| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2011. nov. 15. 9h:53' EZ A 153. JÁTÉKHETED, 141. FORDULÓD 154. játékheted kezdete: nov. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3064 SZÁMLA : XXXX |
| gyj 56 | felt. gyűjtés 56 |
| gyj 131 | felt. gyűjtés 131 |
| bb 56 10 | beraksz a bankba az 56. tárgyat (10 darabot) |
| bb 131 18 | beraksz a bankba a 131. tárgyat (18 darabot) |
| bb 112 4 | beraksz a bankba a 112. tárgyat (4 darabot) |
| h 201 | használod a 201. tárgyat |
| v 14 | elmormolod a 14. varázslatot |
| m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [96,80] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél.
(Továbbmész...) [97,80] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett?
| m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [99,80] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hmm, csak egy sötét gnóm. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm nyakát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét gnóm bal lábát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 79 életpontot sebeztél. A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. A sötét gnóm még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [100,80] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. A feléd közeledő Quirov mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Quirov jobb lábát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Quirov bal lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 61 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve a Quirov gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A Quirov még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 63 aranyat. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
| ee 181 225 224 | eladod a 181. tárgyat a 225. tárgyat a 224. tárgyat |
| ee 190 657 85 | eladod a 190. tárgyat a 657. tárgyat a 85. tárgyat |
| ee 212 99 203 | eladod a 212. tárgyat a 99. tárgyat a 203. tárgyat |
| ee 153 104 95 | eladod a 153. tárgyat a 104. tárgyat a 95. tárgyat |
| ee 12 1113 57 | eladod a 12. tárgyat az 1113. tárgyat az 57. tárgyat |
| m 7 | mozogsz északnyugatra |
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az ork bérgyilász mozgékony testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork bérgyilász testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az ork bérgyilász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű. Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
| vtn 50 | varázslat tanulás: az 50. varázslatot |
| be 573 4 | bemész az 573. épületbe |
| m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [97,81] Síkság, továbbra is csak síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Találsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy épületet. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy süvítő rája. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a süvítő rája testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a süvítő rája lapos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 60 életpontot sebeztél. A süvítő rája feléd harap, de sikertelenül. A süvítő rája farka bal karodra és kezedre csap le. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A süvítő rája most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
| h 243 | használod a 243. tárgyat |
| h 396 | használod a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 6 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 6 pontért |
| QUIROV (975. ELLENFÉL) Quirov a csatorna túloldalán tevékenykedő, roxati tolvajcéh egyik legtehetségesebb, legbecsvágyóbb fiatal orgyilkosa volt pár éve. Sajnos egy ilyen szervezetnél az ambícionizmus nem mindig válik az egyén javára. Miután a tolvajcéh feje úgy érezte, Quirov hamarosan az ő posztjára pályázhatna, mondvacsinált okokkal vérdíjat tűzött ki a fejére. Quirov egyetlen reménye a csatornán való átúszás maradt, hogy végképp eltűnhessen a keletiek szeme elől. Jelenlegi vadászterülete a helytartói városoktól egészen a kisvárosokig terjed. Itt, ahová a tolvajcéh keze nem ér el, Quirov valódi kiskirálynak számít. Ha vagyonodat becsben tartod, jobban teszed, ha egy szemmel mindig a kezét figyeled. |
| VILLÁMCSAPÁS (50. TÁMADÓ VARÁZSLAT) Az igazán tapasztalt mágusok képesek segítségül hívni egy varázspárviadalhoz a természet őselemeit. Ilyen, a természettől ellesett varázslat a villámcsapás. A varázsló ujjaiból 18 VP elhasználása után kirepülő villám borzalmas sebeket képes okozni, kiváltképp, ha az illető taumaturgia szakértelme elég magas. A komponens egy drótszőr, amellyel a mágus leföldeli az ő számára káros energiákat, és amely szétég a varázslat befejeztével. |
| Erő: | 23 (25) | Szint: | 16 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 169 cm |
| IQ: | 17 (19) | Támadás: | 15 (16) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 99 kg |
| Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 30 (33) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
| Egészség: | 14 | Életpont: | 269/123 | Jellem: | jó (208) | Tul. pont: | 10 |
| Szerencse: | 15 (17) | Varázspont: | 139/117 | Pénz: | 2151 arany | Kép. pont: | 0 |
| Tudatpont: | 23/19 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 2/0 | ütőfegyverek: | 21/3 (+2%) |
| lőfegyverek: | 16/2 | dobófegyverek: | 15/78 (+15%) | ||
| Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) << csontpálca (#329) << ezüsttőr (#322) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -2.); bronzhegyű nyíl (#94) (3 .); nyílvessző (#108) (4 .); bumeráng (#249) (5 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| Kedvenc táborhely: 0,0 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 14/47 | 2. nyomkövetés: | 12/35 (+5%) | 3. mászás: | 3/9 |
| 4. csapdakészítés: | 11/93 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/42 | 6. gyógyítás: | 3/48 |
| 7. titkosírás: | 2/35 | 8. felderítés: | 18/7 | 9. szörnyidomítás: | 5/73 |
| 10. teológia: | 11/26 (+11%) | 11. taumaturgia: | 9/67 | 12. versengés: | 5/63 |
| 13. zene: | 1/68 | 14. szörnyismeret: | 6/20 | 15. zárnyitás: | 1/4 |
| 16. vadászat: | 19/6 | 17. bányászat: | 13/54 (+11%) | 18. csapatmunka: | 1/9 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
| segítesz max. 20 TVP-ért |
| kutatsz max. 20 TVP-ért |
| készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), álomport (#396) (max. 5 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
| cirkusz: ötpróba, labirintus (18) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
| örvénykerítés (#42, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
| városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
| Papi varázslataid | ||
| auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
| tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | |||
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
| alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 2) |
| 2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
| 3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) Valentin napja (328) harci mágia (334) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 647 TU szükséges.) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 3 | amniosz (#203) | 6 | aurach fog (#657) | |||
| 5 | bakkura bőr (#95) | 4 | dorony tüdő (#212) | 3 | fekete gyöngy (#99) | |||
| 4 | fémrúd (#104) | 2 | gyíkfű (#201) | 4 | madártoll (#112) | |||
| 10 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 4 | óndarab (#85) | |||
| 9 | orgyilkos tőr (#225) | 2 | pirkit (#153) | 18 | ubuk tüske (#131) | |||
| 3 | varkaudar lándzsa (#224) | 1 | vasalt bunkó (#181) | 2 | bőrsisak (#57) | |||
| 6 | varkaudar csont (#1113) | 3 | csontszurony (#12) | |||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 151 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | csontszablya (#64) | |||
| 3 | spiritusz (#170) | |||||||