| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2010. márc. 31. 9h:14' EZ A 37. JÁTÉKHETED, 37. FORDULÓD 38. játékheted kezdete: ápr. 7. A következő fordulódat legkorábban a 38. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3064 SZÁMLA : XXXX |
| kf 1533 | kézbeveszed/felveszed az 1533. tárgyat |
| m 6 | mozogsz nyugatra |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a tazunkaróka rőt testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A tazunkaróka még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rókafarkat. (ld. enc.) 50 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| h 34 | használod a 34. tárgyat |
| m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szőrös pók jobb oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A szőrös pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szőrös pók förtelmes fejét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [52,103] Még mindig az erdőben vagy. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy színes dözmöng nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a színes dözmöng csillogó hátát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A színes dözmöng csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 dözmöng szivet. (ld. enc.) 26 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször eltalálod a mutáns pók testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A mutáns pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
| f 125 | kísérletezel a 125. tárggyal |
| m 2 4 | mozogsz keletre, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pókvadász testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a pókvadász testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nyelvét a pókvadász feléd löki, de eredménytelenül. A pókvadász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
94 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [53,104] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Utad során felfedezel egy malmot. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Még felszenteletlennek látszik.
| gyk 123 15 | gyakorolsz a 123. tárggyal 15 pontért |
| m 4 | mozogsz délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| h 34 | használod a 34. tárgyat |
| m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a vízionár testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 vízionár szemet. 63 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az acéldarázs potrohát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod az acéldarázs testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával az acéldarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [51,106] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tintacsiga lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a tintacsiga testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tintacsiga összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 1 tintát.) 173 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az evaporőr egyik csápját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 5%}
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| f 41 | kísérletezel a 41. tárggyal |
| h 396 | használod a 396. tárgyat |
TAZUNKARÓKA (81. SZÖRNY)A tazunkarókák, ezek a farkas méretű, vörös szőrű ragadozók a rőtmanók kedvenc hátasállatai. Hogy egy bunkóval vered ki a fogát, csontszablyával felaprítod a hátát, vagy felnyársalod egy csontszuronnyal, egyre megy - akit a rőtmanó szeret, Te valószínűleg nem szereted! |
| RÓKAFAROK (124. TÁRGY) Sokak szerint a tazunka farka szerencsét hoz, de hogy ehhez mit és hogyan kellene tenned, egyenlőre fogalmad sincs. Varázserejű vagy sem, mindenesetre mutatós hadizsákmány. |
SZÍNES DÖZMÖNG (78. SZÖRNY)A sűrű erdők mélyén néha csodálatosan szép, színes csillogást látsz. Ha ezt követed, gyakran bukkanhatsz egy parányi színes dözmöngre. Ez a varázslatos szépségű lény zümmögő hangot ad ki, ha megtámadják, és vékony, fonalszerű csápjait az ellenfelére lövi. A csápok, mivel ragadós, nyálkás anyagot termelnek, akár a bőrt is letéphetik a képedről, de valójában nem sok esélyt jelentenek a dözmöng számára, hogy győzelmet arasson feletted. |
| DÖZMÖNG SZÍV (122. TÁRGY) Leölve a színes dözmöngöt, kimetszheted még forró, majdnem dobogó kis szívét, amely a szivárvány színeiben játszik. Miután kihűl, ezt a furcsa, varázslatos képességét akkor is megőrzi! Majdcsak jó lesz valamire. |
MUTÁNS PÓK (117. SZÖRNY)A mutáns pók teljesen szőrtelen testű, majdnem egy mázsa súlyú óriásszörny. Mérge különösen erős, gyakran halált okozó. Hálót nem sző az erdei vándorok megfigyelése szerint, de azért nem árt az óvatosság. Ha szembekerülsz vele, legjobb stratégia az azonnali futás. Ámbár, talán érdemes kockáztatni egy kis kinyerhető ugh méregért... |
| MALOM (1204. ÉPÍTMÉNY) Először, amikor megpillantottad a malmot, nehéz volt feldolgozni ennek a toronymagas, ismeretlen funkciójú épületnek a látványát. A zömök, hengerforma alap oldalán két egymáson keresztbe fektetett faszerkezet áll, melyen valamilyen szürke színű vászon feszül. Ebbe kap bele a szél, hogy megforgassa az irdatlan nagy alkotmányt a hozzá képest picinek tűnő építmény oldalán. Szóval ez a malom kívülről, s bizony sejthető, hogy belül valamilyen módon felhasználják valamire a szélkerékkel nyert energiát. Fogalmad sincs, mi célból. De igazából nem is várható el egy kalandozótól, hogy tudja. Ha akarsz, beléphetsz a malomba, 5 TVP árán. |
| RÉZDARAB (70. TÁRGY) Gyakran lehet a földben ásva furcsa, sárga színű, kemény anyagot találni. Ezt a bölcsek réznek nevezik, és állítólag abból az időből maradtak itt darabjai, amikor a fémek még gyakoribbak voltak. Bár a réz elég gyakori, és nem annyira értékes, mint más fémek, sok dologra használhatod, amíg nem találsz valami jobbat. Megmunkálásához elengedhetetlenül szükséges a kőkalapács. |
| Erő: | 12 (14) | Szint: | 9 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 169 cm |
| IQ: | 17 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 99 kg |
| Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 31 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 18/18 év |
| Egészség: | 14 | Életpont: | 127/106 | Jellem: | jó (36) | Tul. pont: | 10 |
| Szerencse: | 15 (17) | Varázspont: | 33/33 | Pénz: | 168 arany | Kép. pont: | 8 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ütőfegyverek: | 10 | lőfegyverek: | 1 | dobófegyverek: | 9 |
| Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << csontpálca (#329) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 7 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. mászás: | 1 |
| 4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 2 | 6. titkosírás: | 1 |
| 7. felderítés: | 1 | 8. teológia: | 1 | 9. szörnyismeret: | 1 |
| 10. vadászat: | 9 | 11. bányászat: | 1 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
| segítesz max. 15 TVP-ért |
| készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID | ||
| Papi varázslataid | ||
| auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
| bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
| bűvölés (#20) (246,1) | |||
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 15-ös jóságot!] |
| 2.) Ölj meg egy pókvadászt. Nagy jót tennél egy ilyen gonosz lény elpusztításával! |
| 3.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra! |
| Összsúly: 58.81 kg | Megterheltség: 154% |
| GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
| Még 78 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 1 | bumeráng (#249) | 5 | kaja (#2) | |||
| 2 | víz (#27) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | acélpengőke (#231) | 1 | dözmöng szív (#122) | 1 | evaporőr háj (#105) | |||
| 1 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | 4 | tinta (#101) | |||
| 2 | vízionár szem (#102) | |||||||