137, összesen: -226 ÉP}

Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+62 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+62 életerő). [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+62 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+62 életerő). [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű kobudera nővel. A bőre kreolszínű. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy Batharak vállemezét, egy cápabőr csizmát, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy gólem talizmánt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy mágusköpenyt, egy mithril sisakot, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku ökölgyolcsot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy mópat fatty trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Mentális auráját felismered, gonosz, mint Te. Összeismerkedtek. Az ő neve Chiny Baba. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. 8 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Már megbocsáss, de olyan sután vonszolod magad! Gyere és tanuld el Te is a Mesterünktől, hogyan lép egy igazi, büszke harcos! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[69 pontot használtál fel, van még 718.]

vi 10 10 30 viselkedésed: 10 10 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 718.]

be 612 bemész a 612. épületbe
Elszántan, keményen lépsz be a viharóriás tanyára. Egy gigantikus viharóriás ül a barlang közepén, épp egy hatalmas húsdarabot rágcsál. Itt az ideje az óriásölésnek!

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 45 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a viharóriás bal oldalát. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra rohansz. {HD:} Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a viharóriás oszlopos lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 570 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 46 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a viharóriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 90 aranyat. 8157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 756, sebződés: 152, gyógyulás: 143, összesen: -9 ÉP}

Kacagva a könnyű győzelem fölött, kimész a barlangból. [10 pontot használtál fel, van még 708.]

m 6 mozogsz nyugatra
[377,88] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé.

Látsz egy gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (arkog kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 688.]

vpf 110 VP elővétele: 110
Felszabadítottunk neked 110 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 688.]

vv 79 167 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot
Sajnos ezen a mezőn nincs olyan felszentelt oltár, amit elpusztíthatnál. [0 pontot használtál fel, van még 688.]
Beizzik a turbómágia. Sikeresen létrehoztál egy felszentelt oltárt! Áldott legyen az istened! [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 683.]

im 0 8 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ezerszemű bestia. Rettegve menekülsz, félve a végső megsemmisüléstől... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-13000 TP] [30 pontot használtál fel, van még 653.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ezerszemű bestia. Sikoltozva menekülsz, rettegve a végső pusztulástól... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-13000 TP] [30 pontot használtál fel, van még 623.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ezerszemű bestia. Sikoltozva menekülsz, rettegve a végső pusztulástól... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-13000 TP] [30 pontot használtál fel, van még 593.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy méregféreg.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy sötét halál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 370 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a méregféreg testét. (6 támadással 180 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (70 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a méregféreg ízelt testét. (4 támadással 371 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). A méregféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A méregféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 11431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 921, sebződés: 142, gyógyulás: 97, összesen: -45 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 563.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ében halálhajcsár.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár testét. Kritikus ütés! (6 támadással 222 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed az ében halálhajcsár testét. (4 támadással 352 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Az ében halálhajcsár meglök egy kicsit. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 574, sebződés: 10, gyógyulás: 88, összesen: +78 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 533.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy zafír sárkány.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 115 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gömbvillám varázslatot, majd rád küldi. 63 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány testét. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (95 életpontot vesztettél.)
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 273, gyógyulás: 0, összesen: -273 ÉP}

Lelécelsz, megrettenve a halál utáni haláltól. Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-15210 TP]
(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+478 életerő.) [66 pontot használtál fel, van még 467.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ezerszemű bestia. Sikoltozva menekülsz, rettegve a végső pusztulástól... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-13000 TP] [30 pontot használtál fel, van még 437.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ezerszemű bestia. Rettegve menekülsz, félve a végső megsemmisüléstől... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-13000 TP] [30 pontot használtál fel, van még 407.]

be 101 bemész a 101. titkos labirintusba
Rábukkansz a barlangra. Odabentről izzó tűz világítja be a falakat. Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Habozva, de beóvakodsz. Tudod, hogy a Sötét Föld csapdái és teremtményei még a hozzád hasonló kalandor számára is halálosak lehetnek. [5 pontot használtál fel, van még 402.]

