| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2010. máj. 26. 9h:12' EZ A 49. JÁTÉKHETED, 49. FORDULÓD 50. játékheted kezdete: jún. 2. A következő fordulódat legkorábban a 50. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3064 SZÁMLA : XXXX |
| kt 20 1 | elkészíted a 20. tárgyat (1 darabot) |
| fkt 22 10 | felt. készítesz a 22. tárgyat (10 darabot) |
| v 27 | elmormolod a 27. varázslatot |
| m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 11 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az ork sámán bibircsókos orrát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az ork sámán bal karját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 11 életpontot vesztettél. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork sámán fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 22 életpontot vesztettél. Az ork sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 sámán erszény (ld. enc.). Mosolyogva kidobod a nevetséges orgyilkos trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő ork sámán trófeát. 425 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
(Továbbmész...) [50,92] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szőrlajhár. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a szőrlajhár bal oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a szőrlajhár jobb vállát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lajhár csontot. (ld. enc.) 143 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| kut 10 | kutatsz 10 pontért |
| m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [52,90] Síkság, továbbra is csak síkság.
| kut 10 | kutatsz 10 pontért |
| m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [54,90] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sörényes ubuk került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a sörényes ubuk testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval többször eltalálod a sörényes ubuk bal oldalát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sörényes ubuk, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sörényes ubuk testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
| v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
| kut 10 | kutatsz 10 pontért |
| m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a woor-antilop jobb hátsó lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A woor-antilop még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 antilopbőrt. 37 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [56,90] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy rambó bogár közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a rambó bogár kitinpáncélját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A rambó bogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| kut 10 | kutatsz 10 pontért |
| e 20 | élelemszerzés 20 pontért |
| h 147 | használod a 147. tárgyat |
| h 396 | használod a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 7 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 7 pontért |
| SÁMÁN ERSZÉNY (650. TÁRGY) Ha legyőzöl egy ork sámánt, néha előfordul, hogy találsz nála egy koszos, bőrből készült erszényt, benne mindenféle megmagyarázhatatlan eredetű izével - megfeketedett füvek, félig elrohadt lényszervek stb. Ezt az ocsmány tárgyat nem adhatod oda más kalandornak, még a boltban sem veszik meg, legfeljebb eldobhatod a D 650 paranccsal. |
SZŐRLAJHÁR (141. SZÖRNY)A szőrlajhár, ha nem állandóan félkarikába görnyedve csimpaszkodva a fákról, akár másfél méter is lehetne. Mélyen ülő, mohón csillogó szemei állandóan az alatta húzódó erdei utat lesik. Ha valaki elhalad az úton, gyorsan le/ráugrik, és elkezdi mancsaival a csontjait ropogtatni. A szőrlajhárok nagy pechje, hogy manapság elég sok olyan kalandozó van, aki pillanatok alatt darabokra tudja őket szedni. |
| LAJHÁR CSONT (236. TÁRGY) Leölve egy szőrlajhárt, kimetszheted félkör alakú, furcsán sima gerinccsontját. Miután kiszárítod a csontot, kiderül, hogy meglepően fehér, és még meglepőbben könnyű! Majd csak jó lesz valamire. |
| Erő: | 12 (14) | Szint: | 11 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 169 cm |
| IQ: | 17 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 99 kg |
| Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 30 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
| Egészség: | 14 | Életpont: | 153/123 | Jellem: | jó (65) | Tul. pont: | 15 |
| Szerencse: | 15 (17) | Varázspont: | 66/48 | Pénz: | 347 arany | Kép. pont: | 12 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ütőfegyverek: | 12 | lőfegyverek: | 1 | dobófegyverek: | 12 (+1) |
| Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << csontpálca (#329) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 8 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 1 |
| 4. csapdakészítés: | 1 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 2 |
| 7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 2 (+1) | 9. teológia: | 2 |
| 10. szörnyismeret: | 1 | 11. vadászat: | 10 | 12. bányászat: | 1 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
| segítesz max. 15 TVP-ért |
| kutatsz max. 20 TVP-ért |
| készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID | ||
| Papi varázslataid | ||
| auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
| bűvölés (#20) (246,1) | méregsemlegesítés (#14) | ||
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
| 2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
| 3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
| Összsúly: 57.58 kg | Megterheltség: 151% |
| GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
| Még 77 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 1 | ormánygőte csont (#21) | 1 | smirglilevél (#29) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | antilopbőr (#48) | 1 | fúvócső (#20) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
| 1 | kaja (#2) | 1 | lajhár csont (#236) | 2 | rézdarab (#70) | |||
| 1 | sámán erszény (#650) | |||||||