220. forduló, 222. forduló, Mekk Lód összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. máj. 31. 9h:13'
EZ A 250. JÁTÉKHETED, 221. FORDULÓD
251. játékheted kezdete: jún. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2167
SZÁMLA : XXXX

MEKK LÓD KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [105,34] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+33 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+76 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+52 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 448.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 438.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 438.]

* 4. KP: elmormolod a 4. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad az auralátás varázslatot! Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 433.]

* 5. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 428.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[104,33] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy quwarg királynő. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 31 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Troll doronggal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a quwarg királynő jobb középső lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Észreveszel egy amniosz-fát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [103,32] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Egy pillanatra olyan érzésed van, mintha a sűrűből figyelne valaki! A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy óriáspók. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 35 életpontot sebeztél. Marokra fogva a troll dorongot a másikra rohansz. Troll doronggal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriáspók egyik lábát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az óriáspók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az óriáspók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [102,32] Fák, mindenütt csak fák. Egy pillanatra olyan érzésed van, mintha a sűrűből figyelne valaki! Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trollfa. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Troll doronggal gyilkos csapást mérve bezúzod a trollfa testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a trollfa testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A trollfa csapása csak a levegőt találja. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-13 életpont). Véres nyál csordul ki a trollfa száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 göcsörtös bunkót. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy óriás liánt.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] [39 pontot használtál fel, van még 389.]

kt 209 elkészíted a 209. tárgyat
Katasztrófa! Nincs hely a hátizsákodban, ahová a legyártott tárgyat rakhatnád, úgyhogy inkább hozzá sem fogsz az elkészítéséhez. [0 pontot használtál fel, van még 389.]

m 6 mozogsz nyugatra
[101,32] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy phua-kúpot. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy legyengült élőholt quwarg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Troll doronggal néhányszor megcsapod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az élőholt quwarg bal vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 22 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy alpesi tehén. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 22 életpontot sebeztél. Megmarkolva a troll dorongot a másikra ugrasz. Troll doronggal többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod az alpesi tehén testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a bal karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

[13 pontot használtál fel, van még 376.]

tim 100 titkosírás megfejtése 100 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Mérges kígyó, mely országokat falt fel,
Dühöngő tűzvihar, mely kontinenseket égetett fel,
Szende bárány, mely hatalmat ígér,
Kiismerhetetlen kapu, mely a vesztedbe kísér.
Gondolkodni, töprengeni kezdesz a nehéz feladványon. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Oppálá, le kell küzdeni először is a masszát, ami idebent lapít.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 31 életpontot sebeztél. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Marokra fogva a troll dorongot a másikra támadsz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a massza jobb középső lábát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a massza teknőcpáncélját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A massza szarvaival felöklel! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaktusztüskét. 1118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. ... Igen, megvan! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy vaspajzs [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] és egy mérg. ubuk dobónyíl. Elhagyod a phua-kúpot. [100 pontot használtál fel, van még 276.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[101,31] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

(Továbbmész...) [101,30] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]

(Továbbmész...) [101,29] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Felfedeztél egy elf kósza házát. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz orvosságos zacskót. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trikornis. Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.

Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy sebesült bandita nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. 94 életpontot vesztettél. Marokra fogva a troll dorongot ellenfeledre rohansz. Troll doronggal iszonyatosan megcsapod a bandita testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal eltalálod a bandita jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 arany és egy gyöngymangó, ezenkívül 1 orgyilkos tőr. Szereztél 13 aranyat. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 106, gyógyulás: 0, összesen: -106 ÉP}

Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 12 szögletes kő, 1 fáklya[*]. Magadhoz veszed őket. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [39 pontot használtál fel, van még 237.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[102,28] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy proteinfecske. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 24 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a troll dorongot ellenfeledre rontasz. Troll doronggal iszonyatosan megcsapod a proteinfecske testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a proteinfecske bal szárnyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! A proteinfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [103,28] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kihúzod a tüskét a talpából. Az ormánygőte vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Délkeletre egy márványtorony van. Délre egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. [29 pontot használtál fel, van még 208.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A Szörny üvöltve tör a felszínre, s te denevér alakjában megközelíted a bejáratot. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy százfogú!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 20 életpontot sebeztél. A százfogú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kút üres. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. [14 pontot használtál fel, van még 194.]

m 1 mozogsz északkeletre
[104,27] Még mindig füves síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy márványtornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy márványtorony van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku légiós. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 22 életpontot sebeztél. Marokra fogva a troll dorongot ellenfeledre rohansz. Troll doronggal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós jobb oldalát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal megütöd a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] [13 pontot használtál fel, van még 181.]

im imádkozol
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 178.]

* 2. BP: használod a 65. pszi képességet
8 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

* 3. BP: használod a 73. pszi képességet
8 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

* 4. BP: keresed a 25. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy grákó denevért. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

* 5. BP: használod a 2107. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 173.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása.
Ebben a körben 173 pontod maradt, ebből a következő körre 173 pontot vihetsz át. Kapsz még 362 pontot. A következő körben tehát 535 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELF KÓSZA HÁZA (681. TEREPTÁRGY)
Ahogy az erdőben sétálsz, egyszercsak megpillantasz valamit az egyik fa tetején. Igen, semmi kétség, egy házikó, méghozzá igencsak takaros! Kíváncsian járkálsz körbe, és már épp nekilátnál, hogy felmászol, amikor egy kötélhágcsón egyszercsak lehuppan melléd egy zöldbe öltözött elf. Terepszínű ruhája szinte észrevehetetlenné teszi, ahogy mozdulatlanul áll. Vállán hosszú íj van átvetve, kezében vadásztőrt tart. A fegyverek óvatosságát jelzik, de azért udvariasan szólít meg.
- Üdv, kalandor, mi járatban itt, az erdő mélyén?
- Izé... csak sétálok... - az elf elmosolyodik bizalmatlanságodon, majd biccent.
- Sétálgass csak nyugodtan! De látom, nem vagy túl jó bőrben! Szívesen készítek neked orvosságos zacskót, persze a hozzávalókról neked kell gondoskodnod. - biccentesz.
[Figyelem: a küldetést bármely elf kósza házban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

ORVOSSÁGOS ZACSKÓ (682. TÁRGY)
Végre egy szakavatott gyógyító által összeállított orvosi segédcsomag! Ezt a finom illatú mágikus füveket tartalmazó zacskót az elf kósza állítja össze, a hozzávalók: sámán erszény, 5 liumbe hajtás, 3 rakolits por, és egy mákrózsa. Ha mindent összeszedtél, keresd fel újra az elf kószát, add át neki ezeket a tárgyakat, és megkapod az orvosságos zacskót! (Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 682 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért.) A zacskót KF-elned nem kell, automatikusan használod a továbbiakban: minden GY parancsod 33%-kal hatékonyabb lesz ezután.

KARAKTERLAP

Mekk Lód, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű troll nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios bíborosa vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 221. fordulód.

Erő: 39 (41) Szint: 19 Merészség: 5/5 Magasság: 233 cm
IQ: 24 Támadás: 20 (21) Agresszió: 3 Testsúly: 407 kg
Ügyesség: 21 Védekezés: 25 (28) Menekülés: 50 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 21 Életpont: 285/254 Jellem: jó (645) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 239/6 Pénz: 415 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 22/12 Pszi pont: 112/8 EFejl: 6
Eddig összesen 870 szörnyet (10 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 5 812 TP-t kaptál. Jelenleg 408 476 TP-d van. A következő szinthez még 41 524 TP szükséges. Trófeáid: áeratikus hasnyák, hadroszaurusz, varkaudar felderítő. A 134. fordulódban 330 arany került a bankszámládra. 760 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/4 szúrófegyverek: 1/66 ütőfegyverek: *24/101
lőfegyverek: 13/99

Feltételes fegyverváltás: troll dorong (#550) << ezüsttőr (#322)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 .); kerek kő (#19) (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
104,27 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/17 2. nyomkövetés: 29/45 3. mászás: 7/14 (+3%)
4. csapdakészítés: 20/19 (+17%) 5. csapdaészlelés: 6/45 6. gyógyítás: 26/88
7. titkosírás: 8/37 (+48%) 8. felderítés: 5/94 9. szörnyidomítás: 7/56
10. teológia: 22/4 (+5%) 11. taumaturgia: 23/44 (+21%) 12. szerencsejáték: 1/15
13. zene: 32/14 14. szörnyismeret: 11/16 15. pszi: 18/21 (+22%)
16. zárnyitás: 5/0 17. vadászat: 19/86 18. bányászat: 19/33
19. testépítés: 14/17

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
követed a 4. fajt (max. 4 lépésig)
segítesz max. 40 TVP-ért
elfogod érző szívű dromedárt (#753) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
fémbontó szójer (#150), purifikátor (#157), manifesztátor (#124), semlegesek (#989), jók (#990), nómenklatúra (#158), bávatag golombár (#165)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 5 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 5 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
bűvölés (#20) (148,2) bűvölés (#20) (112,5) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
2. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
lángcsóva (#31), agykorbács (#97), tudatrombolás (#111)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: nagyon éhezik
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Parányi, mégis igen értékes a következő áldozat: egy csepp sáfránypor.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.
3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!

HŐSTETTEID
Eddig 3 alkalommal próbáltál bejutni A versengés tornyába. (limit: 150).

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
testépítés II (209)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vadászidény (351)
egyesített erő (363)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 36 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1389 TU szükséges.)
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

Összsúly: 212.08 kg Megterheltség: 187%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a hátizsákod.

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
15 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 1 göcsörtös bunkó (#123)
1 gyöngymangó (#135) 8 kaktusztüske (#114) 3 madártoll (#112)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 orgyilkos tőr (#225) 12 szögletes kő (#17)
9 ugh méreg (#166) 53 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

100 101 102 103 104 105 106
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
(101,29) elf kósza háza (#681), trikornisok (#104), bandita (#758)
(101,30) gumifa (#38), Sheran oltár
(101,32) oltár, phua-kúp (#372), 27. jellempróba, élőholt quwarg (#202), alpesi tehén (#91), massza (#217)
(102,28) proteinfecske (#139)
(102,32) trollfa (#80), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209)
(103,28) mély kút (#93), 29. jellempróba, százfogú (#53)
(103,32) óriáspók (#303)
(104,27) márványtorony (#175), Raia oltár, 34. jellempróba, ryuku légiós (#361)
(104,33) quwarg királynő (#153), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), tavacska

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Ha valaki bemegy A versengés tornyába, és van benn 1 üres és 6 foglalt szoba, akkor nem ül be automatiksan az üres szobába, hanem 6/7 eséllyel csatázik, és csak 1/6 eséllyel ül be az üresbe. Ez alól kivétel, ha a toronyban kevesebben táboroznak, mint a torony minimális szobaszáma.
* - Versengés tornya változások:
1. Ha valakit kiütnek a toronyból, az bónuszt kap lopás ellen. A táborőrző szörnye dupla hatásfokkal működik, és kap a csapdakészítésére karakterszint/4 bónuszt. Mindkét bónusz addig érvényes, amíg nem lép a karakter.
2 .A tornyok mezején minden lebukott lopási kísérlet duplán fejleszti a lopást. Minden olyan csapda, amibe beleesik a tolvaj, duplán fejleszti a csapészlelést.
3. A toronyban az eddigi FNO-k duplája jár, azaz az eddigi 3 vagy 1 helyett 6 vagy 2 FNO.
4. A toronyban nem működik a mágiatörés varázslat.

Üzenet küldése a karakternek