57. forduló, 59. forduló, Ramirij összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. máj. 28. 14h:09'
EZ A 68. JÁTÉKHETED, 58. FORDULÓD
69. játékheted kezdete: jún. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3121
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

RAMIRIJ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [96,74] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+8 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP).

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 232.]

f 103 110 kísérletezel a 103. tárggyal a 110. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Vadul gondolkozol... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz hosszú íjat. (ld. enc.) 141 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 222.]

kt 111 1 elkészíted a 111. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 hosszú íjat. [50 pontot használtál fel, van még 172.]

flh 11 94 4 felt. lőfegyver haszn. 11 a 94. tárggyal (4 darabot)
Ok, FLH 11 94 4 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy mosolygó rettenet!

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a mosolygó rettenet fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látva, hogy nincs esélyed, megragadod a kötelet, és gyorsan felmászol. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. [20 pontot használtál fel, van még 152.]

kf 225 2 kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a bronzpajzsot, majd a bal kezedbe veszed az orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[95,73] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy szikla mögé rejtőzöl. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal tudod, hogy egy földsárkány volt a rémület okozója. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély szakadékot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Tharr templomot. Délre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy elhagyott bánya van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 144.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy púpos burástya!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a púpos burástya nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a púpos burástya jobb lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a púpos burástya jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg felderítő!

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a quwarg felderítő bal középső lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg felderítő testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a quwarg felderítő testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg felderítő többször is megmar! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy ragyás burástya!

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a ragyás burástya jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ragyás burástya testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a ragyás burástya testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 távcsövet. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. [20 pontot használtál fel, van még 124.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[95,72] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő bibircsók-óriás nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a bibircsók-óriás fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (7 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bibircsók-óriás szőrös kezét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a bibircsók-óriás bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy asztrális vortexet. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Tharr templomot. Délnyugatra egy elhagyott bánya van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [95,71] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy emberevő. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod az emberevő fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az emberevő bal lábát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az emberevő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Látsz egy mély szakadékot. Utad során felfedezel egy vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Tharr templom van. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 108.]

kf 89 2 kézbeveszed/felveszed a 89. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az orgyilkos tőrt, majd a bal kezedbe veszed a bronzpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy téfea magoflux!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a téfea magoflux testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy mutáns pók!

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mutáns pók csupasz testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mutáns pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy mutáns pók!

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a mutáns pók testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mutáns pók jobb oldalát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. [20 pontot használtál fel, van még 88.]

kf 225 2 kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a bronzpajzsot, majd a bal kezedbe veszed az orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 88.]

m 6 mozogsz nyugatra
[94,71] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Észreveszel egy mély szakadékot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillezsályát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy oltár van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy emberevő. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az emberevő testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az emberevő bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 80.]

kf 89 2 kézbeveszed/felveszed a 89. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az orgyilkos tőrt, majd a bal kezedbe veszed a bronzpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 80.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy téfea magoflux!

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a téfea magoflux jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a téfea magoflux testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) A téfea magoflux ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy mutáns pók!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a mutáns pók testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mutáns pók egyik lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy mutáns pók!

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a mutáns pók testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mutáns pók testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mutáns pók megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 1 távcsövet. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. [20 pontot használtál fel, van még 60.]

m 6 mozogsz nyugatra
[93,71] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy emberevő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd az emberevő bal karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az emberevő bal lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az emberevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Észreveszel egy mély szakadékot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [Mostantól használhatod a Feltételes Ásás: FÁS <TVP> parancsot. Ha fémet érzékelsz egy mezőn, automatikusan ásol. Egy körben maximum annyi TVP-t fogsz erre elkölteni, ahány TVP-t paraméterként megadtál. A parancs kikapcsolása az üres FÁS paranccsal történik. Ahhoz, hogy valaki megkapja ezt a parancsot, 5-ös bányászat szakértelem és legalább 30 fordulónyi tapasztalat szükséges.] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy templom van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol Tökéletes Megoldással. Fairlight híve. Egy bronzpáncélt, egy lánckesztyűt, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy bíbor szulfagor trófea, egy ork sámán trófea és egy sullár trófea színesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges, mint Neked.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[8 pontot használtál fel, van még 52.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy mosolygó rettenet!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a mosolygó rettenet jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mosolygó rettenet bal csápját. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mosolygó rettenet csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy mutáns pók!

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a mutáns pók testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mutáns pók bal oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mutáns pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg felderítő!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a quwarg felderítő fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg felderítő potrohát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg felderítő. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 deus ex machinát. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. [20 pontot használtál fel, van még 32.]

m 8 mozogsz északra
[93,70] Továbbra is alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy alpesi tehén közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy templom van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 24.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy mosolygó rettenet!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a mosolygó rettenet jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mosolygó rettenet jobb lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 9 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy quwarg felderítő!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg felderítő fejét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg felderítő csáprágójával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg felderítő bal oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy mutáns pók!

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mutáns pók förtelmes fejét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mutáns pók szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 1 deus ex machinát. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. [20 pontot használtál fel, van még 4.]

f 152 111 kísérletezel a 152. tárggyal a 111. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. A szervezetedet méreg pusztítja (-25 életerő.) Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 198 pontot. A következő körben tehát 202 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HOSSZÚ ÍJ (111. TÁRGY)
A vapár ágat két smirglilevéllel ledörzsölve, és egy magszim belet ráerősítve, korszakalkotó találmányhoz jutsz: a hosszú íjhoz. Ehhez a KT 111 parancsot kell kiadnod, 50 pontért. A hosszú íjjal nagyon jól lehet célozni: 2-t ad a támadásodhoz. Sajnos a fanyilak nem jók a hosszú íjhoz lövedékként, mert túl rövidek, túl könnyűek. Fémhegyű nyilakat kell használnod. A KF 111 <nyíl sorszám> paranccsal adhatod meg, hogy éppen melyik nyilat akarod a hosszú íjhoz használni. A hosszú íjat automatikusan használod élelemszerzésnél, anélkül, hogy a nyilaid fogynának.

FÖLDSÁRKÁNY (359. SZÖRNY)
Nem kell megijedni, nem igazi sárkányok ezek - inkább csak amolyan földelementálok, amelyek gyíkformájúak, és apró villámokat köpnek, ezért is ragadt rajtuk a sárkány név. A földsárkányok kiválóan rejtőzködnek, és kőkemény testük miatt mindenfajta fizikai támadás csökkentett sebzést okoz - mindezek ellenére, mégis lelkesen vadásznak rájuk, hiszen nem egy földsárkány testében találtak már mélyen a föld alól felhozott értékes drágaköveket.

KARAKTERLAP

Ramirij, egy tüsi ősz hajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd sárga. Tharr híve vagy. Ez az 58. fordulód.

Erő: 22 (24) Szint: 16 Merészség: 1/4 Magasság: 183 cm
IQ: 17 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 24 Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 36/36 év
Egészség: 14 Életpont: 188/160 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 Varázspont: 77/13 Pénz: 447 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 679 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 237 TP-t kaptál. Jelenleg 169 680 TP-d van. A következő szinthez még 10 320 TP szükséges. Trófeáid: pattanóböde, arató csattanat, karmos tankány. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: * 21 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: * 20

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); kerek kő (#19) max. 1 db (5 -10.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 4 db (11 .); kerek kő (#19) max. 1 db (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
93,86 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 101

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 172 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 16 3. mászás: 14
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 22 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. teológia: 1 9. taumaturgia: 4
10. szörnyismeret: 1 11. vadászat: 1 12. bányászat: 5 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
rőtmanó berzerker (#369), semlegesek (#989), jók (#990), pattanóböde (#145), pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
hhaar burka (#32, 6 VP) időcsere (#285, 5 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben!
2.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 8, 9, 10, 54.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14.

Összsúly: 52.65 kg Megterheltség: 77%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 83 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
21 kerek kő (#19) 1 magszim bél (#103) 2 smirglilevél (#29)
1 vapár ág (#110) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 arany (#50) 2 deus ex machina (#1) 3 gyöngymangó (#135)
1 hosszú íj (#111) 4 kaja (#2) 2 távcső (#42)
22 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94 95 96 97
69
70
71
72
73
74
75
(93,70) alpesi tehén (#91), mély szakadék (#154), oltár, mosolygó rettenet (#97), quwarg felderítő (#299), mutáns pók (#117)
(93,71) emberevő (#119), mély szakadék (#154), vaskohó (#155), érclelőhely, Tökéletes Megoldás (2589. kalandozó), mosolygó rettenet (#97), mutáns pók (#117), quwarg felderítő (#299)
(94,71) mély szakadék (#154), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), emberevő (#119), téfea magoflux (#98), mutáns pók (#117)
(95,71) emberevő (#119), mély szakadék (#154), vaskohó (#155), téfea magoflux (#98), mutáns pók (#117)
(95,72) bibircsók-óriás (#120), Chara-din monolitja (#534), asztrális vortex (#2324)
(95,73) földsárkány (#359), mély szakadék (#154), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), púpos burástya (#92), quwarg felderítő (#299), ragyás burástya (#111)
(96,74) mosolygó rettenet (#97)

Üzenet küldése a karakternek