TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2012. márc. 12. 9h:11'
EZ A 170. JÁTÉKHETED, 166. FORDULÓD
171. játékheted kezdete: márc. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3064
SZÁMLA : XXXX
|
GKAR KALANDJAI
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [77,94] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 fekete gyöngyöt (23 arany).
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+52 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+50 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.) A lottó 963. hetének nyerőszámai: 6, 1, 14. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
| fkt 3 10 1 |
felt. készítesz a 3. tárgyat (10 darabot) |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 vizestömlőt. [20 pontot használtál fel, van még 316.]
| kb 2 10 |
kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 316.]
| f 661 |
kísérletezel a 661. tárggyal |
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Hosszú idő telik el... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy alligátorbőr cipőt. (ld. enc.) 210 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 306.]
| fse 50 |
felt. segítség 50 pontért |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 306.]
| m 6 6 6 |
mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
[76,94] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [75,94] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Elrakod a távcsövet. Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.)
(Továbbmész...) [74,94] Továbbra is síkságon vagy. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy mély kutat. Elteszed a látcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy piromenyét. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a piromenyét nyakát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A piromenyét most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 279.]
| m 6 6 |
mozogsz nyugatra, nyugatra |
[73,94] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő púpos burástya nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya bal karját. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 53 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Benyúlsz az odúba. A méhek nem tudnak megcsípni, mert rajtad van a kesztyű. Kiveszed a babát, és odaadod a manólánynak. Az megköszöni, majd vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Chara-din híveié.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Sétálsz egy darabig az össze-vissza kanyargó folyosókon. Hamar kiismered a labirintus építője milyen elvet követett a járatok kialakítása során, így az egyetlen továbbvezető útra is könnyedén rábukkansz. Korgó gyomrod alapvető szükségleteid egyikére figyelmeztet. Keresgélni kezdesz, a folyosók azonban üresek, te pedig egyre éhesebbé válsz. Végső elkeseredésedben letérdelsz, és a földet kezded túrni. Tetszetős kis gödröd ásol, mire sikerül megcsípned az első gilisztát. Tenyeredben morzsolgatva eltávolítod róla a kevésbé zamatos földdarabkákat, majd belakmározod. Még egy tucat hasonló állatkát találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Hárfa hangjával keveredő női éneklésre leszel figyelmes. Hallottál már a szirénekről, akik ezzel a módszerrel próbálták kisajátítani a bátor kalandozók szívét és lelkét. Nem szeretnél a sorsukra jutni, ezért tenyered a füledre tapasztod, míg a dal szól. Az egyik folyosón egy csodaszép nővel találkozol. Elkínzott arca arról árulkodik, hogy fájdalmai vannak. Esdeklő tekintete arra ösztönöz, hogy megpróbálj segíteni rajta. Meditációs pózba ereszkedsz, és a páciensed aurájából feléd áradó gonosz fájdalom legyőzésére összpontosítasz. Amikor kinyitod a szemed, csodálkozva tapasztalod, hogy semmi sem változott, a hölgy nem gyógyult meg, hanem inkább dühös lett produkciód láttán.
- Most menj innen - zavar visszafelé a folyosón. - Ezt még gyakorolnod kell! 323 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz.
Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.)
(Továbbmész...) [72,94] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy rőtmanó berzerker. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 16 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával eltalálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a rőtmanó berzerker bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rőtmanó kacagány. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Tilosaz Á " Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Hő! - mondod a spagulárnak. Az - látva, hogy szakember szólt hozzá - engedelmesen közeledik feléd. A megfelelő időben, a megfelelő módon elkapod a kantárt. Az ember megköszöni a segítségedet, elmeséli, hogy milyen hasznos egy ilyen állat, hiszen naponta akár 27 mérföldet is meg tud vele tenni. (+4 jóság.)
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy gnóm kutatóállomás (554. épület.). Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. [56 pontot használtál fel, van még 223.]
| be 554 |
bemész az 554. épületbe |
Közelebb óvakodsz a furcsa konstrukcióhoz. Amikor a rácshoz érsz, amelyet leginkább bejáratnak lehet nézni, az nagy nyikordulással magától feltárul! A kis gnóm lelkendezve fogad. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben.
- Há, há, szóval sikerrel jártál! [210 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 25 arany.] Köszönöm a xanvizátort és a telekurbattyút. Az új feladat: Az invesztátor makulantyúja akkor tud csak stabilan forogni, ha egy speciális kenőolajt alkalmazunk. Szükségem lenne egy praglonc hártyára... - rémült tekinteted láttán a gnóm lemondóan bólint. - Jól van, nem kell praglonc hártya, megteszi helyette két dözmöng szív, egy vapár ág és egy téfea-agy. Ugye, raktál el a múltkori portya folyamán a téfea-agyból? Remélem, minél hamarabb sikerrel jársz!
A létesítmény kötelező jellegű megtekintése után elbúcsúzol, és fellélegezve távozol. [5 pontot használtál fel, van még 218.]
| m 1 1 1 |
mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
[73,93] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Utad során felfedezel egy ovimon-bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight híveié. Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál.
Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.
