| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2010. jan. 25. 9h:15' EZ A 21. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD 22. játékheted kezdete: jan. 27. A következő fordulódat legkorábban a 22. játékhéten tudjuk betáplálni. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3064 SZÁMLA : XXXX |
| be 526 | bemész az 526. épületbe |
| deus ex machina (#1) 50 ap /db, | kaja (#2) 2 ap /db, | vizestömlő (#3) 14 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, |
| vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, | bordacsont (#16) 4 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, | kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, |
| kavadu iszák (#25) 4 ap /db, | varányszem (#30) 2 ap /db, | lapockacsont (#33) 8 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, |
| drótszőr (#37) 4 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, | grákóbőr (#41) 6 ap /db, | királygyík bőr (#44) 6 ap /db, |
| surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, | antilopbőr (#48) 6 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, | kék orchidea (#68) 8 ap /db, |
| rézdarab (#70) 2 ap /db, | rézkulcs (#75) 12 ap /db, | bronzkulcs (#76) 18 ap /db, | lapkorong (#80) 4 ap /db, |
| mérleg (#81) 16 ap /db, | óndarab (#85) 4 ap /db, | bakkura bőr (#95) 4 ap /db, | rákpáncél (#97) 8 ap /db, |
| fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, | vízionár szem (#102) 6 ap /db, | magszim bél (#103) 10 ap /db, | fémrúd (#104) 16 ap /db, |
| evaporőr háj (#105) 10 ap /db, | fabontó (#106) 10 ap /db, | vapár ág (#110) 20 ap /db, | madártoll (#112) 2 ap /db, |
| rókafarok (#124) 6 ap /db, | mandibulapenge (#125) 6 ap /db, | sallank karom (#128) 4 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, |
| mocsári penke (#148) 2 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, | uzbány csőr (#169) 12 ap /db, | téfea-agy (#172) 16 ap /db, |
| vaskulcs (#183) 20 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, |
| trikornis szarv (#198) 24 ap /db, | karbin plazma (#199) 20 ap /db, | szuperkötél (#209) 4 ap /db, | dorony tüdő (#212) 16 ap /db, |
| dobóháló (#221) 16 ap /db, | acélpengőke (#231) 6 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, | kristálygömb (#265) 20 ap /db, |
| fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, | gromak bőr (#268) 16 ap /db, | aranytű (#272) 8 ap /db, | tyrex csont (#280) 60 ap /db, |
| raptor karom (#281) 24 ap /db, | jégszív (#282) 30 ap /db, | huhogó bibe (#332) 16 ap /db, | shinai gömb (#348) 240 ap /db, |
| molluszk ház (#353) 4 ap /db, | szockó hólyag (#355) 6 ap /db, | álompor (#396) 2 ap /db, | ostromlétra (#510) 10 ap /db, |
| aranytoll (#572) 80 ap /db, | darázsszárny (#652) 8 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, | jegygyűrű (#736) 100 ap /db, |
| rozmárfog (#1069) 6 ap /db, | yetiszív (#1070) 16 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, | fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, |
| extra takarmány (#1360) 36 ap /db. |
| álompor (#396) 1 ap /db, | deus ex machina (#1) 25 ap /db, | drótszőr (#37) 2 ap /db, | fabontó (#106) 5 ap /db, |
| fűszertartó (#210) 6 ap /db, | grákóbőr (#41) 3 ap /db, | karbin plazma (#199) 10 ap /db, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db, |
| kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, | madártoll (#112) 1 ap /db, | pirkit (#153) 2 ap /db, | szeksztáns (#32) 20 ap /db, |
| szuperkötél (#209) 2 ap /db, | távcső (#42) 16 ap /db, | varányszem (#30) 1 ap /db, | vizestömlő (#3) 7 ap /db, |
| zöld üveg (#82) 3 ap /db áron. |
| ve 396 10 | megveszed a 396. tárgyat 10 |
| m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az útonálló testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Kinyersz egy alkalmas útonálló trófeát. 44 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 10%}
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [45,60] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy Leah oltárt. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [45,59] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő tigroszlán nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a tigroszlán nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a tigroszlán testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A tigroszlán karmai majdnem eltalálnak! A tigroszlán belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 tigroszlán fogat. (ld. enc.) 45 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 10%}
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
| m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rájanyék bal oldalát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A rájanyék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner útonálló trófeát, és kinyersz egy alkalmas rájanyék trófeát. 128 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 10%}
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [47,59] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kaszabolósáska. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kaszabolósáska jobb első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kaszabolósáska jobb középső lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A kaszabolósáska még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. (ld. enc.) 71 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 10%}
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a sörényes ubuk tüskés hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ezt a támadást elhibáztad! A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a sörényes ubuk farkát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 10%}
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [48,59] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik.
| gyk 5 5 | gyakorolsz az 5. tárggyal 5 pontért |
| fku | felt. kutatás |
| m 2 | mozogsz keletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az acéldarázs potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Ezt a támadást elhibáztad! Siralmas támadást intéz farkával az acéldarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod az acéldarázs potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával az acéldarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 acélpengőkét. (ld. enc.) 120 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 10%}
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
| be 21 | bemész a 21. titkos labirintusba |
| lm 2 9 8 | mozogsz 2 9 8 |
| lm 7 6 5 | mozogsz 7 6 5 |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Duer-ork testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Duer-ork bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A Duer-ork most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 42 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 10%}
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a Duer-ork jobb karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a Duer-ork fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A Duer-ork fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A Duer-ork még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 42 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). {Lőfegyver fejlődés: össz: 10%}
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a vízionár testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a vízionár fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vízionár mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a vízionár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 vízionár szemet. 63 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 10%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| lm 4 2 1 | mozogsz 4 2 1 |
| fse 15 | felt. segítség 15 pontért |
| tf 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
| h 396 | használod a 396. tárgyat |
| TIGROSZLÁN FOG (63. TÁRGY) Ha végzel egy tigroszlánnal, kiszedheted teljesen ép és különösen hegyes fogait, hátha még jó lesz valamire. |
RÁJANYÉK (58. SZÖRNY)Amikor egy sötét árnyék sötétíti el a napot, könnyen előfordulhat, hogy egy lecsapni készülő rájanyéket pillantasz meg (huh, nem egy sárkány...). A rájanyék állítólag a kontinensen oly gyakori wyvern rokona. Bőrszárnyú, hosszú, tüskés farkú gyíkszerű lény, igen éles karmokkal. A karmoknál azonban sokkal nagyobb veszélyt jelent a bénító mérget hordozó faroktüske. A rájanyék leginkább sík vidékeken vadászik. Egyik kedvenc eledele az óriás patkány. |
| MANDIBULAPENGE (125. TÁRGY) A kaszabolósáskával vívott győztes csata után lemetszheted a mandibulák végéről a majdnem 30 cm hosszú, lapos, pengeszerű képződményeket. |
SÖRÉNYES UBUK (89. SZÖRNY)A sörényes ubuk nagy, lapos testű lény, amely a síkságok magas füvében bújkál, áldozatára lesve. Sörénye igazándiból több tucatnyi vékony nyúlvány, amely horgocskában végződik. Érintésük maró fájdalmat okoz. Testük többi részét hosszú, hegyes tüskék fedik, szinte lehetetlenné téve, hogy egy rövidebb fegyverrel kárt okozzunk benne. Ha a tüskék között sikerül egy támadást bevinni, akkor valószínűleg egy hegyes fegyver tudja a legnagyobb kárt okozni. A szörny támadásra hatalmas fogait használja. |
| ACÉLPENGŐKE (231. TÁRGY) Végezve egy acéldarázzsal, kimetszheted a szárnya tövénél található acélpengőkét (ami persze szintén nem acélból van, csak úgy néz ki), amelynek a rovar különös, zümmögő hangját köszönheti. Érdekes tárgy. |
| CSONTKULCS (74. TÁRGY) Ezzel a finom, faragott csontkulccsal sok zárat ki lehet nyitni, legyen az akár ládán, akár ajtón. |
| BAKKURA BŐR (95. TÁRGY) A bakkura leölésével megnyúzhatod, és elteheted a puha, de alaktartó fekete bőrt későbbi használatra. Persze számíts rá, hogy a bőr nyílt helyen való mutogatásával nem fogod más bakkurák rokonszenvét elnyerni... |
ARANYLÓ UGARHÉJ (100. TÁRGY)A goldugar elpusztítása után leválaszthatod a lény hátáról a finom, kúp alakú, arany színben csillogó ugarhéjat. Sokak szerint a szépségen kívül az ugarhéjnak gyakorlati haszna is van: megköti a tintacsiga tintáját, és megakadályozza, hogy elillanjon. Maximum 10 csepp tinta fér egy ugarhéjba. |
DUER-ORK (45. SZÖRNY)Az alattomos Duer-orkok terrorizálják, uralják az alsóbbrendű Baar-orkokat, de alázatosak, szófogadóak a Tugt-orkokkal szemben. Persze, ha azok hátat fordítanak, nem restek azonnal egy tőrt a lapockáik közé nyomni. Persze nagyon kevés ork fordít hátat a másiknak, és az sem hosszú életű. A Duer-orkok kedvenc szórakozásai emberi és más települések fosztogatása, háziállatok, csecsemők elcsenése. Sötét, fekete aurájuk messziről érezhető. Fegyverként általában csontszablyát használnak. |
VÍZIONÁR (66. SZÖRNY)Ha a bozótos mélyéről hatalmas halszemek guvadnak rád, takard el a szemed! Aki ugyanis sokáig farkasszemet néz egy vízionárral, illúzióképeket lát, fantom-harcba kezd, akár az életét is veszélybe sodorva, nem törődve az áldozatát leső szörnnyel. Ha az illúziók hatottak, már nem tudod merre vagy, honnét érnek a támadások, és a vízionár menthetetlenül elpusztít. Ha leküzdöd az illúziókat, már aránylag könnyen legyőzheted a puha testű, fizikailag gyenge szörnyeteget. |
| Erő: | 11 (13) | Szint: | 6 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 169 cm |
| IQ: | 16 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 99 kg |
| Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 18/18 év |
| Egészség: | 13 | Életpont: | 94/82 | Jellem: | jó (8) | Tul. pont: | 5 |
| Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 29 arany | Kép. pont: | 5 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ütőfegyverek: | 7 (+1) | lőfegyverek: | 1 | dobófegyverek: | 4 (+1) |
| Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << csontpálca (#329) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 7 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. csapdaészlelés: | 1 |
| 4. gyógyítás: | 2 | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 1 |
| 7. vadászat: | 6 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
| segítesz max. 15 TVP-ért |
| készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990) |
| Összsúly: 54.08 kg | Megterheltség: 150% |
| GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
| Még 99 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 15 | arany (#50) | 1 | bumeráng (#249) | 1 | kaja (#2) | |||
| 2 | víz (#27) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | acélpengőke (#231) | 9 | álompor (#396) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | |||
| 2 | bakkura bőr (#95) | 1 | csontkulcs (#74) | 2 | csontszablya (#64) | |||
| 1 | kis vaskulcs (#40) | 2 | mandibulapenge (#125) | 6 | tigroszlán fog (#63) | |||
| 2 | vízionár szem (#102) | |||||||