31. forduló, 33. forduló, Ropi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. márc. 30. 22h:08'
EZ A 64. JÁTÉKHETED, 32. FORDULÓD
65. játékheted kezdete: ápr. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2625
SZÁMLA : XXXX

ROPI KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [48,17] koordinátán.

d 48 1 eldobod a 48. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 antilopbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

d 16 4 eldobod a 16. tárgyat (4 darabot)
Elhajítasz 4 bordacsontot. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

d 95 3 eldobod a 95. tárgyat (3 darabot)
Elhajítasz 3 bakkura bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

d 124 4 eldobod a 124. tárgyat (4 darabot)
Elhajítasz 4 rókafarkat. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[47,16] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gitonga. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a gitonga hosszú nyakát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a gitonga testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a gitonga tollas hátát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A gitonga belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 madártollat. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. [11 pontot használtál fel, van még 178.]

go 2 gonoszkodsz: 2
Nem bírod nézni a szerencsétlen troll szenvedését - ezért egy jól irányzott csapással inkább véget vetsz neki. Ez igazán irgalmas cselekedet volt! (+2 gonoszság.) Jellemed hamarosan gonoszra fog változni. [10 pontot használtál fel, van még 168.]

m 1 mozogsz északkeletre
[48,15] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy garokk. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a garokk varacskos hátát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a garokk varacskos hátát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a garokk fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a garokk agyarával. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A garokk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A földön egy fekvő ember férfit pillantasz meg. Mellkasán komoly seb tátong, egy kettétört bot hever mellette. Ha segítesz neki, és bekötözöd, 16 TVP-t kell elköltened (20. jellempróba). Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 158.]

go 20 gonoszkodsz: 20
Odalépsz a magatehetetlen figurához, és lábadat a torkára helyezed. Hosszasan kérdezgeted a fickót, hátha ki tudsz valami hasznosat szedni belőle, de nem jársz sikerrel. A hasznavehetetlen társalgást megunva, ránehezedsz a torokra rakott lábra, és fordulsz egyet. Majd, mint aki jól végezte dolgát, továbbindulsz. (+2 gonoszság.) Jellemed megváltozott: mostantól gonosz vagy. Ráébredsz, hogy milyen szörnyű hátrányokkal jár, ha továbbra is a sötét utat járod. (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 148.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[48,16] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy proteinfecske. Itt csata lesz.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a proteinfecske farkát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a proteinfecske testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a proteinfecske farkát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A proteinfecske belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A proteinfecske többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval megütöd a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a proteinfecske bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a proteinfecske megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 4 madártollat. Eldobod az értéktelenné vált kaffogó hebrencs trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő proteinfecske trófeát. 308 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [48,17] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő tigroszlán nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a tigroszlán testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A tigroszlán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 tigroszlán fogat. 43 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 128.]

al 64 122 26 áldozol: a 64. tárgyat a 122. tárgyat a 26. tárgyat
Felkészülsz a szertartás végrehajtására. Száraz gallyakat hordasz a rúnakőre, majd rárakod a csontszablyát, a dözmöng szivet és a gyenge mérget. Ezután tüzet csiholsz, és meggyújtod az egészet. Sötétvörös és haragoszöld lángok csapnak fel! Buzgón imádkozni kezdesz, mormolva, hogy a kő szelleme és az isten, akit szolgál, hallgasson meg. Néhány perc alatt porrá ég az egész áldozat. A fekete kupacot pillanatnyi széltölcsér kapja fel. Szemedet a kőre függeszted, amelyen nyoma sem látszik, hogy micsoda tűz égett rajta még egy pillanattal előbb. Feszülten várakozol... Aztán magasztos de egyben félelmetes érzés fog el! Hideg, jeges hang hallatszik, tér és idő felszisszenve görbül akaratának: - Köszönöm az áldozatodat, kedves hívőm! Az, hogy elfogadtad az általam diktált jellemet és elégetted a kívánt tárgyakat a rúnakőnél érdemessé tett arra, hogy szóljak hozzád. Ezennel elfogadlak követőmnek, de hogy igazi pap válhasson belőled, kellő varázstudománnyal, még hátra van egy utolsó próbatétel: Keresned vagy építened kell egy oltárt, és felszentelned a nevemre! íme, első ajándékom, vallásom szent szimbóluma - e nélkül a próbatétel nem sikerülhet. Ha úgy találod, nem vagy elég erős ahhoz, hogy az oltárt egymagad felépítsed, keress társakat, akik szintén az én papjaim akarnak lenni! Járj szerencsével, és ha kell, küzdj meg ellenségeimmel, hogy a célodat elérd. Az én ellenségeim mostantól a tieid is - csakúgy, mint hatalmam egy része! Ha odaadó hívem vagy, hatalmad növekszik - ha azonban elvárásaim ellenére cselekszel, ne reménykedj a jóindulatomban! Most menj, és kísérjen áldásom.
Ebben a pillanatban érzed, hogy minden sebed begyógyul (max. életerőre kerültél)! Ahogy lassan magadhoz térsz, pillantásod a földre téved: egy tárgyat veszel észre! Felveszed: egy denevér szimbólum! (ld. enc.) Ez az istened szent szimbóluma kell, hogy legyen! (ld. enc.) Bizony kemény munka lesz az oltár felépítése, de a szimbólum megérintésének pillanatától máris formálódni kezdenek a tervek a fejedben... De most már ideje indulni, munkára fel! Nyakadba akasztod a szimbólumot, és távozol. 200 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 108.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[49,17] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy kavadu nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a kavadu nyakát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [50,18] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ezt a dombos-hegyes vidéket Kis-Nimeronnak hívják. Üldözői elől állítólag az itteni barlangokban rejtőzött el a menekülő Nimeron herceg. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rőtmanó lehet. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a rőtmanó jobb lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a rőtmanó bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rőtmanó kacagány (ld. enc.). 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összeakadsz egy hosszú ősz hajú, kék szemű, hosszú szakállas troll nővel. Bőre színe zöld. Egy kvazár kesztyűt, egy lánghordozó kitűzőt, egy topáz erényövet és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy halálmadár trófea és egy hegyi szamár trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, semleges jellemű az alávaló.
Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. [30 pontot használtál fel, van még 78.]

ep 146 80 építed a 146. tárgyat 78 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy oltárt. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Még sokat kell dolgoznod, hogy kész legyen az oltár. 58 tapasztalati pontot kaptál. [78 pontot használtál fel, van még 0.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 171 pontot. A következő körben tehát 171 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A SÖTÉT ÚT
Ah, ezek szerint a sötét utat választottad! Ez a gyorsabb és könnyebb út - a leggyorsabban így juthatsz hatalomhoz. De egyben így szerezheted a legtöbb ellenséget is... A sötét oldal az intrikák, a konspiráció oldala - nem bízhatsz senkiben, mindig figyelned kell a hátadat - így sok igazi szövetségesben sem reménykedhetsz. Persze, a dolognak vannak komoly előnyei. A jellemed után zárójelben láthatod számmal jelezve, hogy mennyire vagy gonosz. Hierarchia van természetesen a sötét oldalon is, amely további előnyöket jelképez azok számára, akik ezen a számmal jelölt ranglétrán magasabbra másznak. Most egy új lehetőséget kapsz: képes vagy ezentúl a céltalan rombolásra és vandalizmusra. Növényeket téphetsz ki a földből, fákat vághatsz ki, építményeket dönthetsz össze. Ehhez a RM (rombol) parancsot kell használnod. Három paramétere van: elsőként azt kell megadnod, hogy a romboláshoz milyen fegyvert használsz, másodikként azt, hogy melyik építményt/növényt akarod pusztítani. Az, hogy mindez hány TVP-be kerül, függ attól, hogy milyen sebzésű fegyverrel csinálod, milyen szakértelmed van ahhoz a fegyverhez, és mi az, amit pusztítasz. Növényeket csak vágó, építményeket/tereptárgyakat (olvasztókemence, oltár, púderkő) csak ütőfegyverrel pusztíthatsz. Harmadik paraméterként (növényeknél és tereptárgyaknál nem kötelező) megadhatod, hogy maximum hány TVP-t szánsz a dologra. Ha ennél többe kerülne, a parancs nem hajtódik végre, nem vesztettél TVP-t. Építmények esetén A TVP megadása kötelező, és a parancs mindenképpen végrehajtódik: ilyenkor ez ugyanis az okozott kár mértékét határozza meg - ha nem is pusztítod el azonnal, mindenképpen kárt okozol az építményben. Nagyobb épületeket (ahol lakik valaki) nem tudsz ezzel a paranccsal lerombolni. Ha nem tudod a pusztítandó növény sorszámát, írj 999-et. Példa: RM 6 31 szétvágod kőkéssel a smirglibokrot. RM 13 118 20 kőkalapáccsal szétvered a púdersziklát (ha a dolog nem kerül többe 20 pontnál).

DENEVÉR SZIMBÓLUM (140. TÁRGY)
A gonoszság istenének, Dornodonnak a követői viselik ez a fekete kristályból készített denevérszimbólumot, amely leheletvékony, mégis borzasztóan erős mágikus szállal akasztható a nyakba. Amíg viseled, kettővel magasabb az intelligenciád. A denevér szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is.

SZENT SZIMBÓLUM
Tehát megkaptad az istenedtől a szent szimbólumodat! Ez egy varázserejű tárgy, amelyre gyakran szükséged lehet. Hordhatod nyíltan, a nyakadba akasztva is (KF <szimbólum száma>), ekkor kapod meg a szimbólum által garantált képességeket és így nem tudják tőled ellopni. Ha viszont nem veszed fel, akkor nem fogja ország-világ tudni, hogy milyen vallást követsz, és így elkerülhetsz elég sok kellemetlenséget. Nyíltan hordod vagy sem - a döntés a tiéd. Más vallásúak nem akaszthatják a nyakukba a te szent szimbólumodat, mert égeti a bőrüket. Az első dolog, amire a szimbólumot valószínűleg használni fogod, egy oltár felszentelése az istened számára. Ehhez a H <szimbólum száma> parancsot kell kiadnod, 10 pontért, egy olyan helyen, ahol egy még felszenteletlen (de felépített) oltár van. A felszentelésben részt vesz minden, a helyszínen tartózkodó követője az istennek, ezért ha többen építenek egy oltárt, érdemes akkor kiadni valakinek a H parancsot, ha minden társa már azon a mezőn áll. Ha valaki ennek ellenére lemarad a felszentelésről, és nem akar újabb oltárt építeni, akkor sincs probléma: keresnie kell egy felszentelt oltárt, és ott az imádkozás: IM parancsot kell kiadnia, 30 pontért. Ahhoz azonban, hogy az isten egy ilyen imát a felszentelés helyett elfogadjon, legalább 5 fordulónak el kellett telnie az áldozat bemutatása óta. Még egy tanács: ha lehet, inkább szenteljél, és ne imádkozz, mert az előbbi SOKKAL több előnnyel jár.
Ha egy oltárt valaki megrongál, akkor az újjáépítés után ismét felszenteletlen oltár lesz belőle.

RŐTMANÓ (55. SZÖRNY)
Ezek a vörös, tüskés gumiszerű bőrrel megáldott lények első pillantásra humanoidnak tűnnek, de a monsterológusok szerint még egy százfogú is közelebb van a humanoidokhoz, mint ez a teljesen furcsa biológiai felépítésű teremtmény. Tény azonban, hogy ez a két méteres lény hatalmas pofonokat tud adni, és feltehetően Téged ez érdekel leginkább. Leghatásosabb fegyver ellene a szúrófegyver.

RŐTMANÓ KACAGÁNY (714. TÁRGY)
Büdös, szakadozott bőrruha, szánalmas viselete a dombok között élő rőtmanóknak. Ha mindenféle ízlésbeli megfontolást félretéve, úgy döntesz, hogy mégis magadra öltöd a KF 714 paranccsal, meglepően kényelmes viselethez jutsz, amely 4-gyel növeli a védettségedet, és eggyel a szerencsédet.

KARAKTERLAP

Ropi, egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon híve vagy. Ez a 32. fordulód.

Erő: 18 Szint: 9 Merészség: 5/5 Magasság: 160 cm
IQ: 13 (15) Támadás: 8 Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 19 Védekezés: 7 Menekülés: 30 % Életkor: 140/140 év
Egészség: 11 Életpont: 123/123 Jellem: gonosz (2) Tul. pont: 0
Szerencse: 10 Varázspont: 0/0 Pénz: 153 arany Kép. pont: 8
Eddig összesen 180 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 892 TP-t kaptál. Jelenleg 11 274 TP-d van. A következő szinthez még 726 TP szükséges. Trófeáid: sörényes ubuk, gyilkos tetű, proteinfecske. Jelenleg 11 árnyékmxtu-d van.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 12 lőfegyverek: 11

Óvatosság (labirintusokban): 0
50,43 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 53

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1426 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 18 3. csapdaészlelés: 1
4. gyógyítás: 11 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 1
7. vadászat: 6 8. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 5 darabot )
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
vízionár (#66)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 25.

Összsúly: 43.08 kg Megterheltség: 93%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 90 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 antilopbőr (#48) 3 bakkura bőr (#95) 4 bordacsont (#16)
1 csontszablya (#64) 1 dözmöng szív (#122) 1 gyenge méreg (#26)
4 rókafarok (#124) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 denevér szimbólum (#140) 1 kaja (#2) 1 kavadu lebeny (#24)
7 madártoll (#112) 1 rőtmanó kacagány (#714) 6 tigroszlán fog (#63)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

46 47 48 49 50 51
14
15
16
17
18
19
(47,16) olvasztókemence (#86), Sheran oltár, 2. jellempróba, gitonga (#76)
(48,15) garokk (#73), 20. jellempróba
(48,16) proteinfecske (#139)
(48,17) Dornodon rúnaköve, mély kút (#93), Leah oltár, tigroszlán (#43)
(49,17) gumifa (#38), kavaduk (#19)
(50,18) rőtmanó (#55), érclelőhely, egy troll nő

Üzenet küldése a karakternek