| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2010. márc. 1. 9h:09' EZ A 29. JÁTÉKHETED, 29. FORDULÓD 30. játékheted kezdete: márc. 3. A következő fordulódat legkorábban a 30. játékhéten tudjuk betáplálni. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3064 SZÁMLA : XXXX |
| kf 1579 | kézbeveszed/felveszed az 1579. tárgyat |
| kf 266 | kézbeveszed/felveszed a 266. tárgyat |
| kf 223 | kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat |
| e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
| m 8 | mozogsz északra |
| be 546 | bemész az 546. épületbe |
| szöges bunkó (#8) 20 ap /db, | bunkósbot (#9) 2 ap /db, | csontkés (#11) 4 ap /db, | csontszurony (#12) 4 ap /db, |
| fúvócső (#20) 8 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, | kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, |
| bőrpáncél (#51) 10 ap /db, | bőrsisak (#57) 10 ap /db, | csontszablya (#64) 4 ap /db, | szöges páncél (#65) 48 ap /db, |
| szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, | rézsisak (#72) 14 ap /db, | mászókarom (#78) 20 ap /db, | díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, |
| bronzpáncél (#90) 64 ap /db, | rövid íj (#107) 16 ap /db, | göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, | ubuk tüske (#131) 2 ap /db, |
| mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, | ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, | nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, | mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, |
| varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, | lánckesztyű (#230) 300 ap /db, | tankány karom (#237) 20 ap /db, |
| tatu ködmön (#255) 8 ap /db, | ezüsttőr (#322) 16 ap /db, | ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, | rézgolyó (#343) 2 ap /db, |
| varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, | rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db. |
| ásó (#34) 5 ap /db, | bőrpáncél (#51) 5 ap /db, | bőrsisak (#57) 5 ap /db, | bronzhegyű nyíl (#94) 5 ap /db, |
| bumeráng (#249) 4 ap /db, | csontpálca (#329) 15 ap /db, | csontszablya (#64) 2 ap /db, | fekete bőrcsizma (#247) 16 ap /db, |
| göcsörtös bunkó (#123) 8 ap /db, | gromak páncél (#270) 30 ap /db, | hosszú íj (#111) 20 ap /db, | kvazár sisak (#266) 70 ap /db, |
| mérg. vas dobónyíl (#190) 10 ap /db, | nagy vaspajzs (#161) 22 ap /db, | sallank nyíl (#129) 3 ap /db, | szürke bőrkesztyű (#271) 12 ap /db, |
| vashegyű nyíl (#176) 5 ap /db, | vassisak (#160) 18 ap /db áron. |
| ve 64 5 | megveszed a 64. tárgyat 5 |
| m 6 | mozogsz nyugatra |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az útonálló jobb lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| be 526 | bemész az 526. épületbe |
| deus ex machina (#1) 50 ap /db, | kaja (#2) 2 ap /db, | vizestömlő (#3) 14 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, |
| vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, | bordacsont (#16) 4 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, | kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, |
| kavadu iszák (#25) 4 ap /db, | varányszem (#30) 2 ap /db, | lapockacsont (#33) 8 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, |
| drótszőr (#37) 4 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, | grákóbőr (#41) 6 ap /db, | királygyík bőr (#44) 6 ap /db, |
| surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, | antilopbőr (#48) 6 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, | kék orchidea (#68) 8 ap /db, |
| rézdarab (#70) 2 ap /db, | rézkulcs (#75) 12 ap /db, | bronzkulcs (#76) 18 ap /db, | lapkorong (#80) 4 ap /db, |
| mérleg (#81) 16 ap /db, | óndarab (#85) 4 ap /db, | bakkura bőr (#95) 4 ap /db, | rákpáncél (#97) 8 ap /db, |
| fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, | vízionár szem (#102) 6 ap /db, | magszim bél (#103) 10 ap /db, | fémrúd (#104) 16 ap /db, |
| evaporőr háj (#105) 10 ap /db, | fabontó (#106) 10 ap /db, | vapár ág (#110) 20 ap /db, | madártoll (#112) 2 ap /db, |
| rókafarok (#124) 6 ap /db, | mandibulapenge (#125) 6 ap /db, | sallank karom (#128) 4 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, |
