| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2010. jún. 30. 9h:39' EZ A 56. JÁTÉKHETED, 56. FORDULÓD 57. játékheted kezdete: júl. 7. A következő fordulódat legkorábban a 57. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3064 SZÁMLA : XXXX |
| m 5 4 3 | mozogsz délnyugatra, délre, délkeletre |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval megcsapod az emberevő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki az emberevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 189 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 12%}
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [70,69] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Látsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délkeletre egy épület van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [71,70] Amerre csak a szem ellát, dombok. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy megsebzett szeppent rákfatty. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szeppent rákfatty jobb első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a szeppent rákfatty ollója a bal karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a szeppent rákfatty fejét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a szeppent rákfatty ollója. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szeppent rákfatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált emberevő trófeát, és kinyersz egy alkalmas szeppent rákfatty trófeát. 432 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 12%}
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a trappoló dinymák testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trappoló dinymák fejét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák kissé megtaszít. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a trappoló dinymák nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. {Lőfegyver fejlődés: össz: 12%}
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
| be 551 | bemész az 551. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elhagyod a kastélyt, még mindig csodálkozva: hogyan úszhattad meg ép bőrrel ezt a találkozást? [5 pontot használtál fel, van még 184.]
| ep 86 65 | építed a 86. tárgyat 65 pontért |
| v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
| m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
(Továbbmész...) [70,72] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy garokk. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a garokk testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A garokk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [70,73] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő bo-skorpió mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bo-skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A bo-skorpió farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
| m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [70,75] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék.
| gyk 123 10 | gyakorolsz a 123. tárggyal 10 pontért |
| h 147 | használod a 147. tárgyat |
| h 396 | használod a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 6 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 6 pontért |
AMNIOSZ-FA (202. NÖVÉNY)Az amniosz-fa egy vastag, szürkés törzsű, dús lombú növény. Ha közelebbről megvizsgálod, kemény héjú, de belül lédús, érett gyümölcsöket pillanthatsz meg rajta. Bár rengeteg tápanyagot tartalmaz, förtelmes íze miatt szinte képtelen vagy lenyelni. Bizonyos elfogott állatok, szörnyek a fogságban csak ezt hajlandók megenni, a nálad levő egyéb kaját nem, így takarmánynak viszont jó lehet. Gyűjtése a KT 203 paranccsal történik, 4 TVP-ért. |
| SPECIÁLIS KÖZÖS TUDAT Arra, hogy kik lehetnek a szövetség tagjai, bizonyos megkötések adhatók. Az ilyen speciális feltételekkel alapított Közös Tudat további előnyökkel jár, de nyilvánvaló, hogy a megfelelő személyek egybegyűjtése is jóval nehezebb, és a tagság is jóval kötöttebb. Feltételek lehetnek: 1. Minden tagnak ugyanolyan fajúnak kell lennie. (pl. egy, a konvenciókhoz ragaszkodó törzsi szervezet.) 2. Minden tagnak ugyanolyan jelleműnek kell lennie. (pl. egy demokratikus, de azért bizonyos erkölcsi követelményeket támasztó szervezet.) 3. Minden tagnak ugyanolyan vallásúnak kell lennie. (pl. egy szigorú, hierarchikus vallási szervezet.) Feltétel, hogy a tag már szentelt oltárt. Amikor a Közös Tudat megalakult, és a tagság a fenti feltételek közül valamelyiknek megfelel, akkor a vezető a csoport adatainak megadásakor kérheti (nem kötelező), hogy a szövetség egy Speciális Közös Tudat legyen. Ez egyben azt is jelenti, hogy az alapító tagok közül csak azok maradnak bent, akik a feltételnek megfelelnek - ha ezek száma hétnél kevesebb, vagy nincs köztük a vezető, a csoport nem lesz Spec. K.T. Ugyanez igaz az új tagokra is, csak akkor léphetnek be, ha a feltételnek megfelelnek, és ha a meglévő tagok közül bármelyik jellemváltozás vagy más okból nem felel meg tovább, automatikusan kiválik a csoportból. Legfeljebb egy feltétel választható (mivel pl. a Raia hívő gnómok köre valószínűleg túl szűk lenne ahhoz, hogy egy adott területen belül életképes csoportot tudjanak alakítani). Természetes, hogy a csoport vezetője a fenti hivatalos feltételek mellett/helyett sajátokat is kitalálhat (minden tag legyen legalább 10. szintű, mindenkinek legyen bronzpáncélja, stb.) a jobb szerepjáték érdekében. Ezeket azonban a számítógép nem fogja ellenőrizni, betartatásuk egyedül a vezető feladata, külön előnyöket a csoport számára nem jelentenek. |
| Erő: | 13 (15) | Szint: | 11 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 169 cm |
| IQ: | 17 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 99 kg |
| Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 30 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
| Egészség: | 14 | Életpont: | 159/158 | Jellem: | jó (81) | Tul. pont: | 15 |
| Szerencse: | 15 (17) | Varázspont: | 66/54 | Pénz: | 296 arany | Kép. pont: | 12 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ütőfegyverek: | 13 | lőfegyverek: | 2 | dobófegyverek: | 12 |
| Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 8 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 1 |
| 4. csapdakészítés: | 2 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 3 |
| 7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 3 | 9. teológia: | 2 |
| 10. versengés: | 1 | 11. szörnyismeret: | 1 | 12. vadászat: | 10 |
| 13. bányászat: | 1 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| segítesz max. 20 TVP-ért |
| kutatsz max. 20 TVP-ért |
| készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), álomport (#396) (max. 5 darabot, csak egyszer) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID | ||
| Papi varázslataid | ||
| auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
| bűvölés (#20) (246,1) | méregsemlegesítés (#14) | ||
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
| 2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
| 3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
| Összsúly: 55.85 kg | Megterheltség: 139% |
| GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
| Még 78 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | 3 | víz (#27) | |||