| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2010. jan. 20. 9h:05' EZ A 20. JÁTÉKHETED, 20. FORDULÓD 21. játékheted kezdete: jan. 27. A következő fordulódat legkorábban a 21. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 310 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #3064 SZÁMLA : XXXX |
| fse | felt. segítség |
| m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [44,62] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy legyengült orgyilkos. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd az orgyilkos fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az útonálló testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 12%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [44,63] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy legyengült pókvadász nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki a pókvadász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
47 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| f 7 | kísérletezel a 7. tárggyal |
| m 2 | mozogsz keletre |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Ez mellément. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval csak érinted az orgyilkos bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Támadásodat elkerülte ellenfeled. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Nem találtad el. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az útonálló jobb lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
| al 83 56 102 | áldozol: a 83. tárgyat az 56. tárgyat a 102. tárgyat |
| m 2 8 | mozogsz keletre, északra |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Marokra fogva a bunkót ellenfeledre támadsz. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A manifesztátor Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Mancsával a manifesztátor megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: -2, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ezt a támadást elhibáztad! Siralmas támadást intéz farkával az acéldarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 7 életpontot vesztettél. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Az acéldarázs farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [46,62] Lakott területre érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Sheeva, szeretlek, imádlak, akarlak, kívánlak. Epekedve vágyom rád: Gorin. " Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt erődítményt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy útonálló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az útonálló testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 10%}
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| be 546 | bemész az 546. épületbe |
| szöges bunkó (#8) 20 ap /db, | bunkósbot (#9) 2 ap /db, | csontkés (#11) 4 ap /db, | csontszurony (#12) 4 ap /db, |
| fúvócső (#20) 8 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 2 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 10 ap /db, | kígyóbőr kesztyű (#49) 10 ap /db, |
| bőrpáncél (#51) 10 ap /db, | bőrsisak (#57) 10 ap /db, | csontszablya (#64) 4 ap /db, | szöges páncél (#65) 48 ap /db, |
| szöges bőrpajzs (#66) 32 ap /db, | rézsisak (#72) 14 ap /db, | mászókarom (#78) 20 ap /db, | díszes rézpajzs (#84) 30 ap /db, |
| rövid íj (#107) 16 ap /db, | göcsörtös bunkó (#123) 16 ap /db, | ubuk tüske (#131) 2 ap /db, | mérg. ubuk tüske (#137) 4 ap /db, |
| ubuk dobónyíl (#138) 10 ap /db, | nyu-shuriken (#157) 24 ap /db, | mérgezett vasnyíl (#187) 16 ap /db, | varkaudar lándzsa (#224) 10 ap /db, |
| orgyilkos tőr (#225) 16 ap /db, | lánckesztyű (#230) 300 ap /db, | tankány karom (#237) 20 ap /db, | tatu ködmön (#255) 8 ap /db, |
| ezüsttőr (#322) 16 ap /db, | ezüstshuriken (#327) 16 ap /db, | rézgolyó (#343) 2 ap /db, | varkaudar szablya (#516) 40 ap /db, |
| rőtmanó kacagány (#714) 10 ap /db. |
| ásó (#34) 5 ap /db, | bronzhegyű nyíl (#94) 5 ap /db, | bronzpáncél (#90) 32 ap /db, | bumeráng (#249) 4 ap /db, |
| csontpálca (#329) 15 ap /db, | csontszablya (#64) 2 ap /db, | fekete bőrcsizma (#247) 16 ap /db, | göcsörtös bunkó (#123) 8 ap /db, |
| gromak páncél (#270) 30 ap /db, | hosszú íj (#111) 20 ap /db, | mérg. vas dobónyíl (#190) 10 ap /db, | nagy vaspajzs (#161) 22 ap /db, |
| sallank nyíl (#129) 3 ap /db, | szürke bőrkesztyű (#271) 12 ap /db, | vashegyű nyíl (#176) 5 ap /db, | vassisak (#160) 18 ap /db áron. |
| ea 90 1 | eladod a 90. tárgyat 1 |
| ea 123 1 | eladod a 123. tárgyat 1 |
| m 6 | mozogsz nyugatra |
| be 527 | bemész az 527. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 22.]
| be 526 | bemész az 526. épületbe |
| deus ex machina (#1) 50 ap /db, | kaja (#2) 2 ap /db, | vizestömlő (#3) 14 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, |
| vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, | bordacsont (#16) 4 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, | kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, |
| kavadu iszák (#25) 4 ap /db, | varányszem (#30) 2 ap /db, | lapockacsont (#33) 8 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, |
| drótszőr (#37) 4 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, | grákóbőr (#41) 6 ap /db, | királygyík bőr (#44) 6 ap /db, |
| surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, | antilopbőr (#48) 6 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, | kék orchidea (#68) 8 ap /db, |
| rézdarab (#70) 2 ap /db, | rézkulcs (#75) 12 ap /db, | bronzkulcs (#76) 18 ap /db, | lapkorong (#80) 4 ap /db, |
| mérleg (#81) 16 ap /db, | óndarab (#85) 4 ap /db, | bakkura bőr (#95) 4 ap /db, | rákpáncél (#97) 8 ap /db, |
| fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, | vízionár szem (#102) 6 ap /db, | magszim bél (#103) 10 ap /db, | fémrúd (#104) 16 ap /db, |
| evaporőr háj (#105) 10 ap /db, | fabontó (#106) 10 ap /db, | vapár ág (#110) 20 ap /db, | madártoll (#112) 2 ap /db, |
| rókafarok (#124) 6 ap /db, | mandibulapenge (#125) 6 ap /db, | sallank karom (#128) 4 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, |
| mocsári penke (#148) 2 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, | uzbány csőr (#169) 12 ap /db, | téfea-agy (#172) 16 ap /db, |
| vaskulcs (#183) 20 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, |
| trikornis szarv (#198) 24 ap /db, | karbin plazma (#199) 20 ap /db, | szuperkötél (#209) 4 ap /db, | dorony tüdő (#212) 16 ap /db, |
| dobóháló (#221) 16 ap /db, | acélpengőke (#231) 6 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, | kristálygömb (#265) 20 ap /db, |
| fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, | gromak bőr (#268) 16 ap /db, | aranytű (#272) 8 ap /db, | tyrex csont (#280) 60 ap /db, |
| raptor karom (#281) 24 ap /db, | jégszív (#282) 30 ap /db, | huhogó bibe (#332) 16 ap /db, | shinai gömb (#348) 240 ap /db, |
| molluszk ház (#353) 4 ap /db, | szockó hólyag (#355) 6 ap /db, | álompor (#396) 2 ap /db, | ostromlétra (#510) 10 ap /db, |
| aranytoll (#572) 80 ap /db, | darázsszárny (#652) 8 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, | jegygyűrű (#736) 100 ap /db, |
| rozmárfog (#1069) 6 ap /db, | yetiszív (#1070) 16 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, | fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, |
| extra takarmány (#1360) 36 ap /db. |
| álompor (#396) 1 ap /db, | deus ex machina (#1) 25 ap /db, | drótszőr (#37) 2 ap /db, | fabontó (#106) 5 ap /db, |
| fűszertartó (#210) 6 ap /db, | grákóbőr (#41) 3 ap /db, | karbin plazma (#199) 10 ap /db, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db, |
| madártoll (#112) 1 ap /db, | pirkit (#153) 2 ap /db, | szeksztáns (#32) 20 ap /db, | szuperkötél (#209) 2 ap /db, |
| távcső (#42) 16 ap /db, | varányszem (#30) 1 ap /db, | vizestömlő (#3) 7 ap /db, | zöld üveg (#82) 3 ap /db áron. |
| ve 40 1 | megveszed a 40. tárgyat 1 |
| h 396 | használod a 396. tárgyat |
NYITOTT SZEM SZIMBÓLUM (142. TÁRGY)Ez a türkizkék szem, Elenios papjainak szent szimbóluma egy gyönyörű lepkeszárnyból van elkészítve, amelyet egy üveglap alá erősítve raktak be a fehér kő foglalatba. Ha sokáig forgatod a fényben, olyan, mintha a szem kacsintana rád. Amíg viseled, néggyel jobb a mentális támadások elleni védettséged. A szem szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is. |
| SZENT SZIMBÓLUM Tehát megkaptad az istenedtől a szent szimbólumodat! Ez egy varázserejű tárgy, amelyre gyakran szükséged lehet. Hordhatod nyíltan, a nyakadba akasztva is (KF <szimbólum száma>), ekkor kapod meg a szimbólum által garantált képességeket és így nem tudják tőled ellopni. Ha viszont nem veszed fel, akkor nem fogja ország-világ tudni, hogy milyen vallást követsz, és így elkerülhetsz elég sok kellemetlenséget. Nyíltan hordod vagy sem - a döntés a tiéd. Más vallásúak nem akaszthatják a nyakukba a te szent szimbólumodat, mert égeti a bőrüket. Az első dolog, amire a szimbólumot valószínűleg használni fogod, egy oltár felszentelése az istened számára. Ehhez a H <szimbólum száma> parancsot kell kiadnod, 10 pontért, egy olyan helyen, ahol egy még felszenteletlen (de felépített) oltár van. A felszentelésben részt vesz minden, a helyszínen tartózkodó követője az istennek, ezért ha többen építenek egy oltárt, érdemes akkor kiadni valakinek a H parancsot, ha minden társa már azon a mezőn áll. Ha valaki ennek ellenére lemarad a felszentelésről, és nem akar újabb oltárt építeni, akkor sincs probléma: keresnie kell egy felszentelt oltárt, és ott az imádkozás: IM parancsot kell kiadnia, 30 pontért. Ahhoz azonban, hogy az isten egy ilyen imát a felszentelés helyett elfogadjon, legalább 5 fordulónak el kellett telnie az áldozat bemutatása óta. Még egy tanács: ha lehet, inkább szenteljél, és ne imádkozz, mert az előbbi SOKKAL több előnnyel jár. Ha egy oltárt valaki megrongál, akkor az újjáépítés után ismét felszenteletlen oltár lesz belőle. |
MANIFESZTÁTOR (124. SZÖRNY)A manifesztátor barna bőrű, szem nélküli, háromkarú lény. Egyszerre két létsíkon létezik, ezért szinte lehetetlen ellene harcolni: amikor támad, ezen a síkon van, amikor te próbálod megütni, visszacsusszan a másik világba... Ezt a furcsa képességet állítólag semlegesíti egy bizonyos tárgy jelenléte. Vajon melyik lehet az? |
| ARANYPÉNZ - röviden ap (50. TÁRGY) Nincs gazdaság pénz nélkül, és ha itt gazdaság nem is nagyon van, azért ugye Te is vágysz valamennyire a GAZDAGSÁGra. Nos, ezirányban most tetted meg az első lépéseket. A pénzért megvásárolhatsz sok tárgyat, amelyet nem tudnál, vagy csak nehezen tudnál elkészíteni vagy egyéb módon megszerezni. Ezen kívül sok egyéb dologra is lehet használni, akárcsak a valós életben. Pénzből tetszőleges mennyiséget vihetsz magaddal, hiszen ha sok van nálad, nyilván felváltod nagyobb értékű érmékre. Ezen kívül így egy szava sem lehet a mohóbb, gyűjtögető játékosoknak... |
| KIS VASKULCS (40. TÁRGY) A kis vaskulcs a leggyakoribb "tolvajkulcs". A legegyszerűbb zárakat könnyedén ki lehet vele nyitni. Általában ládák, ajtók felnyitásánál fogod hasznát venni. |
| SZAVAZÁS Ez az enciklopédia most kivételesen nem a karakterednek, hanem személyesen neked szól. A TF fejlődésével, kiterebélyesedésével egyre több dolga van a játékvezetőnek is, egyszerre minden eseményt nyomon kell követnie. Sokszor előfordul, hogy a játékegyensúly fenntartása érdekében gyors döntést kell hoznia, esetleg megváltoztatni valamit azért, hogy a játék még izgalmasabb, érdekesebb legyen. Esetleg a változtatásra azért van szükség, hogy néhány játékos ne tudjon visszaélni egy olyan helyzettel, amelyet egy normális játékosnak eszébe sem jutna "tápolásra" használni. Mostantól lehetőség van arra, hogy a játékosok is részt vehessenek ebben a döntésben (elvégre demokráciában élünk). Ha valamilyen probléma, kérdés merül fel, amiben a játékvezető szeretné a Ti véleményeteket kikérni, akkor erről enciklopédiát kapsz, SZAVAZZ! fejléccel. Az SZV <esemény> <szavazat> paranccsal dönthetsz, a <szavazat> 1 legyen ha nemet, 2, ha igent mondasz. Az <esemény> sorszámát mindig az enciklopédiában találod, ezzel azonosítjuk, hogy mire is szavaztál. Kérünk, hogy próbálj elfogulatlan döntést hozni, ne a saját karaktere(i)d érdekét nézd, hanem azt, hogy a játéknak hosszú távon érdekesnek, élvezetesnek kell maradnia. Egy rövid távú táp esetleg a hosszú távú élményt teheti tönkre. Tehát amikor az SZV parancsot kiadod, próbálj inkább a játékvezető bőrébe bújni, képzeld el, hogy akkor hogyan döntenél. Az SZV parancsot fölösleges többször kiadni, egy játékostól (nem karaktertől!) egy témában csak egy szavazatot fogadunk el. Köszönjük a segítségedet. |
| TULAJDONSÁGFEJLESZTÉS A MARADÉK TVP-BŐL A legtöbb kalandozó a fordulója végén kiad néhány Tulajdonságfejlesztés parancsot, annak elkerülése végett, hogy az esetlegesen megmaradó tvp ne vesszen kárba - mert valljuk be, a felesleges tvp-ből való gyakorlásnál, élelemszerzésnél vagy gyógyításnál a tulajdonságok fejlesztése jobb ötlet az esetek többségében. Ennek orvoslására mostantól lehetőség van arra, hogy a forduló végén, ha 30-nál több tvp-d marad meg, akkor ebből a feleslegből az általad választott alaptulajdonságodat (erő, IQ, ügyesség, egészség) TF-eld. Ehhez a megfelelő TF parancsot kell kiadnod, TVP paraméter nélkül. Pl. a TF 1 parancs hatására mostantól ha 30-nál több TVP-d marad kör végén, akkor a feleslegért az erőd fogod fejleszteni. Az üres TF parancs törli ezt. |
| Erő: | 11 (13) | Szint: | 6 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 169 cm |
