TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2012. febr. 23. 9h:09'
EZ A 168. JÁTÉKHETED, 162. FORDULÓD
169. játékheted kezdete: febr. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3064
SZÁMLA : XXXX
|
GKAR KALANDJAI
7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,58] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy rövid ősz hajú, barna szemű ember férfival. E különös alak páncélzata a nap fényével ragyog. Mellvértjén látsz egy izzó jelet: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Tharr követője. Egy két kard szimbólumot, egy ritualista amulettet és egy obszidián karkötőt visel. Fegyverzetét egy gyilkos tetű trófea és egy mélységi grittang trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Salander D'Iachy. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az 1. napon találkozol egy vörös, hosszú hajú, barna szemű elf nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Raia hűséges követője. Egy kígyóbőr kesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián függőt, egy vassisakot, egy vasvértet, egy zafír erőövet, egy obszidián karkötőt és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy alpesi tehén trófea, egy kaffogó hebrencs trófea és egy orgyilkos trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: ártatlan fehér, mint a Tied is. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Lisbeth von Iachy. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 3 gyíkfüvet (50 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A 4. napon találkozol Drumerrel. Elenios főpap-jelöltje. Egy fekete bőrcsizmát, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rézsisakot és egy szem szimbólumot visel. Bézs-Korona érdemrendet visel. Felszerelését egy ekharion trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy óriásféreg trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Jobb kezében egy madártollat, bal kezében egy csontszablyát tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd garokk. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 5. napon összefutsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr követője. Egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy vérfürdető magszim trófea, egy Quirov trófea és egy ryuku gárdista trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Smaragdsörényű pegazuson ülő tündekirálynő. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Eroni Eron. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
Az 5. napon összeakadsz egy szőke, rövid hajú, kék szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Chara-din követője. Egy arany masszariasztót, egy aranyláncot, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy káosz szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Felszerelését egy halálmadár trófea, egy ork sámán trófea és egy sullár trófea díszíti. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mint az éj. A gonosz követője! Barátságtalanul méregetitek egymást néhány pillanatig. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Az 5. napon ismét összeakadsz Lisbeth von Iachy. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is jó. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Mi is az ember? - meditálsz magadban. Minden fajnak van valami előnye, kivéve nekik. Ennek oka kell, hogy legyen! Ó, hiszen egyszerű! Az istenek mindazt, ami valamelyik fajból ért valamit, összegyúrták, s megszületett a tökéletes mű, melyet embernek neveznek! Mert ő okos, mint egy gnóm, erős, mint egy troll, ügyes, mint egy elf, kitartó, mint egy törpe, s gyors, mint egy harcművész. Persze fajon belül is vannak kiválóságok, itt vagy például Te! Okos, mint egy troll, erős, mint egy gnóm, ügyes, mint egy törpe, kitartó, mint egy elf... azaz izé, hogy is van ez? Szerencsédre nincs már időd ezen gondolkozni, mert eljő a reggel.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+35 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+48 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.) A lottó 960. hetének nyerőszámai: 30, 19, 1. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.
| sze 92 |
elengeded a 92. szörnyet |
Szabadon engeded a púpos burástyát. Még egy ideig visszanéz rád, majd tovainal. (+1 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 323.]
| be 769 |
bemész a 769. épületbe |
Belépsz az árnyas tölgyek alkotta kapun, és mintha egy, a város zajától távol álló erdőbe tévedtél volna. Hatalmas fák alatt lépdelsz, madárdal ölel körül, amit csak néha tör meg egy-egy nagyobb lény távoli hangja. Vajon hogy lehetséges ez egy ilyen fiatal város falai között? Mágia, erőteljes mágia alkothatta csak ezt a csodás ligetet! Egy aranyszőke hajú, zöld köntös viselő elf lép eléd eg fa törzse mögül, és udvariasan köszönt, majd felajánlja, hogy körbe vezet a vadasparkban. Megilletődve bólintasz, és miközben a fák között sétáltok, nagy szemeket meresztve bámulod a tágas kifutókban látható gyönyörű, különös vagy épp félelmetes lényeket. Az elf dallamos hangjára figyelsz, aki elmondja, hogy azért éült ez a vadaspark, hogy otthont adjon a befogott, de megunt állatoknak, szörnyeknek, bár egy részüket visszajuttatják eredeti élőhelyükre, valamint hogy a vadaspark fenntartásához anyagi támogatást nyújtó kalandozók akár örökbe is fogadhatnak az épp itt található lények közül. [Megjegyzés: a mennyiség paraméter az EA/VE esetén mindig 1, ezért nem is kell megadnod. A szörnyelfogásnál szokásos megkötések az örökbefogadásra is vonatkoznak.]
A következő lények várnak gazdára (zárójelben a szörny sorszáma):
púpos burástya (#92) 39 ap /db,
bibircsók-óriás (#120) 102 ap /db,
arató csattanat (#144) 134 ap /db,
ezoterikus mardel (#184) 216 ap /db,
nektoraf (#355) 95 ap /db,
hegyi szamár (#7168) 58 ap /db.
A következő szörnyeidet hagyhatod itt a vadasparkban:
alpesi tehén 18 ap /db, mutáns pók 21 ap /db áron. [5 pontot használtál fel, van még 318.]
| ve 7168 |
megveszed a 7168. tárgyat |
Vásároltál 1 hegyi szamarat. 58 aranyat fizettél. Úgy tűnik, hogy kiváló teherhordó lenne belőle. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 318.]
| id 7168 80 |
idomítod a 7168. szörnyet 80 pontért |
Nehéz fába vágod a fejszédet a hegyi szamár idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 30 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 80 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 278.]
[72,59] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy útonálló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod az útonálló testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívői építették. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [10 pontot használtál fel, van még 268.]
| ee 85 70 130 |
eladod a 85. tárgyat a 70. tárgyat a 130. tárgyat |
Eladtál 10 óndarabot. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 6 rézdarabot. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 3 hebrencs állkapcsot. 12 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 268.]
| m 6 4 4 |
mozogsz nyugatra, délre, délre |
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[73,84] A síkságot ritka erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gyilkos tetű közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a gyilkos tetű nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A gyilkos tetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Találsz egy nekrofunt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy démontetű vigyorog kajánul.
(Továbbmész...) [73,85] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Látsz egy nekrofunt. Látsz egy álomvirágot. Találsz egy oltárt. Fairlight híveié.
Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.)
Összeakadsz Morganával. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gránit szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Ruházatát egy arató csattanat trófea, egy quwarg királynő trófea és egy Métely trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [73,86] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy ragyás burástya. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Iszonyatos fájdalomhullám. (29 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 61 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyengén megütöd a ragyás burástya farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Valami golyószerű a testedbe csusszant! Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 42, gyógyulás: 4, összesen: -38 ÉP}
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios híveié. Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. [27 pontot használtál fel, van még 241.]
| m 4 4 4 |
mozogsz délre, délre, délre |
[73,87] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy ragyás burástya. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (7 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya bal lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a ragyás burástya bal lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű ember férfival. Bőre teljesen fehér! Elenios tanítványa. Egy aranyláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötőt, egy örökkévaló ametiszét, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy nektoraf trófea, egy pszi elementál trófea és egy vérfürdető magszim trófea ékesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy parittya. Mentális auráját felismered, ártatlan fehér, mint a Tied is. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Fényes Quator. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [73,88] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Látsz egy szent tölgyfát. Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy surranó kígyó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a surranó kígyó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A surranó kígyó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Felismered. Ez egy tetemember. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [73,89] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy mélységi grittang. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 59 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a mélységi grittang testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Utad során felfedezel egy púdersziklát. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Észreveszel egy vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 214.]
| m 4 4 4 |
mozogsz délre, délre, délre |
[73,90] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Átadod a húrt a lánynak, mire az buzgón hangolni kezd. Trillázása elűzi az erdő csendjét. Amikor kész a zeneszerszám, elénekeltek közösen egy dalt, ami a napfelkeltéről szól. A lány dicséri a hangodat, te megköszönöd, majd integetve továbbindulsz. (+2 jóság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Elrakod a távcsövet. Hirtelen mozogni kezd a föld! Csak egy vérszomjas csüldő. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Elszántan ellenfeledre támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [73,91] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy oltárt. Dornodon híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy phua-kúpot. Elteszed a látcsövet.
Találkozol egy fekete hajú, csillogó szemű, rövid bajszú árnymanó férfival. Fekete a bőre. Dornodon eljövendő papja. Egy tankány karmot, egy fekete bőrcsizmát, egy denevér szimbólumot, egy gromak páncélt, egy vassisakot, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt és egy umbatari karkötőt visel. Fegyverzetét egy quwarg királynő trófea, egy törpe kovács trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mosolygó angyalka rózsaszín bugyiban. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy aurapollátor! Holmiját egy karmos tankány cipeli. Hmm. Mintha valami nem lenne rendben ezzel az állattal. Mintha öklendezni akarna. Iigeen! Öklendezett is! Ó, hogy harapja ketté egy gyilkos tetű! Pont a Te arcodba kellet hánynia?! Most már nincs mit tenni: irány mosakodni. Miközben távozol, hallod még az állat gazdájának kárörvendő kacaját. Mentális auráját felismered, gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Megszólal: " Mit bámulsz? Szétszedlek, mint hülyegyerek a meséskönyvet!" Nyilvánvalóan harcias kedvében van. Legyen, ahogy akarja.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. 69 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Ellenfeled fúvócsővel beléd ereszt néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az árnymanó testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Feléd repül 4 ubuk tüske. Több lövedéke átfúrja a testedet. (4 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával gyengén megütögeted az árnymanó bal lábát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 32 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod az árnymanó jobb karját. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Mandibulakaszával az árnymanó kissé megkarcolgatja a jobb lábadat. (4 támadástól 126 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +26 ÉP.) Árnyéktőrrel az árnymanó meghorzsolja a fejedet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (bőröd védelmez +5 ÉP.) A másik egy pillanatig még vádlón bámul rád, aztán meginog, és összeesik. Vége! A siker azonban nem teljes: a "halott" eltűnik a következő pillanatban. Deus ex machinája volt az átkozottnak. Mérgelődve állsz tovább. 1800 tapasztalati pontot kaptál. {Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 277, gyógyulás: 43, összesen: -234 ÉP}
Minden elsötétül előtted... Ez már bizonyosan a halál. [23 pontot használtál fel, van még 191.]
Az örökkévalóságnak tűnő pillanat után azonban furcsa dolog történik: gyomrod a torkodba, lábad a fejed fölé ugrik - igen furcsa érzések egy halott számára! Aztán, a füstölve eltűnő deus ex machina helyére pillantva rádöbbensz, hogy mi is történt: az utolsó pillanatban a csodálatos varázstárgy nemcsak hogy megmentett a biztos pusztulástól, hanem még valamennyit gyógyított is rajtad. (+168 életerő.)
[20 pontot használtál fel, van még 171.]
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [73,92] Továbbra is síkságon vagy.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Négy lába van, de sosem jár,
Ülnek rajta, mégsem fárad el.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. [14 pontot használtál fel, van még 157.]
| ef 5 509 |
energia fejlesztése 5 |
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 122.]
| h 243 |
használod a 243. tárgyat |
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 117.]
| h 396 |
használod a 396. tárgyat |
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 117.]
| kb 1233 2 |
kiveszel a bankból az 1233. tárgyat (2 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 2 cirkuszi pergament. [0 pontot használtál fel, van még 117.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 77.]
| tf 1 40 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 109 TVP-t kell elköltened.]
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 37.]
| tf 1 7 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 7 pontért |
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 102 TVP-t kell elköltened.] [7 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Szomorúan látod, hogy orgyilkos tőröd darabokra esett: talán a termomágikus világégés okozta sugárzás roncsolta szét. Bizonyára keletebbre a sugárzás már nem annyira erős, mint itt. Vajon mivel kenték be a tyrgek a tőrt, hogy náluk ez nem történt meg? Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 23, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. 2 kaját bezabál a mutáns pók. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 303 pontot. A következő körben tehát 333 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
HEGYI SZAMÁR (7168. SZÖRNY)
A Grákó-hegység őslakói már emberemlékezet óta egy kis szívós, szürke szamárfélét használnak teherhordásra. A Vadasparknak sikerült beszereznie néhány példányt ezekből a ritka állatokból, amik a gondos törődésnek hála hamarosan szaporodni kezdtek. Az akció annyira sikeresnek bizonyult, hogy némi anyagi támogatásért cserébe már te is hozzájuthatsz egy ilyen békés, nyugodt jószághoz. Ha beidomítod, kitűnő málhásállat válik belőle. |
KARAKTERLAP
Gkar, egy barna hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Elenios eljövendő papja vagy. Papi hited: 76. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 162. fordulód.
