166. forduló, 168. forduló, Gkar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. márc. 16. 12h:38'
EZ A 171. JÁTÉKHETED, 167. FORDULÓD
172. játékheted kezdete: márc. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3064
SZÁMLA : XXXX

GKAR KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [77,89] koordinátán.
Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+45 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+50 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.)

fkt 662 1 felt. készítesz a 662. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

fkt 13 1 felt. készítesz a 13. tárgyat (1 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

fas 30 felt. ásás 30 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[78,88] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Arra van észak, és most ezen a ponton vagyunk. - mutatod a térképen. A kobold hálából megfelezi veled az uzsonnáját. (+2 jóság.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy patakot. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy patak van. Északra egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [79,87] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.

Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [25 pontot használtál fel, van még 312.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(78,88) Sheran oltár, 33. jellempróba
(79,87) Tharr rúnaköve

[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mákrózsa bokrot. Utad során felfedezel egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 302.]

ve 99 5 megveszed a 99. tárgyat 5
Vásároltál 5 fekete gyöngyöt. 45 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

ve 105 3 megveszed a 105. tárgyat 3
Vásároltál 3 evaporőr hájat. 21 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

ve 110 1 megveszed a 110. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

ve 172 1 megveszed a 172. tárgyat 1
Vásároltál 1 téfea-agyat. 12 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 302.]

ea 1228 1 eladod az 1228. tárgyat 1
Eladtál 1 ork csodaszert. 18 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

ea 147 1 eladod a 147. tárgyat 1
Eladtál 1 hebrencs csapdát. 15 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[79,87] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy pókvadász nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a pókvadász testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 vizestömlőt.

(Továbbmész...) [78,88] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy nukleáris cickány. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány farkát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 24, gyógyulás: 3, összesen: -21 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy patakot. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy patak van. Északra egy phua-kúp van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [77,89] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal tudod, hogy egy tetemember volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépőkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. Egy szűk embermagasságú folyosóra jutottál. Megpróbálsz a világosabb vége felé haladni, ami hamarosan egy még sötétebb járatba vezet. Még hosszú percekig bolyongsz az útvesztőben, majd fáradtan adod fel meghódítását. 323 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz.
Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [100 pontot használtál fel, van még 202.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[76,90] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy gorombilla lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a gorombilla bal vállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 50 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a gorombilla bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Mancsával a gorombilla végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A gorombilla szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [75,91] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely nyugatról folyik keletre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Hő! - mondod a spagulárnak. Az - látva, hogy szakember szólt hozzá - engedelmesen közeledik feléd. A megfelelő időben, a megfelelő módon elkapod a kantárt. Az ember megköszöni a segítségedet, elmeséli, hogy milyen hasznos egy ilyen állat, hiszen naponta akár 27 mérföldet is meg tud vele tenni. (+4 jóság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [74,92] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elkapod a cicát, és rávicsorogsz a tigroszlánra. Úgy látszik, a hangja nagyobb, mint a bátorsága, ugyanis elfut. A cica hálából fog neked egy egeret, majd hálásan hozzád dörgöli a fejét, és továbbáll. Sajnos az egér fél fogadra sem elég (+0 kaja, azaz semmi). (+2 jóság.)
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 12 pontot kell rákölteni.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre. [55 pontot használtál fel, van még 147.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[73,93] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Találsz egy ovimon-bokrot. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek északkeletre.
Összeakadsz Maximinus Thrax-szal. Fairlight ministránsa. Egy bakkura csizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy rézsisakot, egy szöges páncélt és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy törpemammut trófea, egy tesh alligátor trófea és egy vérszomjas csüldő trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy rákpajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított tintacsiga. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [72,94] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Tilosaz Á " Találsz egy olvasztókemencét. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy gnóm kutatóállomás (554. épület.). Alaposan körülnézel a földön. Friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. [20 pontot használtál fel, van még 127.]

be 554 bemész az 554. épületbe
Közelebb óvakodsz a furcsa konstrukcióhoz. Amikor a rácshoz érsz, amelyet leginkább bejáratnak lehet nézni, az nagy nyikordulással magától feltárul! A kis gnóm lelkendezve fogad. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Sajnálkozással fogadja, hogy még nem jártál sikerrel. - Állnak a kutatások! - sápítozik.
A létesítmény kötelező jellegű megtekintése után elbúcsúzol, és fellélegezve távozol. [5 pontot használtál fel, van még 122.]

ef 5 509 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 87.]

h 243 használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 82.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 82.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 44 TVP-t kell elköltened.]

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 42.]

tf 1 12 fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 32 TVP-t kell elköltened.] Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő kőevő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a kőevő karszerű nyúlványát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 110 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 4, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. 2 kaját nyel le a mutáns pók. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 308 pontot. A következő körben tehát 338 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÉFEA-AGY (172. TÁRGY)
A téfea magoflux agyának kimetszése különösen gusztustalan feladat. És a kimetszés nagyon kevés, ha nem tudod az agyat tartósítani: néhány nap múlva már csak fertelmes bűzű massza lesz belőle. A tartósításhoz 2 csepp spirituszt kell felhasználnod.

KARAKTERLAP

Gkar, egy barna hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Elenios eljövendő papja vagy. Papi hited: 76. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 167. fordulód.

Erő: 29 (31) Szint: 17 Merészség: 10/5 Magasság: 169 cm
IQ: 17 (19) Támadás: 16 (17) Agresszió: 3 Testsúly: 99 kg
Ügyesség: 15 (16) Védekezés: 24 (27) Menekülés: 30 % Életkor: 22/22 év
Egészség: 14 Életpont: 277/231 Jellem: jó (269) Tul. pont: 1
Szerencse: 16 (18) Varázspont: 171/108 Pénz: 1602 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 35/0
Eddig összesen 756 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1330 TP-t kaptál. Jelenleg 234952 TP-d van. A következő szinthez még 25048 TP szükséges. Trófeáid: erszényes elkarog, quwarg harcos, Yurk, a profi. A 165. fordulódban 8692 arany került a bankszámládra. 8735 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 2/0 ütőfegyverek: 22/28 (+2%)
lőfegyverek: 17/2 (+6%) dobófegyverek: 18/78 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << csontpálca (#329) << harci kalapács (#174)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -2.); bronzhegyű nyíl (#94) (3 .); nyílvessző (#108) (4 .); bumeráng (#249) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/24 (+11%) 2. nyomkövetés: 14/75 (+30%) 3. mászás: 3/90
4. csapdakészítés: 13/56 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/95 6. gyógyítás: 3/92
7. titkosírás: 2/68 8. felderítés: 18/30 9. szörnyidomítás: 6/83
10. teológia: 12/16 11. taumaturgia: 14/49 (+8%) 12. versengés: 8/51 (+9%)
13. zene: 3/16 14. szörnyismeret: 6/20 15. zárnyitás: 1/4
16. vadászat: 20/5 17. bányászat: 17/11 18. csapatmunka: 1/53

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
segítesz max. 50 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), álomport (#396) (max. 5 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 15 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 10 darabot ), alligátorbőr cipőt (#662) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 35 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> halálosztó kain (#168)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
Valentin napja (328)
harci mágia (334)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
közös ima (509) belefejlesztettél: 47 TU. szükséges még: 23 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
Az új képesség készen van, de még 22 nap szükséges, hogy használhassátok.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
89 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 hebrencs csapda (#147)
2 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114) 2 nyílvessző (#108)
1 ork csodaszer (#1228)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 fekete gyöngy (#99) 1 lapockacsont (#33) 2 pirkit (#153)
1 téfea-agy (#172) 60 víz (#27) 3 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(72,94) gnóm kutatóállomás (#554), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, kőevő (#62)
(73,93) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Fairlight oltár, 40. jellempróba, Maximinus Thrax (4037. kalandozó)
(74,92) 26. jellempróba, oltár
(75,91) patak, 35. jellempróba
(76,90) gorombilla (#38)
(77,89) tetemember (#123), Leah rúnaköve, 47. jellempróba
(78,88) Sheran oltár, 33. jellempróba, nukleáris cickány (#155)
(79,87) Tharr rúnaköve, pókvadász (#59)

Üzenet küldése a karakternek