| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2011. dec. 7. 9h:47' EZ A 157. JÁTÉKHETED, 148. FORDULÓD 158. játékheted kezdete: dec. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3064 SZÁMLA : XXXX |
| kno 11 2 | képesség-növelés 11 |
| kf 174 2 | kézbeveszed/felveszed a 174. tárgyat a bal kezedbe |
| ff 1526 329 174 | felt. fegyverváltás: 1526 329 174 |
| fas 20 | felt. ásás 20 pontért |
| v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
| m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kaffogó hebrencs testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a kaffogó hebrencs fejét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 48 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 208 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [62,82] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél.
(Továbbmész...) [61,81] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy mély kút van. Északra egy szekérkaraván van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
| m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sóhajtó dorony bal oldalát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a sóhajtó dorony farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sóhajtó dorony, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [59,81] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő acéldarázs nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod az acéldarázs torát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Az acéldarázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 acélpengőkét. 126 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [58,81] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Az észak-dél irányba húzódó Pillanat hegység tövében vagy. Ettől keletre kezdődik Maad.
| m 6 | mozogsz nyugatra |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén tőgyét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 61 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd az alpesi tehén testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Szarvaival az alpesi tehén megböki a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 kaját. 316 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
| be 39 | bemész a 39. titkos labirintusba |
| lm 2 3 4 | mozogsz 2 3 4 |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a varkaudar jobb lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 55 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a varkaudar testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
| lm 5 6 7 | mozogsz 5 6 7 |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vadász varkaudar testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 407 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
| lm 9 18 19 | mozogsz 9 18 19 |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a téfea magoflux embriószerű testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a téfea magoflux testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 61 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a téfea magoflux testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 269 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 8 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar mágus bal oldalát. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Morbid gyenge testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a Morbid gyenge testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megütöd a Morbid bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A Morbid vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A Morbid összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
| lm 10 15 | mozogsz 10 15 |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 134 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| lm 1 | mozogsz 1 |
| m 8 | mozogsz északra |
| be 545 | bemész az 545. épületbe |
| m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [15 pontot használtál fel, van még 11.]
| h 243 | használod a 243. tárgyat |
| ef 5 507 | energia fejlesztése 5 |
| h 396 | használod a 396. tárgyat |
| ARÉNAGÖDÖR (497. ÉPÍTMÉNY) Egy cölöpkerítést veszel észre, melynek a tetején varkaudarok százai ácsorognak, és érthetetlenül üvöltöznek. Közelebb mész, és látod, hogy a kerítés túloldalán egy kör alakú, két ember mély gödör tátong, benne pedig két varkaudar bajnok méregeti egymást, majd össze is csapnak, csak úgy szikráznak a fegyverek pengéi. A BE 497 paranccsal magad is megküzdhetsz olyan szörnyekkel, melyeket a varkaudarok foglyul ejtettek, és az arénában szórakoztatásra használnak. Második paraméterként megadhatod, hogy hány csatát szeretnél megvívni (max. 8-at), ha pedig harmadik paraméterként egyet adsz meg, akkor a te szintednél erősebb szörnyekkel is vállalsz csatát. Lehetőség van ezenfelül anyagilag is támogatni az arénát. Ehhez a H 497 parancsot kell kiadnod. Második paraméterként a támogatás összegét kell megadnod aranyban, harmadik paraméterként pedig a kívánt szörny sorszámát. Ha egy szörnyre a felajánlás eléri a 100000 aranyat (és a mindenek felett álló entitás, a Játékvezető is engedélyezi), a szörny bekerül az arénagödörbe ellenfélként. |
MORBID (127. ELLENFÉL)Morbid, a gonosz varázsló Irthanonnál, Dornodon egyik kiképzőtisztjénél tanulta a mágia tudományát. A háború utáni zűrzavarban nekikezdett, hogy megszervezze saját birodalmát, és ehhez erős támogatásra lelt a vezetőt kereső varkaudarokban. Bár tapasztalt a varázstudományban, egy jó fegyverforgató könnyedén legyőzheti, ha a közelébe tud férkőzni. |
| Erő: | 25 (27) | Szint: | 17 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 169 cm |
| IQ: | 17 (19) | Támadás: | 16 (17) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 99 kg |
| Ügyesség: | 15 (16) | Védekezés: | 24 (27) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
| Egészség: | 14 | Életpont: | 275/142 | Jellem: | jó (216) | Tul. pont: | 12 |
| Szerencse: | 15 (17) | Varázspont: | 154/143 | Pénz: | 2216 arany | Kép. pont: | 0 |
| Tudatpont: | 23/8 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 2/0 | ütőfegyverek: | 21/49 (+8%) |
| lőfegyverek: | 16/20 | dobófegyverek: | 16/80 (+27%) | ||
| Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << csontpálca (#329) << harci kalapács (#174) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -2.); bronzhegyű nyíl (#94) (3 .); nyílvessző (#108) (4 .); bumeráng (#249) (5 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| Kedvenc táborhely: 0,0 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 14/69 | 2. nyomkövetés: | 12/95 | 3. mászás: | 3/29 (+7%) |
| 4. csapdakészítés: | 12/31 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/60 (+18%) | 6. gyógyítás: | 3/48 |
| 7. titkosírás: | 2/35 | 8. felderítés: | 18/7 | 9. szörnyidomítás: | 5/73 |
| 10. teológia: | 11/61 (+4%) | 11. taumaturgia: | 11/76 (+200%) | 12. versengés: | 6/35 (+9%) |
| 13. zene: | 2/50 | 14. szörnyismeret: | 6/20 | 15. zárnyitás: | 1/4 |
| 16. vadászat: | 19/6 | 17. bányászat: | 14/80 (+44%) | 18. csapatmunka: | 1/53 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
| segítesz max. 20 TVP-ért |
| kutatsz max. 20 TVP-ért |
| ásol max. 20 TVP-ért |
| készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), álomport (#396) (max. 5 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
| elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
| mászol max. 35 TVP-ért |
| cirkusz: ötpróba, labirintus (18) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
| örvénykerítés (#42, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
| szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | |
| Papi varázslataid | ||
| auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
| tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | |||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
| alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (teljesítve) |
| 2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
| 3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) Valentin napja (328) harci mágia (334) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 40 TU. közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) Az új képesség készen van, de még 2 nap szükséges, hogy használhassátok. |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 20 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | víz (#27) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | acélpengőke (#231) | 1 | aranylánc (#191) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
| 1 | bronzpenge (#126) | 2 | bunkósbot (#9) | 1 | csontkés (#11) | |||
| 1 | csontszablya (#64) | 1 | csontszurony (#12) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
| 1 | dözmöng szív (#122) | 5 | gyenge méreg (#26) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
| 1 | hebrencs állkapocs (#130) | 12 | kaja (#2) | 1 | kavadu iszák (#25) | |||
| 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 2 | óndarab (#85) | 3 | rézdarab (#70) | |||
| 3 | tüske (#22) | 2 | varkaudar csont (#1113) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | |||