| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2012. febr. 16. 9h:07' EZ A 167. JÁTÉKHETED, 161. FORDULÓD 168. játékheted kezdete: febr. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 340 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #3064 SZÁMLA : XXXX |
| kno 11 2 | képesség-növelés 11 |
| kb 2 10 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
| kb 201 3 | kiveszel a bankból a 201. tárgyat (3 darabot) |
| fkt 4 3 | felt. készítesz a 4. tárgyat (3 darabot) |
| fkt 3 5 | felt. készítesz a 3. tárgyat (5 darabot) |
| m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [73,86] Még mindig bozótos. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy mutáns pók. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a mutáns pók jobb oldalát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával megcsapod a mutáns pók egyik lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mutáns pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [72,86] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő ork sámán nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az ork sámán tömzsi testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával eltalálod az ork sámán testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 54 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd az ork sámán testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 8 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
| m 6 | mozogsz nyugatra |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A manifesztátor leken néhány pofont. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}
| jlk 1011 | jelszó kimondása 1011 |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a massza jobb vállát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a massza farkát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 51 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a massza testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 9 drótszőrt. 410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
| m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [73,84] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy démontetű orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Gyanús mozgást látsz a fák között. Csak egy trikornis. Megvető mosollyal várod a találkozást. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.
| v 96 72 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[72,59] Lakott területre érkeztél.
| ve 15 2 | megveszed a 15. tárgyat 2 |
| ve 104 2 | megveszed a 104. tárgyat 2 |
| ve 128 5 | megveszed a 128. tárgyat 5 |
| m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [74,59] Folytatod sétádat a házak közt. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Utad során felfedezel egy sárkánytanyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI "
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Az ötpróbás sátor felé veszed az irányt. Az előtte álló alakváltó fiúcska - felfigyelve érdeklődésedre - rögtön befelé tessékel. Úgy döntesz, próbát teszel.
- Először megtudjuk mennyire vagy erős - vigyorog rád az alakváltó kölyök, miközben a földön heverő súlyzóra mutat. Egyértelmű a feladat, ezt kell a magasba emelned. Ahogy nekirugaszkodsz, már érzed, hogy nem lehet gond, ezt a súlyt egy fele ilyen erős emberre méretezték. Jöhet a következő akadály... A második feladványt egy nagyon alacsony gnóm adja fel. Vajon milyen dolgok kellenek a kérdésben szereplő tárgy elkészítéséhez? Töröd a fejed, de végül rossz összetevőket sorolsz fel. 323 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz.
A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépőkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. A továbbvezető utat három ajtó zárja le. Egyesével kinyitogatod őket, és bekukkantasz a mögöttük húzódó sötét átjárókba. Végül úgy döntesz, mindig az első megérzés a jó, úgyhogy a baloldali járatban folytatod utad. Szinte leteper a lábadról a hirtelen rád törő éhség. A közelben lévő járatok összes molekuláját tüzetesen átvizsgálod pár falatnyi ennivaló után, de nem jársz sikerrel. Közben egyre elviselhetetlenebbé válik gyomrod üresség elleni tiltakozása, úgyhogy inkább visszafelé indulsz. 323 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Felismered a közeledőt. Csak egy orgyilkos. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az orgyilkos bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
| be 670 | bemész a 670. épületbe |
| hhaar burka (#32) 42 aranyért, | izomernyesztés (#33) 50 aranyért, | varázsvédelem (#34) 35 aranyért, | mágiatörés (#35) 38 aranyért, |
| védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, | tompítás (#40) 38 aranyért, | jégcsóva (#41) 80 aranyért, | fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, |
| gigaököl (#49) 56 aranyért, | elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, | varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, | láthatatlanság (#76) 62 aranyért, |
| fúzió (#77) 94 aranyért, | láth. észlelése (#78) 42 aranyért, | varázsital főzése (#100) 150 aranyért, | varázsszem (#184) 65 aranyért, |
| filofaxáció (#277) 800 aranyért, | időcsere (#285) 100 aranyért, | mágikus gyorsítás (#330) 450 aranyért, | tolvajvér (#364) 90 aranyért, |
| banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, | böfögtető átok (#380) 140 aranyért. |
| be 698 4 | bemész a 698. épületbe |
| m 7 | mozogsz északnyugatra |
A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod az útonálló testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| ef 5 509 | energia fejlesztése 5 |
| h 243 | használod a 243. tárgyat |
| h 396 | használod a 396. tárgyat |
| Erő: | 28 (30) | Szint: | 17 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 169 cm |
| IQ: | 17 (19) | Támadás: | 16 (17) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 99 kg |
| Ügyesség: | 15 (16) | Védekezés: | 24 (27) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/22 év |
| Egészség: | 14 | Életpont: | 277/225 | Jellem: | jó (248) | Tul. pont: | 1 |
| Szerencse: | 16 (18) | Varázspont: | 171/121 | Pénz: | 1755 arany | Kép. pont: | 0 |
| Tudatpont: | 35/0 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 2/0 | ütőfegyverek: | 22/1 |
| lőfegyverek: | 16/80 (+3%) | dobófegyverek: | 18/21 (+12%) | ||
| Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << csontpálca (#329) << harci kalapács (#174) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -2.); bronzhegyű nyíl (#94) (3 .); nyílvessző (#108) (4 .); bumeráng (#249) (5 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| Kedvenc táborhely: 0,0 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 14/91 | 2. nyomkövetés: | 13/85 | 3. mászás: | 3/76 |
| 4. csapdakészítés: | 13/24 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/95 | 6. gyógyítás: | 3/70 |
| 7. titkosírás: | 2/57 (+11%) | 8. felderítés: | 18/24 | 9. szörnyidomítás: | 6/39 |
| 10. teológia: | 11/96 | 11. taumaturgia: | 14/16 (+207%) | 12. versengés: | 7/97 (+18%) |
| 13. zene: | 2/94 | 14. szörnyismeret: | 6/20 | 15. zárnyitás: | 1/4 |
| 16. vadászat: | 19/72 (+11%) | 17. bányászat: | 16/79 | 18. csapatmunka: | 1/53 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
| segítesz max. 20 TVP-ért |
| kutatsz max. 20 TVP-ért |
| ásol max. 20 TVP-ért |
| készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), álomport (#396) (max. 5 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 15 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ) |
| mászol max. 35 TVP-ért |
| cirkusz: ötpróba, labirintus (18) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
| örvénykerítés (#42, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | |
| Papi varázslataid | ||
| auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
| vakító fény (#43, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
| a lélek védelme (#57, 32 VP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
| tükörpajzs (#101) | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| villámcsapás (#50) | >> | halálosztó kain (#168) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
| alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
| mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
| 2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
| 3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) Valentin napja (328) harci mágia (334) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 707 TU szükséges.) közös ima (509) belefejlesztettél: 17 TU. szükséges még: 53 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 172 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 3 | evaporőr háj (#105) | |||
| 1 | sötét tekercs (#535) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 2 | bot (#4) | 9 | drótszőr (#37) | 2 | fémrúd (#104) | |||
| 3 | gyíkfű (#201) | 5 | kaja (#2) | 4 | nyílvessző (#108) | |||
| 1 | obszidián függő (#195) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 5 | sallank karom (#128) | |||
| 4 | tüske (#22) | 5 | ubuk tüske (#131) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
| 2 | vadász tatu bőr (#15) | 60 | víz (#27) | 3 | vizestömlő (#3) | |||