| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2013. jún. 24. 9h:19' EZ A 253. JÁTÉKHETED, 223. FORDULÓD 254. játékheted kezdete: jún. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2167 SZÁMLA : XXXX |
| * 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
| * 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
| * 3. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
| * 4. KP: | elmormolod a 4. varázslatot |
| * 5. KP: | használod a 71. pszi képességet |
| kf 1786 | kézbeveszed/felveszed az 1786. tárgyat |
| a 1539 5325 1 | átadod az 1539. tárgyat az 5325. kalandozónak (1 darabot) |
| cir 19 | vándorcirkusz látogatása 19 |
| m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
(Továbbmész...) [99,19] Továbbmész a város utcáján. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ork bérgyilász közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Megmarkolva a troll dorongot a másikra rohansz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork bérgyilász mozgékony testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd az ork bérgyilász jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az ork bérgyilász megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vas dobónyíl, ezenkívül 1 ork csodaszer (ld. enc.) [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. Szereztél 1 csontszablyát. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
| ee 225 126 4 | eladod a 225. tárgyat a 126. tárgyat a 4. tárgyat |
| ee 7 5 9 | eladod a 7. tárgyat az 5. tárgyat a 9. tárgyat |
| ee 138 188 131 | eladod a 138. tárgyat a 188. tárgyat a 131. tárgyat |
| ee 98 57 237 | eladod a 98. tárgyat az 57. tárgyat a 237. tárgyat |
| ee 652 14 236 | eladod a 652. tárgyat a 14. tárgyat a 236. tárgyat |
| ee 114 130 33 | eladod a 114. tárgyat a 130. tárgyat a 33. tárgyat |
| ee 527 231 | eladod az 527. tárgyat a 231. tárgyat |
| m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [101,17] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Apró lidércfények táncolnak a lép fölött. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyíkfű csomót. (ld. enc.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy szintszívó. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [102,17] Füves síkságra érkeztél. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vérszomjas csüldő került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot ellenfeledre rohansz. Troll doronggal kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
| e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
| e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
| m 2 1 1 | mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [104,16] Szűnni nem akar a zöld síkság.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A kék rothasztó csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá. (ld. enc.)
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a troll dorongot ellenfeledre rontasz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a kék rothasztó fejét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a kék rothasztó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A kék rothasztó bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1258 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted az élőholt quwarg testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 32 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Troll doronggal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a proteinfecske farkát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A proteinfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A proteinfecske karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A proteinfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [105,15] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.
| m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [106,13] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő karmos tankány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 22 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rontasz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a karmos tankány testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
| * 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
| * 2. BP: | használod a 65. pszi képességet |
| * 3. BP: | használod a 73. pszi képességet |
| * 4. BP: | keresed a 25. szörnyet |
| * 5. BP: | használod a 2107. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 30 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért |
| OLIMPIAI VASMEDÁL (1786. TÁRGY) Ritkán készítenek nemes ékszert vasból. Ez most mégis abból van, értéke mégsem csekély, hiszen csak az Alanori Olimpián lehet megszerezni, mégpedig dobogóra jutással. A dicsőségen kívül más kedvező tulajdonsága is van, viselője erejét és ügyességét eggyel növeli, ráadásul úgy, hogy nem veszi el a helyet más ékszerektől. |
| ORK CSODASZER (1228. TÁRGY) Egy fiolát tartasz a kezedben, valamilyen ismeretlen rendeltetésű folyadékkal a belsejében. Valószínűleg egy ork sámán műve lehet a benne lévő zöldes folyadék. Egy kicsi már hiányzik is az üvegből, valószínűleg az az ork kortyolt belőle, amelyik megtámadott. Na de legalább a maradék megvan! Vajon milyen hatással lenne a te szervezetedre, ha meginnád? Vajon elég bátor vagy-e ahhoz, hogy kipróbáld? (Ha egyszerre többet szeretnél elfogyasztani, adj meg második paramétert is a H parancsnak, a következőképpen: H 1228 <mennyiség>.) |
| GYÍKFŰ CSOMÓ (200. NÖVÉNY) Különösen élénkzöld, hosszú szálú fűcsomót pillantasz meg a földön. Némi vizsgálódás után rájössz, hogy ez gyíkfű. A gyíkfű bizonyos időközönként terem, duzzadt, nedvedző szálakat. Ha ilyenkor bukkansz egy csomóra, automatikusan gyűjtesz belőle, TVP költség nélkül. Ha sikerül begyűjtened két adag gyíkfüvet, akkor a H 201 paranccsal, 4 TVP-ért a talpadra kenheted. Ilyenkor aktiválódik a fűben lapuló halvány mágikus erő, és beturbózza a lábaidat. Abban a körben, amikor a talpadra kented, 9 mezőt léphetsz. |
| KÉK ROTHASZTÓ (421. SZÖRNY) Ez a négylábú szörny kosszerű szarvaival és ijesztően nyúlékony nyelvével méltón rászolgált a nevére. A félhomályos helyeket szereti, talán mert sötétkék, véraláfutásos teste itt remekül bele tud olvadni környezetébe. Ilyenkor szinte észrevehetetlen. Egyetlen dolog van, ami könnyen elárulhatja jelenlétét, az a mérhetetlen bűz, mely éjjel-nappal körülveszi. Van egy ocsmány rontó képessége: képes ellenfelének szerencséjét csökkenteni. Épp emiatt automatikusan elbújsz, ha ilyennel találkozol, hacsak ki nem adsz egy FT 421 feltételes támadás parancsot rá (persze az is elég, ha van rajtad tulajdonságpajzs). |
VERSENGÉSA versengés egy olyan dolog, melyről az ember az első pillanatban nem is gondolná, hogy hosszú gyakorlással tökéletesíteni lehet. Márpedig így van. Ha össze kell mérned tudásodat a Ghallát járó többi kalandozótársaddal, vagy ha a helybeliekkel kell viaskodnod, hasznodra válhat, ha tudod, hogy mik azok az apró trükkök, mellyel az ember sikeresebbnek mutatkozhat a többieknél. Ellesheted, mások hogyan készülnek fel, majd kezdenek hozzá, rafinált módszereket és taktikákat dolgozhatsz ki egy-egy akadály leküzdésére, valamint előre kitalálhatod hol vannak az előtted álló próbák buktatói. Jelenlegi ismereteid szerint a versengés szakértelemnek a vándorcirkuszi próbáknál van a legnagyobb jelentősége - ott viszont nem számít az esetleges tudatturbózása ennek a szakértelemnek. Fontos: a cirkuszban mindenki az ő képességeinek megfelelő próbákat kap. Ha isteni erejű kalandozó vagy, nem fognak csecsemőknek való súlyzókat a kezedbe nyomni, vagy gyerekeknek való rejtvényekkel traktálni. Ezért pl. egy tulajdonságpróbánál a versengés szakértelemnek nagyobb szerepe lesz, mint hogy tulajdonságod 20-as vagy 50-es. A versengés szakértelem specialitása, hogy összesen legfeljebb 5 KNO-t lehet rárakni. |
| Erő: | 39 (42) | Szint: | 19 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 233 cm |
| IQ: | 24 | Támadás: | 21 (22) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 407 kg |
| Ügyesség: | 21 (22) | Védekezés: | 26 (29) | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 21/21 év |
| Egészség: | 21 | Életpont: | 285/285 | Jellem: | jó (653) | Tul. pont: | 0 |
| Szerencse: | 21 (23) | Varázspont: | 239/9 | Pénz: | 707 arany | Kép. pont: | 0 |
| Tudatpont: | 22/0 | Pszi pont: | 112/10 | EFejl: | 13 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 1/4 | szúrófegyverek: | 1/66 | ütőfegyverek: | *24/101 |
| lőfegyverek: | 13/99 | ||||
| Feltételes fegyverváltás: troll dorong (#550) << ezüsttőr (#322) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 .); kerek kő (#19) (2 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| 106,13 mezőn táborozol |
| Kedvenc táborhely: 0,0 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 14/28 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 29/45 | 3. mászás: | 7/14 |
| 4. csapdakészítés: | 20/53 (+17%) | 5. csapdaészlelés: | 6/45 | 6. gyógyítás: | 26/88 |
| 7. titkosírás: | 8/37 | 8. felderítés: | 5/94 | 9. szörnyidomítás: | 7/56 |
| 10. teológia: | 22/14 (+5%) | 11. taumaturgia: | 23/83 (+19%) | 12. szerencsejáték: | 1/15 |
| 13. versengés: | 1/25 (+125%) | 14. zene: | 32/14 | 15. szörnyismeret: | 11/16 |
| 16. pszi: | 18/64 (+26%) | 17. zárnyitás: | 5/0 | 18. vadászat: | 20/89 (+103%) |
| 19. bányászat: | 19/33 | 20. testépítés: | 15/92 (+80%) | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| követed a 4. fajt (max. 4 lépésig) |
| segítesz max. 40 TVP-ért |
| elfogod érző szívű dromedárt (#753) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219) |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 7, max: 12) |
| fémbontó szójer (#150), purifikátor (#157), manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990), nómenklatúra (#158), bávatag golombár (#165) |
| VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
| hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
| mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
| varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
| fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
| varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
| szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
| Papi varázslataid | ||
| auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
| bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | |
| Pszi képességeid | ||
| pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
| felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
| mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
| agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
| térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
| Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 5 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 5 költség alatt; | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
| bűvölés (#20) (148,2) | bűvölés (#20) (112,5) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 2. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
| lángcsóva (#31), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
| hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: nagyon éhezik |
| mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes |
| alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Parányi, mégis igen értékes a következő áldozat: egy csepp sáfránypor. |
| 2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
| 3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! |
| HŐSTETTEID |
| Eddig 3 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 200). |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
| gyógyító totem (116) |
| illúziófegyver (121) |
| kasztropl. trafó (145) |
| keményebb bicepsz (149) |
| kaszt.kiteljesedés (166) |
| a mágia rúnája (179) |
| kasztrop.kitágulás (197) |
| testépítés II (209) |
| a hatalom rúnája (215) |
| önismeret (236) |
| a butaság ára (273) |
| vadászidény (351) |
| egyesített erő (363) |
| a Szörny érintése (375) |
| a mágia szeretete (393) |
| Tudati képességfa: |
| tudati portya (501) OK |
| auraerősítés (502) OK |
| kedvenc táborhely (503) OK |
| tudatforrás (505) belefejlesztettél: 26 TU. szükséges még: 24 TU. |
| tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
| tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
| tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
| tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
| tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 450 TU szükséges.) |
| halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
| nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| Összsúly: 198.26 kg | Megterheltség: 172% |
| GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
| Még 12 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 3 | acélpengőke (#231) | 1 | bőrsisak (#57) | 2 | bronzpenge (#126) | |||
| 1 | bunkósbot (#9) | 4 | darázsszárny (#652) | 2 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
| 3 | lajhár csont (#236) | 2 | lapockacsont (#33) | 2 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
| 4 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | rákpajzs (#98) | 21 | sünmedve tüske (#14) | |||
| 1 | tankány karom (#237) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
| 7 | ubuk tüske (#131) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 173 | arany (#50) | 2 | kaja (#2) | 4 | madártoll (#112) | |||
| 1 | vas dobónyíl (#189) | 3 | víz (#27) | |||||
| 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | |
| 12 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 13 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 14 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|