| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2010. ápr. 12. 9h:21' EZ A 40. JÁTÉKHETED, 40. FORDULÓD 41. játékheted kezdete: ápr. 14. A következő fordulódat legkorábban a 41. játékhéten tudjuk betáplálni. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3064 SZÁMLA : XXXX |
| v 14 | elmormolod a 14. varázslatot |
| m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az alpesi tehén bal oldalát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén bal oldalát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén meglök a szarvával. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Az alpesi tehén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 kaját. Mosolyogva kidobod a nevetséges gyilkos tetű trófeát, és kiszedsz egy alpesi tehén trófeát. 301 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [48,102] Szűnni nem akar a zöld síkság. Találsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északra látsz egy Elenios oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [48,101] Még mindig füves síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy olvasztókemencét. Északra nézve látsz egy Elenios oltárt. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő evaporőr nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az evaporőr testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval megütöd az evaporőr testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápol, de mindhiába. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| im | imádkozol |
| m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod az evaporőr testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [48,99] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ananászvirág illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tintacsiga. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a tintacsiga testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tintacsiga testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 4 tintát.) 173 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [48,98] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy woor-antilop. Itt csata lesz.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a woor-antilop testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 antilopbőrt. (ld. enc.) 37 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
| m 6 | mozogsz nyugatra |
| h 34 | használod a 34. tárgyat |
| m 6 | mozogsz nyugatra |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a kőevő testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a kőevő kőtestét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A kőevő lendületes ütése célt téveszt. A kőevő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 110 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a tazunkaróka rőt testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A tazunkaróka most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rókafarkat. 50 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| h 396 | használod a 396. tárgyat |
| HARMADIK SZEM (27. VARÁZSLAT) Ha ezt a varázslatot elmondod, egy harmadik, szabad szemmel nem látható mágikus "szemed" nő. Ezzel felfedezheted az elrejtett tárgyakat. Ha egy olyan mezőre lépsz, ahol valaki eldugott valamilyen tárgyat, esélyed van rá, hogy megérzed. Ez persze nem jelenti azt, hogy tudod is, hogy hol a rejtekhely, mindössze tudod, hogy érdemes ott kutatni. (És még a KUT parancs sem biztos, hogy eredményes lesz, ha alacsony a felderítés szakértelmed.) A varázslat elmondása 12 VP-be kerül és hatása egy fordulón át tart. A sikeres érzékelés esélye függ attól, hogy milyen jól tudsz már varázsolni. |
| ANTILOPBŐR (48. TÁRGY) Egy woor-antilop megnyúzása kemény munka, de nyilván megéri a fáradtságot. Az antilopbőr, mint minden tárgy ebben a játékban, nyilván jó valamire. És hogy mire? Hisz ez nyilvánvaló... |
KŐEVŐ (62. SZÖRNY)Bármely nagyobb kő, amelynek aránylag szabályos gömb alakja van, és a dombok között bukkansz rá, van esélye, hogy egy kőevőt álcáz. A kőevőket a legtöbb bölcs a fejlődés zsákutcájának tartja. Ennek ellenére ezek a szörnyek nem úgy viselkednek, mintha a közeljövőben ki akarnának pusztulni. Ezek a majdnem egy méter átmérőjű, igen vastag bőrű lények a dombok között görögve (ugyanis nincs lábuk) kutatnak emészthető kőzetek iránt. Igen, köveket esznek! Mielőtt még felsóhajtanál, hogy végre, egy szörny, amely nem a Te húsodra pályázik, ki kell, hogy ábrándítsalak: A kőevőket ugyanis NAGYON irritálják a kétlábon járó lények. Olyannyira, hogy néha meg is támadják őket az oldalukból kinövő, vaskos, bunkószerű nyúlványokkal. Mivel a kőevő bőre nagyon kemény, egy kőkalapács szükséges ahhoz, hogy megtudd, mi van a gyomrában. |
| MANIPULÁCIÓK VARÁZSPONTTAL A TPF és a TPS parancsok mintájára mostantól használhatod a Varázspont Spórolása: VPS <VP> és Varázspont Felszabadítása: VPF <VP> parancsokat. A VPS-el letárolt varázspontjaidat a következő VPF parancsig nem fogod használni, így biztonsággal lehet VP-t tartalékolni egy kör végi városi teleportra vagy más fontos varázslatra. A befejező parancsok végrehajtása után automatikusan végrehajtódik egy VPF az összes, még fel nem szabadított varázspontodra. Vigyázat: a VPF-el kinyert vp-vel sem mehet a varázspontod a maximális lehetséges fölé! Ha túl sok vp-t szabadítanál fel, csak annyit fogsz kapni, hogy a vp-d maxba kerüljön (ill. kör végén elvész). |
| Erő: | 12 (14) | Szint: | 9 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 169 cm |
| IQ: | 17 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 99 kg |
| Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 31 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
| Egészség: | 14 | Életpont: | 133/133 | Jellem: | jó (40) | Tul. pont: | 11 |
| Szerencse: | 15 (17) | Varázspont: | 45/28 | Pénz: | 168 arany | Kép. pont: | 10 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ütőfegyverek: | 11 | lőfegyverek: | 1 | dobófegyverek: | 10 (+1) |
| Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << csontpálca (#329) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 7 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 1 |
| 4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 2 | 6. titkosírás: | 1 |
| 7. felderítés: | 1 | 8. teológia: | 1 | 9. szörnyismeret: | 1 |
| 10. vadászat: | 9 | 11. bányászat: | 1 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
| segítesz max. 15 TVP-ért |
| készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID | ||
| Papi varázslataid | ||
| auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
| tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
| bűvölés (#20) (246,1) | méregsemlegesítés (#14) | ||
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál! |
| 2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
| 3.) Égess el egy karbin plazmát valamelyik oltáromnál. |
| Összsúly: 66.28 kg | Megterheltség: 174% |
| GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
| Még 78 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 2 | víz (#27) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | antilopbőr (#48) | 2 | evaporőr háj (#105) | 4 | kaja (#2) | |||
| 1 | rókafarok (#124) | |||||||
| vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
| démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
| mérges pók (#20) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | óriás sáska (#27) |
| sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) |
| kőszáli disznó (#34) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) |
| Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) | zombi (#49) |
| technokolin (#50) | gyíkember (#51) | bo-skorpió (#54) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) |
| rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | umor-pióca (#63) |
| vízionár (#66) | húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) |
| garokk (#73) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | színes dözmöng (#78) | trollfa (#80) |
| tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) |
| kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | szintszívó (#96) |
| téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) |
| mélységi grittang (#103) | ragyás burástya (#111) | süvítő rája (#113) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) |
| mutáns pók (#117) | manifesztátor (#124) | útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | agglomerátor (#138) |
| proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | karmazsin huhogó (#185) | ork sámán (#345) | csontlepke (#746) |
| pacaszúnyog (#751) | csodabogár (#755) |
| deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
| kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | csontkés (#11) | bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) |
| parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) |
| kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) |
| varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) |
| tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | kis vaskulcs (#40) |
| grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) |
| antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) | bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) |
| mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | kék orchideacserje (#67) |
| kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) |
| rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | zöld üveg (#82) |
| ragasztó (#83) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzpáncél (#90) | mély kút (#93) |
| bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | aranyló ugarhéj (#100) |
| tinta (#101) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) |
| hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) |
| móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) | púderkő (#119) | tábla (#120) | dözmöng szív (#122) |
| göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) | sallank karom (#128) | sallank nyíl (#129) |
| hebrencs állkapocs (#130) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) |
| rúnakő (#136) | szem szimbólum (#142) | oltár (#146) | mocsári penke (#148) | pirkit (#153) |
| vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | nyu-shuriken (#157) | vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) |
| ugh méreg (#166) | uzbány csőr (#169) | vashegyű nyíl (#176) | mínosz-kúp (#178) | mérg. vas dobónyíl (#190) |
| karbin plazma (#199) | óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | fűszertartó (#210) | sáfránypor (#211) |
| smaragd védőgyűrű (#223) | orgyilkos tőr (#225) | obszidián karkötő (#229) | acélpengőke (#231) | fekete bőrcsizma (#247) |
| bumeráng (#249) | kvazár sisak (#266) | gromak páncél (#270) | szürke bőrkesztyű (#271) | bíbor erőöv (#291) |
| csontpálca (#329) | phua-kúp (#372) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) |
| szent liget (#439) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) | manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) |
| tubarkő (#700) | művészi porolit (#720) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | malom (#1204) |
| szekérkaraván (#1215) | megbűvölt utazóláda (#1218) | nodonrod kitűző (#1533) | griff nyakék (#1579) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban ÉP épület TVP TVP építkezés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FSE TVP TVP feltételes segítség FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása |