TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2012. jan. 23. 9h:16'
EZ A 163. JÁTÉKHETED, 158. FORDULÓD
164. játékheted kezdete: jan. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3064
SZÁMLA : XXXX
|
GKAR KALANDJAI
7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [67,91] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 2 varkaudar látógömb (eladási ár: 500 arany, ebből a kezelési költség: 50 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 4 szent jogart (400 arany).
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
Minden varázserőd visszatért. (+24 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) A lottó 956. hetének nyerőszámai: 10, 26, 24. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
| kb 2 20 |
kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 328.]
| kb 396 5 |
kiveszel a bankból a 396. tárgyat (5 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 5 álomport. [0 pontot használtál fel, van még 328.]
| fkt 43 5 1 |
felt. készítesz a 43. tárgyat (5 darabot) |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 328.]
| fkt 4 1 |
felt. készítesz a 4. tárgyat (1 darabot) |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 328.]
| m 6 6 6 |
mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
[66,91] Szűnni nem akar a zöld síkság.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy amniosz-fát. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy tavacskát. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [65,91] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.
Látsz egy vaskohót. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz. Nekiveselkedsz a feladatként kapott súlyzó felemelésének, az viszont mégsem olyan pehelykönnyű, mint kívülről látszik. Pár percnyi izzasztó erőlködés után kénytelen vagy feladni. 323 tapasztalati pontot kaptál. Nem volt szerencséd. Megfogadod magadban, hogy egyszer még visszatérsz, és megmutatod, mit tudsz.
Egy csúcsos, fekete színű sátorra lelsz a cirkusz közepén. Előtte egy jókora ember férfi szónokol az őt körülálló kalandozóknak, és eget rengető szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Előrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba. Sétálsz egy darabig az össze-vissza kanyargó folyosókon. Hamar kiismered a labirintus építője milyen elvet követett a járatok kialakítása során, így az egyetlen továbbvezető útra is könnyedén rábukkansz. Korgó gyomrod alapvető szükségleteid egyikére figyelmeztet. Keresgélni kezdesz, a folyosók azonban üresek, te pedig egyre éhesebbé válsz. Végső elkeseredésedben letérdelsz, és a földet kezded túrni. Tetszetős kis gödröd ásol, mire sikerül megcsípned az első gilisztát. Tenyeredben morzsolgatva eltávolítod róla a kevésbé zamatos földdarabkákat, majd belakmározod. Még egy tucat hasonló állatkát találsz. Hirtelen énekszóra leszel figyelmes. Úgy találod, a dal forrása a folyosó végéről érkezhet. Arra indulsz, de nem látsz semmit, ami a kellemes hang tulajdonosára utalna. Ez csakis a szirén lehet! Megpróbálsz tudomást sem venni az énekről, de ekkor az hirtelen magától elhallgat. A sötét folyosó hirtelen egy megvilágított terembe torkollik, melynek közepén egy alak fekszik. Közelebb lépve már azt is meg tudod állapítani ki az: a szirén. Rosszul van. Gyógymasszázst alkalmazol, de semmi nem változik. Aztán - éppen akkor, amikor már feladnád - a beteged megmozdul és rád mosolyog. Úgy néz ki, mégis használt! A szirén egy közeli terembe vezet, melynek közepén kövekből összehordott, félkész épület áll.
- Ha segítesz befejezni, tied az ajándékom - mondja kísérőd. Lázasan gondolkodsz a kövek elrendezésén, hogyan is lehetne épkézláb formát összehozni belőlük, de a tervezés meghaladja a tudásod. Amikor ezt elmondod a szirénnek, az mérhetetlen dühbe gurul, és kizavar a labirintusából. 323 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
Nini, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [64,91] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Találsz egy oltárt. Elenios híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északnyugatra látsz egy vaskohót. Elteszed a látcsövet. [58 pontot használtál fel, van még 270.]
| m 6 6 6 |
mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
[63,91] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő halálmadár nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a halálmadár fekete tollú testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával megütöd a halálmadár bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a halálmadár testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A halálmadár megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 12 életpontot vesztettél. A halálmadár karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 madártollat. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 19, gyógyulás: 2, összesen: -17 ÉP}
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 botot.
(Továbbmész...) [62,91] Még mindig az erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy trikornis. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Itt nyugszik Sir Kris a Raia pap, s öklén a gonosz vére VOLT! Szemfényvesztő " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A sötét erőknek is szükségük van az összefogásra a sikerhez - Ördögi Kör " Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy fabontó szójer. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a fabontó szójer bal első lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) A fabontó szójer szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 fabontót. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [61,91] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ovimon-bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 232.]
| be 43 |
bemész a 43. titkos labirintusba |
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Odabent sötét honol. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. Nagyon óvatosan, fegyveredet erősen markolva indulsz befelé. [5 pontot használtál fel, van még 227.]
Folytatod a felderítést. Egy sima, fából készült ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [2. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy régi, rozsdás ajtó! Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [3. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy topránypolip. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a topránypolip testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A topránypolip összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [4. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy téfea magoflux az. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a téfea magoflux testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 ezüst nyakláncot. [18 pontot használtál fel, van még 209.]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [5. PONT.] Hamarosan egy téfea magofluxot pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a téfea magoflux embriószerű testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a téfea magoflux testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 53 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod a téfea magoflux bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A téfea magoflux összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 dözmöng szivet. A téfea oldalán ott lóg a precíziós mérleg. Magadhoz veszed. (tárgylistádon nem fog szerepelni.) Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [4. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kemény tölgyből készült ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [7. PONT.] Megbotlasz valamiben: 3 sünmedve tüske. Felpakolsz. [18 pontot használtál fel, van még 191.]
Az út véget ér - egy zsákutca! [6. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [4. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [8. PONT.] Rálépve egy billegő kőlapra, dübörgést hallasz, a fejed fölül! Szerencsédnek köszönhetően csak 5 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A fal lassan visszamegy.
[18 pontot használtál fel, van még 173.]
| lm 9 10 11 |
mozogsz 9 10 11 |
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [10. PONT.] Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [9. PONT.] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! Szerencsédnek köszönhetően csak 5 életpontot vesztettél. Iszonyatos ütést érzel, ahogy a lecsapó kőfal-csapda telibe talál.
Rövid körbevizsgálódás után találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Egy parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal belemar a kezedbe. (-1 életerő.) (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 rézkulcs, 2 arany és 1 borostyán függő. Gyorsan kiüríted a ládát. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [10. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [11. PONT.] Hamarosan egy téfea magofluxot pillantasz meg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a téfea magoflux testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a téfea magoflux fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a téfea magoflux ragyás nyelvét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A téfea magoflux összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 arany karperecet. [24 pontot használtál fel, van még 149.]
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út itt elkanyarodik. [10. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [4. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [2. PONT.] Fellélegezve, hogy végre ideértél, elhagyod a járatokat. [24 pontot használtál fel, van még 125.]
| m 5 5 4 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre |
[60,92] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy púpos burástya közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a púpos burástya jobb karját. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a púpos burástya farkát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [59,93] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [59,94] Továbbra is síkságon vagy.
Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Önfeláldozóan odaszaladsz, és átveszed a szopókövet. [szerencséd 1 lett.] A következő pillanatban a sav az elf nyakába zúdul! A pajzs azonban tökéletesen védi a támadást. Az elf ezután néhány pillanat alatt végez ellenfelével. Ezután feléd fordul. Amikor meglátja, mit tettél, könnybe lábad a szeme. - Ezt nem fogadhatom el. - gyorsan kiveszi a kezedből az átkozott tárgyat, és tovainal, mielőtt még tiltakozhatnál. (+2 jóság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
Találkozol Ezüstfarkassal. Raia követője. Egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy nap szimbólumot és egy szürke bőrkesztyűt visel. Felszerelését egy csontlepke trófea és egy evaporőr trófea színesíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[35 pontot használtál fel, van még 90.]
| a 122 5957 1 |
átadod a 122. tárgyat az 5957. kalandozónak (1 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 1 dözmöng szivet Ezüstfarkas részére. [0 pontot használtál fel, van még 90.]
| a 25 5957 2 |
átadod a 25. tárgyat az 5957. kalandozónak (2 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 2 kavadu iszákot Ezüstfarkas részére. [0 pontot használtál fel, van még 90.]
| a 50 5957 300 |
átadod az 50. tárgyat az 5957. kalandozónak (300 darabot) |
Ok, sikeresen átadtál 300 aranyat Ezüstfarkas részére. [0 pontot használtál fel, van még 90.]
[60,95] Síkság, továbbra is csak síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél.
Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy világítótornyot. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 80.]
| ef 3 509 |
energia fejlesztése 3 |
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 59.]
| h 243 |
használod a 243. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 54.]
| h 396 |
használod a 396. tárgyat |
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 54.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 24 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 24 pontért |
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 106 TVP-t kell elköltened.]
[24 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 7, 26.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. 2 kaját nyel le a púpos burástya. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 299 pontot. A következő körben tehát 329 pontot költhetsz el.
KARAKTERLAP
Gkar, egy barna hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Elenios eljövendő papja vagy. Papi hited: 76. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 158. fordulód.
| Erő: |
27 (29) |
Szint: |
17 |
Merészség: |
10/5 |
Magasság: |
169 cm |
| IQ: |
17 (19) |
Támadás: |
16 (17) |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
99 kg |
| Ügyesség: |
15 (16) |
Védekezés: |
24 (27) |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
21/21 év |
| Egészség: |
14 |
Életpont: |
277/245 |
Jellem: |
jó (242) |
Tul. pont: |
12 |
| Szerencse: |
16 (18) |
Varázspont: |
163/162 |
Pénz: |
2092 arany |
Kép. pont: |
0 |
| Tudatpont: |
23/0 |
|
|
|
|
|
|
Eddig összesen 702 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2467 TP-t kaptál. Jelenleg 211323 TP-d van. A következő szinthez még 48677 TP szükséges. Trófeáid:
erszényes elkarog,
quwarg harcos,
Yurk, a profi. A 128. fordulódban 6660 arany került a bankszámládra. 7392 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.
| HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: |
1/22 |
szúrófegyverek: |
2/0 |
ütőfegyverek: |
*21/101 |
| lőfegyverek: |
16/65 |
dobófegyverek: |
17/91 (+21%) |
|
|
| EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: |
14/91 |
2. nyomkövetés: |
13/85 |
3. mászás: |
3/62 |
| 4. csapdakészítés: |
13/8 (+6%) |
5. csapdaészlelés: |
3/95 (+18%) |
6. gyógyítás: |
3/59 (+11%) |
| 7. titkosírás: |
2/46 |
8. felderítés: |
18/24 |
9. szörnyidomítás: |
6/39 |
| 10. teológia: |
11/92 |
11. taumaturgia: |
12/9 |
12. versengés: |
7/43 (+18%) |
| 13. zene: |
2/72 (+11%) |
14. szörnyismeret: |
6/20 |
15. zárnyitás: |
1/4 |
| 16. vadászat: |
19/39 (+11%) |
17. bányászat: |
16/28 (+16%) |
18. csapatmunka: |
1/53 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
| segítesz max. 20 TVP-ért |
| kutatsz max. 20 TVP-ért |
| ásol max. 20 TVP-ért |
| készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), álomport (#396) (max. 5 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 15 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot ) |
| mászol max. 35 TVP-ért |
| cirkusz: ötpróba, labirintus (18) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID |
| Varázslói varázslataid |
| energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
| örvénykerítés (#42, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
|
| Papi varázslataid |
| auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
| vakító fény (#43, 7 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) |
| a lélek védelme (#57, 32 VP) |
|
|
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) |
| villámcsapás (#50) |
>> |
halálosztó kain (#168) |
|
|
|
|
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: éhes |
| alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
| mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
| 2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
| 3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
Valentin napja (328)
harci mágia (334)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 64 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 564 TU szükséges.)
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(59,94) 44. jellempróba, Ezüstfarkas (5957. kalandozó)
(60,92) púpos burástya (#92)
(60,95) oltár
(61,91) a 43. labirintus bejárata, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Fairlight oltár, topránypolip (#86), téfea magoflux (#98)
(62,91) trikornisok (#104), fabontó szójer (#71)
(63,91) halálmadár (#351)
(64,91) Elenios rúnaköve, Elenios oltár
(65,91) vaskohó (#155), 42. jellempróba, olvasztókemence (#86), érclelőhely
(66,91) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* - Elkezdődött a 2. quwarg rajzás.
* - A quwarg rajzásban ryukun nem jönnek többet KF-es quwargok.
* - A quwarg rajzásban akinek a max. koordinátája az SF-re esik, és 40. szint alatt van, annak a keleti rajzás számít megfelelő rajzásnak. Természetesen ettől még irthatja a 220+-os rajzást is.
* - Mostantól neves quwargokat is számolja a program a quwarg rajzásban.
* - A Vasalt bunkók quwarg szaga is erősített quwargokat generál a rajzásban.
* - Ha valaki a 220-on túli X koordinátáról jön vissza 220 alá, a DX beállítása nem állítódik át, és ha DX 0 volt kiadva, akkor a 220-tól nyugatra csak 1 mezőre demezik halál esetén.
* - A butaság árával megemelt költségű tűzkézt akkor is ellőtte a karakter, ha nem volt rá elég VP-je. Ezt javítottuk.