| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2012. febr. 27. 9h:20' EZ A 168. JÁTÉKHETED, 163. FORDULÓD 169. játékheted kezdete: febr. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3064 SZÁMLA : XXXX |
| kb 2 10 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
| kb 1 1 | kiveszel a bankból az 1. tárgyat (1 darabot) |
| fkt 108 30 1 | felt. készítesz a 108. tárgyat (30 darabot) |
| tv 29 | támadó/véd. varázslat a 29. varázslatot |
| v 23 | elmormolod a 23. varázslatot |
| kb 396 10 | kiveszel a bankból a 396. tárgyat (10 darabot) |
| jlk 2230 | jelszó kimondása 2230 |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 19 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a massza fejét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával néhányszor épp csak megérinted a massza szőrös fejét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 49 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod a massza farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Beléd öklel a massza! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Purifikálódsz. (+2 gonoszság.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 ormánygőte csontot. 833 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 29, gyógyulás: 7, összesen: -22 ÉP}
| m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [72,94] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Tilosaz Á " Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
| be 554 | bemész az 554. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
A létesítmény kötelező jellegű megtekintése után elbúcsúzol, és fellélegezve távozol. [5 pontot használtál fel, van még 290.]
| m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a mutáns pók testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a mutáns pók testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 55 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [74,92] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől.
(Továbbmész...) [75,91] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely nyugatról folyik keletre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy tavacskát. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gyilkos sallank került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a gyilkos sallank jobb első lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a mutáns pók testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [77,89] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy púpos burástya közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya zselés testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [78,89] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délkeletről folyik északnyugatra. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy patakot. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet.
| m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [80,89] Még mindig füves síkságon vagy. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy patakot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
| ef 5 509 | energia fejlesztése 5 |
| h 243 | használod a 243. tárgyat |
| h 396 | használod a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 24 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 24 pontért |
| A HATALOM FÜLBEVALÓJA (817. TÁRGY) Már kinézetével is a fenségességét hirdeti ez a csillogó fülbevaló, melyet egy zafír drágakőből hoztak létre. Használat közben lágyan duruzsol használójának fülébe, de természetesen más pozitív hatása is van: viselője minden alaptulajdonságát (erő, intelligencia, ügyesség, egészség, szerencse) kettővel növeli. A tárgy nem átadható. |
| Erő: | 29 (31) | Szint: | 17 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 169 cm |
| IQ: | 17 (19) | Támadás: | 16 (17) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 99 kg |
| Ügyesség: | 15 (16) | Védekezés: | 24 (27) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/22 év |
| Egészség: | 14 | Életpont: | 277/163 | Jellem: | jó (251) | Tul. pont: | 1 |
| Szerencse: | 16 (18) | Varázspont: | 171/156 | Pénz: | 1697 arany | Kép. pont: | 0 |
| Tudatpont: | 35/0 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 2/0 | ütőfegyverek: | 22/15 (+2%) |
| lőfegyverek: | 16/87 | dobófegyverek: | 18/42 (+12%) | ||
| Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << csontpálca (#329) << harci kalapács (#174) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -2.); bronzhegyű nyíl (#94) (3 .); nyílvessző (#108) (4 .); bumeráng (#249) (5 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| Kedvenc táborhely: 0,0 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 15/2 | 2. nyomkövetés: | 14/7 (+18%) | 3. mászás: | 3/76 |
| 4. csapdakészítés: | 13/35 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/95 | 6. gyógyítás: | 3/70 |
| 7. titkosírás: | 2/68 (+11%) | 8. felderítés: | 18/30 | 9. szörnyidomítás: | 6/83 |
| 10. teológia: | 12/6 (+5%) | 11. taumaturgia: | 14/17 (+1%) | 12. versengés: | 8/15 (+18%) |
| 13. zene: | 2/94 | 14. szörnyismeret: | 6/20 | 15. zárnyitás: | 1/4 |
| 16. vadászat: | 19/83 (+11%) | 17. bányászat: | 16/79 | 18. csapatmunka: | 1/53 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
| segítesz max. 20 TVP-ért |
| kutatsz max. 20 TVP-ért |
| ásol max. 20 TVP-ért |
| készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), álomport (#396) (max. 5 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 15 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ) |
| mászol max. 35 TVP-ért |
| cirkusz: ötpróba, labirintus (18) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
| örvénykerítés (#42, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | |
| Papi varázslataid | ||
| auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
| vakító fény (#43, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
| a lélek védelme (#57, 32 VP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | jellemrejtés (#23) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
| energiatüskék (#29) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
| tükörpajzs (#101) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| villámcsapás (#50) | >> | halálosztó kain (#168) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
| mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
| 2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
| 3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) Valentin napja (328) harci mágia (334) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 433 TU szükséges.) közös ima (509) belefejlesztettél: 27 TU. szükséges még: 43 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 20 | arany (#50) | 3 | fémrúd (#104) | 1 | kaktusztüske (#114) | |||
| 4 | madártoll (#112) | 5 | sallank karom (#128) | 2 | vadász tatu bőr (#15) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 9 | álompor (#396) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
| 1 | hatalom fülbevalója (#817) | 4 | nyílvessző (#108) | 1 | ormánygőte csont (#21) | |||
| 2 | pular kristály (#239) | 3 | tüske (#22) | 6 | ugh méreg (#166) | |||
| 2 | vasérc (#152) | 3 | víz (#27) | |||||