135. forduló, 137. forduló, Gkar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. okt. 31. 11h:55'
EZ A 151. JÁTÉKHETED, 136. FORDULÓD
152. játékheted kezdete: nov. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3064
SZÁMLA : XXXX

GKAR KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,84] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 3 bumerángot (150 arany kikiáltási áron), 6 varkaudar csontot (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Megvilágosodva ébredsz fel álmodból: soha nem gondoltad volna korábban, hogy a vér iható...
Nagyon fáradt vagy, hátizsákod lehúzza válladat. "Vajon miért cipelek én ennyi mindent?" vetődik fel benned a gondolat, de ahelyett, hogy nekiállnál átvizsgálni tartalmát, tovább mész. "Nemsokára felérek a dombtetőre, onnan már könnyebb lesz." - biztatod magad, de a súly csak nyomaszt. Mikor végre felérsz, nem töprengsz tovább, ledobod a zsákot úgy ahogy van, és megkönnyebbülten rohansz le a füves lejtőn. "Milyen ostoba emberek vannak." - ébredsz fel álmodból.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+46 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+41 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) A lottó 944. hetének nyerőszámai: 15, 4, 23. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.

bb 70 1 beraksz a bankba a 70. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

ff 1735 329 322 felt. fegyverváltás: 1735 329 322
Felt. fegyverváltás: << Brod buzogánya << csontpálca << ezüsttőr. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

kf 1526 kézbeveszed/felveszed az 1526. tárgyat
Elrakod a Brod buzogányát, majd a jobb kezedbe veszed a Mallon botját. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 301.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 296.]

jlk 1011 jelszó kimondása 1011
Kimondod a megfejtett szót, remélve, hogy helyes lesz. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a massza jobb első lábát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Fegyvert váltasz: előkapod a Brod buzogányát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a massza rengő gezemicéjét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) A massza farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A massza meglök egy kicsit. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fémrudat. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. ... Ez az! Megtaláltad! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs, egy szent jogar (ld. enc.), 15 arany, egy gyöngymangó, egy kígyóbőr kesztyű, egy aranytű (ld. enc.) és egy bőrsisak. Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [15 pontot használtál fel, van még 281.]

h 201 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 277.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[74,84] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy móricserjét.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét.

(Továbbmész...) [73,84] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Találsz egy nekrofunt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy démontetű formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy trikornis került az utadba. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.


(Továbbmész...) [72,84] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Oldalt pillantva, meglátsz egy mákrózsa bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy térkaput. Találsz egy Chara-din monolitját. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy kőtorony (664. épület.). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [37 pontot használtál fel, van még 240.]

be 664 bemész a 664. épületbe
Közelebb merészkedsz. A nyílásból egy mélybíbor köpenyt viselő alak lép elő, arcát teljesen takarja a köpeny csuklyája.
- Hát visszajöttél? - lép elő a gyanús figura a kapu alól. - Lássuk, mihez kezdhetünk. [jelenleg 0 mágiapontod van.] Röviden mesélsz kalandjaidról.
- Szóval nem teljesítetted a feladatot! - emeli fel hangját a különös lény - akkor mégis miben reménykedsz? A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. [5 pontot használtál fel, van még 235.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[71,84] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vapár cserjét. Észreveszel egy nekrofunt. Gyanús mozgást látsz a fák között. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy agglomerátor került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a Brod buzogányát. Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd az agglomerátor testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Az agglomerátor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az agglomerátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
277 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}


(Továbbmész...) [70,84] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy legyengült proteinfecske. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a proteinfecske testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Brod buzogányát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával iszonyatosan megcsapod a proteinfecske tollas testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 3 madártollat. 161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délről folyik északra. Feltöltöd a vizestömlőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy álomvirágot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy épület van. Északra egy tavacska van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ork sámán közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az ork sámán jobb lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Brod buzogányát. Elszántan a másikra támadsz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork sámán nyakát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 8 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [69,83] Síkság, továbbra is csak síkság.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Álljon itt e tábla a Pentagramma alapítótagjainak tiszteletére. VU.8. KN " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Önfeláldozóan odaszaladsz, és átveszed a szopókövet. [szerencséd 1 lett.] A következő pillanatban a sav az elf nyakába zúdul! A pajzs azonban tökéletesen védi a támadást. Az elf ezután néhány pillanat alatt végez ellenfelével. Ezután feléd fordul. Amikor meglátja, mit tettél, könnybe lábad a szeme. - Ezt nem fogadhatom el. - gyorsan kiveszi a kezedből az átkozott tárgyat, és tovainal, mielőtt még tiltakozhatnál. (+2 jóság.)
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Ötpróba. A sátor hivalkodóan emelkedik előtted, az alakváltó srác pedig, aki az ajtóban áll, vidáman siet eléd.
- Gyere, mutasd meg milyen erős, okos, ügyes vagy! - mondja, és mivel tudod, hogy abban nem lesz gond, lelkesen követed a sátor belsejébe. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, ahol két súlyzó is fekszik a földön. Energikusan megragadod a kisebbiket, majd vigyorogva a magasba emeled. Az alakváltó azonban a fejét csóválja és a másikra mutat. Mérgesen veselkedsz neki, de vagy mert ezt már nem a te erődhöz mérték, vagy mert kimerültél az előző felemelésében, ez már nem sikerül. 288 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz.
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy tavacskát. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elteszed a látcsövet. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy adamantit erőd (552. épület.). [51 pontot használtál fel, van még 184.]

be 552 bemész az 552. épületbe
Kiabálni kezdesz, hátha a zajra kinéz valaki az erődből. Szerencséd van: megnyílnak a falak! Egy nagyon izmos, teljes vasvértezetet viselő férfi sétál elő. Jobb kezében egy fénylő vaslándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Bárgyú, de jóságos szemeivel rád bámul, majd hosszas gondolkozás után ezt szavalja:
- Kedves kalandozó, üdvözöllek a jóság dicsőségéért folytatott harc... - itt elakad, majd legyint: - Mit állsz ott kinn, gyere már be! Kisiet eléd a tagbaszakadt harcos, a noteszét lapozgatja.
- Itt vagy ismét... - mondaná a nevedet, majd zavartan folytatja: - kedves kalandozó. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. - De jó hogy látlak! Tehát sikerült a küldetést teljesítened! [140 tapasztalati pontot kaptál.] Diadalmasan adod át a nyílvesszőket.
- Köszönöm, nekem is van elég - hárítja el a harcos, majd a homlokára csap és hálálkodva veszi át őket.
- Remek munka volt. A második küldetés: tisztítsd meg a varkaudar fészket, ahol az ellenfél seregeinek elit magja gyülekezik! Íme, a rejtekhely térképe:

7 4 5
6
8 2 3
10
9 1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 37. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 12, délre 18 mérföldre található.

Elbúcsúzol a csupa izom fegyverforgatótól. [5 pontot használtál fel, van még 179.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[69,84] Továbbra is síkságon vagy.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy tavacskát. Keletre nézve látsz egy patakot. Elteszed a látcsövet. Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [70,85] Vált a terep: sűrű erdőben vagy.

A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [71,86] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő manifesztátor nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Fegyvert váltasz: előkapod a Brod buzogányát. Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A manifesztátor Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Mancsával a manifesztátor megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 65534, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Számára nincsenek korlátok, bárhova eljuthat, mégis egy helyben marad
A megfelelő itt bizonyosan továbbjuttat.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét. [49 pontot használtál fel, van még 130.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Számára nincsenek korlátok, bárhova eljuthat, mégis egy helyben marad
A megfelelő itt bizonyosan továbbjuttat.
[5 pontot használtál fel, van még 125.]

ef 5 506 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 90.]

h 243 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 85.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 85.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 45.]

tf 1 15 fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [15 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 8, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a púpos burástya. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 277 pontot. A következő körben tehát 307 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZENT JOGAR (150. TÁRGY)
A szent jogar egy döbbenetes erejű varázstárgy, amelyet csakis jó jellemű karakterek használhatnak. A jogart megmarkolva, a benne lapuló tiszta energiára koncentrálva és a testhez érintve minden sebet begyógyít (azaz életerőd maximális lesz). Ezután a jogar eltűnik. Használatához a H 150 parancsot kell kiadnod, 2 pontért.

ARANYTŰ (272. TÁRGY)
Egy gyönyörűséges, színaranyból készült varrótű! Csodás ékszer, de vajon van valami haszna? Igen, minden bizonnyal. Az egyszerűbb, primitívebb tárgyak elkészítésénél, amikor varrni kellett elegendő volt egy csonttű vagy más hegyes, a természetben is előforduló eszköz. Amikor azonban precíz, kifogástalan munkát (varrást) igényel egy finomabb tárgy elkészítése, nyilvánvaló, hogy célszerszámot kell használnod. Érthető hát, hogy az aranytű több tárgy elkészítésénél is fontos komponens.

KARAKTERLAP

Gkar, egy barna hajú, kék szemű ember férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Elenios hittérítője vagy. Papi hited: 67. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 136. fordulód.

Erő: 23 (25) Szint: 16 Merészség: 10/5 Magasság: 169 cm
IQ: 17 (19) Támadás: 15 (16) Agresszió: 3 Testsúly: 99 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 30 (33) Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 14 Életpont: 269/186 Jellem: jó (207) Tul. pont: 10
Szerencse: 15 (17) Varázspont: 139/55 Pénz: 2213 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 23/12
Eddig összesen 550 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1869 TP-t kaptál. Jelenleg 151407 TP-d van. A következő szinthez még 28593 TP szükséges. Trófeáid: vérfürdető magszim, quwarg harcos, Yurk, a profi. A 128. fordulódban 6660 arany került a bankszámládra. 6826 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 2/0 ütőfegyverek: 20/83 (+8%)
lőfegyverek: 15/39 (+9%) dobófegyverek: 15/12

Feltételes fegyverváltás: Brod buzogánya (#1735) << csontpálca (#329) << ezüsttőr (#322)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -2.); bronzhegyű nyíl (#94) (3 .); nyílvessző (#108) (4 .); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/36 2. nyomkövetés: 11/88 3. mászás: 2/99
4. csapdakészítés: 11/66 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/37 6. gyógyítás: 3/48
7. titkosírás: 2/35 (+11%) 8. felderítés: 18/7 (+12%) 9. szörnyidomítás: 5/73
10. teológia: 10/92 (+6%) 11. taumaturgia: 9/67 12. versengés: 5/45 (+9%)
13. zene: 1/41 14. szörnyismeret: 6/20 15. zárnyitás: 1/4
16. vadászat: 19/6 17. bányászat: 12/88 18. csapatmunka: 1/9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
segítesz max. 20 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), álomport (#396) (max. 5 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot, csak egyszer)
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 0)
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
Valentin napja (328)
harci mágia (334)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 62 TU. szükséges még: 8 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1453 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 6 bronzhegyű nyíl (#94) 2 gyíkfű (#201)
2 kaja (#2) 1 rézdarab (#70)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 bőrsisak (#57)
1 ezüst kulcs (#184) 1 fémrúd (#104) 1 gyöngymangó (#135)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 3 madártoll (#112) 2 sötét tekercs (#535)
1 szent jogar (#150) 6 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(69,83) adamantit erőd (#552), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 44. jellempróba, Leah oltár
(69,84) Fairlight oltár
(70,84) proteinfecske (#139), patak, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ork sámán (#345)
(71,84) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), nekrofun (#173), agglomerátor (#138)
(71,86) manifesztátor (#124), phua-kúp (#372), Fairlight oltár
(72,84) kőtorony (#664), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Dornodon oltár, térkapu (#452), Chara-din monolitja (#534), 40. jellempróba
(73,84) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), trikornis (#104)
(74,84) móricserje (#115, belőle készíthető: #116)
(75,84) massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek