144. forduló, 146. forduló, Gkar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. nov. 28. 9h:34'
EZ A 155. JÁTÉKHETED, 145. FORDULÓD
156. játékheted kezdete: nov. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3064
SZÁMLA : XXXX

GKAR KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [90,82] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 dözmöng szivet (100 arany).
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+51 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+4 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.) A lottó 948. hetének nyerőszámai: 25, 26, 15. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.

ff 1526 329 171 felt. fegyverváltás: 1526 329 171
Felt. fegyverváltás: << Mallon botja << csontpálca << rövid kard. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

kf 1526 kézbeveszed/felveszed az 1526. tárgyat
Elrakod a rövid kardot, majd a jobb kezedbe veszed a Mallon botját. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

kf 171 2 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a nagy vaspajzsot, majd a bal kezedbe veszed a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

kb 94 3 kiveszel a bankból a 94. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 bronzhegyű nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

kb 201 15 kiveszel a bankból a 201. tárgyat (15 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 15 gyíkfüvet. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

v 14 elmormolod a 14. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 310.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 305.]

fm 35 feltételes mászás 35
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[89,82] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié.


(Továbbmész...) [88,82] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vérszomjas csüldő közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas csüldő jobb oldalát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 66 életpontot sebeztél. A vérszomjas csüldő csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Utad során felfedezel egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívői építették.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erősebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz. Elsőként súlyzót kell a magasba emelned. Az alakváltó kiválaszt neked egy kinézetre átlagos nagyságút. Nekirugaszkodsz, de ezt mintha a földhöz ragasztották volna, meg se moccan! Hát ez kifogott rajtad... 288 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Raia templomot. Északra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [87,82] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Látsz egy oltárt. Raia híveié.

[46 pontot használtál fel, van még 259.]

m 6 5 6 mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra
[86,82] Még mindig bozótos. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vérfürdető magszim került az utadba. Itt csata lesz.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan a másikra ugrasz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Csontpálcával halálos csapásokat osztva péppé vered a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (7 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérfürdető magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 magszim belet. 910 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [85,83] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sullár. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a sullár jobb hátsó lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sullár testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. A sullár szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 sullár hólyagot. 445 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [84,83] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő Jerome nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Jerome testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Elfehéredsz: a birtokodban levő 6 sullár hólyag úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Megmarkolva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Jerome testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a Jerome ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Jerome, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A Jerome összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 7 csepp rákfatty váladékot. 710 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel egy olvasztókemencét. Látsz egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. [36 pontot használtál fel, van még 223.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! [8 pontot használtál fel, van még 215.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[83,82] Vált a terep: dombság után ritka erdő. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Borzalmas Yonda irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.

Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [82,81] Az erdőt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [81,80] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ezek a lankák alkotják Maad gyűrűjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Benyúlsz az odúba. A méhek nem tudnak megcsípni, mert rajtad van a kesztyű. Kiveszed a babát, és odaadod a manólánynak. Az megköszöni, majd vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély kutat. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet.

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) [39 pontot használtál fel, van még 176.]

m 6 mozogsz nyugatra
[80,80] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát a másikra ugrasz. Csontpálcával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Csontpálcával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál bal oldalát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. [12 pontot használtál fel, van még 164.]

h 233 20 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Hamis, hamis, hamis! Ezt még a te botfüled is érzékeli. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [20 pontot használtál fel, van még 144.]

ef 10 507 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 74.]

h 243 használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 69.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 69.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 39 fejleszted az 1. tulajdonságodat 39 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [39 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 12, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a púpos burástya. Alaposan elfáradva, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 286 pontot. A következő körben tehát 316 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Gkar, egy barna hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Elenios hittérítője vagy. Papi hited: 67. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 145. fordulód.

Erő: 25 (27) Szint: 16 Merészség: 10/5 Magasság: 169 cm
IQ: 17 (19) Támadás: 15 (16) Agresszió: 3 Testsúly: 99 kg
Ügyesség: 15 (16) Védekezés: 23 (26) Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 14 Életpont: 269/118 Jellem: jó (212) Tul. pont: 10
Szerencse: 15 (17) Varázspont: 139/127 Pénz: 2705 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 23/9
Eddig összesen 611 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2904 TP-t kaptál. Jelenleg 177596 TP-d van. A következő szinthez még 2404 TP szükséges. Trófeáid: erszényes elkarog, quwarg harcos, Yurk, a profi. A 128. fordulódban 6660 arany került a bankszámládra. 7026 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 2/0 ütőfegyverek: 21/29 (+8%)
lőfegyverek: 16/8 dobófegyverek: 16/38 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << csontpálca (#329) << rövid kard (#171)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -2.); bronzhegyű nyíl (#94) (3 .); nyílvessző (#108) (4 .); bumeráng (#249) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/69 (+11%) 2. nyomkövetés: 12/91 (+26%) 3. mászás: 3/9
4. csapdakészítés: 12/15 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/42 6. gyógyítás: 3/48
7. titkosírás: 2/35 8. felderítés: 18/7 9. szörnyidomítás: 5/73
10. teológia: 11/48 (+9%) 11. taumaturgia: 9/67 12. versengés: 6/8 (+9%)
13. zene: 2/6 (+22%) 14. szörnyismeret: 6/20 15. zárnyitás: 1/4
16. vadászat: 19/6 17. bányászat: 14/36 (+27%) 18. csapatmunka: 1/53

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
segítesz max. 20 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), álomport (#396) (max. 5 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 35 TVP-ért
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 2)
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
Valentin napja (328)
harci mágia (334)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 50 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 232 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 arany (#50) 1 álompor (#396) 2 kaja (#2)
52 spiritusz (#170) 5 sullár hólyag (#168)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 bronzhegyű nyíl (#94) 15 gyíkfű (#201) 1 magszim bél (#103)
7 rákfatty váladék (#333) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(80,80) manaelementál (#290), Leah rúnaköve
(81,80) vaskohó (#155), Raia oltár, 21. jellempróba, érclelőhely
(83,82) Leah rúnaköve, művészi porolit (#720)
(84,83) Jerome (#956), művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely
(85,83) sullár (#101), patak, 24. jellempróba
(86,82) tetemember (#123), Elenios rúnaköve, oltár, művészi porolit (#720), vérfürdető magszim (#148)
(87,82) Raia rúnaköve, Raia oltár
(88,82) vérszomjas csüldő (#114), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár
(89,82) egy ismeretlen isten rúnaköve, Raia oltár

Üzenet küldése a karakternek