Összefutsz Maximinus Thrax-szal. Fairlight ministránsa. Egy bakkura csizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy rézsisakot, egy szöges páncélt és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy törpemammut trófea, egy tesh alligátor trófea és egy vérszomjas csüldő trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy rákpajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított tintacsiga. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
(Továbbmész...) [74,92] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 12 pontot kell rákölteni.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy púpos burástya. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya jobb lábát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [75,91] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely nyugatról folyik keletre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy óriás patkány. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az óriás patkány testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 37 kaja. Magadhoz veszed őket. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [27 pontot használtál fel, van még 191.]
| m 1 1 |
mozogsz északkeletre, északkeletre |
[76,90] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik.
Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [77,89] Az erdőt bozótos vidék váltja fel.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. [20 pontot használtál fel, van még 171.]
| ef 7 509 |
energia fejlesztése 7 |
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 122.]
| h 243 |
használod a 243. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 117.]
| h 396 |
használod a 396. tárgyat |
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 117.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 141 TVP-t kell elköltened.] A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 77.]
| tf 1 40 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 101 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 37.]
| tf 1 7 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 7 pontért |
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 94 TVP-t kell elköltened.] [7 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 22, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 307 pontot. A következő körben tehát 337 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ALLIGÁTORBŐR CIPŐ (662. TÁRGY)
Két alligátorbőr, egy aranytű, 6 csepp spiritusz és 6 csepp ragasztó segítségével, 25 TVP árán kényelmes magas szárú cipőt készíthetsz magadnak, amely hárommal növeli a védettségedet, és sokkal, de sokkal jobban néz ki, mint egy vacak fekete bőrcsizma. |
KARAKTERLAP
Gkar, egy barna hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Elenios eljövendő papja vagy. Papi hited: 76. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 166. fordulód.
| Erő: |
29 (31) |
Szint: |
17 |
Merészség: |
10/5 |
Magasság: |
169 cm |
| IQ: |
17 (19) |
Támadás: |
16 (17) |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
99 kg |
| Ügyesség: |
15 (16) |
Védekezés: |
24 (27) |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
22/22 év |
| Egészség: |
14 |
Életpont: |
277/209 |
Jellem: |
jó (262) |
Tul. pont: |
1 |
| Szerencse: |
16 (18) |
Varázspont: |
171/113 |
Pénz: |
1691 arany |
Kép. pont: |
0 |
| Tudatpont: |
35/0 |
|
|
|
|
|
|
Eddig összesen 752 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2112 TP-t kaptál. Jelenleg 233622 TP-d van. A következő szinthez még 26378 TP szükséges. Trófeáid:
erszényes elkarog,
quwarg harcos,
Yurk, a profi. A 165. fordulódban 8692 arany került a bankszámládra. 8692 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.
| HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: |
1/22 |
szúrófegyverek: |
2/0 |
ütőfegyverek: |
22/26 (+2%) |
| lőfegyverek: |
16/96 |
dobófegyverek: |
18/75 (+12%) |
|
|
| EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: |
15/13 (+11%) |
2. nyomkövetés: |
14/45 (+26%) |
3. mászás: |
3/90 |
| 4. csapdakészítés: |
13/50 (+5%) |
5. csapdaészlelés: |
3/95 |
6. gyógyítás: |
3/92 (+11%) |
| 7. titkosírás: |
2/68 |
8. felderítés: |
18/30 |
9. szörnyidomítás: |
6/83 |
| 10. teológia: |
12/16 |
11. taumaturgia: |
14/41 (+1%) |
12. versengés: |
8/42 (+9%) |
| 13. zene: |
3/16 (+11%) |
14. szörnyismeret: |
6/20 |
15. zárnyitás: |
1/4 |
| 16. vadászat: |
20/5 (+11%) |
17. bányászat: |
17/11 |
18. csapatmunka: |
1/53 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
| segítesz max. 50 TVP-ért |
| kutatsz max. 20 TVP-ért |
| ásol max. 20 TVP-ért |
| készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), álomport (#396) (max. 5 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 15 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 10 darabot ) |
| mászol max. 35 TVP-ért |
| cirkusz: ötpróba, labirintus (18) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID |
| Varázslói varázslataid |
| energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
| védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
| mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
| a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
| Papi varázslataid |
| auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
| vakító fény (#43, 7 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) |
| a lélek védelme (#57, 32 VP) |
|
|
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
| Feltételes varázslat-használat |
| 8. és magasabb szintűek ellen |
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) |
| energiatüskék (#29) |
| Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) |
| tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36) |
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) |
| villámcsapás (#50) |
>> |
halálosztó kain (#168) |
|
|
|
|
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
| mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
| 2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
| 3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
Valentin napja (328)
harci mágia (334)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 24 TU szükséges.)
közös ima (509) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 28 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(72,94) rőtmanó berzerker (#369), gnóm kutatóállomás (#554), 35. jellempróba, olvasztókemence (#86), Tharr oltár
(73,93) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Fairlight oltár, Maximinus Thrax (4037. kalandozó)
(73,94) púpos burástya (#92), Fairlight rúnaköve, szent tölgyfa (#393), 21. jellempróba, oltár
(74,92) oltár, púpos burástya (#92)
(74,94) 40. jellempróba, piromenyét (#99)
(75,91) patak, 35. jellempróba, óriás patkány (#42)
(75,94) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), egy ismeretlen isten rúnaköve
(76,94) 43. jellempróba
(77,89) Leah rúnaköve, 47. jellempróba, tetemember (#123)