154. forduló, 156. forduló, Gkar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. jan. 4. 9h:03'
EZ A 161. JÁTÉKHETED, 155. FORDULÓD
162. játékheted kezdete: jan. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3064
SZÁMLA : XXXX

GKAR KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [68,80] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 10 szárnyas hernyót (250 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 rőtmanó kacagány (eladási ár: 1500 arany, ebből a kezelési költség: 150 arany) ellenértékét.
Egy törpe siet feléd lekendezve. Ráismersz, ő az, akinek a múltkor segítettél kiásni a ládát. Örömtől sugárzó arccal borul a nyakadba, és közli, hogy talált egy másik ládát is, melyben több mint ezer arany volt elásva. Azóta téged keres, hogy átadhassa a részedet. Mosolyogva ébredsz, és bár a pénznek nyoma sincs, kellemes érzés tölt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+43 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+17 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.) A lottó 953. hetének nyerőszámai: 17, 19, 10. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

kb 1 2 kiveszel a bankból az 1. tárgyat (2 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 2 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 320.]

id 117 25 idomítod a 117. szörnyet 25 pontért
Elkezdődnek a leckék a mutáns pók számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Végre, nem hiába dolgoztál! A lény idomítása sikeresen véget ért. Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 10 lépést tehetsz meg körönként, 9 TVP-be kerül egy lépés. 70 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 300.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[67,81] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét.

(Továbbmész...) [66,81] A bozótos terep elmarad, mocsárvidéken vagy. Bokáig merülsz a fekete lébe. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tesh alligátor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tesh alligátor lapos fejét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a tesh alligátor testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A tesh alligátor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tesh alligátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 elf csont (ld. enc.). Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 alligátorbőrt. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [28 pontot használtál fel, van még 272.]

jlk 2230 jelszó kimondása 2230
Lesz ami lesz! Kimondod a jelszót, készen arra, hogy beleülj a mészárszékbe. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a massza nyálas sörényét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Az árnyak megnyúlnak, megelevenednek, életre kelnek körülötted! A hideg, fekete, anyagtalan karmok érintése hideg, mint a kripták lehellete. Életerődet úgy szívják el, mint a grákó denevér a véredet... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a massza nyálas sörényét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 64 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a massza farkát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Nem sikerült a massza ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 dözmöng szivet. 572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. Egy fantasztikus moa burát! (ld. enc.) Elhagyod a phua-kúpot. [15 pontot használtál fel, van még 257.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[65,80] Bozótos terepre értél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Észreveszel egy móricserjét. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felrakod a vénasszony hátára a rőzsét. Hálásan szól hozzád: - Az istenek segítsenek utadon! (+2 jóság.)

(Továbbmész...) [64,80] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy patakot. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [63,80] Még mindig füves síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy rájanyék. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a rájanyék testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a rájanyék farkát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rájanyék jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A rájanyék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 221.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +2 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve vakító fény. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] 2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! 3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! [30 pontot használtál fel, van még 191.]

v 96 45 98 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(63,80) Elenios rúnaköve, Elenios oltár, rájanyék (#58)
(65,80) tetemember (#123), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 32. jellempróba
(66,81) phua-kúp (#372), tesh alligátor (#353), massza (#217)
(67,81) Dornodon oltár

[45,98] Épületek tűnnek fel. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt erődítményt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy útonálló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az útonálló testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Éljen Chara-din, Ghalla megmentője pusztuljon a világ! Csibirka "
Találkozol egy tüsi ezüsthajú, csillogó szemű alakváltó férfival. A bőre kreolszínű. Egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt és egy szürke bőrkesztyűt visel. Ruházatát egy sünmedve trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Összeismerkedtek. Az ő neve Ezüstfarkas. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Susogó testvérem, egy hétig vártam rád hiába! Ámon-sas "
[-50 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+4 max. varázspont.) Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 181.]

a 100 5957 1 átadod a 100. tárgyat az 5957. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 aranyló ugarhéjat Ezüstfarkas részére. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

a 171 5957 1 átadod a 171. tárgyat az 5957. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 rövid kardot Ezüstfarkas részére. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

a 50 5957 300 átadod az 50. tárgyat az 5957. kalandozónak (300 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 300 aranyat Ezüstfarkas részére. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

a 1 5957 2 átadod az 1. tárgyat az 5957. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 deus ex machinát Ezüstfarkas részére. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[63,80] Továbbra is síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [63,81] Síkság, továbbra is csak síkság.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [63,82] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy proteinfecske. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a proteinfecske bal szárnyát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a proteinfecske jobb szárnyát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 52 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a proteinfecske fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A proteinfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A proteinfecske karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a proteinfecske száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [30 pontot használtál fel, van még 151.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[64,83] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sóhajtó dorony. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a sóhajtó dorony fejét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a sóhajtó dorony pofáját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Átadod a húrt a lánynak, mire az buzgón hangolni kezd. Trillázása elűzi az erdő csendjét. Amikor kész a zeneszerszám, elénekeltek közösen egy dalt, ami a napfelkeltéről szól. A lány dicséri a hangodat, te megköszönöd, majd integetve továbbindulsz. (+2 jóság.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [65,84] Továbbra is síkságon vagy.

Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hatalmas áldozatot hoztál, de meg is lesz a jutalmad. A gnóm teste eltűnik, de hamarosan újra viszontlátod. Sebei közül sok beforrt. Hálából elvisz a rejtekhelyére, és átadja a saját deus ex machináját. (+2 jóság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elteszed a látcsövet. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. [25 pontot használtál fel, van még 126.]

ef 10 507 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 56.]

h 243 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 51.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 51.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 21 fejleszted az 1. tulajdonságodat 21 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 29 TVP-t kell elköltened.]

Eszel valamit. (-1 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Szomorúan látod, hogy orgyilkos tőröd darabokra esett: talán a termomágikus világégés okozta sugárzás roncsolta szét. Bizonyára keletebbre a sugárzás már nem annyira erős, mint itt. Vajon mivel kenték be a tyrgek a tőrt, hogy náluk ez nem történt meg? Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 26, 4.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a mutáns pók. 2 kaját fal föl a púpos burástya. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) (+1 szerencse.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 296 pontot. A következő körben tehát 326 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELF CSONT (664. TÁRGY)
Nicsak, egy pórul járt elf lábszárcsontja! Még majdnem épségben van, de a mohó szörny a pórul járt elfet valószínűleg majdnem egyben nyelte le...

MOA BURÁT (384. TÁRGY)
Igazándiból fogalmad sincs, mi az a burát: a jelenkor törpéi sosem bukkantak még erre a mélybarna, átlátszó, kristályszerű anyagra. Ez a Moa burát a többi Moa ékszerrel ellentétben megmunkálatlan, felülete tompa, nem csillogóra csiszolt. Csak azért valószínűsíthető, hogy Moa maradvány, mert leggyakrabban a phua-kúpokban lehet rábukkanni.

VAKÍTÓ FÉNY (43. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ellenfeled szemére helyezve ezt a vakító energiagömböt, gyakorlatilag teljesen megvakíthatod. Ha sikerrel jársz, a másiknak héttel rosszabb lesz a támadása, ezáltal csökkentve az esélyét, hogy eltaláljon. Elmondása 7 VP-be kerül.

KARAKTERLAP

Gkar, egy barna hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Elenios eljövendő papja vagy. Papi hited: 76. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 155. fordulód.

Erő: 26 (28) Szint: 17 Merészség: 10/5 Magasság: 169 cm
IQ: 17 (19) Támadás: 16 (17) Agresszió: 3 Testsúly: 99 kg
Ügyesség: 15 (16) Védekezés: 24 (27) Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 14 Életpont: 277/233 Jellem: jó (229) Tul. pont: 12
Szerencse: 16 (18) Varázspont: 163/103 Pénz: 3225 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 23/2
Eddig összesen 682 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2142 TP-t kaptál. Jelenleg 203905 TP-d van. A következő szinthez még 56095 TP szükséges. Trófeáid: erszényes elkarog, quwarg harcos, Yurk, a profi. A 128. fordulódban 6660 arany került a bankszámládra. 7259 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 2/0 ütőfegyverek: *21/101
lőfegyverek: 16/53 (+6%) dobófegyverek: 17/55 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << csontpálca (#329) << harci kalapács (#174)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -2.); bronzhegyű nyíl (#94) (3 .); nyílvessző (#108) (4 .); bumeráng (#249) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/91 (+11%) 2. nyomkövetés: 13/80 (+10%) 3. mászás: 3/55
4. csapdakészítés: 12/91 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/77 6. gyógyítás: 3/48
7. titkosírás: 2/46 (+11%) 8. felderítés: 18/19 9. szörnyidomítás: 6/39 (+22%)
10. teológia: 11/89 (+4%) 11. taumaturgia: 12/3 (+7%) 12. versengés: 6/89
13. zene: 2/61 14. szörnyismeret: 6/20 15. zárnyitás: 1/4
16. vadászat: 19/28 17. bányászat: 15/80 18. csapatmunka: 1/53

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
segítesz max. 20 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
ásol max. 20 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), álomport (#396) (max. 5 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot )
mászol max. 35 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> halálosztó kain (#168)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
Valentin napja (328)
harci mágia (334)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 65 TU. szükséges még: 5 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1451 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
300 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 aranyló ugarhéj (#100)
1 bumeráng (#249) 1 drótszőr (#37) 7 kaja (#2)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 rövid kard (#171) 3 tinta (#101)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 alligátorbőr (#661) 1 dözmöng szív (#122) 1 elf csont (#664)
3 madártoll (#112) 1 moa burát (#384) 2 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(63,80) Elenios rúnaköve, Elenios oltár, rájanyék (#58)
(63,81) gumifa (#38), Fairlight oltár
(63,82) proteinfecske (#139), Tharr rúnaköve, Fairlight oltár
(64,83) sóhajtó dorony (#112), Leah rúnaköve, 49. jellempróba
(65,84) 30. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek