254. forduló, 256. forduló, Mekk Lód összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. okt. 28. 9h:17'
EZ A 271. JÁTÉKHETED, 255. FORDULÓD
272. játékheted kezdete: nov. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2167
SZÁMLA : XXXX

MEKK LÓD KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,68] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy hollófekete, hosszú hajú, teljesen vak elf férfival. Bőre mélykék színű. Fairlight kisebb papja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy halálhozó talizmánt, egy Jerome köpenyét, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.tűzopálját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy varkaudar csizmát, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy ekharion trófea és egy vadász quwarg trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fejsze. Egy sullár a hátasa. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Továbbmész.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 teknősesszencia (eladási ár: 1000 arany, ebből a kezelési költség: 100 arany) ellenértékét.
A 3. napon összeakadsz Smaragd Sybellel. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr övet, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy örökkévaló napkövét, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy élőholt quwarg trófea, egy mocsárivérc trófea és egy varkaudar behemót trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Holmiját egy púpos burástya cipeli. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+188 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+29 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 443. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+3 támadás). [-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 551.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 546.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 536.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 536.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 531.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Egy fa kérgére tapadva, manórák-családot találtál! Levakarva a buzgón kapaszkodó szabómestereket, hozzájutsz a környék egyik legfinomabb csemegéjéhez. (+8 kaja.) Mandarinszüretet tartasz egy mandarinfánál. Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a Tied. (+3 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [40 pontot használtál fel, van még 491.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 491.]

be 189 bemész a 189. titkos labirintusba
Hosszas kutakodás után rálelsz az elrejtett teleportra, amely ki tudja, hova repíthet el egy szempillantás alatt. Semmi fényt nem látsz odabent. Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-4 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Dacosan, mindenre elszántan átlépsz a térkapun. [5 pontot használtál fel, van még 486.]

lm 2 3 mozogsz 2 3
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Kanyarodik a járat. [2. PONT.]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [3. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar behemót az. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar behemót bal oldalát. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[14 pontot használtál fel, van még 472.]

lm 3 4 5 mozogsz 3 4 5
Egyhelyben toporogsz.
Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [4. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vadász varkaudar van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 40 életpontot sebeztél. Megmarkolva a troll dorongot a másikra rontasz. Troll doronggal gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadász varkaudar. Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 48 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot a másikra rontasz. Troll doronggal iszonyatosan megcsapod a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Nem vagy felkészülve a vadász varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [5. PONT.]
[14 pontot használtál fel, van még 458.]

lm 6 5 7 mozogsz 6 5 7
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Egy széles, magas terembe érsz. [6. PONT.]
Úgy suhansz, mint az árnyék. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [5. PONT.]
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [7. PONT.] Hamarosan egy vark. nekromantát pillantasz meg. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 47 életpontot sebeztél. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. 108 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vark. nekromanta bal lábát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vark. nekromanta újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 129, gyógyulás: 0, összesen: -129 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[21 pontot használtál fel, van még 437.]

lm 8 9 8 mozogsz 8 9 8
Elszántan mész előre. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Egyhelyben toporogsz.
[7 pontot használtál fel, van még 430.]

lm 7 11 9 mozogsz 7 11 9
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [11. PONT.] Hamarosan egy vark. nekromantát pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. 72 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Túl erős az ellenfeled. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[14 pontot használtál fel, van még 416.]

lm 10 13 12 mozogsz 10 13 12
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[7 pontot használtál fel, van még 409.]

lm 13 14 16 mozogsz 13 14 16
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 409.]

lm 14 905 15 mozogsz 14 905 15
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 409.]

lm 900 178 905 mozogsz 900 178 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

lm 15 18 900 mozogsz 15 18 900
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

lm 15 14 13 mozogsz 15 14 13
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 409.]

lm 10 5 4 mozogsz 10 5 4
Egyhelyben toporogsz.
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[14 pontot használtál fel, van még 395.]

lm 3 905 20 mozogsz 3 905 20
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Innen csak egy út van: előre! [20. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar mágus az. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 14 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! És aztán felnyársal téged. 20 életpontot vesztettél.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[19 pontot használtál fel, van még 376.]

lm 900 21 22 mozogsz 900 21 22
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út itt elkanyarodik. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[14 pontot használtál fel, van még 362.]

lm 23 22 21 mozogsz 23 22 21
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtó! Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [23. PONT.] A fal mellett találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 sámán gyógykenőcs (ld. enc.) és 1 Khór maszkja (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kanyarodik a járat. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[21 pontot használtál fel, van még 341.]

lm 224 900 25 mozogsz 224 900 25
Sajnálom, nincs ilyen helyszín ezen a szinten.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [24. PONT.] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. Szerencsére egy sem talált el.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [25. PONT.] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. Szerencsére egy sem talált el.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[14 pontot használtál fel, van még 327.]

lm 26 900 1 mozogsz 26 900 1
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Haladsz az ellenséges labirintusban. Az egyenes folyosó közepén vagy. [20. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Folytatod a felderítést. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
Kilépsz a térkapun Erdauin szabad ege alá. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
[35 pontot használtál fel, van még 292.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 289.]

* 2. BP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

* 3. BP: használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 284.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 244.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 204.]

tf 4 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [4 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-12 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a sullár. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. 4 kaját bezabál a törpemammut. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 396 pontot. A következő körben tehát 596 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR BEHEMÓT (189. SZÖRNY)
Ebben a hatalmas méretű varkaudarban minden bizonnyal rengeteg troll vér folyik. Mivel nem érzi a fájdalmat, óriási, izmoktól dagadozó karjait kitárva félelem nélkül oda szokott sétálni ellenfeléhez, átöleli, és megropogtatja. [Ahhoz, hogy ez sikerüljön neki, mindketten erőpróbát tesztek: erőtökhöz hozzáadódik egy 1-10 közti véletlen szám, és ha a behemót eredménye a nagyobb, akkor sikerrel járt. A legerősebb behemótok ereje elérheti akár a 45-50-et is.] A varkaudar behemót nagyon buta, könnyen áldozatul esik a mentális varázslatoknak és pszi-támadásoknak.

VARKAUDAR NEKROMANTA (173. SZÖRNY)
A varkaudar nekromanták az igazán gonosz, és igazán hatalmas mesterei a mágiának. Nekromanta varázslataikkal magát az életet támadják, és az ilyen ellen igen nehéz védekezni. A varkaudar nekromanták valamivel több védőrúnával rendelkeznek, ezért jóval nehezebb az elpusztításuk, mint más varázslóké - bunkósbotjukat is gyakran tisztelnivaló hatékonysággal forgatják.

SÁMÁN GYÓGYKENŐCS (1139. TÁRGY)
A varkaudar sámánok által készített gyógykenőcs jóval gyanúsabb és büdösebb kotyvalék, mint amit a gyakorló kalandozók készítenek. De valljuk be, jóval hatékonyabb is! A sámán gyógykenőcsöt a H 1139 paranccsal használhatod, ez TVP-be nem kerül. Maximum 300 ÉP-t fogsz visszanyerni, de így nem gyógyulhatsz max. ÉP fölé. A sámán gyógykenőcs megadható paraméterként a totemes gyógyításnál is. Labirintusban automatikusan gyógyítani fogsz vele, ha más módon már nem megy.

KHÓR MASZKJA (1138. TÁRGY)
Ocsmány maszk, amelyet a varkaudar sámánok öltenek magukra, hogy még ijesztőbbek legyenek. Ha odáig alacsonyodsz, hogy eltakard vele arcodat, a KF 1138 parancsot kell kiadnod. A maszk más tárgy elől helyet nem foglal. Védettségedet és szerencsédet 2-vel, max. ÉP-det 20-szal növeli meg. Kicsit nehezebben látsz ki belőle, ezért kapsz -1 támadást, és persze arcod koszos és izzadt lesz, hajad csimbókokban fog lógni.

KARAKTERLAP

Mekk Lód, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű troll nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios püspöke vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 255. fordulód.

Erő: 48 (52) Szint: 21 Merészség: 5/5 Magasság: 233 cm
IQ: 25 (27) Támadás: 27 (29) Agresszió: 3 Testsúly: 407 kg
Ügyesség: 21 (22) Védekezés: 31 (35) Menekülés: 50 % Életkor: 22/22 év
Egészség: 24 Életpont: 318/194 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (24) Varázspont: 303/100 Pénz: 914 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 30/20 Pszi pont: 119/168 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1111 szörnyet (5 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 3 242 TP-t kaptál. Jelenleg 609 723 TP-d van. A következő szinthez még 190 277 TP szükséges. Trófeáid: Földrengető, mocsárivérc, varkaudar felderítő. A 134. fordulódban 330 arany került a bankszámládra. 928 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/4 szúrófegyverek: 1/66 ütőfegyverek: *24/101
lőfegyverek: 15/15

Feltételes fegyverváltás: troll dorong (#550) << ezüsttőr (#322)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 .); kerek kő (#19) (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
101,68 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/59 2. nyomkövetés: 35/1 (+4%) 3. mászás: 10/64
4. csapdakészítés: 24/41 (+8%) 5. csapdaészlelés: 6/63 (+18%) 6. gyógyítás: 27/32
7. titkosírás: 11/39 8. felderítés: 7/61 9. szörnyidomítás: 7/56
10. teológia: 25/29 (+3%) 11. taumaturgia: 30/30 (+17%) 12. szerencsejáték: 3/15
13. versengés: 5/57 14. zene: 34/99 15. szörnyismeret: 13/39
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 7/0 18. vadászat: 32/57 (+46%)
19. bányászat: 23/52 20. testépítés: 25/68

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
segítesz max. 40 TVP-ért
elfogod érző szívű dromedárt (#753) fedett veremmel (#219), ekharion bébit (#768) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
fémbontó szójer (#150), purifikátor (#157), manifesztátor (#124), nómenklatúra (#158), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 5 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 5 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (148,2) bűvölés (#20) (112,5) harci induló (#443) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
sullár (#101) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Parányi, mégis igen értékes a következő áldozat: egy csepp sáfránypor.
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!

HŐSTETTEID
Eddig 3 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 390).
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXXIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
testépítés II (209)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vadászidény (351)
egyesített erő (363)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 44 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1053 TU szükséges.)
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

Összsúly: 241.94 kg Megterheltség: 179%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 3 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 kaja (#2) 1 Khór maszkja (#1138) 1 sámán gyógykenőcs (#1139)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

100 101 102
67
68
69
(101,68) a 189. labirintus bejárata, varkaudar behemót (#189), vadász varkaudar (#108), vark. nekromanta (#173), varkaudar mágus (#128)

Üzenet küldése a karakternek