| mocsári penke (#148) 2 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, | uzbány csőr (#169) 12 ap /db, | téfea-agy (#172) 16 ap /db, |
| vaskulcs (#183) 20 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, |
| karbin plazma (#199) 20 ap /db, | szuperkötél (#209) 4 ap /db, | dorony tüdő (#212) 16 ap /db, | dobóháló (#221) 16 ap /db, |
| acélpengőke (#231) 6 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, | kristálygömb (#265) 20 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, |
| gromak bőr (#268) 16 ap /db, | aranytű (#272) 8 ap /db, | tyrex csont (#280) 60 ap /db, | raptor karom (#281) 24 ap /db, |
| jégszív (#282) 30 ap /db, | huhogó bibe (#332) 16 ap /db, | shinai gömb (#348) 240 ap /db, | molluszk ház (#353) 4 ap /db, |
| szockó hólyag (#355) 6 ap /db, | álompor (#396) 2 ap /db, | ostromlétra (#510) 10 ap /db, | aranytoll (#572) 80 ap /db, |
| darázsszárny (#652) 8 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, | jegygyűrű (#736) 100 ap /db, | rozmárfog (#1069) 6 ap /db, |
| yetiszív (#1070) 16 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, | fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, | extra takarmány (#1360) 36 ap /db. |
| acélpengőke (#231) 3 ap /db, | álompor (#396) 1 ap /db, | aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, | bakkura bőr (#95) 2 ap /db, |
| bordacsont (#16) 2 ap /db, | csontkulcs (#74) 4 ap /db, | deus ex machina (#1) 25 ap /db, | drótszőr (#37) 2 ap /db, |
| evaporőr háj (#105) 5 ap /db, | fabontó (#106) 5 ap /db, | fűszertartó (#210) 6 ap /db, | grákóbőr (#41) 3 ap /db, |
| karbin plazma (#199) 10 ap /db, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db, | kék orchidea (#68) 4 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, |
| lapockacsont (#33) 4 ap /db, | madártoll (#112) 1 ap /db, | mandibulapenge (#125) 3 ap /db, | mocsári penke (#148) 1 ap /db, |
| pirkit (#153) 2 ap /db, | rézkulcs (#75) 6 ap /db, | szeksztáns (#32) 20 ap /db, | szuperkötél (#209) 2 ap /db, |
| távcső (#42) 16 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, | varányszem (#30) 1 ap /db, | vizestömlő (#3) 7 ap /db, |
| vízionár szem (#102) 3 ap /db, | zöld üveg (#82) 3 ap /db áron. |
| ve 68 4 | megveszed a 68. tárgyat 4 |
| ea 102 2 | eladod a 102. tárgyat 2 |
| m 1 | mozogsz északkeletre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az acéldarázs testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az acéldarázs testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Méreg folyik a sebbe. A méreg gyenge - csak 7 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
| im | imádkozol |
| im | imádkozol |
| m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a hegyi rák ollóját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a hegyi rák bal hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A hegyi rák ollója centiméterekre tőled záródik össze. A hegyi rák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rákpáncélt. (ld. enc.) 101 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [47,63] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy kaffogó hebrencs. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a kaffogó hebrencs jobb első lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Göcsörtös bunkóval megcsapod a kaffogó hebrencs bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [47,64] Továbbra is síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő sebesült uzbány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az uzbány testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis téfea magoflux trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő uzbány trófeát. 162 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 6%}
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 4 | mozogsz délre |
| h 396 | használod a 396. tárgyat |
