| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2010. febr. 15. 9h:21' EZ A 793. JÁTÉKHETED, 488. FORDULÓD 794. játékheted kezdete: febr. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5230 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| * 2. KP: | használod az 522. tárgyat az 504. tárgyat az 1253. tárgyat |
| * 3. KP: | használod a 235. tárgyat |
| * 4. KP: | VP spórolása: 15 |
| * 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 13. varázslatot |
| * 6. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 12. varázslatot a 27. varázslatot |
| * 7. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 64. varázslatot |
| * 8. KP: | elmormolod a 72. varázslatot a 88. varázslatot a 165. varázslatot |
| t 9146 1 | támadod a 9146. KT tagjait |
| ef 13 503 | energia fejlesztése 13 |
| jlk 2325 | jelszó kimondása 2325 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 48 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a massza kékes kitinhátát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a massza nyitott pofáját. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod a massza nyitott pofáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a massza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Több marást ejt rajtad a massza csáprágójával. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A massza farkával megérint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 grifftojást. 2255 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 35, gyógyulás: 34, összesen: -1 ÉP}
| kf 458 | kézbeveszed/felveszed a 458. tárgyat |
| kf 639 1 | kézbeveszed/felveszed a 639. tárgyat a jobb kezedbe |
| hu 171 379 | hulladék: 171 379 |
| a 642 5188 1 | átadod a 642. tárgyat az 5188. kalandozónak (1 darabot) |
| aa 454 455 389 | átadod a 454. tárgyat a 455. tárgyat a 389. tárgyat |
| v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
| kut 20 | kutatsz 20 pontért |
| m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
(Továbbmész...) [-8,-2] A sík vidéket bozótos váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tüskés harci gromak. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak fejét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Marokra fogva a vámpírtőrt a másikra ugrasz. Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés harci gromak jobb első lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a tüskés harci gromak nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz a tüskés harci gromak rúgása elől. A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [-7,-1] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő csapat qwarg rohamosztagos nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a qwarg rohamosztagos jobb vállát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 9 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (8 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos fejét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (5 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Vasalt bunkóval súrolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az 1 qwarg rohamosztagos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; 966% esély:+1; össz: 2%}
{Csatastatisztika; sebzés: 535, sebződés: 54, gyógyulás: 12, összesen: -42 ÉP}
| im 0 3 | imádkozol |
| kut 20 | kutatsz 20 pontért |
| m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Megmarkolva a vámpírtőrt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Pengepajzzsal kicsit megvágod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 11 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%}
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 95, gyógyulás: 52, összesen: -43 ÉP}
(Továbbmész...) [-5,1] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy FéNYeS NaP egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [-4,2] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
| tim 50 | titkosírás megfejtése 50 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 52 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza szőrös potrohát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a massza testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a massza ollója véres sebeket ejt a testeden. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő rézdarab felszínére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Mancsával a massza végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a massza testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a massza szőrös potrohát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a massza ollója. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő arany papi karkötő felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A massza mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó és egy obszidián karkötő. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 9 tigroszlán fogat. 2931 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 371, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}
| v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
| m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a bundás csirmáz fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Pengepajzzsal alaposan megvágod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) [-2,4] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Felismered. Ez egy élőholt tigris. {védettsége: 33 szúró, 33 vágó, 33 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronotapír testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kronotapír tekergő ormányát. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a kronotapír testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a kronotapír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-7 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-6 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-12 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kronotapír testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a kronotapír testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kronotapír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-6 TVP). A kronotapír ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény idődet lopja (-7 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-16 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. A kronotapír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 2891 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 508, sebződés: 75, gyógyulás: 10, összesen: -65 ÉP}
(Továbbmész...) [-1,5] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy varkaudar bajnok közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 24.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok bal oldalát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar bajnok jobb lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar bajnok jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok gyenge döfése nem tudott megsebezni. Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 38, gyógyulás: 13, összesen: -25 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 40 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich fejét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A drakolich még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 bordacsontot. 879 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 66% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
| kut 20 | kutatsz 20 pontért |
| m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 22 életpontot vesztettél. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vámpírtőrt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírtőrt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vámpírtőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Pengepajzzsal felnyitod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 40, gyógyulás: 13, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [9 pontot használtál fel, van még 285.]
| * 1. BP: | átadod a 32. tárgyat a 4683. kalandozónak (1 darabot) |
| * 2. BP: | átadod az 504. tárgyat az 535. tárgyat a 239. tárgyat |
| * 3. BP: | VP elővétele: 15 |
| * 4. BP: | elmormolod az 58. varázslatot a 79. varázslatot a 11. varázslatot |
| * 5. BP: | imádkozol |
| * 6. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
| * 7. BP: | használod a 147. tárgyat |
| * 8. BP: | keresed az 55. szörnyet a 33. szörnyet a 76. szörnyet |
| * 9. BP: | elmormolod a 3. varázslatot a 83. varázslatot az 5. varázslatot |
| * 10. BP: | t. energia kisütése: 133 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 35 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 35 pontért |
| Erő: | 50 | Szint: | 24 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 154 cm |
| IQ: | 50 | Támadás: | 23 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 40 kg |
| Ügyesség: | 52 | Védekezés: | 83 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 170/177 év |
| Egészség: | 51 (53) | Életpont: | 469/377 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 61 (64) | Varázspont: | 758/724 | Pénz: | 1806 arany | Kép. pont: | 0 |
| Tudatpont: | 28/0 | Pszi pont: | 229/246 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 35 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| víziharc: | 14/14 | ökölvívás: | 4/6 | szúrófegyverek: | 26/61 (+9%) |
| vágófegyverek: | 26/19 (+4%) | ütőfegyverek: | 25/73 (+4%) | lőfegyverek: | 29/28 (+7%) |
| dobófegyverek: | 17/64 | ||||
| Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (110%) << vasalt bunkó (#181) (110%) << biami kvazárlándzsa (#568) (100%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -9.); tünde nyíl (#554) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 52/61 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 132/78 | 3. lopás: | 2/45 |
| 4. mászás: | 17/85 (+1%) | 5. csapdakészítés: | 30/35 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 12/19 |
| 7. gyógyítás: | 71/64 | 8. titkosírás: | 16/95 (+30%) | 9. felderítés: | 58/30 (+33%) |
| 10. szörnyidomítás: | 15/77 | 11. teológia: | 49/16 (+26%) | 12. taumaturgia: | 28/84 (+1%) |
| 13. versengés: | 4/16 | 14. zene: | 94/63 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 31/31 (+20%) |
| 16. pszi: | *19/100 | 17. zárnyitás: | 11/53 | 18. vadászat: | 43/39 |
| 19. bányászat: | 36/64 | 20. úszás: | 16/70 | 21. csapatmunka: | 1/56 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
| totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
| gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
| udvarolsz a 2. fajúaknak az 1. fajúaknak |
| kutatsz max. 100 TVP-ért |
| ásol max. 200 TVP-ért |
| készítesz kerek követ (#19) (max. 3 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
| elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) szuper hálócsapdával (#274), gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274), sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), rőtmanót (#55) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274) |
| mászol max. 100 TVP-ért |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
| purifikátor (#157), ongóliant (#159), szintszívó lények (#9097), törpemammut (#115) |
| Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
| elf (#2), ember (#1), troll (#5), 9302. szövetség (#9302), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), Leah hívők (#991), semlegesek (#989), bűbájlidérc (#761), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
| hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
| tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) |
| gigaököl (#49, 12 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
| tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
| dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
| varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
| erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
| szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
| unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
| éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
| azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
| oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
| szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
| szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
| DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
| fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
| esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
| gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
| térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| revitalizáció (#52) | feltámadás (#168) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse I (#13) |
| erőpajzs I (#12) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | mentális pajzs (#72) |
| esszenciavédelem (#165) | éber kakukk (#3) | szörnycsábítás (#83) | |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10) | ||||||
| szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), gigaököl (#49), mágiatörés (#35), tűzgolyó (#155), természet haragja (#141), tudatrombolás (#111) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
| hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), életpajzs (#142), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| méregfelhő (#37) | >> | Vértestvérek (#9146) | lángcsóva (#31) | >> | kputtyintó csalán (#247) | |
| tűzgolyó (#155) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
| Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
| tompítás (#40) | >> | gnóm szolgáló (#181) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | |
| hhaar burka (#32) | >> | óriás csontváz (#176) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
| varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
| tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) A csontpálca a pusztítás eszköze. Törj össe hármat oltáromnál! |
| 2.) Micsoda visszataszító, a természet harmóniáját megcsúfoló lényt fedeztek fel híveim! Az átokmurgattyú csak is a Thargodanok fattya lehet. Végezz kettővel! (számláló: 0) |
| 3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0) |
| HŐSTETTEID |
| A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 szabotőr, 3 harcos, 1 királynő, 13 élőholt. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 17 TU. szükséges még: 8 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 101 TU szükséges.) tudatforrás (505) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2552. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 7 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
| 5 | gyöngymangó (#135) | 1 | kampós acélszigony (#455) | 2 | krapixlon fürdőruha (#454) | |||
| 1 | manakristály (#500) | 1 | rézdarab (#70) | 1 | szigony (#389) | |||
| 1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 1 | aranytű (#272) | 6 | bordacsont (#16) | |||
| 1 | bumeráng (#249) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 2 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
| 1 | fűszertartó (#210) | 1 | grifftojás (#179) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
| 7 | isteni könnycsepp (#260) | 12 | kaja (#2) | 1 | moa rubin (#379) | |||
| 1 | obszidián karkötő (#229) | 3 | sáfránypor (#211) | 9 | tigroszlán fog (#63) | |||
| 1 | tünde nyíl (#554) | 2 | ubuk tüske (#131) | |||||