233. forduló, 235. forduló, Ezüst Larian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 7. 9h:09'
EZ A 264. JÁTÉKHETED, 234. FORDULÓD
265. játékheted kezdete: máj. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5001
SZÁMLA : XXXX

EZÜST LARIAN KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [129,73] koordinátán.
K.T.-dnek mostantól új vezetője van: Astrid. Kétharmados többséggel lett megválasztva.
Hosszúkarom Kriton, amikor összefutottatok, adott neked 15 kaját.
Parókás Pippin, amikor találkoztál vele, adott neked egy mandibulapengét. Az aranytermő erszény 60 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+103 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+63 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy drótszőrű pincsi nyomára bukkanj. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 369.]

* 1. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 359.]

* 2. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 349.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 344.]

* 4. KP: v 57 0 0 elmormolod az 57. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 mocsári penke). [0 pontot használtál fel, van még 344.]

* 5. KP: vv 224 26 24 elmormolod a 224. varázslatot a 26. varázslatot a 24. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 344.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 342.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 340.]

* 6. KP: v 14 1 0 elmormolod a 14. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 335.]

* 7. KP: v 90 0 0 elmormolod a 90. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted az agyburok varázslatot! Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

kt 3 1 elkészíted a 3. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs nálad evaporőr háj, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy vizestömlőt készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 335.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +106 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 335.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 325.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+7 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 285.]

hu 89 137 23 hulladék: 89 137 23
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzpajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérg. ubuk tüskét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérgezett tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

hu 131 187 661 hulladék: 131 187 661
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ubuk tüskét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérgezett vasnyilat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz alligátorbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

hu 213 664 331 hulladék: 213 664 331
Hulladék, ezért nem gyűjtesz xirnox szivet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz elf csontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mutáns csontot. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: alligátorbőr (140,61)-> (10 ap), bronzpajzs (100,80)-> (16 ap), elf csont (140,61)-> (4 ap), mérg. ubuk tüske (100,80)-> (2 ap), mérgezett tüske (100,80)-> (2 ap), mérgezett vasnyíl (100,80)-> (8 ap), mutáns csont (140,61)-> (4 ap), ubuk tüske (100,80)-> (kudarc), xirnox szív (140,61)-> (20 ap), összesen 66 arany, 18 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 280.]

kf 2365 kézbeveszed/felveszed a 2365. tárgyat
A ruhádra illeszted a réz végzetmedált. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[128,74] Vált a terep, bozótos után most hegyvidéken vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Észreveszel egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Látsz egy borkonyó cserjét. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy varkaudar felderítő. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 116-155.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Máris repül feléd néhány nyílvessző. A becsapódástól 19 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a varkaudar felderítő testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 nyílvessző. 1 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 82, gyógyulás: 13, összesen: -69 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy szikla mögé rejtőzöl. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy szubreális vámpír volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 5 bronzhegyű nyilat. IQ-d TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ. IQ-d TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [127,75] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy drasmólyom!

Elszántan a másikra rohansz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a drasmólyom pikkelyes lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a drasmólyom testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A drasmólyom szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 141 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy bundás csirmáz! {támadása: 5.}

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 2 gyöngymangót. Elhagyod a furcsa képződményt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy ryuku gárdista. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 23.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a ryuku gárdista fejét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a ryuku gárdista vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ryuku gárdista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [126,76] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kikotrod a golyót, és átadod a gyereknek. Megígéri, hogy máskor jobban fog rá vigyázni. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy élőholt quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {támadása: 24.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 37 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az élőholt quwarg jobb első lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy noth szellem. {támadása: 31.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
[144 pontot használtál fel, van még 136.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[125,77] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku légiós. {max. életpontja: 101-110.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Meglengetve a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a ryuku légiós testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a ryuku légiós jobb lábát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy hegymélyi lidérc. {egyik sebzési módja: 2x 3d10+6.}

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-25 varázspont.) Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hegymélyi lidérc jobb karját. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hegymélyi lidérc testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor a hegymélyi lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-25 varázspont.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 55, gyógyulás: 12, összesen: -43 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [125,78] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal tudod, hogy egy bávatag golombár volt a rémület okozója. {védettsége: 39 szúró, 39 vágó, 39 ütő ellen.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy Thargodan csontváz áll veled szemben. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+11.}

Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 11 életpontot vesztettél. Vaskarddal végigvagdosod a Thargodan csontváz testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1 056 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 83, gyógyulás: 15, összesen: -68 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt sullár. {max. életpontja: 142-151.}

Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt sullár testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt sullár hatalmas testét. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt sullár rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Vaskarddal megcsapod az élőholt sullár bal hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az élőholt sullár testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt sullár rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az élőholt sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 83, gyógyulás: 18, összesen: -65 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 pszi követ.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 55 (limit: 555), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 5675.
A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy trikornis. {védettsége: 19 szúró, 19 vágó, 19 ütő ellen.} A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.


(Továbbmész...) [125,79] Az erdőt síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy sóhajtó dorony! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sóhajtó dorony jobb hátsó lábát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a sóhajtó dorony bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A sóhajtó dorony szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. [dorony tüdő ládikóba-> (100,80)-> 8 arany, -2 ÉP] 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy csontváz lord száll szembe veled. {egyik sebzési módja: 3x 4d8+3.}

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord jobb oldalát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord zörgő csontját. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Vasalt bunkóval megcsapod a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 1 474 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 71, gyógyulás: 12, összesen: -59 ÉP}

Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ráismersz a távolodóra. Egy noth szellem. {védettsége: 26 szúró, 26 vágó, 26 ütő ellen.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. [36 pontot használtál fel, van még 100.]

m 5 7 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[124,80] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Életnek ugyan alig, de van jele.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ősi csatamezőt. (ld. enc.)
(Feltételes kutatás:) Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. Keményen, lankadás nélkül dolgozol. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy szintszívó készül a lemészárlásodra. {max. életpontja: 21-24.} Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Arana irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [123,79] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy szubreális vámpír. {támadása: 46.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Ramirez Espanza irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [54 pontot használtál fel, van még 46.]

szk 190 22 99 keresed a 190. szörnyet a 22. szörnyet a 99. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-4 TU.] [40 pontot használtál fel, van még 6.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Kinyered egy manakristály energiáját. (+526 varázspont.) Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 3.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 0.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 375 pontot. A következő körben tehát 375 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ŐSI CSATAMEZŐ (263. TEREPTÁRGY)
Első pillantásra csak kisebb kupacokat veszel észre, de ahogy továbbmész, itt is, ott is megpillantasz a földből kiálló csontdarabokat. Ahogy kicsit kutakodni, nézelődni kezdesz, kiderül, hogy itt évtizedekkel, talán évszázadokkal ezelőtt hatalmas csata folyhatott. Mára ennek már nem sok nyoma maradt, de azért lehet, hogy érdemes körülnézni. Ehhez a KUT 30 parancsot kell kiadnod, vagy bekapcsolt Feltételes Kutatással kell az ősi csatamezőre lépned (de ezt fordulónként csak egyszer teheted meg). Ezenkívül szükséges, hogy legyen nálad ásó, amivel ásni kezdesz, és előfordulhat, hogy valamilyen hasznos dolgot találsz - de valószínűbb, hogy csak néhány elsárgult csontot kaparsz elő. Vigyázz azonban, mert az ilyen tömegsírokat rejtő vidékeken Leah szolgái az urak, és jaj annak, aki a Halálistenség sötét teremtményeit megbolygatja...
Figyelem! Az ősi csatamezők kutatása egy idő után unalmassá válik, nem jelent igazi tapasztalatot. Ha ököl, szúró, vágó vagy ütőfegyver szakértelmed legalább 25-ös, akkor az ősi csatamezőn már semmilyen fegyver szakértelmed sem fejlődik.

KARAKTERLAP

Ezüst Larian, egy copfos ezüsthajú, kék szemű elf nő vagy. Elenios kántora vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 234. fordulód.

Erő: 21 (24) Szint: 23 Merészség: 6/7 Magasság: 143 cm
IQ: 43 (45) Támadás: 26 (28) Agresszió: 4 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 24 (26) Védekezés: 35 (39) Menekülés: 40 % Életkor: 146/147 év
Egészség: 19 (21) Életpont: 313/201 Jellem: jó (681) Tul. pont: 0
Szerencse: 29 (39) Varázspont: 554/512 Pénz: 429 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 40/3 Pszi pont: 150/429 EFejl: 4
Eddig összesen 1729 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 569 TP-t kaptál. Jelenleg 1 028 391 TP-d van. A következő szinthez még 171 609 TP szükséges. Trófeáid: zombi mester, quwarg parafenomén, óriásféreg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/1 szúrófegyverek: 23/52 (+1%) vágófegyverek: 26/47 (+6%)
ütőfegyverek: 20/66 (+6%) lőfegyverek: 21/55 (+3%) dobófegyverek: 8/11

Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 10 százalék;
123,79 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 129
A Végzet Vermében a 1. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60, 62

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1402 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 22/59 (+55%) 2. nyomkövetés: 60/41 (+10%) 3. mászás: 13/8 (+2%)
4. csapdakészítés: 17/11 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/30 6. gyógyítás: 28/97 (+44%)
7. titkosírás: 15/16 8. felderítés: 11/52 (+16%) 9. szörnyidomítás: 9/5
10. teológia: 21/35 (+8%) 11. taumaturgia: 27/39 (+1%) 12. szerencsejáték: 2/56
13. versengés: 10/1 14. zene: 13/99 15. szörnyismeret: 41/97 (+20%)
16. pszi: 20/64 (+3%) 17. zárnyitás: 6/38 18. vadászat: 19/95
19. bányászat: 32/26 (+4%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 23 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 3. fajúaknak a 4. fajúaknak a 6. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz mérleget (#81) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 5 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 5 darabot )
elfogod tigroszlánt (#43) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), sakált (#28) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: kártyabarlang, labirintus (24)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
sóhajtó dorony (#112), vadász varkaudar (#108), surranó kígyó (#30) (csak egyszer), királygyík (#26) (csak egyszer), gonoszok (#988), halálosztó kain (#168) (csak egyszer), óriásféreg (#171) (csak egyszer), varkaudar bajnok (#190)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
varkaudar behemót (#189), pszi elementál (#221), Pszinapszis (#974)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)
agyburok (#90) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
gyóntatás (#56), agykorbács (#97), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), gigaököl (#49), agyroppantás (#91)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 20)
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98), oldás (#372), varázsvédelem (#34)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Nem tűrhetjük, hogy gonosz varkaudarok özönöljék el földünket. Tanulja meg kezedtől három varkaudar bajnok, hogy okosabb lett volna hazatérnie! (számláló: 1)
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): kész. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 9, 20, 31, 32, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 53, 60, 62, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14, 16, 17, 45.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 20 TU.
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 762 TU szükséges.)

Összsúly: 77.64 kg Megterheltség: 133%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 22 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 alligátorbőr (#661) 1 bronzpajzs (#89) 1 csuklyavirág (#133)
1 elf csont (#664) 1 gyógykenőcs (#313) 1 isteni könnycsepp (#260)
2 kaja (#2) 1 manakristály (#500) 1 mérg. ubuk tüske (#137)
2 mérgezett tüske (#23) 1 mérgezett vasnyíl (#187) 1 mutáns csont (#331)
5 óndarab (#85) 4 rézdarab (#70) 3 spiritusz (#170)
28 ubuk tüske (#131) 2 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
134 arany (#50) 3 borkonyó bibe (#312) 3 bronzhegyű nyíl (#94)
2 gyöngymangó (#135) 1 madártoll (#112) 1 nyílvessző (#108)
1 pszi kő (#248) 2 szögletes kő (#17) 18 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

122 123 124 125 126 127 128 129 130
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
(123,79) művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár, 42. jellempróba
(124,80) ősi csatamező (#263), szent tölgyfa (#393), Leah oltár, tavacska, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(125,77) ryuku légiós (#361), hegymélyi lidérc (#7084), oltár
(125,78) bávatag golombár (#165), Thargodan csontváz (#297), élőholt sullár (#216), trikornis (#104)
(125,79) Tharr oltár, sóhajtó dorony (#112), csontváz lord (#177)
(126,76) oltár, 23. jellempróba, élőholt quwarg (#202)
(127,75) grok-képződmény (#149), Tharr oltár, művészi porolit (#720), drasmólyom (#60), bundás csirmáz (#93), ryuku gárdista (#360)
(128,74) Tharr rúnaköve, olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), Elenios oltár, világítótorony (#156), művészi porolit (#720), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), érclelőhely, varkaudar felderítő (#7133)

Üzenet küldése a karakternek