BŰVÖLÉS (20. VARÁZSLAT)Ezzel a varázslattal annyira el tudsz bűvölni egy másik kalandozót, hogy szíves-örömest átadja neked egy tárgyát. A varázslat elmondása után (ami 10 VP-be kerül) inaktívan lapul. Ha egy olyan kalandozó táborára bukkansz, akinek birtokában van a keresett tárgy, ezt a varázslat jelzi, és mielőtt odamész hozzá, működésbe hozhatod. Azt, hogy melyik tárgyat szeretnéd elkérni, 2. paraméterként, hogy hány darabot, harmadikként kell megadnod. Maximum 20-at írhatsz 3. paraméternek. Példa: V 20 2 3 paranccsal maximum 3 kaját fogsz kérni attól, akivel legközelebb találkozol, és akinek a birtokában van. Könnyen előfordulhat, hogy a varázslatnak az áldozat mentálisan ellenáll, vagy a tárgy átadása után rájön, hogy mi történt. Ebből pedig csata származhat! KF-elt tárgyat és aranyat nem kérhetsz el - az arany az egyetlen tárgy, amitől még varázslat hatására sem hajlandó egy kalandozó megválni. A bűvölést nem fogod olyan kalandozókra használni, akikre (akár fajukra, vallásukra, stb) BA parancsot adtál ki. Az ellenfél a bűvölés elleni szerencse dobására mínuszokat kap a papi rangodtól függően, és pluszokat a bűvölt érték függvényében. Ez a plusz (tárgyérték X mennyiség)/3 - 2. Azaz, ha 10 db 1 arany értékű tárgyat próbálsz bűvölni, ellenfeled +1 mentődobást kap, 1 db 20 arany értékű tárgy esetén +4 mentődobást, és 20 db 0 arany értékű tárgy esetén -2 mentődobást. A "mennyiség" az általad kiadott parancs paraméterét jelenti, nem a célzott karakter birtokában levő mennyiséget. |
GYÓGYMÓGY (5. VARÁZSLAT)Ez a legegyszerűbb gyógyító varázslat - kisebb sérüléseket tudsz vele kezelni. Minél magasabban állsz a papi ranglétrán, annál több életpontot kapsz vissza az elmondásakor. Ezt a gyógyító varázslatot csak magadra használhatod. Elmondása 6 VP-be kerül. Ha van bekapcsolt FGY parancsod, és egy labirintusban az életpontod a megadott % alá zuhan, automatikusan használod ezt a varázslatot. |
HEGYI RÁK (61. SZÖRNY)A gyenge napsütésben gyakran látni a sütkérező, hatalmasra nőtt hegyi rákokat a hegyoldalakon (ha valakinek elég jó a szeme ahhoz, hogy a szikláktól meg tudja különböztetni). A hegyi rákok általában békések, persze ha egy éhes drasmólyom vagy egy, a jó kis rákpáncélra apelláló kalandozó megtámadja őket, akkor... nos, elég jól meg tudják magukat védeni. A vastag kitinpáncél áttörésére az ütőfegyver a legalkalmasabb. |
| RÁKPÁNCÉL (97. TÁRGY) Leválasztva a hegyi rák kemény páncélját, szomorúan tapasztalod, hogy húsa nem a megszokott, zamatos rákhús, hanem kesernyés stuff. No de sebaj, a páncél nagyon ellenállónak látszik. |
KAFFOGÓ HEBRENCS (88. SZÖRNY)A síkságok nagytestű, félelmetes dögevője inkább kitartásáról híres, mint nagy erejéről. Jókora, különösen rugalmas állkapcsával a zsákmányába kapaszkodik, és húzni kezdi hátrafelé - a dög azé a hebrencsé lesz, aki a legerősebben és a legállhatatosabban húz. Ha nincs dög, az élő zsákmány is megfelel - amibe egyszer belekapaszkodnak fogukkal, csak akkor engedik el, ha elpusztítják őket (bár gyakran még akkor sem). Ezért aztán rengeteg csapást kell rá mérni (lehetőleg ütőfegyverrel), amíg a szívós szervezet felmondja a szolgálatot. A kaffogó hebrencs sárgás szőrű, oroszlánsörényű de sakálfejű, gyors mozgású szörnyeteg. |
| SZENT LIGET (439. ÉPÍTMÉNY) Utad során egy vékony, alig letaposott ösvényre bukkansz, melynek végén különös kis tisztást találsz. A kicsiny ligetbe lépve, furcsa érzés lesz úrrá rajtad, mintha nem is a természet, hanem emberkéz alkotta volna. A sudár kőris és mahagónifák szinte teljesen körbezárják a kis térséget, amelyről első pillantásra megállapítod, hogy kiválóan alkalmas táborozásra, és viszonylag jól védhető. Ahogy letelepszel a gondos kezek által levágott fűre, hirtelen tökéletes biztonságérzet száll meg, szinte feloldódsz a téged körülölelő csendben. Most már biztosra veszed, hogy eme helyet mágia hozta létre, de arra képtelen vagy rájönni, hogy milyen erőknek köszönheti létezését. Halványan érzed egy nem evilági hatalom jelenlétét, hiszen szinte vibrál körülötted az egész hely. Ahogy behunyod a szemed, egy darabig tisztán hallod az erdő hangjait, szinte eggyé válsz ezzel a különös kis ligettel. Végül kipihenve magad továbbállsz, de azért még egy búcsúpillantást vetsz a gyönyörű tisztásra és a fákra, melyeknek ágai mintha óvón vigyáznák a szent liget bejáratát. [Megjegyzés: a Szent Ligetet a Hófarkas klán hozta létre, igazi hatása a Szent Ligetnek csak a Hófarkas klán tagjaira van.] |
SZENT TÖLGYFA (393. TÁRGY)Először nem hiszel a szemednek. Majdan, miként többször is körbejárod megbizonyosodsz róla, hogy a legendákból ismert szent faóriást mégsem álmodod: valóban előtted áll. Miközben kérgét tapogatod, úgy érzed, mintha beszélne hozzád; ám hiába figyelsz, csak a természet békéje és harmóniája ér el hozzád. Megpróbálsz visszaemlékezni arra, amit e Tölgyről regéltek, de csak halvány utalások futnak át tudatodon a Druidákról és hatalmukat hűen mutató szent fáikról és ligeteikről. Annyi mindenesetre biztos: kellemes pihenés ígérkezik óvó karokként föléd boruló ágai alatt és érezhetően nagyon közel áll a természet Istennőjéhez... S ha kipihented magad, ródd le hálád a fának néhány csepp tiszta vízzel. [Ez egy tudatalatti kényszer, tehát akkor is fogsz öntözni, ha gonosz vagy!] A Szent Tölgyfa kiirtása igen sok munkát kíván. A Szent Tölgyfánál Sheran hívei ugyanúgy IMádkozhatnak, mint az oltároknál. |
UZBÁNY (102. SZÖRNY)Ez a nagytestű futómadár a kavadu távoli rokona. Hosszú, pikkelyes nyaka van, két hosszú, izmos lába, és csökevényes, csak rövid távú repülésre alkalmas szárnyai. Reggelire óriáspókokat, ebédre óriás skorpiókat, vacsorára valami lágyabbat szokott enni: kalandozóhúst. Különösen kedveli a páncélba öltözött humanoidokat. Ha sikerül egyet megölnie, akkor a páncélzatot csőrével feltöri, és élvezettel kiszürcsöli a húsos belsőt. Egyetlen reményteli fegyver legyőzésére a vágófegyver, amivel lenyisszantod a hosszú nyakat. |
| UZBÁNY CSŐR (169. TÁRGY) Egy uzbány legyilkolása után kézenfekvő, hogy közelebbről is megvizsgálja az ember, miért is öli halomra oly könnyedén a különösen erős ugh mérget használó lényeket is. No igen, a csőr az oka! A kemény szarucsőr teljesen ellenálló minden méreggel szemben, az uzbány könnyedén át tud fúrni vele a méregtől átitatott szerveken keresztül a belső, ehető részekig. Kézenfekvő az ötlet - ha legközelebb valami erősebb mérgű lénnyel találkozol, meg kéne próbálni a farkáról/csáprágójáról/stb. lecsöpögő folyadékot felfogni bele. Ránézésre úgy tizenkét csepp ugh mérget lehet felfogni egy csőrben. |
| Erő: | 12 (14) | Szint: | 8 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 169 cm |
| IQ: | 17 | Támadás: | 7 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 99 kg |
| Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 31 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 18/18 év |
| Egészség: | 14 | Életpont: | 114/105 | Jellem: | jó (12) | Tul. pont: | 8 |
| Szerencse: | 15 (17) | Varázspont: | 26/25 | Pénz: | 60 arany | Kép. pont: | 7 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ütőfegyverek: | 8 | lőfegyverek: | 1 | dobófegyverek: | 7 |
| Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << csontpálca (#329) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 7 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. csapdaészlelés: | 1 |
| 4. gyógyítás: | 2 | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 1 |
| 7. teológia: | 1 | 8. vadászat: | 8 (+1) | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
| segítesz max. 15 TVP-ért |
| készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID | ||
| Papi varázslataid | ||
| auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
| bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | ||
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Segíts a bajbajutottakon [hajts végre legalább egy jellempróbát, és érj el legalább 15-ös jóságot!] |
| 2.) Ölj meg egy pókvadászt. Nagy jót tennél egy ilyen gonosz lény elpusztításával! |
| 3.) Terjeszd hitemet, építs és szentelj fel egy újabb oltárt számomra! |
| Összsúly: 50.10 kg | Megterheltség: 131% |
| GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
| Még 87 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 46 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
| 2 | vízionár szem (#102) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | acélpengőke (#231) | 1 | fáklya (#36) | 1 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
| 1 | rákpáncél (#97) | 6 | tigroszlán fog (#63) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
| 7 | víz (#27) | |||||||