| Erő: |
28 (30) |
Szint: |
17 |
Merészség: |
10/5 |
Magasság: |
169 cm |
| IQ: |
17 (19) |
Támadás: |
16 (17) |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
99 kg |
| Ügyesség: |
15 (16) |
Védekezés: |
24 (27) |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
22/22 év |
| Egészség: |
14 |
Életpont: |
277/138 |
Jellem: |
jó (251) |
Tul. pont: |
1 |
| Szerencse: |
16 (18) |
Varázspont: |
171/159 |
Pénz: |
1732 arany |
Kép. pont: |
0 |
| Tudatpont: |
35/0 |
|
|
|
|
|
|
Eddig összesen 728 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4301 TP-t kaptál. Jelenleg 223621 TP-d van. A következő szinthez még 36379 TP szükséges. Trófeáid:
erszényes elkarog,
quwarg harcos,
Yurk, a profi. A 128. fordulódban 6660 arany került a bankszámládra. 7592 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.
| HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: |
1/22 |
szúrófegyverek: |
2/0 |
ütőfegyverek: |
22/13 (+12%) |
| lőfegyverek: |
16/87 (+7%) |
dobófegyverek: |
18/30 (+9%) |
|
|
| EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: |
15/2 (+11%) |
2. nyomkövetés: |
13/89 (+4%) |
3. mászás: |
3/76 |
| 4. csapdakészítés: |
13/30 (+6%) |
5. csapdaészlelés: |
3/95 |
6. gyógyítás: |
3/70 |
| 7. titkosírás: |
2/57 |
8. felderítés: |
18/30 (+6%) |
9. szörnyidomítás: |
6/83 (+44%) |
| 10. teológia: |
12/1 (+5%) |
11. taumaturgia: |
14/16 |
12. versengés: |
7/97 |
| 13. zene: |
2/94 |
14. szörnyismeret: |
6/20 |
15. zárnyitás: |
1/4 |
| 16. vadászat: |
19/72 |
17. bányászat: |
16/79 |
18. csapatmunka: |
1/53 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
| segítesz max. 20 TVP-ért |
| kutatsz max. 20 TVP-ért |
| ásol max. 20 TVP-ért |
| készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), álomport (#396) (max. 5 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 15 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ) |
| mászol max. 35 TVP-ért |
| cirkusz: ötpróba, labirintus (18) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID |
| Varázslói varázslataid |
| energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
| örvénykerítés (#42, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
|
| Papi varázslataid |
| auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
| vakító fény (#43, 7 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) |
| a lélek védelme (#57, 32 VP) |
|
|
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
| Feltételes varázslat-használat |
| 8. és magasabb szintűek ellen |
| Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) |
| tükörpajzs (#101) |
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) |
| villámcsapás (#50) |
>> |
halálosztó kain (#168) |
|
|
|
|
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
| mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
| hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
| 2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
| 3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
Valentin napja (328)
harci mágia (334)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 459 TU szükséges.)
közös ima (509) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 48 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(73,84) gyilkos tetű (#116), nekrofun (#173), művészi porolit (#720)
(73,85) nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Fairlight oltár, Morgana (4886. kalandozó)
(73,86) ragyás burástya (#111), Elenios oltár
(73,87) Elenios oltár, ragyás burástya (#111), Fényes Quator (4594. kalandozó)
(73,88) szent tölgyfa (#393), Dornodon oltár, surranó kígyók (#30), tetemember (#123)
(73,89) mélységi grittang (#103), a 37. labirintus bejárata, púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), olvasztókemence (#86), Dornodon oltár, vaskohó (#155)
(73,90) Dornodon oltár, 49. jellempróba, vérszomjas csüldő (#114)
(73,91) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Dornodon oltár, egy árnymanó férfi
(73,92) phua-kúp (#372), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve