222. forduló, 224. forduló, Mekk Lód összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. jún. 24. 9h:19'
EZ A 253. JÁTÉKHETED, 223. FORDULÓD
254. játékheted kezdete: jún. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2167
SZÁMLA : XXXX

MEKK LÓD KALANDJAI


21 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,17] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
A táborozás 18. napján összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű törpe férfival. Körszakálla és bajsza van. Tharr eljövendő papja. Egy bakkura csizmát, egy borostyán függőt, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy réz papi karkötőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku sisakot, egy sárga erőövet és egy vasvértet visel. Ruházatát egy részeg kalandozó trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy törpe kovács trófea színesíti. Jobb kezében egy csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított goldugar. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Bunkós Bódin. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. A XXXIX. Ghallai Olimpián a következő tárgyat nyerted: olimpiai vasmedál. Valamint kaptál 50 aranyat. Az Olimpián kaptál 3 tudatpontot, és 22000 tapasztalati pontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+76 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+54 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.) [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 568.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 558.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 558.]

* 4. KP: elmormolod a 4. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 553.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 548.]

kf 1786 kézbeveszed/felveszed az 1786. tárgyat
A ruhádra illeszted az olimpiai vasmedált. [0 pontot használtál fel, van még 548.]

a 1539 5325 1 átadod az 1539. tárgyat az 5325. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 térhajlító kavicsot Deaxus részére. [5 pontot használtál fel, van még 543.]

cir 19 vándorcirkusz látogatása 19
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 543.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[98,18] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat.

Van itt egy fegyvermester háza (562. épület.) és egy fekete mágustorony (596. épület.). Borzalmasan éhes vagy. (-2 életerő.)

(Továbbmész...) [99,19] Továbbmész a város utcáján. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ork bérgyilász közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 42 életpontot sebeztél. Megmarkolva a troll dorongot a másikra rohansz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork bérgyilász mozgékony testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd az ork bérgyilász jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az ork bérgyilász megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vas dobónyíl, ezenkívül 1 ork csodaszer (ld. enc.) [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. Szereztél 1 csontszablyát. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] Épületeket látsz: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.). Szörnyen éhezel. (-1 életerő.) [26 pontot használtál fel, van még 517.]

ee 225 126 4 eladod a 225. tárgyat a 126. tárgyat a 4. tárgyat
Eladtál 4 orgyilkos tőrt. 32 aranyat kaptál.
Eladtál 2 bronzpengét. 24 aranyat kaptál.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
[0 pontot használtál fel, van még 517.]

ee 7 5 9 eladod a 7. tárgyat az 5. tárgyat a 9. tárgyat
Sajnos nincs nálad kőhegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 517.]
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Eladtál 1 bunkósbotot. 1 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 517.]

ee 138 188 131 eladod a 138. tárgyat a 188. tárgyat a 131. tárgyat
Eladtál 1 ubuk dobónyílat. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 2 mérg. ubuk dobónyilat. 14 aranyat kaptál.
Eladtál 7 ubuk tüskét. 7 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 517.]

ee 98 57 237 eladod a 98. tárgyat az 57. tárgyat a 237. tárgyat
Eladtál 1 rákpajzsot. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bőrsisakot. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 2 tankány karmot. 20 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 517.]

ee 652 14 236 eladod a 652. tárgyat a 14. tárgyat a 236. tárgyat
Eladtál 4 darázsszárnyat. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 21 sünmedve tüskét. 21 aranyat kaptál.
Eladtál 3 lajhár csontot. 9 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 517.]

ee 114 130 33 eladod a 114. tárgyat a 130. tárgyat a 33. tárgyat
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Eladtál 2 hebrencs állkapcsot. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 2 lapockacsontot. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 517.]

ee 527 231 eladod az 527. tárgyat a 231. tárgyat
Sajnos nincs nálad az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 517.]
Eladtál 3 acélpengőkét. 9 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 517.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[100,18] Még mindig füves síkságon vagy.

Utad során felfedezel egy álomvirágot. Látsz egy oltárt. Chara-din híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy csodák kútját. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-1 életerő.)

(Továbbmész...) [101,17] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Apró lidércfények táncolnak a lép fölött. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyíkfű csomót. (ld. enc.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy szintszívó. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Szörnyen éhezel. (-1 életerő.)

(Továbbmész...) [102,17] Füves síkságra érkeztél. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vérszomjas csüldő került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot ellenfeledre rohansz. Troll doronggal kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-1 kaja.)
[39 pontot használtál fel, van még 478.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Hatalmas bokorra bukkansz, amely tele van lédús, érett gávógyümölccsel. (+8 kaja.) Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 438.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért

Egy másfél méter hosszú, kövérre hízott óriás százlábút ejtettél el! (+7 kaja.) Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 398.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[103,17] Síkság, továbbra is csak síkság.

Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy olvasztókemencét. Északnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [104,16] Szűnni nem akar a zöld síkság.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A kék rothasztó csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá. (ld. enc.)

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a troll dorongot ellenfeledre rontasz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a kék rothasztó fejét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a kék rothasztó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A kék rothasztó bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1258 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (versengés: 1. szint). (ld. enc.)
Ötpróba. A sátor hivalkodóan emelkedik előtted, az alakváltó srác pedig, aki az ajtóban áll, vidáman siet eléd.
- Gyere, mutasd meg milyen erős, okos, ügyes vagy! - mondja, és mivel tudod, hogy abban nem lesz gond, lelkesen követed a sátor belsejébe. Az első próba a súlyemelés. Az alakváltó fiú kiválaszt neked egyet a rúdra szúrt vastömbök közül, majd megkér, hogy emeld fel. Két kézzel nekirugaszkodsz, és elégedetten konstatálod, hogy nem is olyan nehéz, mint gondoltad. Tovább... Második próba. Az alakváltó egy kis gnómhoz vezet. Ő feltesz pár kérdést Ghalla történelmi múltjáról, de ezzel nem foghat ki rajtad. Mindre tudod a választ... Harmadik próba, zsonglőrködés. Félve veszed kezedbe a labdákat, egyenként a magasba dobálod őket, elkapni viszont már nem sikerül egyet sem. 399 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt.
Egy megtermett, mélyhangú férfi kiabálására leszel figyelmes. Egy sátor előtt áll, és kalandozókat próbál rávenni arra, hogy belépjenek a szirén labirintusába. Közelebb lépsz, és a feladat mivoltáról kérdezősködsz.
- Az a bátor ifjú, aki kiállja az odabent található próbákat, mesés jutalomban részesül - közli veled fennhangon a fickó. - A próbálkozóknak minden tárgyat a bejáratnál kell hagyniuk, a labirintusban nélkülük kell helyt állni. - Mintegy végszóra odabentről egy velőt rázó sikoltás hallatszik.
- Biztos csak a hatás növelése céljából - gondolod, és jelentkezel, hogy belépnél. Egy kör alakú terembe jutottál, melyből számtalan embernagyságú folyosó indul a szélrózsa minden irányába. Remegő térddel indulsz el az egyik járatban, majd megérzéseidet követve választasz irányt mindegyik elágazásnál. Gyomrod hangos morgással jelzi, hogy kényeztetésre vágyik.
- Hol találhatsz itt kaját - morfondírozol, majd a folyosó egyik réséből előbukkanó patkányra veted magad. Viszont az állat bizonyul gyorsabbnak, mire feltápászkodsz, már hűlt helyét sem találod. Kis idő elteltével, mikor végképp feladod az élelemszerzés reményét, visszasétálsz az idevezető úton. 399 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy Sheran oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy élőholt quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted az élőholt quwarg testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 1371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sebesült proteinfecske került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 32 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Troll doronggal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a proteinfecske farkát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A proteinfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A proteinfecske karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A proteinfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [105,15] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy patakot. Északnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [69 pontot használtál fel, van még 329.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[106,14] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délről folyik északra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Arra van észak, és most ezen a ponton vagyunk. - mutatod a térképen. A kobold hálából megfelezi veled az uzsonnáját. (+2 jóság.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy patak van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [106,13] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő karmos tankány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 22 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rontasz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a karmos tankány testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délről folyik északra. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Felfedeztél egy oltárt. Raia híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy mély kutat. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy tavacska van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. [31 pontot használtál fel, van még 298.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 295.]

* 2. BP: használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 285.]

* 3. BP: használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 275.]

* 4. BP: keresed a 25. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy grákó denevért. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

* 5. BP: használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 270.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. (Befejlesztettél a tudati képességbe 4 TU-t.) Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 138 TVP-t kell elköltened.] Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 230.]

tf 1 30 fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. (Befejlesztettél a tudati képességbe 1 TU-t.) Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 95 TVP-t kell elköltened.] [30 pontot használtál fel, van még 200.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 5 kaját fal föl a törpemammut. 3 kaját habzsol be a mutáns pók. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 364 pontot. A következő körben tehát 564 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


OLIMPIAI VASMEDÁL (1786. TÁRGY)
Ritkán készítenek nemes ékszert vasból. Ez most mégis abból van, értéke mégsem csekély, hiszen csak az Alanori Olimpián lehet megszerezni, mégpedig dobogóra jutással. A dicsőségen kívül más kedvező tulajdonsága is van, viselője erejét és ügyességét eggyel növeli, ráadásul úgy, hogy nem veszi el a helyet más ékszerektől.

ORK CSODASZER (1228. TÁRGY)
Egy fiolát tartasz a kezedben, valamilyen ismeretlen rendeltetésű folyadékkal a belsejében. Valószínűleg egy ork sámán műve lehet a benne lévő zöldes folyadék. Egy kicsi már hiányzik is az üvegből, valószínűleg az az ork kortyolt belőle, amelyik megtámadott. Na de legalább a maradék megvan! Vajon milyen hatással lenne a te szervezetedre, ha meginnád? Vajon elég bátor vagy-e ahhoz, hogy kipróbáld? (Ha egyszerre többet szeretnél elfogyasztani, adj meg második paramétert is a H parancsnak, a következőképpen: H 1228 <mennyiség>.)

GYÍKFŰ CSOMÓ (200. NÖVÉNY)
Különösen élénkzöld, hosszú szálú fűcsomót pillantasz meg a földön. Némi vizsgálódás után rájössz, hogy ez gyíkfű. A gyíkfű bizonyos időközönként terem, duzzadt, nedvedző szálakat. Ha ilyenkor bukkansz egy csomóra, automatikusan gyűjtesz belőle, TVP költség nélkül. Ha sikerül begyűjtened két adag gyíkfüvet, akkor a H 201 paranccsal, 4 TVP-ért a talpadra kenheted. Ilyenkor aktiválódik a fűben lapuló halvány mágikus erő, és beturbózza a lábaidat. Abban a körben, amikor a talpadra kented, 9 mezőt léphetsz.

KÉK ROTHASZTÓ (421. SZÖRNY)
Ez a négylábú szörny kosszerű szarvaival és ijesztően nyúlékony nyelvével méltón rászolgált a nevére. A félhomályos helyeket szereti, talán mert sötétkék, véraláfutásos teste itt remekül bele tud olvadni környezetébe. Ilyenkor szinte észrevehetetlen. Egyetlen dolog van, ami könnyen elárulhatja jelenlétét, az a mérhetetlen bűz, mely éjjel-nappal körülveszi. Van egy ocsmány rontó képessége: képes ellenfelének szerencséjét csökkenteni. Épp emiatt automatikusan elbújsz, ha ilyennel találkozol, hacsak ki nem adsz egy FT 421 feltételes támadás parancsot rá (persze az is elég, ha van rajtad tulajdonságpajzs).

VERSENGÉS
A versengés egy olyan dolog, melyről az ember az első pillanatban nem is gondolná, hogy hosszú gyakorlással tökéletesíteni lehet. Márpedig így van. Ha össze kell mérned tudásodat a Ghallát járó többi kalandozótársaddal, vagy ha a helybeliekkel kell viaskodnod, hasznodra válhat, ha tudod, hogy mik azok az apró trükkök, mellyel az ember sikeresebbnek mutatkozhat a többieknél. Ellesheted, mások hogyan készülnek fel, majd kezdenek hozzá, rafinált módszereket és taktikákat dolgozhatsz ki egy-egy akadály leküzdésére, valamint előre kitalálhatod hol vannak az előtted álló próbák buktatói. Jelenlegi ismereteid szerint a versengés szakértelemnek a vándorcirkuszi próbáknál van a legnagyobb jelentősége - ott viszont nem számít az esetleges tudatturbózása ennek a szakértelemnek.
Fontos: a cirkuszban mindenki az ő képességeinek megfelelő próbákat kap. Ha isteni erejű kalandozó vagy, nem fognak csecsemőknek való súlyzókat a kezedbe nyomni, vagy gyerekeknek való rejtvényekkel traktálni. Ezért pl. egy tulajdonságpróbánál a versengés szakértelemnek nagyobb szerepe lesz, mint hogy tulajdonságod 20-as vagy 50-es.
A versengés szakértelem specialitása, hogy összesen legfeljebb 5 KNO-t lehet rárakni.

KARAKTERLAP

Mekk Lód, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű troll nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios bíborosa vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 223. fordulód.

Erő: 39 (42) Szint: 19 Merészség: 5/5 Magasság: 233 cm
IQ: 24 Támadás: 21 (22) Agresszió: 3 Testsúly: 407 kg
Ügyesség: 21 (22) Védekezés: 26 (29) Menekülés: 50 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 21 Életpont: 285/285 Jellem: jó (653) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 239/9 Pénz: 707 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 22/0 Pszi pont: 112/10 EFejl: 13
Eddig összesen 883 szörnyet (6 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 5 713 TP-t kaptál. Jelenleg 440 100 TP-d van. A következő szinthez még 9 900 TP szükséges. Trófeáid: áeratikus hasnyák, hadroszaurusz, varkaudar felderítő. A 134. fordulódban 330 arany került a bankszámládra. 770 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/4 szúrófegyverek: 1/66 ütőfegyverek: *24/101
lőfegyverek: 13/99

Feltételes fegyverváltás: troll dorong (#550) << ezüsttőr (#322)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 .); kerek kő (#19) (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
106,13 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/28 (+11%) 2. nyomkövetés: 29/45 3. mászás: 7/14
4. csapdakészítés: 20/53 (+17%) 5. csapdaészlelés: 6/45 6. gyógyítás: 26/88
7. titkosírás: 8/37 8. felderítés: 5/94 9. szörnyidomítás: 7/56
10. teológia: 22/14 (+5%) 11. taumaturgia: 23/83 (+19%) 12. szerencsejáték: 1/15
13. versengés: 1/25 (+125%) 14. zene: 32/14 15. szörnyismeret: 11/16
16. pszi: 18/64 (+26%) 17. zárnyitás: 5/0 18. vadászat: 20/89 (+103%)
19. bányászat: 19/33 20. testépítés: 15/92 (+80%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
követed a 4. fajt (max. 4 lépésig)
segítesz max. 40 TVP-ért
elfogod érző szívű dromedárt (#753) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
fémbontó szójer (#150), purifikátor (#157), manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990), nómenklatúra (#158), bávatag golombár (#165)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 5 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 5 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (148,2) bűvölés (#20) (112,5) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
lángcsóva (#31), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: nagyon éhezik
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Parányi, mégis igen értékes a következő áldozat: egy csepp sáfránypor.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.
3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!

HŐSTETTEID
Eddig 3 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 200).

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
testépítés II (209)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vadászidény (351)
egyesített erő (363)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 26 TU. szükséges még: 24 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 450 TU szükséges.)
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

Összsúly: 198.26 kg Megterheltség: 172%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 12 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 acélpengőke (#231) 1 bőrsisak (#57) 2 bronzpenge (#126)
1 bunkósbot (#9) 4 darázsszárny (#652) 2 hebrencs állkapocs (#130)
3 lajhár csont (#236) 2 lapockacsont (#33) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
4 orgyilkos tőr (#225) 1 rákpajzs (#98) 21 sünmedve tüske (#14)
1 tankány karom (#237) 1 térhajlító kavics (#1539) 1 ubuk dobónyíl (#138)
7 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
173 arany (#50) 2 kaja (#2) 4 madártoll (#112)
1 vas dobónyíl (#189) 3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107
12
13
14
15
16
17
18
19
20
(98,18) fegyvermester háza (#562), fekete mágustorony (#596)
(99,19) fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568), ork bérgyilász (#781)
(100,18) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din oltár
(101,17) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), szintszívó (#96)
(102,17) vérszomjas csüldő (#114), oltár, 34. jellempróba
(103,17) 34. jellempróba
(104,16) kék rothasztó (#421), élőholt quwarg (#202), proteinfecske (#139)
(106,13) karmos tankány (#137), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), patak, tavacska, Raia oltár
(106,14) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), patak, Sheran oltár, 33. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Átnéztük a csak TK ban szerezhető, nem egyszer használatos tárgyakat. A 90%-uk lophatatlan volt, a maradék párat is azzá tettük.

Üzenet küldése a karakternek