lm 905 6 6 mozogsz 905 6 6
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A folyosó összeszűkül, le kell hajolnod. Hogy közlekednek itt az óriási termetű Thargodanok? Vagy talán csak mindez azért van, hogy a hívatlan látogatóval könnyebben elbánjanak... [2. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 139 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
A folyosó kiszélesedik, bizarr cseppkövek meredeznek mindenfelé [3. PONT.] Egy Zinthurgot veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A másik mormol valamit: egy energiapajzs varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg bal oldalát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1154 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Tguarkhan van előtted! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy energiapajzs mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 22 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Tguarkhan száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vasérc, egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> 25 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. 1751 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}


Továbbhaladsz a barlangban. A forróság egyre nagyobb, ugyanakkor mégis, valamiféle jeges félelem kúszik végig a gerinced mentén [4. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-12 varázspont).
Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! 157 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
A terem, ahová belépsz, egy óriási előcsarnok. A cseppkövek között láva bugyog, iszonyú a hőség. A terem távolabbi végében imbolygó, sötét alakokat látsz [5. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Mnebolath! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath testét. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP]. 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Notermanthi! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Alaposan megsorozod a Notermanthi testét. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Megmarkolva a vámpírkardot a másikra ugrasz. {HD:} Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Notermanthi testét. (2 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). A Notermanthi mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. 4176 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 15, gyógyulás: 48, összesen: +33 ÉP}

Egy taalru lakik itt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról háló varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a taalru tigristestét. Kritikus ütés! (6 támadással 270 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vámpírkardot a másikra támadsz. {KCC:} Vámpírkarddal végigvágod a taalru póklábát. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A taalru mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a taalru száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy shinai gömb, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. 4089 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 16, gyógyulás: 22, összesen: +6 ÉP}

Egy Thargodan zsoldost veszel észre magad előtt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan zsoldos testét. (6 támadással 221 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a Thargodan zsoldos jobb vállát. Kritikus ütés! (4 támadással 448 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). Félrehajolsz, de a Thargodan zsoldos karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 669, sebződés: 10, gyógyulás: 112, összesen: +102 ÉP}


Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy gyémántkemény adamantit ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekifeszülsz, és minden erődet összegyűjtve benyomod az ajtót. Végre eljutottál a mágus szentélyébe. Enyhe félhomály honol a teremben. A mágus éppen egy újabb térkapu fenntartásán küszködik. Ezt nem hagyhatod! [6. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-0 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Thargodan légiós. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós testét. Kritikus ütés! (6 támadással 270 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. {HD:} Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan légiós fejét. (7 támadással 620 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 890, sebződés: 52, gyógyulás: 156, összesen: +104 ÉP}

Egy Thargodan légióst pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből hajító csillagot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós jobb lábát. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a Thargodan légiós jobb oldalát. (8 támadással 699 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 923, sebződés: 72, gyógyulás: 174, összesen: +102 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Thargodan mágus van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy Asylux csapdája varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus testét. Kritikus ütés! (6 támadással 222 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. {HD:} Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a Thargodan mágus jobb karját. Kritikus ütés! (6 támadással 684 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. Semmi hatás! Távolról méregfelhő III varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A Thargodan mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) és egy téfea-agy. 9168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 906, sebződés: 0, gyógyulás: 171, összesen: +171 ÉP}

Amint az utolsót rúgja a mágus, azonnal mágikus csapdák tucatjai kezdenek működésbe lépni. Az egész mennyezet repedezik. Elhátrálsz az ajtóig, és onnan nézed, ahogy a terem beomlik. Szerencsére, a kijárat még szabad. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű troll férfi táborát. Körszakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr személyes tanácsadója. Egy adamantit kesztyűt, egy Batharak vállemezét, egy beholderfej medált, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Kabol irháját, egy két kard szimbólumot, egy kyorg köpenyt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval. topázát, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku derékszíjat, egy Tharr Keresztjét, egy topáz erényövet, egy tűzúr csizmáját és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy Friedurgonoma trófea, egy Shengoroth trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hajító csillag. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű az alávaló. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Egyhelyben toporogsz.
[55 pontot használtál fel, van még 347.]

lm 6 6 6 mozogsz 6 6 6
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 347.]

ef 24 energia fejlesztése 24
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-24 TU.] A befejezéshez még 156 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [240 pontot használtál fel, van még 107.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 192 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 67.]

