| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2013. nov. 4. 9h:13' EZ A 272. JÁTÉKHETED, 257. FORDULÓD 273. játékheted kezdete: nov. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2167 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 443. varázslatot |
| * 2. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 4. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
| * 5. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
| m 58 5 4 | mozogsz |
| h 92 | használod a 92. tárgyat |
| m 3 4 3 | mozogsz délkeletre, délre, délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 48 életpontot sebeztél. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Marokra fogva a troll dorongot a másikra rontasz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a kék rothasztó kocsonyás testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Harci kalapáccsal csak érinted a kék rothasztó kocsonyás testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1731 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. Megmarkolva a troll dorongot ellenfeledre rontasz. Troll doronggal iszonyatosan megcsapod a rőtmanó berzerker nyakát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a rőtmanó berzerker jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [99,76] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kérődző etra lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 56 életpontot sebeztél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Megmarkolva a troll dorongot ellenfeledre rohansz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kérődző etra jobb hátsó lábát. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a kérődző etra fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A kérődző etra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 etra hályog. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [100,77] Még mindig füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy oltár van. Elrakod a távcsövet.
| h 235 100 | használod a 235. tárgyat |
| m 3 5 4 | mozogsz délkeletre, délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [100,79] Lakott területre érkeztél. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Utad során felfedezel egy templomot. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Csak egy sötét gnóm. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 36 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megmarkolva a troll dorongot a másikra rohansz. Troll doronggal iszonyatosan megcsapod a sötét gnóm testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a sötét gnóm testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [100,80] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy orgyilkos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. Meglengetve a troll dorongot a másikra támadsz. Troll doronggal gyilkos csapást mérve bezúzod az orgyilkos fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az orgyilkos bal karját. Kritikus ütés! (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| sze 101 | elengeded a 101. szörnyet |
| m 5 | mozogsz délnyugatra |
| f 41 | kísérletezel a 41. tárggyal |
| * 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 73. pszi képességet |
| * 3. BP: | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 4 31 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 31 pontért |
| HALATIR KALAPJA (1262. TÁRGY) Bizonyára jártál már úgy, hogy amikor egy dalt adtál elő a városi polgároknak, az érte kapott aranyak közül egy-két érme elgurult és többé nem került elő. Ez volt a problémája Halatir Maurloth-nak is, az Összhangzat KT híres bárdjának. Egy borongós napon Fehér Bérc városában zenélt, amikor elkapta egy gyors zápor, ami mind őt magát, mind a közönséget elmosta, ráadásul a kapott aranypénzek közül is sok eltűnt a pocsolyák mélyén. Halatir ekkor fogta magát, és 5 grákóbőrből egy aranytű segítségével varrt valamit, ami távolról emlékeztetett egy széles karimájú kalapra. Ez a kalap később a védjegyévé vált. Ha te is készítesz magadnak egy ilyen kalapot, annak több előnye is van: városban zenéléskor 15%-kal több aranyat kapsz, mert nem gurulnak szét a neked dobott érmék. Sőt, akár a fejedbe is húzhatod a KF 1262 paranccsal, ilyenkor +2 védelmet ad, viszont mivel alig látsz ki alóla, -2 támadást is. Bizonyára ennél sokkal jobb sisakot is tudsz szerezni magadnak. Elkészítése 16 TVP-nyi időt igényel. |
| Erő: | 48 (52) | Szint: | 21 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 233 cm |
| IQ: | 25 (27) | Támadás: | 26 (28) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 407 kg |
| Ügyesség: | 21 (22) | Védekezés: | 33 (37) | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 22/22 év |
| Egészség: | 25 | Életpont: | 338/327 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 22 (26) | Varázspont: | 303/172 | Pénz: | 885 arany | Kép. pont: | 0 |
| Tudatpont: | 30/28 | Pszi pont: | 119/172 | Halhatatlanság: | 1 % |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 1/4 | szúrófegyverek: | 1/66 | ütőfegyverek: | *24/101 |
| lőfegyverek: | 15/15 | ||||
| Feltételes fegyverváltás: troll dorong (#550) << ezüsttőr (#322) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 .); kerek kő (#19) (2 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| 99,81 mezőn táborozol |
| Kedvenc táborhely: 0,0 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 16/81 | 2. nyomkövetés: | 35/37 (+8%) | 3. mászás: | 10/64 |
| 4. csapdakészítés: | 24/57 (+8%) | 5. csapdaészlelés: | 6/63 | 6. gyógyítás: | 27/32 |
| 7. titkosírás: | 11/39 | 8. felderítés: | 7/61 | 9. szörnyidomítás: | 7/56 |
| 10. teológia: | 25/35 (+3%) | 11. taumaturgia: | 30/61 (+15%) | 12. szerencsejáték: | 3/15 |
| 13. versengés: | 5/75 (+18%) | 14. zene: | 36/14 (+115%) | 15. szörnyismeret: | 13/39 |
| 16. pszi: | *19/100 | 17. zárnyitás: | 7/0 | 18. vadászat: | 33/49 (+46%) |
| 19. bányászat: | 23/63 (+11%) | 20. testépítés: | 25/68 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| segítesz max. 40 TVP-ért |
| elfogod érző szívű dromedárt (#753) fedett veremmel (#219), ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219) |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
| maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 7, max: 12) |
| fémbontó szójer (#150), purifikátor (#157), manifesztátor (#124), nómenklatúra (#158), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
| hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
| mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
| Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
| tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
| kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
| térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
| Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 5 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 5 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| bűvölés (#20) (148,2) | bűvölés (#20) (112,5) | harci induló (#443) | tulajdonságpajzs (#26) |
| szürkeáll. aktiv (#71) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
| lángcsóva (#31) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
| hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK |
| mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Parányi, mégis igen értékes a következő áldozat: egy csepp sáfránypor. |
| 2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
| 3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! |
| HŐSTETTEID |
| Eddig 3 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 400). |
| Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXXIX. olimpián. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| illúziófegyver (121) |
| kasztropl. trafó (145) |
| keményebb bicepsz (149) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| a mágia rúnája (179) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| testépítés II (209) |
| a hatalom rúnája (215) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| vadászidény (351) |
| egyesített erő (363) |
| a Szörny érintése (375) |
| a mágia szeretete (393) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) OK |
| elmetágítás (504) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 44 TU. |
| tudatforrás (505) OK |
| tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 871 TU szükséges.) |
| tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| Összsúly: 242.78 kg | Megterheltség: 179% |
| GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
| Még 2 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 29 | arany (#50) | 4 | kaja (#2) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | etra hályog (#712) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 3 | spiritusz (#170) | |||
| 40 | víz (#27) | |||||||
| 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | |
| 73 | |
|
|
|
|
|
| 74 | |
|
|
|
|
|
| 75 | |
|
|
|
|
|
| 76 | |
|
|
|
|
|
| 77 | |
|
|
|
|
|
| 78 | |
|
|
|
|
|
| 79 | |
|
|
|
|
|
| 80 | |
|
|
|
|
|
| 81 | |
|
|
|
|
|
| 82 | |
|
|
|
|
|