| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2013. júl. 12. 15h:04' EZ A 256. JÁTÉKHETED, 227. FORDULÓD 257. játékheted kezdete: júl. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2167 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod a 4. varázslatot |
| * 5. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
| e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 39 életpontot sebeztél. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Harci kalapáccsal súrolod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
| m 2 | mozogsz keletre |
| kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 5 3 4 | mozogsz délnyugatra, délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [120,19] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy törpemammut nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 28 életpontot sebeztél. Meglengetve a troll dorongot a másikra támadsz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a törpemammut nyakát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal megpöccinted a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 45 életpontot sebeztél. Marokra fogva a troll dorongot a másikra támadsz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a ryuku légiós bal karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [120,20] Továbbra is síkságon vagy. Észreveszel egy quwarg bolyt. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Johnnyu Lee előtt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Hő! - mondod a spagulárnak. Az - látva, hogy szakember szólt hozzá - engedelmesen közeledik feléd. A megfelelő időben, a megfelelő módon elkapod a kantárt. Az ember megköszöni a segítségedet, elmeséli, hogy milyen hasznos egy ilyen állat, hiszen naponta akár 27 mérföldet is meg tud vele tenni. (+4 jóság.)
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Már vár itt rád valami. Egy vortexmágus.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 17 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 29 életpontot vesztettél. Megmarkolva a troll dorongot a másikra rohansz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a vortexmágus testét. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a vortexmágus ködlő lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 16 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 vortex talizmán (ld. enc.). 1417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
| m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 31 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Marokra fogva a troll dorongot ellenfeledre rohansz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a bandita jobb lábát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a bandita jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Bár ügyesen védekezel, a bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A bandita szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl. Szereztél 15 aranyat. 740 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [122,22] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság.
| kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 24 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 30 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot a másikra rohansz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a sírlidérc testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 30 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rohansz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc jobb lábát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord rozsdás páncélját. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
| m 5 | mozogsz délnyugatra |
| kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a troll dorongot a másikra támadsz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás csontváz testét. Kritikus ütés! (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd az óriás csontváz testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza az óriás csontváz a jobb oldaladon. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
| im | imádkozol |
| m 5 4 5 | mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 31 életpontot sebeztél. Marokra fogva a troll dorongot ellenfeledre támadsz. Troll doronggal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a mutáns pók testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a mutáns pók testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 22 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra ugrasz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a nektoraf viaszos testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [120,25] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy grok-képződményt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
(Továbbmész...) [119,26] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.
| * 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 65. pszi képességet |
| * 3. BP: | használod a 73. pszi képességet |
| * 4. BP: | keresed a 25. szörnyet |
| * 5. BP: | használod a 2107. tárgyat |
| TUDATI ERŐSÍTÉS II. (534. TUDATI KÉPESSÉG) A közelharc minden háború alapja. A kadétiskolákban éppúgy legelsőként tanítják az újoncoknak, mint ahogy egy barbár törzs férfivá avatási rítusai során is e szemtől-szembeni küzdelem a legelső lecke. Amikor a hidegfegyverek összecsapnak, mikor fém vet szikrát fémen, mikor vér fröccsen szerteszét a sújtásra lendített fegyverről... szóval, amikor a közelharcra kerül sor, akkor a tapasztalat, az elszántság és az erő a döntő tényező. Minden más, csak ezek után következik. A közös tudat mindezeket biztosítani képes tagjainak, ha megfelelően magas szintre léptetek már a kasztroplanáris összekovácsolódás terén. Elegendő egyetlen pillanatnyi koncentrálás, hogy mindannyiótok tapasztalata vezesse a fegyvered, hogy mindannyiótok elszántsága acélozza akaratod, és hogy a társaid ereje ott dübörögjön a te izmaidban is. [Mostantól minden közelharcban leadott támadásod szint/10 pluszsebzést okoz. Ehhez nem szükséges külön parancsot kiadnod, a hatás automatikus.] |
QUWARG BOLY (359. TEREPTÁRGY)A termeszekhez hasonlóan a quwargok is építenek bolyt maguknak. Ezek az óriási méretű várak igen impresszívek, mind méretben, mind pedig a rajta nyüzsgő quwargok számát illetően. Persze egy élelmes kalandozó ezt a várat is képes meghódítani és kifosztani, ehhez azonban először is minimum 30-as védettségre van szükség, hogy a kis quwargok zaklatása ellen meg tudja védeni magát, és csak ezután mászhat fel egy mászókarommal (H 78), ha mászása legalább 11-es, és van erre a célra 35 felesleges TVP-je. Hogy a quwarg várban vajon mit lehet találni a sok kis élősködőn kívül, arról csak sejtésed van, de már ezek a sejtések is igen félelmetesek... |
| VORTEX TALIZMÁN (812. TÁRGY) Fekete anyagból készült. Formája kerek, közepén pedig egy csillogó, esőcseppet mintázó szürke ékkő töri meg az egyhangúságát. Ha megérinted, jóleső magabiztosság-érzet ölel körül. Ha a nyakadba akasztod, mindez a hatás kikristályosodik, intelligenciád kettővel nő. A cirkuszban, a hátizsákodban lapulva is megsegíthet egyes próbákon, nem muszáj viselned. Nem átadható. |
ÓRIÁS CSONTVÁZ (176. SZÖRNY)Az óriás csontváz közel négy méteres, minden bizonnyal egy hatalmas humanoid csontváza. Szúró és vágó fegyverekkel szinte lehetetlen komolyan megsebezni, emellett vörösen izzó szemeiből képes félelem-sugarakat lőni és öklének egyetlen csapásával összetörheti pajzsodat, sisakodat vagy balkezes fegyveredet. Azért nem legyőzhetetlen... |
| TÖBB KEZDETI ÉS BEFEJEZŐ PARANCS Mostantól nem csak öt, hanem 10-10 kezdeti és befejező parancsot használhatsz. A használat módja hasonló az eddigihez, a KPB, BPB parancsokkal állíthatsz be új parancsokat, a KPK, BPK parancsokkal vehetsz ki bentlévő parancsokat. Egyetlen dolog van, amit mostantól máshogy kell csinálnod, az összes kezdeti parancs törléséhez a KPK 6 parancs helyett a KPK 11 parancsot kell kiadnod. A BPK parancsnál is hasonlóképpen kell eljárnod az összes befejező parancs törléséhez. A plusz 5 kezdeti és befejező parancsot azok használhatják, akik már átúsztak a csatornán, és legalább 200. fordulónál tartanak. |
| Erő: | 40 (44) | Szint: | 20 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 233 cm |
| IQ: | 24 | Támadás: | 22 (24) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 407 kg |
| Ügyesség: | 21 (22) | Védekezés: | 26 (30) | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 21/21 év |
| Egészség: | 21 | Életpont: | 298/296 | Jellem: | jó (677) | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 21 (23) | Varázspont: | 257/6 | Pénz: | 610 arany | Kép. pont: | 0 |
| Tudatpont: | 25/6 | Pszi pont: | 119/9 | EFejl: | 15 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 1/4 | szúrófegyverek: | 1/66 | ütőfegyverek: | *24/101 |
| lőfegyverek: | 14/55 | ||||
| Feltételes fegyverváltás: troll dorong (#550) << ezüsttőr (#322) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 .); kerek kő (#19) (2 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| 119,26 mezőn táborozol |
| Kedvenc táborhely: 0,0 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 14/50 | 2. nyomkövetés: | 29/97 (+30%) | 3. mászás: | 7/14 |
| 4. csapdakészítés: | 21/19 (+15%) | 5. csapdaészlelés: | 6/45 | 6. gyógyítás: | 26/99 |
| 7. titkosírás: | 8/85 | 8. felderítés: | 7/50 (+34%) | 9. szörnyidomítás: | 7/56 |
| 10. teológia: | 22/32 (+4%) | 11. taumaturgia: | 24/90 (+30%) | 12. szerencsejáték: | 1/15 |
| 13. versengés: | 2/6 (+27%) | 14. zene: | 32/36 (+11%) | 15. szörnyismeret: | 11/16 |
| 16. pszi: | 19/55 (+23%) | 17. zárnyitás: | 7/0 | 18. vadászat: | 24/90 (+103%) |
| 19. bányászat: | 19/77 | 20. testépítés: | 16/50 | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| követed a 4. fajt (max. 4 lépésig) |
| segítesz max. 40 TVP-ért |
| elfogod érző szívű dromedárt (#753) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219) |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 7, max: 12) |
| fémbontó szójer (#150), purifikátor (#157), manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990), nómenklatúra (#158), bávatag golombár (#165) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
| hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
| mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
| Papi varázslataid | ||
| auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
| bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
| térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
| pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | ||
| Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 5 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 5 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| bűvölés (#20) (148,2) | bűvölés (#20) (112,5) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
| lángcsóva (#31), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
| hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK |
| mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes |
| alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Parányi, mégis igen értékes a következő áldozat: egy csepp sáfránypor. |
| 2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
| 3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! |
| HŐSTETTEID |
| Eddig 3 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 235). |
| Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXXIX. olimpián. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| illúziófegyver (121) |
| kasztropl. trafó (145) |
| keményebb bicepsz (149) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| a mágia rúnája (179) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| testépítés II (209) |
| a hatalom rúnája (215) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| vadászidény (351) |
| egyesített erő (363) |
| a Szörny érintése (375) |
| a mágia szeretete (393) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) OK |
| tudatforrás (505) belefejlesztettél: 26 TU. szükséges még: 24 TU. |
| tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2336 TU szükséges.) |
| nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| Összsúly: 186.77 kg | Megterheltség: 156% |
| GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
| Még 10 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 5 | arany (#50) | 4 | víz (#27) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 25 | kaja (#2) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||
| 4 | ovimon-bogyó (#207) | 1 | rövid íj (#107) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | |||
| 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 3 | ugh méreg (#166) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
| 1 | vortex talizmán (#812) | |||||||
| 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | |
| 16 | |
|
|
|
|
|
| 17 | |
|
|
|
|
|
| 18 | |
|
|
|
|
|
| 19 | |
|
|
|
|
|
| 20 | |
|
|
|
|
|
| 21 | |
|
|
|
|
|
| 22 | |
|
|
|
|
|
| 23 | |
|
|
|
|
|
| 24 | |
|
|
|
|
|
| 25 | |
|
|
|
|
|
| 26 | |
|
|
|
|
|
| 27 | |
|
|
|
|
|