Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. okt. 26. 12h:05' EZ A 343. JÁTÉKHETED, 258. FORDULÓD 344. játékheted kezdete: okt. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5033 SZÁMLA : XXXX |
Elsőnek első sellő őrszemet fogod támadni.
[első sellő őrszem:] Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. [második sellő őrszem:] Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye!
Kampós acélszigonnyal megdöfködöd a sellő őrszem fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) [első sellő őrszem:] Ügyesen manőverezve, az első sellő őrszem megtalálja egy védtelen pontodat, és megsebesíti a válladat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) [második sellő őrszem:] Egy alattomos támadással a második sellő őrszem mély sebet ejt a bal karodon. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.)
Kampós acélszigonnyal jól megszurkálod a sellő őrszem fejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) [első sellő őrszem:] Egy alattomos támadással az első sellő őrszem mély sebet ejt a bal karodon. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) [második sellő őrszem:] Izzó fájdalom hasít beléd, amint a második sellő őrszem mellkasodba döf. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A küzdelem reménytelen, inkább elszaladsz a csatából. {Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 147, gyógyulás: 0, összesen: -147 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. 60 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás).
Kampós acélszigonnyal megdöfködöd a sellő őrszem testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a sellő őrszem fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.)
Kampós acélszigonnyal jól megszurkálod a sellő őrszem bal vállát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Szúrást kapsz a derekadba. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A küzdelem reménytelen, inkább elszaladsz a csatából. {Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 143, gyógyulás: 0, összesen: -143 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 88. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 24. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot a 26. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 78. varázslatot a 172. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 737. tárgyat a 820. tárggyal az 1346. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 707. tárgyat az 519. tárggyal az 1484. tárgyat |
* 7. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat az 511. tárgyat |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 477. tárgyat |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
bb 1205 2 1079 | beraksz a bankba az 1205. tárgyat (2 darabot) |
bb 1124 14 | beraksz a bankba az 1124. tárgyat (14 darabot) |
kt 610 3 | elkészíted a 610. tárgyat (3 darabot) |
v 198 144 12 | elmormolod a 198. varázslatot |
[144,12] A tengerpartot bozótos vidék váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwarg bolyt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester!
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 108 életpontot sebeztél. [+1% tau] Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (5 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester torát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 88 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával eltalálod a quwarg nagymester bal vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1991 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
vv 139 25 364 | elmormolod a 139. varázslatot a 25. varázslatot a 364. varázslatot |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. [+1% tau] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védelmezte.) [+2% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén jobb középső lábát. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megcsapod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2079 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [146,10] Még mindig bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy áeratikus hasnyák. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. [+1% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) [+1% tau] Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 8 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák egyik lábát. (5 támadással 23 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontpozdorjával többször kegyetlenül megütöd az áeratikus hasnyák bal oldalát. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod az áeratikus hasnyák jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 55 életpontot sebeztél. Nyelvével az áeratikus hasnyák eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák melléd csap a farkával! Az áeratikus hasnyák állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Csápjával megérint az áeratikus hasnyák. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1518 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
jlk 7113 | jelszó kimondása 7113 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 30: 2. térkép 1. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 1. térkép 30. pont |
[5 pontot használtál fel, van még 315.]
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kardszárnyú pocok bal szárnyát. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kardszárnyú pocok jobb oldalát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 67 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával eltalálod a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 64 életpontot sebeztél. A kardszárnyú pocok nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A kardszárnyú pocok ollója centiméterekre tőled záródik össze. Véres nyál csordul ki a kardszárnyú pocok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 987 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [148,8] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Találsz egy márványtornyot. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy nyuhaj karbin!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a nyuhaj karbin testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. 379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod az óriáspók testét. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra rontasz. Pusztítás Botjával iszonyatosan megcsapod az óriáspók testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 62 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával iszonyatosan megcsapod az óriáspók förtelmes fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az óriáspók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [148,7] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Vad szamóca illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kristálypalotát. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Végül felérsz, és odafent találsz egy csini kis házikót, amelynek ablaka nyitva van. Bemászol! Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. MÖAH! - hallod oldalról. A palota lakója! Mindjárt ismerteted vele a likviditási problémáit. Ah, már látod is, mi jön! Egy gránitelementál!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy oldás. [+2% tau] Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 95 életpontot sebeztél. [+2% tau] Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a gránitelementál gránittestét. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gránitelementál testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 64 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megcsapod a gránitelementál testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A gránitelementál meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gránitelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% teo] Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 99 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (védelem tűz ellen védelmez.) Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a halálosztó kain tüskés bőrét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. (A tükörpáncél védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával eltalálod a halálosztó kain nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 50 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megütöd a halálosztó kain tüskés bőrét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálosztó kain meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálosztó kain, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 kőszemet. 1504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+2% tau] A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs van rajta.) [+2% tau] Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny hideget lehel! A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Megmarkolva a csontpozdorját ellenfeledre támadsz. Csontpozdorjával többször kegyetlenül megütöd a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a Mnebolath fejét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy fekete gyöngy és egy borostyán függő. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2313 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy oldás varázst. [+1% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (5 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos torát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megcsapod a quwarg harcos bal középső lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [146,5] Még mindig füves síkságon vagy. Quwarg szagot érzel! Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg felderítő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő torát. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő bal szárnyát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 60 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megcsapod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 gyöngymangót. 649 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [146,4] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Quwarg szagot érzel! Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy csapat qwarg rohamosztagos. Itt csata lesz.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bumeráng. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (5 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Elszántan ellenfeledre rohansz. Csontpozdorjával halálos csapásokat osztva péppé vered a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Csontpozdorjával többször kegyetlenül megütöd a qwarg rohamosztagos torát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 4 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 498, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, csontzúzó diszkoszt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 csontzúzó diszkosz. Alaposan megsorozod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpozdorját. Meglengetve a csontpozdorját a másikra támadsz. Csontpozdorjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a korinthai amőba testét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted a korinthai amőba testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 66 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 csontzúzó diszkoszt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2899 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 547, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
v 181 183 31 | elmormolod a 181. varázslatot |
[183,31] Épületek tűnnek fel.
ve 151 4 | megveszed a 151. tárgyat 4 |
ve 42 1 | megveszed a 42. tárgyat 1 |
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[146,4] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Felfedeztél egy nekrofunt. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy kihívás tornyát. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Északra egy natali kő van. Elrakod a távcsövet. Quwarg szagot érzel! Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg parafenomén. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. [+1% teo] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! (elektromos pajzs van rajta.) [+1% tau] Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén fejét. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg parafenomén torát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megcsapod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2079 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
a 151 5787 4 | átadod a 151. tárgyat az 5787. kalandozónak (4 darabot) |
kt 1269 1 | elkészíted az 1269. tárgyat (1 darabot) |
h 697 600 | használod a 697. tárgyat |
tk 8 4974 | többszemélyes kaland 8 4974 |
szk 765 778 159 | keresed a 765. szörnyet a 778. szörnyet a 159. szörnyet |
* 1. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 707. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 691. tárgyat a 692. tárggyal a 693. tárgyat |
* 6. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 7. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 8. BP: | kiveszel a bankból az 1205. tárgyat (2 darabot) |
* 9. BP: | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 309. tárggyal az 511. tárgyat |
ÚJ TUDATI KÉPESSÉGEK FEJLESZTÉSE A tudati entitás visszaszorult, de a veszedelem korántsem múlt el. A Közös Tudatoknak új utakat kell keresniük a fejlődésre. Az entitás visszaszorításával erre lehetőség nyílt, a tudati erők ismét feltölthetőek a kasztroplanáris térbe. Ez az EF (TU) (képesség száma) paranccsal lehetséges azon KT-k számára, akik a 13. képességet már kifejlesztették. Az első új képesség minden Közös Tudat számára az 501-es képesség, amely egy tudati erőd felépítését jelenti. Ez nyújt majd védelmet a további támadásokkal szemben. A későbbiekben a KT-k választhatnak majd az új képességek közül, hogy melyiket kívánják fejleszteni. Az eddig összegyűjtött TU-k nem vesznek el, felhasználhatóak az új képességek költségeinek csökkentésére. Az első képesség 500 TU befejlesztését igényli, ebbe 250 TU számolódik bele az eddig gyűjtött és fel nem használt TU mennyiségből. A későbbiekben ez még mindig +150-nel csökkenthető lesz, a képességek alap TU igénye pedig 300 TU-val nő. A második új képessége tehát 800 TU-ba kerül, de ez 400-ra csökkenthető, a harmadik 1100-ba, de 550-re mérsékelhető és így tovább. Két képesség fejlesztése között minimum 60 napnak kell eltelnie. A kifejlesztett új képesség használatához minden KT tagnak szükséges a minimumot befejlesztenie. Amíg ezt még nem tette meg, addig ő nem használhatja az új képességet. A minimum az első képesség esetén 30 TU, ha van beszámított régi TU, akkor 15. A második képességtől kezdődően ez 50 TU, beszámítással 25, és így tovább, a minimum 20 pontonként, a régi TU beszámítása 10 pontonként nő. A régi EF, vagyis az EF (TU) parancs a továbbiakban is használható, ám már nem fejlesztésre, hanem a régi, EF-hez tartozó képességek működtetéséhez. |
SELLŐ ŐRSZEM (7033. SZÖRNY) Sosem hitted volna, de a tenger színe alatt is léteznek értelemmel bíró, összetett társadalmat építő lények. Pedig a sellők és a tritonok sok-sok évszázada léteznek már, és vívják örökös harcukat egymással, kibékíthetetlen ellentétük okán. A sellőknek jónéhány városuk van szerte a nyílt vizek mélyén, de ezeket megtalálni szinte lehetetlen. A sellő őrszem a legképzettebb, és a harcban leginkább járatos sellő. Elsődleges feladata megvédeni a várost a behatolóktól, ami többnyire ében tritonok portyázó csapatait jelenti. Halszerű altesttel, és izmos, emberszerű felsőtesttel rendelkezik ő is, akár többi fajtársa, azonban félelmetes szigonyforgató tudása. Ha ez még nem volna elég, némileg képes a pszi használatra is, ami leginkább támadó jellegű metódusokra korlátozódik. |
Erő: | 24 (32) | Szint: | 25 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 104 cm |
IQ: | 30 (33) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 62 kg |
Ügyesség: | 31 (35) | Védekezés: | 53 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 62/70 év |
Egészség: | 28 (33) | Életpont: | 413/408 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 28 (38) | Varázspont: | 805/191 | Pénz: | 54551 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 28/10 | Pszi pont: | 143/248 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 29 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/76 | ökölvívás: | 1/13 | szúrófegyverek: | 15/64 |
vágófegyverek: | 25/12 | ütőfegyverek: | 29/65 (+16%) | lőfegyverek: | 10/4 |
dobófegyverek: | 29/47 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: Pusztítás Botja (#316) (160%) << mágusölő (#422) (200%) << csontpozdorja (#424) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bumeráng (#249) (8 -21.); csontzúzó diszkosz (#1124) (22 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Eltaposott quwargok: össz.: 534 időszaki: 16 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/97 | 2. nyomkövetés: | 55/43 (+28%) | 3. lopás: | 4/71 |
4. mászás: | 19/62 (+14%) | 5. csapdakészítés: | 18/29 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 11/62 |
7. gyógyítás: | 30/74 | 8. titkosírás: | 13/26 (+23%) | 9. felderítés: | 26/35 (+11%) |
10. szörnyidomítás: | 15/81 | 11. teológia: | 37/91 (+22%) | 12. taumaturgia: | 49/93 (+35%) |
13. szerencsejáték: | 6/28 | 14. versengés: | 18/74 (+8%) | 15. zene: | 8/55 |
16. szörnyismeret: | 33/87 (+20%) | 17. pszi: | *20/100 | 18. zárnyitás: | 4/52 |
19. vadászat: | 6/77 | 20. bányászat: | 32/8 (+1%) | 21. úszás: | 9/5 |
22. főzés: | 16/99 (+10%) | 23. csapatmunka: | 4/91 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
udvarolsz az 1559. karakternek |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 20 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 10 darabot, csak egyszer), raaba-gumót (#936) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), trikornis (#104), hattyúkirály (#776), liumbe (#349), láplidérc (#352), halált okozó lények (#9098), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990), Rőtszakállú Kaldor (#1559), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +29 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +29 vp 2 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs III (#127) |
hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) | tárgyvédelem (#178) | tulajdonságpajzs (#26) |
láth. észlelése (#78) | planetáris őrdémon (#172) | tolvajvér (#364) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), tűzeső (#61) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), oldás (#372), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK |
quwarg nagymester (#214) (őrzi a holmidat: +27 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra! |
2.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
3.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián. |
A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 245 pontnyi fejlesztés szükséges. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | álompor (#396) | 1 | amniosz (#203) | 14 | csontzúzó diszkosz (#1124) | |||
7 | drótszőr (#37) | 6 | gyógykenőcs (#313) | 7 | isteni könnycsepp (#260) | |||
13 | jégtörő korong (#1079) | 3 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
6 | mithril (#352) | 30 | pszi kristály (#618) | 1 | púderkő (#119) | |||
6 | tinta (#101) | 3 | tükör (#43) | 23 | ugh méreg (#166) | |||
1 | varányszem (#30) | 1 | varázskő (#305) | 49 | víz (#27) | |||
2 | zöld üveg (#82) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
170 | arany (#50) | 1 | borostyán függő (#162) | 2 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaleidoszkóp (#1269) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
1 | kőszem (#304) | 1 | lótuszvirág (#447) | 3 | pszi katalizátor (#610) | |||
1 | roxati zárfaló (#314) | 1 | Thargodan esszencia (#328) |