* 1. BP: használod a 337. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [2 pontot használtál fel, van még 65.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+0 jóság.) Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása.
Ebben a körben 65 pontod maradt, ebből a következő körre 65 pontot vihetsz át. Kapsz még 756 pontot. A következő körben tehát 821 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RIZSPAPÍR-VÉRT (1366. TÁRGY)
A szamurájok testét a ruha alatt különleges betét védi: vastag réteg rizspapír, mely némi védelmet nyújt a közelharc csapások ellen. Speciális méretei miatt a vértet csak a ryukuk és a kobuderák ölthetik magukra, de ők akár a páncéljuk alá is húzhatják (azaz nem foglal helyet más páncélok elől). A rizspapír-vért minden a tulajdonosát ért csapást 5-tel csökkent. Viseléséhez legalább 40-es tapasztalati szint szükséges.

KARAKTERLAP

Leon Silver, egy szőke, rövid hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah leghatalmasabb, halhatatlan főpapja vagy. A Pusztítás Prófétái (#9113) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 615. fordulód.

Erő: 87 (117) Szint: 44 Merészség: 10/5 Magasság: 147 cm
IQ: 94 (102) Támadás: 76 Agresszió: 10 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 87 (93) Védekezés: 126 Menekülés: 30 % Életkor: 42/73 év
Egészség: 83 (96) Életpont: 898/932 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 105 (113) Varázspont: 2622/0 Pénz: 886 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 36/0 Pszi pont: 322/251 Halhatatlanság: 7 % EFejl: 24
Eddig összesen 5011 szörnyet (23 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 123545 TP-t kaptál. Jelenleg 11663170 TP-d van. A következő szinthez még 936830 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, Friedurgonoma, smaragd sárkány. A 615. fordulódban 529 arany került a bankszámládra. 529 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/55 ökölvívás: 34/0 szúrófegyverek: 1/47
vágófegyverek: 42/11 (+10%) ütőfegyverek: 15/45 lőfegyverek: 25/8
dobófegyverek: 36/72 (+6%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) (10 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -996.); hajító csillag (#939) (997 .); hajító csillag (#939) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 67/64 (+32%) 2. nyomkövetés: 136/89 (+14%) 3. lopás: 10/21
4. mászás: 25/50 (+10%) 5. csapdakészítés: 49/67 (+6%) 6. csapdaészlelés: 18/12 (+36%)
7. gyógyítás: 126/68 (+20%) 8. titkosírás: 22/28 9. felderítés: 27/28
10. szörnyidomítás: 18/20 11. teológia: 137/0 (+543%) 12. taumaturgia: 124/49 (+20%)
13. szerencsejáték: 6/68 14. versengés: 18/24 15. harcművészetek: 33/31
16. zene: 9/15 17. szörnyismeret: 61/20 (+30%) 18. pszi: *
19. zárnyitás: 2/98 (+1%) 20. vadászat: 20/84 21. vitalitás: 4/21
22. bányászat: 38/9 (+8%) 23. úszás: 14/38

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás III (#128))
gyógyítasz 31% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 84 TVP-ért
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), hóhérbimbót (#132) (max. 7 darabot, csak egyszer)
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 16)
autentikus vámpír (#154), adószedő (#234), szintszívó (#96), kputtyintó csalán (#247), szubreális vámpír (#223), lidércúr (#252), noth szellem (#250), triklem drakolder (#275), ősi szellem (#422), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), halálelementál (#279), bolyongó lidérc (#388), lélekorzó (#390), zombi mágus (#389), Folrang (#331)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
9366. szövetség (#9366), átokmurgattyú (#225), ezerszemű bestia (#288), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
jégvihar (#353, 45 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) energiapajzs (#103, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
halálvarázslat (#124, 50 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) infralátás (#171, 8 VP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +15 vp 20 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
sötét halál (#45)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 20, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)
sötét halál (#45) >> férfiak (#998) sötét halál (#45) >> nők (#999)
halálvarázslat (#124) >> ongóliant (#159) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
háló (#186) >> csápos otagi (#395) háló (#186) >> Mnebolath (#237)
villámcsapás (#50) >> szubreális vámpír (#223) háló (#186) >> noth szellem (#250)
villámcsapás (#50) >> halálelementál (#279) villámcsapás (#50) >> csontváz lord (#177)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 20, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> márvány drakón (#322) elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)
tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
a lélek védelme (#57) >> autentikus vámpír (#154) a lélek védelme (#57) >> szintszívó (#96)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az eddigi legkönnyebb feladat: Ölj meg egy sötét motyogót!
2.) Nézzük, elég érett vagy-e már a papi ranglétrán való továbblépésre: IMádkozz úgy, hogy pontosan 600 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 7 szabotőr, 5 harcos, 3 királynő, 9 élőholt, 21 vadász, 14 nagymester, 10 parafenomén, 6 rohamosztagos.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 1 deus ex machina (#1) 1 fáklya (#36)
4 hajító csillag (#939) 1 varázskő (#305) 9 vas dobónyíl (#189)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
886 arany (#50) 1 angyalok gyűrűje (#529) 1 aranytű (#272)
1 gyöngymangó (#135) 2 isteni könnycsepp (#260) 43 kaja (#2)
13 madártoll (#112) 1 Mágikus Koponya (#279) 6 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 1 mutáns csont (#331) 11 sárkánypikkely (#292)
1 shinai gömb (#348) 1 szerencsetalizmán (#366) 1 téfea-agy (#172)
3 toxyl (#591) 1 toxyl üvegcse (#592) 2 vámpírfog (#1221)
4 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(375,86) zafír sárkány (#329), sárkánybarlang (#620), Dornodon oltár, érclelőhely, márvány drakón (#322), ében sárkány (#327)
(375,87) vámpírféreg (#782)
(375,88) lélekelementál (#319), ősvortex (#587)
(375,89) ében sziklatorony (#589), ében halálhajcsár (#295), smaragd drakón (#321), taalru herceg (#307), érclelőhely
(376,86) tollaskígyó (#635), lélekelementál (#319)
(377,87) talriai behemót (#312)
(377,88) a 101. labirintus bejárata, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), oltár, vaskohó (#155), tündöklő szobor (#1587), barátság szent tüze (#484), érclelőhely, méregféreg (#784), ében halálhajcsár (#295), zafír sárkány (#329), Zinthurg (#180), Tguarkhan (#212), Mnebolath (#237), Notermanthi (#257), taalru (#249), Thargodan zsoldos (#310), Thargodan légiós (#311), Thargodan mágus (#318), egy troll férfi
(378,88) viharóriás barlang (#612), érclelőhely, márvány sárkány (#328), Chiny Baba (3054. kalandozó), viharóriás (#278)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Megváltozott az internetes fordulók kinézete. A fontosabb változások:
- Minden sebzés, sebződés ki van emelve (korábban volt, ami elsikkadt a szövegben), illetve a gyógyulások, forduló végéig tartó és permanens változások, valamint a szerzett kincsek is. Ezenkívül a hibaüzenetek, hibás parancsok is kiemelést kaptak.
- Ha online nézed a fordulódat, a tárgyak, szörnyek, varázslatok nevére kattintva feljönnek azok enciklopédiái.
- A karakterlapon a tárgylistán a KF-elhető tárgyak slotonként vannak felsorolva azoknál a karaktereknél, amelyeknek legalább 100 féle tárgya van. Itt a tárgyak neve fölé mozgatva az egeret, kiírja a böngésző a tárgy fontosabb tulajdonságait.
- A csatákat kicsit beljebb kezdjük, hogy elváljon a többi szövegtől, s mögöttük rövid statisztikát közlünk arról, hogy a karakter mennyit sebzett, mennyit sebződött, mennyit gyógyult a csata közben.
- A bolti tárgylistát és a varázslótornyos varázslatkészletet táblázatba szedtük.
- Hogy a labirintusok, titkosírások tökéletesen megjelenhessenek, az ehhez szükséges képeket töltsd le erről az oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=4 .
- Amennyiben nem vagy elégedett a forduló színeivel, letölthetsz más stílusbeállításokat a következő oldalról: http://www.beholder.hu/?m=-&in=letoltes.php&l id=5 .

Üzenet küldése a karakternek