TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2013. szept. 16. 9h:18'
EZ A 265. JÁTÉKHETED, 237. FORDULÓD
266. játékheted kezdete: szept. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #2167
SZÁMLA : XXXX
|
MEKK LÓD KALANDJAI
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [104,49] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+81 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+57 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
| * 1. KP: |
elmormolod a 443. varázslatot |
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+3 támadás). [-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+4 max. varázspont.) Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 582.]
| * 2. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot |
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 577.]
| * 3. KP: |
t. energia kisütése: 145 2 |
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 567.]
| * 4. KP: |
elmormolod a 224. varázslatot |
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 567.]
| * 5. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 562.]
| kf 2 8 |
kézbeveszed/felveszed a 2. tárgyat a 8. tárggyal |
Ezt a tárgyat nem érdemes a kezedbe venni, mert nem tudsz vele sebezni! Ha mindenképpen a kezedbe akarod venni, akkor a KF <tárgy> 1 vagy KF <tárgy> 2 parancsot használd. [0 pontot használtál fel, van még 562.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 562.]
| kf 3 8 |
kézbeveszed/felveszed a 3. tárgyat a 8. tárggyal |
Ezt a tárgyat nem érdemes a kezedbe venni, mert nem tudsz vele sebezni! Ha mindenképpen a kezedbe akarod venni, akkor a KF <tárgy> 1 vagy KF <tárgy> 2 parancsot használd. [0 pontot használtál fel, van még 562.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 562.]
| kf 4 8 |
kézbeveszed/felveszed a 4. tárgyat a 8. tárggyal |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 562.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 562.]
| kf 5 8 |
kézbeveszed/felveszed az 5. tárgyat a 8. tárggyal |
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 562.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 562.]
| m 2 2 2 |
mozogsz keletre, keletre, keletre |
[105,49] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ekharion bébi. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ekharion bébi lába tövét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az ekharion bébi jobb vállát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy tockost nyomat Neked az ekharion bébi! (1 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered az ekharion bébi bal oldalát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az ekharion bébi pufók lábszárát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az ekharion bébi megüti a bal karodat a mancsával. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}
Találsz egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre.
Követed a délkeletre vezető troll nyomokat: [106,50] A dombvidék után ismét sík terepen vagy.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy oltár van. Északra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Követed a nyugatra vezető troll nyomokat: [105,50] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Észreveszel egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 155 pontot kell rákölteni.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
Követed a nyugatra vezető troll nyomokat: [104,50] Továbbra is síkságon vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő nukleáris cickány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 39 életpontot sebeztél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot ellenfeledre támadsz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány rothadó testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a nukleáris cickány farkát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nukleáris cickány megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. Véres nyál csordul ki a nukleáris cickány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra.
Követed a nyugatra vezető troll nyomokat: [103,50] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Hő! - mondod a spagulárnak. Az - látva, hogy szakember szólt hozzá - engedelmesen közeledik feléd. A megfelelő időben, a megfelelő módon elkapod a kantárt. Az ember megköszöni a segítségedet, elmeséli, hogy milyen hasznos egy ilyen állat, hiszen naponta akár 27 mérföldet is meg tud vele tenni. (+4 jóság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy phua-kúp van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vérszomjas csüldő lehet. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Meglengetve a troll dorongot a másikra támadsz. Troll doronggal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Követed az északkeletre vezető troll nyomokat: [104,49] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Már vár itt rád valami. Egy korinthai amőba. (ld. enc.)
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 27 életpontot sebeztél. Marokra fogva a troll dorongot a másikra rontasz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) Harci kalapáccsal megpöccinted a korinthai amőba testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1047 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Ötpróba. A sátor hivalkodóan emelkedik előtted, az alakváltó srác pedig, aki az ajtóban áll, vidáman siet eléd.
- Gyere, mutasd meg milyen erős, okos, ügyes vagy! - mondja, és mivel tudod, hogy abban nem lesz gond, lelkesen követed a sátor belsejébe.
- Itt van mindjárt az első próba: súlyemelés - közli veled az alakváltó suhanc, majd a lábad előtt heverő farönkre mutat. Megpróbálsz fogást keresni rajta, de nem találsz. Bírád vigyorgó arckifejezése azonban újabb próbálkozásokra ösztönöz, nagy nehezen átöleled a fatörzset, majd az erőlködéstől kipirulva a magasba emeled. Hát mégis sikerült, jöhet a következő feladat... Most a tudásodat teszik próbára. Egy gnóm terem előtted, és megszór különböző kérdésekkel. Először Ghalla szörnyeiről érdeklődik: miről ismerni fel egy varkaudart, sullárt stb. Miután válaszaidat nem találja túl kielégítőnek, mással próbálkozik: sorold fel néhány megnevezett varázslat összetevőit. Tanácstalanul töprengsz egy darabig, de nem jut eszedbe, hogy mit is kellene válaszolnod. 440 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
Lépteidet tudatosan a szirén sátrához irányítod. Most is kisebb tömeg várakozik a bejáratnál, így beállsz a sorba. Rögtön kiderül, hogy nem is a belépésre várnak, hanem csak kíváncsiak, milyen bátor lelkű kalandozókat sodor erre a balszerencséjük. Büszkén kihúzod magad, és peckesen a bejáratot őrző cirkuszos férfihez lépsz, majd közlöd vele, hogy megpróbálnád. Miután leadtad tárgyaid, még egy-két elismerő pillantást elcsípve a sátorba lépsz. Egy szűk folyosó húzódik előtted, melynek oldalfalából rengeteg mellékjárat nyílik a különböző irányokba. Tanácstalanul indulsz el az egyiken, majd az arról nyíló másikon folytatod utad. Minden folyosó ugyanolyannak tűnik, hamar eltévedsz. Csak amikor újra a labirintus bejáratának képe rajzolódik ki előtted, könnyebbülsz meg kicsit. 440 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy oltár van. Délre egy Sheran oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
Követed a keletre vezető troll nyomokat: [105,49] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Találsz egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Felfedeztél egy vaskohót. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet.
Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délkeletre. [146 pontot használtál fel, van még 416.]
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 416.]
[106,48] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy pszi elementál került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! Ajaj! 2 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Találsz egy móricserjét. Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). [13 pontot használtál fel, van még 403.]
| ep 146 240 |
építed a 146. tárgyat 240 pontért |
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 403.]
| h 142 |
használod a 142. tárgyat |
Sikeres felszenteléshez egy még felszenteletlen, teljesen felépített oltár szükséges. [0 pontot használtál fel, van még 403.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve kitartó ló. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Parányi, mégis igen értékes a következő áldozat: egy csepp sáfránypor. 2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] 3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! [30 pontot használtál fel, van még 373.]
| * 1. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 370.]
| * 2. BP: |
használod a 65. pszi képességet |
Mentális relaxációba kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 360.]
| * 3. BP: |
használod a 73. pszi képességet |
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 360.]
| * 4. BP: |
keresed a 25. szörnyet |
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy grákó denevért. [0 pontot használtál fel, van még 360.]
| * 5. BP: |
használod a 2107. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 355.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! (Befejlesztettél a tudati képességbe 3 TU-t.) Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 168 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 315.]
| tf 1 40 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 109 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 275.]
| tf 1 40 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 50 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 235.]
| tf 1 35 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 35 pontért |
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.) [35 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Valami mozgolódik a hasadban. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a mutáns pók. 4 kaját nyel le a törpemammut. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 378 pontot. A következő körben tehát 578 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
EKHARION BÉBI (768. SZÖRNY)
A kicsi ekharionok (persze csak ha kicsinek lehet nevezni egy tíz ember magas groteszk csecsemőt) nagyon szeretnek játszani. Általában megtermett parasztlegényekkel babáznak, mert azoknak jól lehet csavargatni a karját. Alapvetően az emberek szagát nem nagyon szeretik, így gyakran fürdetik őket folyókban, nagyobb tavakban és különböző pocsolyákban. További dolog, ami a kalandozókkal kapcsolatban zavarja őket, hogy sokat rugdalnak, miközben ők az apjuk hőstetteit játsszák el a kedvenc "babáikkal". Általában ezek a hőstettek olyanok szoktak lenni, hogy a papa fejével kettétört egy nagy sziklát, vagy hogy megevett harminc bárányt és három szűz elflányt reggelire. Szüleikhez képest a pszi képességük még elenyésző így nem is használják igazán, csak különböző dolgokra (például, hogy a szemben álló, következő babának mi a gyenge pontja és hol érdemes megmarkolni ahhoz, hogy könnyebben lehessen lóbálni). Ha sikerülne egy ekharion bébit beidomítanod a saját céljaidra, a kirakókockák iránt is érdeklődő "csöppség" minden bizonnyal pillanatok alatt képes lenne felhúzni neked egy-két épületet. |
KORINTHAI AMŐBA (420. SZÖRNY)
Ha valami alaktalan, végtagtalan, kocsonyatestű szörny közelít feléd, két dologban lehetsz biztos: 1. ez egy korinthai amőba 2. nem barátságosak a szándékai, éppen a bekebelezésedet tűzte ki céljául. Hömpölygő masszaként megpróbálja áldozata teste köré fonni csápjait, melyek akár többször tízméternyi távolságra is kinyúlhatnak, mivel testének többi részét átalakítva növeszti őket. Legyőzése nem egyszerű feladat, hiszen rendkívüli fájdalomtűrő sejtekkel áldották meg az istenek, de ugyanakkor nem is tűnik lehetetlennek. |
KITARTÓ LÓ (19. VARÁZSLAT)
Ezt a 10 VP-be kerülő varázslat jelentősen megnöveli a karaktered kitartását: abban a fordulóban, amikor ezt elmondod, maximum 10 mezőt léphetsz (nem pedig 8-at). Előfordulhat, hogy egy magasabb szintű alakváltó ezt a varázslatot már semmire sem tudja használni, mert neki ez természetes képessége. |
KARAKTERLAP
Mekk Lód, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű troll nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios püspöke vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 237. fordulód.
| Erő: |
44 (48) |
Szint: |
20 |
Merészség: |
5/5 |
Magasság: |
233 cm |
| IQ: |
24 |
Támadás: |
25 (27) |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
407 kg |
| Ügyesség: |
21 (22) |
Védekezés: |
26 (30) |
Menekülés: |
50 % |
Életkor: |
21/21 év |
| Egészség: |
21 |
Életpont: |
299/299 |
Jellem: |
jó (722) |
Tul. pont: |
0 |
| Szerencse: |
21 (23) |
Varázspont: |
273/12 |
Pénz: |
267 arany |
Kép. pont: |
0 |
| Tudatpont: |
25/0 |
Pszi pont: |
119/90 |
|
|
EFejl: |
16 |
Eddig összesen 995 szörnyet (5 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban
5 073 TP-t kaptál. Jelenleg
521 075 TP-d van. A következő szinthez még
78 925 TP szükséges. Trófeáid:
áeratikus hasnyák,
hadroszaurusz,
varkaudar felderítő. A 134. fordulódban 330 arany került a bankszámládra. 839 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
| HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: |
1/4 |
szúrófegyverek: |
1/66 |
ütőfegyverek: |
*24/101 |
| lőfegyverek: |
14/55 |
|
|
|
|
| Feltételes fegyverváltás: troll dorong (#550) << ezüsttőr (#322) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 .); kerek kő (#19) (2 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| 106,48 mezőn táborozol |
| Kedvenc táborhely: 0,0 |
| EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: |
14/72 |
2. nyomkövetés: |
32/7 (+33%) |
3. mászás: |
7/32 |
| 4. csapdakészítés: |
22/57 (+12%) |
5. csapdaészlelés: |
6/45 |
6. gyógyítás: |
27/10 |
| 7. titkosírás: |
9/33 |
8. felderítés: |
7/61 |
9. szörnyidomítás: |
7/56 |
| 10. teológia: |
22/75 (+3%) |
11. taumaturgia: |
27/17 (+19%) |
12. szerencsejáték: |
1/15 |
| 13. versengés: |
3/41 (+27%) |
14. zene: |
34/77 |
15. szörnyismeret: |
11/36 |
| 16. pszi: |
*19/100 |
17. zárnyitás: |
7/0 |
18. vadászat: |
26/72 |
| 19. bányászat: |
22/25 (+22%) |
20. testépítés: |
19/88 (+178%) |
|
|
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| követed az 1. fajt (max. 8 lépésig) a 3. fajt (max. 7 lépésig) a 4. fajt (max. 7 lépésig) az 5. fajt (max. 1 lépésig) a 6. fajt (max. 8 lépésig) a 7. fajt (max. 8 lépésig) a 8. fajt (max. 8 lépésig) a 9. fajt (max. 8 lépésig) |
| segítesz max. 40 TVP-ért |
| elfogod érző szívű dromedárt (#753) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219) |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 7, max: 12) |
| fémbontó szójer (#150), purifikátor (#157), manifesztátor (#124), nómenklatúra (#158), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
| Varázslói varázslataid |
| energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 10 VP) |
| hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
| mágiatörés (#35, 10 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
| szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
| Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
|
|
| Papi varázslataid |
| auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
| tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
vakító fény (#43, 7 VP) |
| kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) |
| Pszi képességeid |
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
| térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
|
|
| Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 5 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 5 költség alatt; |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK |
| mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
| alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Parányi, mégis igen értékes a következő áldozat: egy csepp sáfránypor. |
| 2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
| 3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! |
| HŐSTETTEID |
| Eddig 3 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 330). |
| Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXXIX. olimpián. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| illúziófegyver (121) |
| kasztropl. trafó (145) |
| keményebb bicepsz (149) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| a mágia rúnája (179) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| testépítés II (209) |
| a hatalom rúnája (215) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| vadászidény (351) |
| egyesített erő (363) |
| a Szörny érintése (375) |
| a mágia szeretete (393) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) OK |
| tudatforrás (505) belefejlesztettél: 36 TU. szükséges még: 14 TU. |
| tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 427 TU szükséges.) |
| nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| Összsúly: 218.52 kg |
Megterheltség: 172% |
| GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
| Még 1 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
| 39 |
|
arany (#50) |
8 |
|
kaja (#2) |
4 |
|
víz (#27) |
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
| 2 |
|
pirkit (#153) |
|
|
|
|
|
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
|
102 |
103 |
104 |
105 |
106 |
107 |
| 47 |
|
|
|
|
|
|
| 48 |
|
|
|
|
|
|
| 49 |
|
|
|
|
|
|
| 50 |
|
|
|
|
|
|
| 51 |
|
|
|
|
|
|
(103,50) művészi porolit (#720), 35. jellempróba, vérszomjas csüldő (#114)
(104,49) Tharr oltár, korinthai amőba (#420)
(104,50) nukleáris cickány (#155), Sheran oltár
(105,49) ekharion bébi (#768), olvasztókemence (#86), Chara-din rúnaköve, vaskohó (#155), oltár, érclelőhely
(105,50) oltár
(106,48) pszi elementál (#221), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Elenios oltár, 42. jellempróba
(106,50) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Elenios oltár