| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2018. ápr. 9. 15h:02' EZ A 827. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD 828. játékheted kezdete: ápr. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3798 SZÁMLA : XXXX |
| kno 5 3 | képesség-növelés 5 |
| kno 3 1 | képesség-növelés 3 |
| kno 8 1 | képesség-növelés 8 |
| t 60 | támadod a 60. szörnyet |
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a drasmólyom testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drasmólyom bal oldalát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drasmólyom pikkelyes lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Belecsipked a drasmólyom a bal karodba és a nyakadba. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
| m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Ez mellément. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás skorpió testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Kemény ollójával az óriás skorpió végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az óriás skorpió hatalmas ollóját. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Az óriás skorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Kemény ollójával az óriás skorpió végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az óriás skorpió most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges acéldarázs trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő óriás skorpió trófeát. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}
(Továbbmész...) [51,-25] A terep változik, dombok közt vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő homokvarány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a homokvarány lapos hátát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a homokvarány meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A homokvarány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [52,-26] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy tetemember volt a rémület okozója. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a félelem-járó jobb csápját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a félelem-járó fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A félelem-járó fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csápjaival a félelem-járó csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A félelem-járó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
| m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
| m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
| KOBRAHARAPÁS Sokan azt mondják, hogy érdemes ellesni a kígyóktól, hogy hogyan harcolnak, mert félelmetes sebességükkel gyakran legyőznek náluk jóval nagyobb és erősebb ellenfeleket is. Az, aki a Kobraharapást elsajátítja, az az ellenfél egy esetleges hibája esetén képes egy extra támadást bevinni oly gyorsan, akár egy valódi kobra. |
| Erő: | 14 | Szint: | 7 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 147 cm |
| IQ: | 10 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
| Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 26/26 év |
| Egészség: | 15 | Életpont: | 99/51 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 6 |
| Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 1 arany | Kép. pont: | 1 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 8 | szúrófegyverek: | 1 | dobófegyverek: | 5 |
| Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) (400%) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) max. 1 db (1 -); |
| 52,35 mezőn táborozol |
| Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 52 |
| SZÁMLÁLÓK | ||
| Max életkor 139 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. mászás: | 2 (+1) |
| 4. gyógyítás: | 10 (+1) | 5. harcművészetek: | 4 (+3) | 6. szörnyismeret: | 2 |
| 7. vadászat: | 1 | 8. bányászat: | 2 (+1) | ||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet) |
| deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
| gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért |
| készítesz dárdát (#10) (max. 1 darabot ) |
| Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
| ismeretlen (#9089) |
| ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
| szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. |
| ISMERT LABIRINTUSOK |
| 1, 3, 4. |
| Összsúly: 25.00 kg | Megterheltség: 65% |
| GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
| Még 120 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) | |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | dárda (#10) | 2 | víz (#27) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 5 | madártoll (#112) | 2 | varányszem (#30) | |||||
| 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | |
| -27 | |
|
|
|
|
|
| -26 | |
|
|
|
|
|
| -25 | |
|
|
|
|
|
| -24 | |
|
|
|
|
|
| -23 | |
|
|
|
|
|
| -22 | |
|
|
|
|
|