237. forduló, 239. forduló, Pipacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 9. 10h:48'
EZ A 476. JÁTÉKHETED, 238. FORDULÓD
477. játékheted kezdete: dec. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3887
SZÁMLA : XXXX

PIPACS KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,59] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 3. napján találkozol egy kopasz, barna szemű, harcsabajszos kobudera férfival. Bőre teljesen fehér! Raia félisten hatalmú szolgája. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy Eldaran karkötőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy kristályrendet, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy rothasztó talizmánt, egy Rughar gyűrűjét, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy Baalgarmon szolgája trófea, egy triklem drakolder trófea és egy mösze uralkodó trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Holmiját egy eszement trappoló cipeli. Tisztán érzed auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. 8 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: A Mesterünk tudásánál csak becsületessége irigylésre méltóbb. Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Továbbmész.
A 4. napon találkozol egy fekete, rövid hajú, barna szemű, kecskeszakállas ember férfival. A bőre kreolszínű. Fegyverzetét egy őrült varázsló trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy pszi őselementál trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kasza. Érzékeled auráját: sötét, akárcsak a lelke. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Elfordulsz, és tovább totyogsz. A 4. napon találkozol egy szőke, göndör hajú, kék szemű, bajuszos kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany pikkelyvértet, egy cápabőr csizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rothasztó talizmánt, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy ősdentor trófea, egy Notermanthi trófea és egy taalru trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levő példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tűnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fehér, jelezve, hogy jó. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Otthagyod a másik kalandozót.
A 4. napon összefutsz egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bo'adhun gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Natharion amulettet, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Harmarghal trófea és egy bo'adhun lidérc trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy möszehát pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Alor Moa. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Az 5. napon összeakadsz egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfival. Bőre sárga. Tharr eljövendő papja. Egy értépő sarkantyút, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gyémánt védőgyűrűt, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy rémbőr tarkóvédőt, egy Rhatt páncélját, egy rinóbőr övet, egy ryuku ökölgyolcsot és egy zafír fülbevalót visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy Blounther apó trófea, egy ongóliant trófea és egy quwarg anyakirálynő trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy eltaposott quwarg. Övén 4 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy quwarg királynő viszi. Csicskása egy élőholt quwarg. Éppen a gazdája hátát masszírozza. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Kasul Herolf. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Azt mondja: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Az 5. napon összeakadsz egy barna, copfos hajú, barna szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia főpap-jelöltje. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: szakaszvezető. Felszerelését egy varkaudar katona trófea, egy viharóriás trófea és egy őrjáratozó katona trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csaták viharától tépett lobogó. Málhásállata egy sivatagi doareg. Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Továbbmész. A 6. napon összefutsz egy kopasz, csillogó szemű alakváltó nővel. A bőre undorítóan nyálkás. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gyémánt védőgyűrűt, egy gyémántsisakot, egy Huddens kesztyűjét, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Felszerelését egy hordóagyú mameluk trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy Chara-din fattya trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy Lélekmérleg. Övén 19 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Vérhörgő Mamulut. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
A 7. napon összefutsz egy kopasz, kék szemű, kecskeszakállas gnóm férfival. A bőre kreolszínű. Tharr félisten hatalmú felszentelt főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy moa karkötőt, egy moa nadrágot, egy moa vállapot, egy moa védőkesztyűt, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval. rubinját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy tűzúr csizmáját és egy Urgod fétisét visel. Ruházatát egy Nap bírája trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt drakolder trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy moa hárítópajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Érzékeled auráját: az ő jelleme is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Vöröshasú Eliot. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
A 7. napon valaki a táborod közelébe keveredett: egy szőke, hosszú hajú, kék szemű troll nő. Ő N.C. Brave felesége! Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy bohócsipkát, egy Eldereth kristályt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy jégisten amulettet, egy jegygyűrűt, egy Kabol irháját, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vállvédőt, egy sárhajító kesztyűt, egy virág szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy rikácsoló kolibri trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy élőholt ősmágus trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy spagulár! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Gyorsan elrejtőztél a kalandozó félelmetes léptei elől.
A 7. napon megintcsak unaloműzésként váratlan látogatót kapsz. Még idejében észreveszed, ezért meg tudod figyelni: egy szőke, hosszú hajú, kék szemű troll nő. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Rettegve bújtál el. Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megpróbálod a nyomok alapján felfedni a tolvaj kilétét. Fantasztikus nyomkövető vagy: szemed sarkából csak egy pillantást vetsz a lábnyomra, amibe bele van vésve a tulaj monogramja, és már tudod is, hogy a tolvaj Yabbagabb volt. Az aranytermő erszény 52 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 bunthar bőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+387 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+41 pszi pont.) Vadászatod meghozta eredményét (+4 vérpont). A lottó 636. hetének nyerőszámai: 26, 19, 18. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 22 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ork bérgyilász nyomok után kutattál. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 461.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 461.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 257
Érzed, ahogy a vér szétáramlik testedben, hogy megóvja azt a pusztulástól (-1 vérpont). [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 461.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 456.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 456.]

* 5. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 451.]

* 6. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 446.]

* 7. KP: kézbeveszed/felveszed a 458. tárgyat a 467. tárggyal a 820. tárgyat
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd a Rhatt páncélját.
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a gyémántsisakot.
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

hu 182 127 196 hulladék: 182 127 196
Hulladék, ezért nem gyűjtesz vashegyű lándzsát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mandibulakaszát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz trófea nyakláncot. [0 pontot használtál fel, van még 446.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 416.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 406.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 396.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz energiával. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 386.]

ve 240 1 megveszed a 240. tárgyat 1
Vásároltál 1 sivatagi doareget. 376 aranyat fizettél. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. [0 pontot használtál fel, van még 386.]

id 240 1 idomítod a 240. szörnyet 1 pontért
Megkezded a sivatagi doareg idomítását. A szörny bizalmatlanságát apró falatokkal, dicséretekkel igyekszel feloldani. Bár még nem jutottatok a dolog végre, kedvenced azért láthatóan fejlődött. (Még 164 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) [1 pontot használtál fel, van még 385.]

v 84 154 elmormolod a 84. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy autentikus vámpír! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy autentikus vámpír! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 hajító csillag. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az autentikus vámpír testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az autentikus vámpír testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod az autentikus vámpír bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az autentikus vámpír karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 375.]

m 4 mozogsz délre
[185,60] Még mindig a városban vagy.

délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerő.) A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 2 mandibulakaszát 50 aranyért, 1 vashegyű lándzsát 18 aranyért.
[9 pontot használtál fel, van még 366.]

ve 524 1 megveszed az 524. tárgyat 1
Vásároltál 1 drakolder kulcsot. 200 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 366.]

a 524 2981 1 átadod az 524. tárgyat a 2981. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 drakolder kulcsot Renegát részére. [5 pontot használtál fel, van még 361.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[184,59] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő őrült varázsló nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. (úgy látszik elektromos pajzs védte a csupasz testét.) Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 29 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 hajító csillag. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az őrült varázsló fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod az őrült varázsló testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kék orchidea és egy manifeszt.nyúlvány. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A cirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen 24 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra. " Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Szörnyen éhezel. (-2 életerő.)

(Továbbmész...) [184,58] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt?

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy pézsmatököt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Gort Grán irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Utad során felfedezel egy csillagbozótost. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Szörnyen éhezel. (-2 életerő.) Oppsz, itt járt már valaki! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 15 csillagbotot. Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 15 pézsmatökmagot. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [108 pontot használtál fel, van még 253.]

v 96 142 61 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(184,58) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tavacska, Tharr oltár, pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), művészi porolit (#720), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), szopógödör (#177), 49. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(184,59) őrült varázsló (#255), szopógödör (#177)
(185,59) szörnypiac (#648), tanácsadó bölcselő (#657), autentikus vámpír (#154)
(185,60) vegyesbolt (#616), fegyverbolt (#619)

[142,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Látsz egy borkonyó cserjét. Találsz egy gyilkos csalánt. (ld. enc.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy házat. (no:2. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.)

Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerő.)
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 243.]

v 52 elmormolod az 52. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a revitalizáció varázslatot! A varázslatnak semmilyen hatása sem volt (ezen a mezőn nincs revitalizálható növény.) [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 238.]

m 2 mozogsz keletre
[143,61] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő ork bérgyilász nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, hajító csillagot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 hajító csillag. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork bérgyilász mozgékony testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd az ork bérgyilász fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngymangó, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Utad során felfedezel egy főutcát. Találsz egy fekete lótuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sárkánytanyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elpusztított borkonyó cserjét. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Látsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Szörnyen éhezel. (-2 életerő.) A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 1 trófea nyakláncot 30 aranyért.
[9 pontot használtál fel, van még 229.]

v 52 elmormolod az 52. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a revitalizáció varázslatot! Revitalizáltad az itt levő, elpusztított növény(eke)t! [-20 varázspont.] Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 224.]

v 84 154 elmormolod a 84. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy autentikus vámpír! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy autentikus vámpír! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Hajító csillagot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 hajító csillag. Becsapódva, megdöfi az autentikus vámpír testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az autentikus vámpír testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 214.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[184,58] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy pézsmatököt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Gort Grán egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csillagbozótost. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy norpadolótika közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot sebeztél. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 hajító csillag. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a norpadolótika testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a norpadolótika testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A norpadolótika belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+143 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [185,57] Még mindig bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy kputtyintó csalán. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy álomvirágot. Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [186,56] Még mindig bozótos. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy kputtyintó csalán volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-1 életerő.) [67 pontot használtál fel, van még 147.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[187,55] Még mindig bozótos. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy pszi őselementál. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. 164 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Ajaj! 4 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Túl erős az ellenfeled. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 164, gyógyulás: 0, összesen: -164 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+149 életerő.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [188,54] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Gordon Marlo. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt!

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-1 életerő.) [58 pontot használtál fel, van még 89.]

szk 357 765 360 keresed a 357. szörnyet a 765. szörnyet a 360. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy dűnekukacot. [0 pontot használtál fel, van még 89.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 89.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 86.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat a 688. tárggyal a 689. tárgyat
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku köpenyt.
Leveszed a gyémántsisakot, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot.
Lecsatolod a Rhatt páncélját, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 86.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 28, 23.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. 4 kaját töm magába az arató csattanat. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben 86 pontod maradt, ebből a következő körre 86 pontot vihetsz át. Kapsz még 379 pontot. A következő körben tehát 465 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DRAKOLDER KULCS (524. TÁRGY)
Egy nehéz, fémből készült kulcs, vége egy drakolder fejet formáz. A kulcs nyelve intrikusan összetett, mintha az egész mintázat élne, változna! Vajon miféle zár kinyitására tervezték?

GYILKOS CSALÁN (581. NÖVÉNY)
A kalandozók szinte egyöntetűen egyetértenek abban, hogy ez a közel két méter magas, óriási, mérgező indákat lóbáló növényszerű teremtmény nem más, mint egy mozgásra képtelen Thargodan. Persze sokan megpróbálták már kiirtani (már csak a tapasztalat miatt is), de a villámgyorsan regenerálódó, kiterjedt gyökérhálózattal rendelkező teremtény alaposan összecsípte a próbálkozót, más nem történt. A növény belsejében nyíló csalánvirág lemetszéséhez igen bátornak kell lenned, és hihetetlenül ellenálló kell, hogy legyél a csaláncsípésekkel szemben - így aztán 20. szint alatt nem is próbálkozhatsz a KT 582 paranccsal (amely 10 TVP-be kerül, és körönként egyszer használható egy csalánra).
Kevés szép dolog van a Sötét Földön, és ez a gyönyörű, türkizkék csalánvirág ezek egyike. Mi sem bizonyítja, hogy nem igazán növényi eredetű, hogy több hónap után sem hervad el ez a csodaszép tünemény. Sokak szerint azért, mert önállóan is él, és lassan megmérgezi a tőle megszabadulni nem képes kalandozó lelkét. Hogy igaz-e vagy sem, döntsd el te...

NORPADOLÓTIKA (226. SZÖRNY)
Mondd gyorsan húszszor egymás után, hogy norpadolótika! Igen, a dolog szóviccnek indult, de a norpadolótika olyan mérges lett, hogy szórakoznak a nevével, hogy bosszúból az egész falut felfalta. Azóta senki sem viccelődik a norpadolótikával. Pedig alapjában véve elég tréfásan néz ki, egy nagy, imbolygó, barna gömb, hat hihetetlenül vékony (és hosszú) pipaszárlábbal. Étkezéskor a norpadolótika gigantikus állkapcsa kiemelkedik alul, a hasából, és hatalmas fogaival szétrág mindent. Ezenkívül a norpadolótikának jókora csápjai is vannak, amelyekkel az ongóliantokat szokta magától elhessegetni. Vigyázat! A norpadolótikát zsíros szőrzete miatt igen nehéz vágófegyverrel megsebezni. Ezenkívül nem nagyon érdeklik a varázslatok, a pszi, meg hasonló marhaságok, ezért ilyesmivel elég nehéz neki ártani.

KPUTTYINTÓ CSALÁN (247. SZÖRNY)
Ha a bozót mélyéről hatalmas kputtyintást hallasz, akkor biztos, hogy épp egy kputtyintó csalán fejezte ki elégedettségét egy zamatos húsú arató csattanat kölyök befalása után. Ez az óriási húsevő növény egyetlen csápjának csapásával egy komplett falu kiirtására elegendő mérget tud a szervezetedbe juttatni, ami persze őt magát nem zavarja, amikor ragacsos nedveivel szép lassan feldolgozza ernyedt testedet. A kputtyintó csalán a tüzet nem nagyon szereti, de a mágia más formáival szemben eléggé ellenálló. Ha pedig kputtyint, akkor véged, mert ez egyben központi mágikus esszenciád elszívását jelenti! Ezért, a véletlen balesetek elkerülése végett, a kputtyintó csalánt csak akkor támadod meg, ha FT parancsod van rá, illetve ha a kputtyintás ellen védelmet nyújtó varázslatot viselsz.

PSZI ŐSELEMENTÁL (258. SZÖRNY)
Ez az! Már nem tudtad, hogy mi hiányzott! Az Álomvilágból nagy ritkán átkerülő pszi elementál nagyon ritkán érik el a begubódzás korát, mert már sokkal előtte lemészárolják őket a kalandozók. Ha azonban nagy ritkán a pszi elementál eléri a megfelelő kort, begubódzik, és egy hét múlva kikel belőle a pszi őselementál. A fentieknél persze sokkal gyakoribb, hogy egy kifejlett pszi őselementál látogat át a létsíkunkra, mert kalandozók vagy Thargodanok öldösésével akar tapasztalati ponthoz jutni. A pszi őselementálnak több csápja van, nehezebb megölni, több mösze élősködik rajta, és persze fejlettebbek a pszi képességei, mint fiatalkori verziója. A hatalmas, medúzaszerű, kissé ködös plazmajelenség sajnos csak közvetlen közelből vehető általában észre, ezért még BA paranccsal sem tudsz előle elmenekülni.

KARAKTERLAP

Pipacs, egy vörös, göndör hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd mint a hold sápadt ezüstje. Sheran bíborosa vagy. A Vértestvérek (#9146) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 238. fordulód.

Erő: 28 (36) Szint: 22 Merészség: 10/5 Magasság: 187 cm
IQ: 31 (36) Támadás: 22 Agresszió: 5 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 28 (30) Védekezés: 36 Menekülés: 30 % Életkor: 37/318 év
Egészség: 23 (28) Életpont: 342/240 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 27 (28) Varázspont: 651/215 Pénz: 214 arany Kép. pont: 8
Vérpont: 28/21 Pszi pont: 183/242 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 40
Eddig összesen 1624 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4881 TP-t kaptál. Jelenleg 935316 TP-d van. A következő szinthez még 64684 TP szükséges. Trófeáid: fagymágus, varkaudar hadúr, ongóliant. Jóllakottság: 5%. A 236. fordulódban 3643 arany került a bankszámládra. 3715 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/36 ökölvívás: 2/15 szúrófegyverek: 28/7 (+4%)
vágófegyverek: 1/50 ütőfegyverek: 14/23 (+9%) lőfegyverek: 5/7
dobófegyverek: 25/85 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/98 (+20%) 2. nyomkövetés: 57/40 (+16%) 3. mászás: 6/34
4. csapdakészítés: 18/30 (+5%) 5. csapdaészlelés: 5/47 6. gyógyítás: 57/35 (+52%)
7. titkosírás: 4/2 8. felderítés: 16/77 9. szörnyidomítás: 7/68 (+1%)
10. teológia: 38/49 (+31%) 11. taumaturgia: 35/72 (+12%) 12. szerencsejáték: 8/22
13. versengés: 13/69 14. zene: 6/43 15. szörnyismeret: 26/23 (+18%)
16. pszi: 22/9 (+7%) 17. zárnyitás: 1/0 18. vadászat: 7/89
19. bányászat: 15/34 20. úszás: 8/78 21. főzés: 10/72

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 200 darabot ), bumerángot (#249) (max. 4 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 15 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot )
elfogod sullárt (#101) fedett veremmel (#219), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), massza (#217) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), láplidérc (#352), halálmadár (#351), Tguarkhan (#212)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
Sheran hívők (#995), tyrannoszaurusz rex (#160), ongóliant (#159)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
természet haragja (#141, 25 VP) életpajzs (#142, 16 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> dögkeselyű (#174) méregfelhő (#37) >> ryuku csapásvezető (#778)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) lángcsóva (#31) >> sírlidérc (#172)
villámcsapás (#50) >> 18. szintű lényekre jégcsóva (#41) >> 21. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> 18. szintű lényekre varázsvédelem (#34) >> élőholt quwarg (#202)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) varázsvédelem (#34) >> óriás csontváz (#176)
varázsvédelem (#34) >> élőholt mágus (#175) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
arató csattanat (#144) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Papjaimat anyagi megfontolások nem vezérlik. Imádkozz úgy, hogy a nálad levő tárgyak összértéke 30 arany alatt van!
3.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (teljesítve)

Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két É 40 parancsot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
404 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 1 deus ex machina (#1)
2 drótszőr (#37) 1 hajító csillag (#939) 5 kaja (#2)
1 kék orchidea (#68) 2 mandibulakasza (#127) 1 sötét tekercs (#535)
1 trófea nyaklánc (#196) 1 vashegyű lándzsa (#182)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 borkonyó bibe (#312) 1 bunthar bőr (#733) 15 csillagbot (#929)
1 csontszablya (#64) 2 gyöngymangó (#135) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 ork csodaszer (#1228) 15 pézsmatökmag (#934)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(184,58) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tavacska, Tharr oltár, pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), művészi porolit (#720), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), szopógödör (#177), 49. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), norpadolótika (#226)
(185,57) kputtyintó csalán (#247), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 255. jellempróba
(186,56) kputtyintó csalán (#247), Chara-din monolitja (#534), szopógödör (#177), 40. jellempróba
(187,55) 44. jellempróba, pszi őselementál (#258)
(188,54) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), oltár, szopógödör (#177)

Üzenet küldése a karakternek