| IQ: | 16 | Támadás: | 5 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 99 kg |
| Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 18/18 év |
| Egészség: | 13 | Életpont: | 93/66 | Jellem: | jó (8) | Tul. pont: | 5 |
| Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 44 arany | Kép. pont: | 5 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ütőfegyverek: | 6 | lőfegyverek: | 1 | dobófegyverek: | 3 (+1) |
| Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << csontpálca (#329) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 7 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. csapdaészlelés: | 1 |
| 4. gyógyítás: | 2 | 5. titkosírás: | 1 | 6. felderítés: | 1 |
| 7. vadászat: | 6 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
| kutatsz max. 20 TVP-ért |
| készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990) |
| Összsúly: 49.04 kg | Megterheltség: 136% |
| GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
| Még 105 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 1 | bronzpáncél (#90) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | |||
| 3 | kaja (#2) | 1 | mákrózsa virág (#56) | 1 | ragasztó (#83) | |||
| 1 | vízionár szem (#102) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 44 | arany (#50) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | szem szimbólum (#142) | |||
| 8 | víz (#27) | |||||||
| vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
| démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | kavadu (#19) | mérges pók (#20) |
| drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) |
| surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | gorombilla (#38) |
| lebegő gomba (#39) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Tugt-ork (#46) |
| bo-skorpió (#54) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | pókvadász (#59) | móleon (#68) |
| evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | spagulár (#82) |
| kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | púpos burástya (#92) | piromenyét (#99) |
| szőrös pók (#100) | sullár (#101) | mélységi grittang (#103) | ragyás burástya (#111) | manifesztátor (#124) |
| útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | csontlepke (#746) |
| csodabogár (#755) |
| deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
| kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) |
| kavadu iszák (#25) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) |
| smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) |
| drótszőr (#37) | gumifa (#38) | kis vaskulcs (#40) | grákóbőr (#41) | távcső (#42) |
| tükör (#43) | krómkaktusz (#46) | arany (#50) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) |
| csontszablya (#64) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rát-fa (#77) |
| zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | olvasztókemence (#86) | bronzpáncél (#90) | mély kút (#93) |
| bronzhegyű nyíl (#94) | vízionár szem (#102) | fabontó (#106) | hosszú íj (#111) | madártoll (#112) |
| xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | púderszikla (#118) |
| púderkő (#119) | göcsörtös bunkó (#123) | sallank nyíl (#129) | hebrencs állkapocs (#130) | hóhérbimbó (#132) |
| csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) | szem szimbólum (#142) |
| oltár (#146) | pirkit (#153) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | vassisak (#160) |
| nagy vaspajzs (#161) | vashegyű nyíl (#176) | mínosz-kúp (#178) | mérg. vas dobónyíl (#190) | karbin plazma (#199) |
| óriás lián (#208) | szuperkötél (#209) | fűszertartó (#210) | sáfránypor (#211) | obszidián karkötő (#229) |
| fekete bőrcsizma (#247) | bumeráng (#249) | gromak páncél (#270) | szürke bőrkesztyű (#271) | bíbor erőöv (#291) |
| csontpálca (#329) | phua-kúp (#372) | álomvirág (#395) | álompor (#396) | sörsátor (#486) |
| erődítmény (#488) | manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) | tubarkő (#700) | művészi porolit (#720) |
| Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | nodonrod kitűző (#1533) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban ÉP épület TVP TVP építkezés EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FSE TVP TVP feltételes segítség FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban SE próbaszám ? jellempróba-segítség T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra |