| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2012. jan. 9. 9h:21' EZ A 161. JÁTÉKHETED, 156. FORDULÓD 162. játékheted kezdete: jan. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3064 SZÁMLA : XXXX |
| kb 249 6 | kiveszel a bankból a 249. tárgyat (6 darabot) |
| bb 112 8 | beraksz a bankba a 112. tárgyat (8 darabot) |
| v 96 45 98 | elmormolod a 96. varázslatot |
[45,98] Épületek tűnnek fel. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt erődítményt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "
| a 249 5957 5 | átadod a 249. tárgyat az 5957. kalandozónak (5 darabot) |
| a 119 5957 1 | átadod a 119. tárgyat az 5957. kalandozónak (1 darabot) |
| a 221 5957 1 | átadod a 221. tárgyat az 5957. kalandozónak (1 darabot) |
| a 129 5957 5 | átadod a 129. tárgyat az 5957. kalandozónak (5 darabot) |
| a 50 5957 1000 | átadod az 50. tárgyat az 5957. kalandozónak (1000 darabot) |
| m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [66,85] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sóhajtó dorony. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a sóhajtó dorony farkát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [67,86] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy rájanyék közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a rájanyék testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a rájanyék testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 65 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 uzbány csőrt. 243 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [69,86] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy mutáns pók nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a mutáns pók csupasz testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rontasz. Mallon botjával megütöd a mutáns pók testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a mutáns pók testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mutáns pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Elszántan a másikra támadsz. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A manifesztátor leken néhány pofont. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 54 életpontot sebeztél. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Mancsával a manifesztátor megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [70,86] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Vastag liánok fonják át-meg át a fák kiálló gyökereit.
| m 2 4 4 | mozogsz keletre, délre, délre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Mielőtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A manifesztátor mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [71,87] Változik a vidék képe, síkságon vagy.
(Továbbmész...) [71,88] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Látsz egy xantusz-kaktuszt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hmm, csak egy vérszomjas csüldő. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 66 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod a vérszomjas csüldő bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az evaporőr testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre rohansz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 52 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az evaporőr testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a bal karodra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
| m 4 | mozogsz délre |
| ef 5 507 | energia fejlesztése 5 |
| h 243 | használod a 243. tárgyat |
| h 396 | használod a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 16 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 16 pontért |
| KŐBŐR (507. TUDATI KÉPESSÉG) Részlet a tudás Gránittábláiról: "Asylium városa alatt egy hatalmas és ősi templom rejtőzik a föld mélyén, melyet rendezett sorokban sorakozó hősök kőszobrai őriznek, akik veszély esetén életre kelnek, és megmentik a várost, hisz büszke harcos lelkek mind." - mesélik a legendát fiaiknak az öregek, de az ifjak felnőve már nem hisznek a "tündérmesékben", legtöbben csak öreg korukra szereznek annyi bölcsességet, hogy az igazságot jobban megérezzék és meglássák. Akkor már élvezettel mesélik ők is fiaiknak a történeteket, amelyben hatalmas veszedelmekkel harcol a kőhadsereg... Újabban ismét láttak itt-ott harcos papokat, akik az "izzó magmából előtörő gránit monolit" szimbólumot viselik, és olyanok, akár egy kőszobor. Tudatuk egyesítése adott új életet egy legendás árnyékharcosnak, mely feladatra maga Tharr választotta ki őket. A földmágikus és tudati rituálé, testet, formát és új életet adott a kifinomult léleknek, de hatással volt rájuk is - kőpor rakódott bőrükre és olvadt össze vele, lényük mind jobban átitatódott a földelemi sík esszenciájával és sorra fedezték fel a földmágia misztériumait, törvényszerűségeit, mind jobban megismerték a földelemet, s testük is lassan átlényegült - kőszerű testük szinte legyőzhetetlenné teszi őket harcban, az őket támadó fegyverek sokszor porrá törnek rajtuk, de mégis legnagyobb erejük hitük és akaratuk... Az istenek óvják azt, aki a földelem és a harc misztériumai ellen vétenek! |
| Erő: | 27 (29) | Szint: | 17 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 169 cm |
| IQ: | 17 (19) | Támadás: | 16 (17) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 99 kg |
| Ügyesség: | 15 (16) | Védekezés: | 24 (27) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
| Egészség: | 14 | Életpont: | 277/228 | Jellem: | jó (236) | Tul. pont: | 12 |
| Szerencse: | 16 (18) | Varázspont: | 163/99 | Pénz: | 2410 arany | Kép. pont: | 0 |
| Tudatpont: | 23/0 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 2/0 | ütőfegyverek: | *21/101 |
| lőfegyverek: | 16/59 (+6%) | dobófegyverek: | 17/61 (+6%) | ||
| Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << csontpálca (#329) << harci kalapács (#174) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -2.); bronzhegyű nyíl (#94) (3 .); nyílvessző (#108) (4 .); bumeráng (#249) (5 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| Kedvenc táborhely: 0,0 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 14/91 | 2. nyomkövetés: | 13/85 (+5%) | 3. mászás: | 3/55 |
| 4. csapdakészítés: | 12/96 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/77 | 6. gyógyítás: | 3/48 |
| 7. titkosírás: | 2/46 | 8. felderítés: | 18/24 (+5%) | 9. szörnyidomítás: | 6/39 |
| 10. teológia: | 11/89 | 11. taumaturgia: | 12/9 (+6%) | 12. versengés: | 7/7 (+18%) |
| 13. zene: | 2/61 | 14. szörnyismeret: | 6/20 | 15. zárnyitás: | 1/4 |
| 16. vadászat: | 19/28 | 17. bányászat: | 15/80 | 18. csapatmunka: | 1/53 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
| segítesz max. 20 TVP-ért |
| kutatsz max. 20 TVP-ért |
| ásol max. 20 TVP-ért |
| készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), álomport (#396) (max. 5 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot ) |
| mászol max. 35 TVP-ért |
| cirkusz: ötpróba, labirintus (18) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
| örvénykerítés (#42, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | |
| Papi varázslataid | ||
| auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
| hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
| kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
| vakító fény (#43, 7 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
| a lélek védelme (#57, 32 VP) | ||
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
| villámcsapás (#50) | >> | halálosztó kain (#168) | ||||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
| alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
| mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
| 2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
| 3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) Valentin napja (328) harci mágia (334) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1443 TU szükséges.) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1020 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | dobóháló (#221) | |||
| 5 | kaja (#2) | 8 | madártoll (#112) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
| 5 | sallank nyíl (#129) | 5 | víz (#27) | 1 | púderkő (#119) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | bumeráng (#249) | 1 | evaporőr háj (#105) | 3 | tüske (#22) | |||
| 3 | ugh méreg (#166) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||||