155. forduló, 157. forduló, Torgeist összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 22. 9h:22'
EZ A 330. JÁTÉKHETED, 156. FORDULÓD
331. játékheted kezdete: febr. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4523
SZÁMLA : XXXX

TORGEIST KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [88,-73] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy hosszú ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfival. Fekete a bőre. Raia ministránsa. Egy cetbőr válltömést, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy kvazár páncélt, egy mind. ametisztjét, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy optiri agysisakot, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy topáz erényövet, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy troll ritualista trófea, egy rücskös gigaféreg trófea és egy erszényes elkarog trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Aranysárkány. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve ForShillien. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Varázserőd regenerálódik. (+16 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

dd 203 105 14 eldobod a 203. tárgyat a 105. tárgyat a 14. tárgyat
Elhajítasz 25 amnioszt. Elhajítasz 1 evaporőr hájat. Elhajítasz 11 sünmedve tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

ek 302 3 t. energia kisütése: 302 3
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 276.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 266.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 261.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 256.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+2 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 251.]

f 170 kísérletezel a 170. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Vadul gondolkozol... Teljes kudarc! Az eddigi eredményekhez képest a továbblépés NULLA. Körbevizsgálódsz. Friss emberi nyomok vezetnek délkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 241.]

f 677 kísérletezel a 677. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Hosszú idő telik el... Valahogy most csődöt mondott a fejed. [10 pontot használtál fel, van még 231.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[89,-73] Síkság, továbbra is csak síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Észreveszel egy amniosz-fát. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Sheran oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy nukleáris cickány. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a nukleáris cickány farkát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [90,-73] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy törpemammut. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a törpemammut jobb oldalát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a törpemammut jobb oldalát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a törpemammut bal oldalát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a törpemammut bal első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Észreveszel egy gumifát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [91,-73] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ovimon-bokrot. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy garokk. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a garokk testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a garokk testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A garokk megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A garokk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 201.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[92,-72] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Fairlight templomot. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy dombi yeti. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a dombi yeti szőrös mellkasát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a dombi yeti testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A dombi yeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A dombi yeti megtaszít agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a dombi yeti száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,-72] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy móleon. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megmarkolva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kilukasztod a móleon testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a móleon testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A móleon gyenge döfése nem tudott megsebezni. A móleon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fémrudat. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Fairlight hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [94,-72] Továbbra is alacsonyhegység. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Látsz egy világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy törpe bánya van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hmm, csak egy fémbontó szójer. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer jobb első lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a fémbontó szójer testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a fémbontó szójer jobb hátsó lábát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő nagy vaspajzs felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a fémbontó szójer fejét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a fémbontó szójer farkát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő aranytű felszínére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [56 pontot használtál fel, van még 145.]

m 3 4 5 mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra
[95,-71] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy sziklafészek van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.


Összefutsz egy barna, hosszú hajú, kék szemű, kecskeszakállas elf férfival. Bőre teljesen fehér! Raia ministránsa. Egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tirik-hun medált, egy tünde tegezt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy kardszárnyú pocok trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar behemót trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Összeismerkedtek. Az ő neve Ramaar. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [95,-70] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Felfedeztél egy sziklafészket. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Nem gondoltad, hogy ilyen óriási a fészek! Lentről sokkal kisebbnek látszott. Bemászol. Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. A fészek túlsó végében megmozdul egy óriási test. Egy óriás griff! (ld. enc.)

Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriás griff jobb oldalát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az óriás griff fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az óriás griff feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az óriás griff még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy fekete griff! Micsoda meglepetés, ez Zuramagor! (ld. enc.)

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zuramagor testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a Zuramagor bal lábát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a Zuramagor pikkelyes szárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a Zuramagor. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 griff nyakék (ld. enc.). 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Kicsit büdös a fészek. Turkálni kezdesz a tollakkal teli fészekaljban. Valamiben megakad a kezed! Találtál 1 vaskulcsot. Miután lemászol a sziklafalon, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [94,-69] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Itt csata lesz.

Meglengetve a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). Kőkéssel kissé megkarcolgatod a manaelementál jobb oldalát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Látsz egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [68 pontot használtál fel, van még 77.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[93,-68] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vadász tatu. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a vadász tatu jobb hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a vadász tatu testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A vadász tatu karmai majdnem eltalálnak! A vadász tatu összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ovimon-bokrot. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. [12 pontot használtál fel, van még 65.]

gyk 138 40 gyakorolsz a 138. tárggyal 40 pontért
Célba dobálsz egy hólyagkaktusz virágaira. A találati arány egyre jobb. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg.

[40 pontot használtál fel, van még 25.]

gyk 138 40 gyakorolsz a 138. tárggyal 25 pontért
Köröket rajzolsz a földre, és megpróbálsz minél távolabbról a középső körbe dobni. Egyre jobban megy a dolog. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [25 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 10 keresed a 10. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy vadász tatut. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 337 0 0 használod a 337. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még -2.]

* 2. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 2. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a törpemammut. 2 kaját töm magába a sullár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 297 pontot. A következő körben tehát 295 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÓRIÁS GRIFF (105. SZÖRNY)
Ezzel a hatalmas testű madárral csak a magashegységek legmegközelíthetetlenebb csúcsain találkozhatsz. Mérete óriási, majdnem akkora, mint egy elefánt. Hatalmas karmaival, csőrével kőszáli disznókat tép szét könnyedén. Leghatékonyabb ellene az ütőfegyver, legkevésbé hatékony a szúrófegyver.

ZURAMAGOR (7012. SZÖRNY)
Sziklafészket mászni jó mulatság. Mászókampó fel, aztán hopp, már fel is húztad magad. Odafenn általában egy szívbajos tojó próbálja tojásait védeni. Eredménytelenül. Mégis most, mikor a fészekbe veted magad, az ereidben meghűl a vér. Láttál már fekete griffet, és az nem annyira veszélyes, mint amilyen ronda. De EZ itt nemcsakhogy ronda, hanem veszélyes is, jössz rá rögtön. Vörösen izzó szemei szúrósan a lelkedbe vájnak, majd a széttartott szárnyairól a saját rémült fizimiskád tükröződik vissza. Hiszen ez egy obszidiánbőrű fekete griff! Ilyen nem létezik, fut át az agyadon, ám eszedbe jut a kis történet, amit a helybéliek kocsmájában hallottál: a magashegységben él egy Zuramagor nevű hatalmas madár, és kiszívja az emberek életét, harapása pedig olyan mérget terjeszt, amibe egy sullár is belepusztul. Most igazolódik a "mese"? Rettegve szorítod meg a fegyvered...

GRIFF NYAKÉK (1579. TÁRGY)
Zuramagor nyakából egy smaragd csillogású drágakövet akaszthatsz le, mely csak úgy izzik a benne tárolt mágiától. Ha merszed elég nagy, rájöhetsz, hogy a védőmágia nem csak a neves fekete griffre, hanem mindenkire hatni képes, aki a drágakövet nyakláncként a nyakába akasztja. Ha KFeled, védettséged megnő 2-vel.

KARAKTERLAP

Torgeist, egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Tharr hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 156. fordulód.

Erő: 31 (35) Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 24 Támadás: 23 Agresszió: 5 Testsúly: 90 kg
Ügyesség: 23 Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 21 Életpont: 276/276 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (24) Varázspont: 158/89 Pénz: 1438 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 17/10
Eddig összesen 1135 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 088 TP-t kaptál. Jelenleg 308 501 TP-d van. A következő szinthez még 31 499 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar bajnok, élőholt quwarg, dehidrátor.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 21/16 vágófegyverek: 20/15 (+14%) ütőfegyverek: 14/14
lőfegyverek: 18/78 (+9%) dobófegyverek: 4/58 (+26%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -11.); vashegyű nyíl (#176) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
93,47 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 79,32

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 104 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/8 2. nyomkövetés: 29/39 (+26%) 3. mászás: 11/17 (+4%)
4. csapdakészítés: 14/33 (+5%) 5. csapdaészlelés: 7/70 6. gyógyítás: 14/93
7. titkosírás: 2/54 8. felderítés: 4/92 9. szörnyidomítás: 6/97
10. teológia: 10/57 (+18%) 11. zene: 6/54 12. szörnyismeret: 10/77
13. zárnyitás: 1/12 14. vadászat: 7/20 15. bányászat: 23/64 (+65%)
16. csapatmunka: 1/15

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
ásol max. 80 TVP-ért
elfogod vadtrollt (#70) fedett veremmel (#219)
mászol max. 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
sörényes ubuk (#89), piromenyét (#99), tüskés harci gromak (#156)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
tulajdonságpajzs (#26) óriáserő (#53)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 1)
2.) Sebezz egy szörnyön egyetlen kör alatt legalább 85 életpontot jobbkezes fegyverrel!
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 felderítő, 4 szabotőr, 7 harcos, 7 királynő, 3 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1150 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 orgyilkos tőr (#225) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 * kőkés (#6) 1 * rövid kard (#171) 1 vadászkés (#1264)
1 vaskard (#2084)
Ütőfegyverek
2 bot (#4) 1 kőkalapács (#13) 1 vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 6 mérg. ubuk tüske (#137) 22 ubuk tüske (#131)
8 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 ubuk dobónyíl (#138)
Pajzsok
1 nagy vaspajzs (#161)
Páncélok
1 * láncing (#222)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 ametiszt medál (#275) 1 aranylánc (#191) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 griff nyakék (#1579) 1 * két kard szimbólum (#144)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
3 arany karperec (#194)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1)
3 aranygyűrű (#193) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 * koponya gyűrű (#1733)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0)
1 nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 54 csepp tinta (#101), fér még: 6]
4 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 18]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 23 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 25]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 40 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
10 sullár hólyag (#168) [bennük 16 csepp spiritusz (#170), fér még: 184]
1 szent kehely (#257) [benne 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 5]
12 uzbány csőr (#169) [bennük 96 csepp ugh méreg (#166), fér még: 48]
5 vizestömlő (#3) [bennük 48 korty víz (#27), fér még: 52]
5 zöld üveg (#82) [bennük 32 csepp ragasztó (#83), fér még: 68]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 4 aranypikkely (#415) 1 aranytű (#272)
2 ásó (#34) 5 bronzkulcs (#76) 5 csontkulcs (#74)
4 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 3 ezüst kulcs (#184)
1 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 30 kaja (#2)
2 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 2 nagy bronzkulcs (#185) 1 olló (#335)
1 + piranha zsákvédő (#337) 6 rézkulcs (#75) 1 sáfránykristály (#675)
1 szent jogar (#150) 1 szuper dobóháló (#273) 2 távcső (#42)
4 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 álompor (#396) 6 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713)
$1 bordacsont ($16) 1 bruhatagnyelv (#1230) 7 csuklyavirág (#133)
2 darázsszárny (#652) 2 dorony tüdő (#212) 6 drótszőr (#37)
2 elkarog szőr (#665) 8 fabontó (#106) 2 fémrúd (#104)
6 főnixtoll (#563) 1 grákóbőr (#41) 1 gromak bőr (#268)
10 gyöngymangó (#135) 11 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199)
1 kazmár gyökér (#205) 2 liumbe bimbó (#656) 1 liumbe hajtás (#655)
216 madártoll (#112) 10 mákrózsa virág (#56) 6 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa gyöngy (#378) 1 mocsári penke (#148) 1 móri gyümölcs (#116)
1 nektoraf faggyú (#667) 14 óndarab (#85) 46 pirkit (#153)
1 púderkő (#119) 1 rakolits por (#669) 3 rézdarab (#70)
1 rinóbőr (#651) 23 sallank karom (#128) 4 smirglilevél (#29)
2 szulfagor agyar (#677) 1 szuperkötél (#209) 1 téfea-agy (#172)
5 vadász tatu bőr (#15) 2 vasérc (#152) 1 vaspánt (#1241)

Összsúly: 104.06 kg Megterheltség: 103%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 29 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
27 arany (#50) 25 amniosz (#203) 1 aranytű (#272)
4 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csuklyavirág (#133) 1 evaporőr háj (#105)
1 sallank karom (#128) 11 sünmedve tüske (#14) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fémrúd (#104) 1 griff nyakék (#1579) 6 kaja (#2)
6 madártoll (#112) 2 óndarab (#85) 2 pirkit (#153)
3 rézdarab (#70) 1 vadász tatu bőr (#15) 2 vasérc (#152)
1 vaskulcs (#183)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

87 88 89 90 91 92 93 94 95 96
-74
-73
-72
-71
-70
-69
-68
-67
(88,-73) cirkuszi fősátor (#715)
(89,-73) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), nukleáris cickány (#155)
(90,-73) törpemammut (#115), gumifa (#38)
(91,-73) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), garokkok (#73)
(92,-72) vaskohó (#155), érclelőhely, dombi yeti (#366)
(93,-72) móleon (#68), Fairlight oltár, vaskohó (#155), világítótorony (#156), érclelőhely
(93,-68) vadász tatuk (#10), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Tharr oltár, barátság szent tüze (#484)
(94,-72) egy ismeretlen isten rúnaköve, világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelőhely, fémbontó szójer (#150)
(94,-69) manaelementál (#290), oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely
(95,-71) vaskohó (#155), világítótorony (#156), Ramaar (5925. kalandozó)
(95,-70) sziklafészek (#167), világítótorony (#156), óriás griff (#105), Zuramagor (#7012)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Ákos, gratulálunk névnapod alkalmából. Reméljük, még sokáig együtt fogunk játszani. <<Az operátorok és a játékvezető>>

Üzenet küldése a karakternek