| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2010. júl. 19. 9h:20' EZ A 84. JÁTÉKHETED, 60. FORDULÓD 85. játékheted kezdete: júl. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3064 SZÁMLA : XXXX |
| kotb 9170 | belépés K.T.-be: 9170 |
| lm 10 9 6 | mozogsz 10 9 6 |
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a szőrös pók testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A szőrös pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a szőrös pók egyik lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szőrös pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| lm 3 2 1 | mozogsz 3 2 1 |
| m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd az emberevő vizenyős szemét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 7 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod az emberevő vizenyős szemét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
283 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén bal oldalát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén jobb vállát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [72,67] Továbbra is alacsonyhegység. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívői építették. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Baltás Bödön hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [72,68] Még mindig hegyvidéken vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Látsz egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Chara-din oltár van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy világítótorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
| v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
| v 14 | elmormolod a 14. varázslatot |
| m 4 4 6 | mozogsz délre, délre, nyugatra |
(Továbbmész...) [72,70] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy emberevő. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az emberevő karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 10 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az emberevő testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [71,70] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ezen tábla mondá tova, itten Nessy alapíta, mások vagyona gazdáját, a Mesterek Bandáját! " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Borzas Ámlin, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Vándor! Tudd meg: te most a törpék szent hegyét járod! - Vashegyek Nemzete " Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Chara-din oltár van. Elteszed a látcsövet. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! A feléd közeledő északi aurach mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az északi aurach tömzsi testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 6 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az északi aurach testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Az északi aurach megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
| v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
| be 551 | bemész az 551. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bőrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 58.]
| m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a móleon bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A móleon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 fémrudat. (ld. enc.) 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [73,72] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " E táblát Myotis a Pusztító állította Leah és az Ördögi kör dicsőségére. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy oltár van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki:.
| h 243 | használod a 243. tárgyat |
| h 396 | használod a 396. tárgyat |
| SZVÓ-EKTOPLAZMA (151. TÁRGY) Ha elpusztítasz egy szintszívót, és képes vagy leküzdeni a határtalan undort, amit a borzalmas bűzt árasztó tetem megérintése okoz, akkor kivághatod a test közepén még mindig pulzáló szvó-ektoplazmát. Ez a kocsonyás matéria félelmetes varázserővel bír, ha sötét lelkű papok kezébe kerül, és a megfelelő varázslathoz felhasználják. |
| FÉMRÚD (104. TÁRGY) Közelebbről megvizsgálod a móleon hosszú, egyenes gerincét: legnagyobb csalódásodra nem fémből van, hanem csak valamilyen ezüstösen csillogó anyagból. A móleon gerincének van egy sajátossága: képes magához vonzani a vapár tüskéit. |
| HULLADÉK(NEM)GYŰJTÉS Kicsit kezd fárasztó lenni, hogy ahogy kalandozol, lépten-nyomon minden szemetet összeszedsz. Aztán ott van az a tömérdek EA parancs, amit a városban ki kell adni, hogy a felesleges tárgyaktól megszabadulj. Most azonban végre itt van a Hulladékgyűjtést szabályozó parancs, a HU <tárgy> <tárgy> <tárgy>. Paraméterül egyszerre max. három tárgyat adhatsz meg, ezeket használhatatlan, felesleges tárgyaknak ítéled meg mostantól. Ha arany értéke a GYJ parancsban megadott alatt van, fel sem veszed őket, ha ugyanannyi, vagy nagyobb, akkor ugyan felveszed őket, de az első adandó alkalommal (vagyis ha boltra lépsz) automatikusan eladod az összeset (kivéve, ha be van KF-elve: akkor egyet meghagysz). Ja, és persze bárhány HU parancsot kiadhatsz, azaz minden egyes általad ismert tárgyra szabályozhatod ezt a dolgot. Sőt, ha olyan tárgyra adsz ki HU-t, amire korábban már kiadtál, akkor az törlődik. Mi a különbség a GYJ parancshoz képest? A GYJ csak egészen finom, felületi hulladékmanagementet biztosított, szörnyből való komponens kinyerésekor, labirintus ill. csatamező kincsnél nem működött. A HU-val megjelölt tárgyhoz viszont bármilyen módon jutsz hozzá, (átadják, olmipiai nyereményként kapod stb) azonnal eldobod, ill. ha értéke a GYJ-vel egyenlő vagy az fölött van, eladod. Az átkozott tárgyaktól sajnos még a HU paranccsal sem tudsz megszabadulni. Ha egy olyan tárgyra adsz ki HU parancsot, ami a birtokodban van, rögtön eldobod ha értéke kisebb a GYJ 3. paraméterénél, de ha bolton állsz, nem adod el, csak akkor, ha a boltra lépéskor már érvényben volt az adott tárgyra a HU. A HU-val eldobált tárgyak semmiképp sem maradnak meg az adott mezőn. A HU-val megjelölt tárgyakat a referencialistán és a karakterlapon a $ jelöli. Ha betelt hátizsák mellett próbálsz egy tárgyat felvenni, a HU-val kijelölt tárgyakból elhajítasz párat, hogy legyen helyed a műveletre (csakis a HU-val kijelölt tárgyak közül!). |
| Erő: | 13 (15) | Szint: | 12 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 169 cm |
| IQ: | 17 | Támadás: | 11 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 99 kg |
| Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 30 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
| Egészség: | 14 | Életpont: | 165/144 | Jellem: | jó (83) | Tul. pont: | 17 |
| Szerencse: | 15 (17) | Varázspont: | 74/46 | Pénz: | 252 arany | Kép. pont: | 13 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ütőfegyverek: | 14 | lőfegyverek: | 3 | dobófegyverek: | 12 |
| Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << göcsörtös bunkó (#123) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 8 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 1 |
| 4. csapdakészítés: | 3 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 3 |
| 7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 3 | 9. teológia: | 3 |
| 10. versengés: | 1 | 11. szörnyismeret: | 1 | 12. vadászat: | 11 |
| 13. bányászat: | 2 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| segítesz max. 20 TVP-ért |
| kutatsz max. 20 TVP-ért |
| készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), álomport (#396) (max. 5 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot ) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID | ||
| Papi varázslataid | ||
| auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
| bűvölés (#20) (246,1) | méregsemlegesítés (#14) | ||
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
| 2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
| 3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
| Összsúly: 67.22 kg | Megterheltség: 168% |
| GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
| Még 76 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 1 | kaja (#2) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 3 | aurach fog (#657) | 1 | fémrúd (#104) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
| 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | ugh méreg (#166) | |||||
| vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
| démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
| mérges pók (#20) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) |
| sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) |
| kőszáli disznó (#34) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) |
| Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) | zombi (#49) |
| technokolin (#50) | gyíkember (#51) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) |
| gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) |
| umor-pióca (#63) | goldugar (#65) | vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) |
| evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) |
| színes dözmöng (#78) | trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) |
| bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) |
| púpos burástya (#92) | szintszívó (#96) | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) |
| sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) |
| sóhajtó dorony (#112) | süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) |
| mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | xirnox (#122) | tetemember (#123) |
| manifesztátor (#124) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) |
| acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) | autentikus vámpír (#154) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) |
| massza (#217) | ork sámán (#345) | északi aurach (#350) | tesh alligátor (#353) | nektoraf (#355) |
| csontlepke (#746) | pacaszúnyog (#751) | csodabogár (#755) |
| deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
| kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | csontkés (#11) | csontszurony (#12) | bordacsont (#16) |
| szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) |
| tüske (#22) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) |
| smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) |
| ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) |
| kis vaskulcs (#40) | grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | krómkaktusz (#46) |
| surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) |
| mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) |
| kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | csontkulcs (#74) |
| rézkulcs (#75) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) |
| zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzpáncél (#90) |
| mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) |
| aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | fémrúd (#104) |
| evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) | hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) |
| kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) |
| tábla (#120) | dözmöng szív (#122) | göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) |
| sallank karom (#128) | sallank nyíl (#129) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) |
| csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | szem szimbólum (#142) |
| oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) | szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) |
| pirkit (#153) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | nyu-shuriken (#157) | vassisak (#160) |
| nagy vaspajzs (#161) | ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | uzbány csőr (#169) | nekrofun (#173) |
| vashegyű nyíl (#176) | mínosz-kúp (#178) | vaskulcs (#183) | mérg. vas dobónyíl (#190) | karbin plazma (#199) |
| gyíkfű csomó (#200) | gyíkfű (#201) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | óriás lián (#208) |
| szuperkötél (#209) | fűszertartó (#210) | sáfránypor (#211) | smaragd védőgyűrű (#223) | orgyilkos tőr (#225) |
| obszidián karkötő (#229) | acélpengőke (#231) | lajhár csont (#236) | lant (#238) | nyílcsapda (#243) |
| fekete bőrcsizma (#247) | bumeráng (#249) | kvazár sisak (#266) | gromak páncél (#270) | szürke bőrkesztyű (#271) |
| bíbor erőöv (#291) | csontpálca (#329) | phua-kúp (#372) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) |
| álompor (#396) | törpe bánya (#435) | szent liget (#439) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) |
| Chara-din monolitja (#534) | sámán erszény (#650) | aurach fog (#657) | manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) |
| tubarkő (#700) | művészi porolit (#720) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | malom (#1204) |
| szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) | csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | nodonrod kitűző (#1533) |
| griff nyakék (#1579) | vérvörös rózsa (#1622) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban ÉP épület TVP TVP építkezés ESK kaland. [kaland.] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FSE TVP TVP feltételes segítség FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |