316. forduló, 318. forduló, Zoat összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 24. 12h:07'
EZ A 466. JÁTÉKHETED, 317. FORDULÓD
467. játékheted kezdete: júl. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1589
SZÁMLA : XXXX

ZOAT KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [206,97] koordinátán.
A táborozás 3. napján összefutsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Egy balkezes gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy jing-jang fejpántot, egy korinthai talizmánt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy taalru trófea és egy ősdentor trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd trikornis. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Összeismerkedtek. Az ő neve Fear'A Wee. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A táborozás alatt valamilyen számodra érthetetlen módon szopókő(vek) került(ek) hozzád. A kinemfogyó tegez termelt 7 mérgezett tüskét. Az aranytermő erszény 66 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kőkalapácsot. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk tüskét. Varázserőd regenerálódik. (+221 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+39 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 669. hetének nyerőszámai: 2, 15, 14. 3 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 33 arany nyereményt kapsz.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy tyrannoszaurusz rex fészket vagy búvóhelyet. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 481.]

fkt 19 15 1 felt. készítesz a 19. tárgyat (15 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 481.]

ef 4 energia fejlesztése 4
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-4 TU.] A befejezéshez még 2061 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 441.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

vv 71 28 53 elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 439.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-17 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 437.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+9 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 435.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb 2 kezd. parancs berakása: 2

vv 12 24 224 elmormolod a 12. varázslatot a 24. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 433.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 431.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 431.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb 3 kezd. parancs berakása: 3

vv 165 86 70 elmormolod a 165. varázslatot a 86. varázslatot a 70. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 429.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-15 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 429.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 428.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb 4 kezd. parancs berakása: 4

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 418.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb 5 kezd. parancs berakása: 5

h 745 használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 418.]
[A parancs tárolásra került.]

m 4 3 2 mozogsz délre, délkeletre, keletre
[206,98] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kristálypalotát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A palota tetején találsz egy tetőbejáratot, ahol behatolsz a fantasztikus építmény belsejébe. Gyönyörű! Idebenn minden tündöklik, és fanfárok hangját hallod. No lássuk, van-e valami mozdítható! Lépteket hallasz egy oldalfolyosóról. Hohó, a kidobóember! Úgy látszik, bunyózni kell a szabad fosztogatás jogáért. Egy gránitelementál!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Tüzet köpsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a gránitelementál gránittestét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az óriásölőt. Marokra fogva az óriásölőt a másikra támadsz. Óriásölővel végigmetszed a gránitelementál testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a gránitelementál testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A gránitelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A gránitelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 56, gyógyulás: 11, összesen: -45 ÉP}

Micsoda? Teljesen szokatlan az ilyen másznivaló táphelyektől, hogy még egy szörny legyen. Pedig van, és közeleg! Egy halálosztó kain! (ld. enc.)

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tükörpajzs varázst. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 48 életpontot sebeztél. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a halálosztó kain testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. A védekező varázslatod szerencsére tökéletes védelmet nyújt. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálosztó kain nyakát. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-12 életpont.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a halálosztó kain tüskés bőrét. Kritikus ütés! (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Karmával néhányszor a halálosztó kain megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A halálosztó kain fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A halálosztó kain farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az óriásölőt, szereztél 1 kőszemet. 1355 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 41, gyógyulás: 33, összesen: -8 ÉP}

Ez az! Turkálni kezdesz a csillogó kristálycuccok között, kincset keresve. Ez az! Egy fiókban találtál 1 roxati zárfalót. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [207,99] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [208,99] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Észreveszel egy kihívás tornyát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt.

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [67 pontot használtál fel, van még 351.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[209,99] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kétfejű troll. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Kitátod a szádat, és lehelsz. 51 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a kétfejű troll jobb fejét. Kritikus ütés! (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kétfejű troll testét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Sárkánytőrrel teljesen átszúrod a kétfejű troll testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A kétfejű troll karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A kétfejű troll fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-18 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 34, gyógyulás: 3, összesen: -31 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy púdersziklát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Dornodon szentélye van. Elrakod a távcsövet. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [210,99] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Dornodon szentélyét. Északra egy Leah oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy ongóliant nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Tharr haragja. 101 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (24 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre rohansz. Bronz taiderrel több döféssel felnyársalod az ongóliant ragyás lábszárát. (6 támadással 352 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) Sárkánytőrrel megérinted az ongóliant ragyás lábszárát. Kritikus ütés! (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy szent jogar [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], egy pular kristály [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] és egy borostyán függő. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 621, sebződés: 72, gyógyulás: 92, összesen: +20 ÉP}

[54 pontot használtál fel, van még 297.]

v 96 186 61 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(206,98) kristálypalota (#401), Dornodon oltár, gránitelementál (#205), halálosztó kain (#168)
(207,99) 35. jellempróba, Tharr oltár
(208,99) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), kihívás tornya (#502), oltár
(209,99) kétfejű trollok (#163), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Tharr oltár, érclelőhely
(210,99) Dornodon rúnaköve, Leah oltár, érclelőhely, ongóliant (#159)

[186,61] Egy kisebb településhez érkeztél.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Fairlight hívei emelték. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Van itt egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 287.]

ee 162 194 307 eladod a 162. tárgyat a 194. tárgyat a 307. tárgyat
Eladtál 2 borostyán függőt. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 1 arany karperecet. 26 aranyat kaptál.
Eladtál 1 réz papi karkötőt. 20 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 287.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[185,60] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy csapat királyi őrjáratos. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a királyi őrjáratos testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronz taiderrel néhány helyen meghorzsolod a királyi őrjáratos bal lábát. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a királyi őrjáratos testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A 15 királyi őrjáratos megforgatja fegyverét, aztán az emberi szem számára szinte követhetetlen sebességgel zúdít rád döféseket. (15 támadástól 168 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 9 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel gyengén megszurkálod a királyi őrjáratos jobb lábát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a királyi őrjáratos bal lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A 13 királyi őrjáratos újból és újból tövig mártja fegyverét védtelen testedbe. (13 támadástól 139 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Bronz taiderrel gyengén megszurkálod a királyi őrjáratos testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a királyi őrjáratos jobb lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A 11 királyi őrjáratos újból és újból tövig mártja fegyverét védtelen testedbe. (11 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 11 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
Bronz taiderrel néhányszor megkarcolod a királyi őrjáratos testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a királyi őrjáratos jobb oldalát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (9 támadástól 107 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gigaököl varázslatot. 11 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 815, sebződés: 685, gyógyulás: 263, összesen: -422 ÉP}

Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Épületeket látsz: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 278.]

ee 280 322 425 eladod a 280. tárgyat a 322. tárgyat a 425. tárgyat
Eladtál 1 tyrex csontot. 30 aranyat kaptál.
Eladtál 4 ezüsttőrt. 32 aranyat kaptál.
Eladtál 1 pengepajzsot. 150 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 278.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[184,59] Még mindig a városban vagy. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A cirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen 24 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra. " magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy részeg kalandozó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Te itt életveszélyben vagy. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+113 életerő). [-15 varázspont.]

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[210,99] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Északnyugatra egy Dornodon szentélye van. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
[35 pontot használtál fel, van még 243.]

im 2 5 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ongóliant.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. 103 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (22 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a bronz taidert a másikra rontasz. Bronz taiderrel néhányszor teljesen átdöföd az ongóliant testét. (5 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Sárkánytőrrel meghorzsolod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Véres nyál csordul ki az ongóliant száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy pular kristály, egy gyöngymangó és egy sárga erőöv. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 80, gyógyulás: 84, összesen: +4 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 213.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy dombi óriásyeti.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Marokra fogva a bronz taidert ellenfeledre ugrasz. Bronz taiderrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a dombi óriásyeti szőrös mellkasát. (5 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a dombi óriásyeti otromba fejét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (4 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Sikeres döféseket ejt testeden a dombi óriásyeti. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Véres nyál csordul ki a dombi óriásyeti száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 172, gyógyulás: 113, összesen: -59 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 183.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy kentaurusz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 50 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Máris repül feléd néhány sallank nyíl. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 100 életpontot vesztettél. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}

Lelécelsz, megrettenve a halál utáni haláltól. Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-3927 TP]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+112 életerő). [-15 varázspont.] [35 pontot használtál fel, van még 148.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+1 szerencse.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy woorgard.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronz taidert ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel megdöfködöd a woorgard testét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a woorgard testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A woorgard csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Bronz taiderrel jól megszurkálod a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 261 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a woorgard idétlen masszáját. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 843, sebződés: 21, gyógyulás: 145, összesen: +124 ÉP}

Nem mersz megkockáztatni egy újabb harcot: ektoplazmád túlzottan elvékonyodott már. Elmenekülsz a harc színhelyéről. Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-2100 TP] [30 pontot használtál fel, van még 118.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy woorgard.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre Tharr haragja varázslatot lősz. 103 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a woorgard testét. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a woorgard testét. (5 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a woorgard testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Bronz taiderrel tökéletesen perforálod a woorgard testét. (6 támadással 306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Sárkánytőrrel megkarcolod a woorgard testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A woorgard szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] Megújítod az áldomás II varázslatot. [-17 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 885, sebződés: 25, gyógyulás: 149, összesen: +124 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 88.]

* 1. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 88.]

* 2. BP: használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. [20 pontot használtál fel, van még 68.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-13 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 68.]

* 4. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 63.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 23, 4.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. A kavicselementál megeteti hatalmas társát. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 63 pontod maradt, ebből a következő körre 63 pontot vihetsz át. Kapsz még 458 pontot. A következő körben tehát 521 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HALÁLOSZTÓ KAIN (168. SZÖRNY)
Képzelj el egy közel három méteres, masszív, nyak nélküli fekete tömeget, amelyből hatalmas tüskék állnak ki és két sárgán izzó szem. Igen, a halálosztó kain az a szörny, ami semmi másra nem alkalmas, csak gyilkolásra. Egyetlen kézmozdulatára hatalmas csontpengék csúsznak elő a karja húsából, szájából fél méterre is ki tudja lőni belső állkapcsát, farka iszonyatos méregtüskéket tartalmaz. Emellett pillantásával képes kővé változtatni ellenfelét és ismer néhány trükkös varázslatot is. Érző lény ez? Aligha. Rendelkezik intelligenciával? Ki tudja. Nagyon ritkán bukkan fel, egy-egy ütközetben, átgázolva a lovagok során, kettéroppantva a győzedelmeskedő hadvezér gerincét, vagy egy koronázás során előlép a függöny mögül és a trónban ülő királyfi vérét szétkeni a padlón. Néha főmágusok kincsét őrzi, barikádot építve maga körül a szerencsevadászok és kóbor szörnyek csontjaiból. Ha esetleg néhány pillanatra megpróbálsz vele szembeszállni, nem árt, ha valamilyen ütőfegyverre hagyatkozol. Arra sem árt ügyelned, hogy ez a gonosz lény aránylag ellenálló energiatámadásokkal szemben. Kobuderák könnyen felsérthetik az öklüket a tüskéken!

KIRÁLYI ŐRGÁRDA (7006. SZÖRNY)
Az egyre inkább elharapózó erőszak már a városokat is elérte: dacára az őrjáratoknak és a lakosokat őrző Védőnővéreknek, sötét aurájú kalandozók mészárolják a békés lakosságot, fényes nappal feltörik a boltokat és szórják számolatlanul pusztító varázslataikat a főtéren. A királyi városok lakosságának védelmében Krapixlon Borhder, Alanor védelmi minisztere toborzókampányba kezdett, mely során letelepedett kalandozókat kért fel az aktív életbe való visszatérésre. A kezdeményezés sikeresnek bizonyult, megalakultak Alanor elit alakulatai, a különleges egységbe szerveződött őrjáratok. Békés kalandozóként természetesen nincs félnivalód, ha találkozol velük, de ha fejedben gonosz terveket szősz a város és népe ellen, hamar tucatnyi összeszokottan harcoló veterán gyűrűjében találod magad!

KARAKTERLAP

Zoat, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. Papi hited: 690. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 317. fordulód.

Erő: 42 (68) Szint: 27 Merészség: 10/5 Magasság: 184 cm
IQ: 43 (49) Támadás: 42 Agresszió: 3 Testsúly: 87 kg
Ügyesség: 31 (32) Védekezés: 70 Menekülés: 38 % Életkor: 44/51 év
Egészség: 37 (44) Életpont: 471/483 Jellem: semleges (-14) Tul. pont: 0
Szerencse: 55 (63) Varázspont: 816/108 Pénz: 2294 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 21/11 Pszi pont: 155/297 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 8
Eddig összesen 2214 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9847 TP-t kaptál. Jelenleg 2038699 TP-d van. A következő szinthez még 261301 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, ryuku gólem, őrjáratozó katona. A 299. fordulódban 1219 arany került a bankszámládra. 1438 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/15 ökölvívás: 19/44 (+4%) szúrófegyverek: *31/101 (+9%)
vágófegyverek: 20/82 (+4%) ütőfegyverek: 8/57 lőfegyverek: 12/83 (+8%)
dobófegyverek: 28/41 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << óriásölő (#528) (170%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) (10 -18.); ubuk dobónyíl (#138) (19 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -997.); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/86 2. nyomkövetés: 64/57 (+19%) 3. lopás: 1/109
4. mászás: 17/13 (+8%) 5. csapdakészítés: 19/6 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/0
7. gyógyítás: 65/53 8. titkosírás: 2/11 9. felderítés: 13/54
10. szörnyidomítás: 4/7 11. teológia: 80/57 (+49%) 12. taumaturgia: 41/25 (+21%)
13. szerencsejáték: 5/72 14. versengés: 8/85 15. harcművészetek: 12/82
16. zene: 16/48 (+23%) 17. szörnyismeret: 14/8 (+20%) 18. pszi: 21/34 (+3%)
19. zárnyitás: 1/14 20. vadászat: 16/11 21. bányászat: 32/38 (+9%)
22. úszás: 10/9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 30 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
gonoszok (#988), adószedő (#234), trikornis herceg (#261), Raia szent lovagja (#239), bávatag golombár (#165), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 12 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) áldomás II (#169) szürkeáll. aktiv (#71)
csupasz izom (#28) óriáserő (#53) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)
esszenciavédelem (#165) tulajdonságpajzs (#26) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
hhaar burka (#32), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), pszi-acéltorony (#98), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 32, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
Tharr haragja (#145) >> férfiak (#998) Tharr haragja (#145) >> nők (#999)
puha ütés (#60) >> kultúrmasztodon (#227) puha ütés (#60) >> tyrannoszaurusz rex (#160)
Tharr haragja (#145) >> ongóliant (#159) puha ütés (#60) >> norpadolótika (#226)
tűzeső (#61) >> Zinthurg (#180) puha ütés (#60) >> Chara-din fattya (#236)
tűzeső (#61) >> taalru (#249) tűzeső (#61) >> áeratikus hasnyák (#243)
puha ütés (#60) >> qwarg rohamosztagos (#242) Tharr haragja (#145) >> ősdentor (#282)
Tharr haragja (#145) >> Tguarkhan (#212) Tharr haragja (#145) >> pszi őselementál (#258)
Tharr haragja (#145) >> Mnebolath (#237) puha ütés (#60) >> tüskés gigaféreg (#256)
Tharr haragja (#145) >> átokmurgattyú (#225) Tharr haragja (#145) >> nanda (#224)
Tharr haragja (#145) >> woorgard (#231) Tharr haragja (#145) >> őrjáratozó katona (#274)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 32, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> mutáns bunthar (#398) pszi-acéltorony (#98) >> őrjáratozó katona (#274)
tompítás (#40) >> Blounther apó (#972) tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) varázsvédelem (#34) >> taalru (#249)
tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230) tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650) fehér glóbusz (#47) >> jégtroll (#164)
agytaposás (#180) >> nők (#999) agytaposás (#180) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
kavicselementál (eteti elementáljaidat) státusz: OK;

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
3.) Ejts el egyetlen fordulóban 3 tyrexet! Ha nem megy, elfogadom több fordulóból is... :-) (számláló: 2)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XV. olimpián, első hely a 3. kategóriában a XXI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany karperec (#194) 1 borostyán függő (#162) 4 ezüsttőr (#322)
1 gyöngymangó (#135) 1 isteni könnycsepp (#260) 1 kaja (#2)
1 pengepajzs (#425) 1 réz papi karkötő (#307) 1 sallank karom (#128)
1 tükör (#43) 6 tüske (#22) 1 tyrex csont (#280)
1 ubuk dobónyíl (#138) 4 vas dobónyíl (#189) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
369 arany (#50) 10 kerek kő (#19) 1 kőkalapács (#13)
7 mérgezett tüske (#23) 3 óndarab (#85) 1 pular kristály (#239)
2 rézdarab (#70) 1 sárga erőöv (#276) 1 szögletes kő (#17)
1 ubuk tüske (#131) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(210,99) Dornodon rúnaköve, Leah oltár, érclelőhely, ongóliant (#159), érclelőhely, dombi óriásyeti (#367), kentaurusz (#762), woorgard (#231)

Üzenet küldése a karakternek