TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2011. okt. 17. 9h:25'
EZ A 149. JÁTÉKHETED, 132. FORDULÓD
150. játékheted kezdete: okt. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3064
SZÁMLA : XXXX
|
GKAR KALANDJAI
5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [90,88] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű mutáns nővel. Elenios hűséges követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy vassisakot, egy vérpettyes gyűrűt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy törpemammut trófea, egy pattanóböde trófea és egy bibircsók-óriás trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: ő is jó. Összeismerkedtek. Az ő neve Ninell . Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Lassan, szinte jelentéktelenül változni kezd a táj, érzed, hogy valami, valaki közeledik feléd, lelkedre ráfagy a megkönnyebbülés, mikor szörny helyett csak egy férfi bukkan elő, fagyos szeleket hozva magával, fagyott sikolyokból szőtt palástja láttatni engedi szoborszerű arcát, s a jéggédermedt halálból kovácsolt vértje is elő-elő bukkan. Barátian kezet nyújt feléd, nevét a csípős szelek súgják füledbe, ő Agamennon, a jeges viharok harcosa. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 szeksztánst (300 arany).
A tervezett kaland helyszínére pontosan érkezel, és meglepődve tapasztalod, hogy már mindenki itt van. Gyorsan körbenézel, kik ezek: Ninell , Yoro Okiyi, Strongbow és Agamennon. Kezet ráztok Yoro Okiyivel, korábban még nem találkoztatok. Yoro Okiyi próbálja megnyugtatni az izgatott porondmestert, de Shleff meg sem hallja a szavait. Nagyon izgatott az esti előadás miatt. Muris, rikítópiros felöltőt, és fehér lovaglónadrágot visel, no meg hosszúszárú bőrcsizmát. Vezetőtök mindenki nevében beszél vele. Eltelik pár perc felesleges szócsépléssel, aztán Shleff a lényegre tér. Shleff mindegyikőtöket kifaggatja, hogy tényleg jól ismeritek-e a vándorcirkuszt, és annak hangulatát. Nagyon aggódik, hogy ennyi néző előtt le tudjátok-e küzdeni majd a lámpalázatok. Te pár perc alatt tökéletesen bizonyítod, hogy nem először jársz cirkuszban. Szóbahozod a banyát, a nagyzsugás árnymanót, s az egyéb próbákat - ennyi tökéletesen elég Shleff meggyőzéséhez. Shleff még mindig nem tér rá az esti előadás részleteire. Szeretne egy próbát. Arra kér benneteket, hogy menjetek be a porondra, és az ott talált kerek vasdobogót dobáljátok egymásnak kicsit. Hadd lássa, milyen ügyesek és erősek vagytok! Huh! Ez a dobogó tényleg rohadt nehéz! Felemelni is alig tudod, aztán nagynehezen feldobod a levegőbe, de mintha a vállad szakadt volna ki eközben. Ah! Szó sem lehet róla, hogy elkapd! Ehelyett inkább félreugrasz. Produkciód láttán, az árnymanó istállófiú olyan hisztérikus röhögésben tör ki, hogy még a seprűt és a lapátot is elhajítja. Sajnos ügyesség és erőnlét terén még sokat kell fejlődnöd ehhez a próbához. Az biztos, hogy az esti előadást nélküled tartják ma. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (csapatmunka: 1. szint). (ld. enc.) Tapasztalataid alapján újabb dolgokat vagy képes megállapítani a többszemélyes kalandokról. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 282.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 3 csontpálcát (99 arany).
Egy díszes teremben állsz, fényes páncélban, fehér ruhában, mikor egy apród szólít, és szélesre tárja előtted a hatalmas ajtót. Mikor belépsz a zsúfolásig telt terembe, első pillantásod a trónra, és a rajta ülő koronás férfira esik. Mindenki tapssal üdvözöl, és a király is feláll tiszteletedre. Az elejtett megjegyzésekből tudod meg, hogy megöltél egy sárkányt, és kiszabadítottad a király leányát. Igen, most már te is emlékszel! De aztán eszedbe jutnak a sárkány szinte még vak kicsinyei, s az a két őrszem, akiket a kapunál lesből kellett levágjál, hogy észrevétlenül tudj belopódzni. Hát igen, róluk nem meséltél ezeknek az embereknek... Lelkiismereted furdalására ébredsz, s még sokáig töprengsz azon, mikor mi a helyes és mi a helytelen.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+45 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+38 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.) A lottó 942. hetének nyerőszámai: 21, 5, 9. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 84 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
| v 19 |
elmormolod a 19. varázslatot |
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 277.]
| m 1 1 1 |
mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
[91,87] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy nukleáris cickány. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 8 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány rothadó testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány jobb oldalát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nukleáris cickány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy barna hajú, barna szemű, bajuszos ember férfi táborát. Fairlight főpapja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy ryuku mellvértet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy villám szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy fagymágus trófea és egy varkaudar hadúr trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított mutáns pók. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
(Továbbmész...) [92,86] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy krómkaktuszt. Észreveszel egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Elenios hívői építették. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Odüsszeusz, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy Leah oltár van. Nyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Brod buzogányával néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Brod buzogányával párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [93,85] Egyre többet mászva veszed észre, hogy már hatalmas hegyek között vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy mély szakadék van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy móleon. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. A móleon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fémrudat. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. [36 pontot használtál fel, van még 241.]
| m 1 1 1 |
mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
[94,84] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah híveié. Találsz egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad.
- Ez egy halálhozó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 10 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a halálhozó testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Iszonyatos fájdalomhullám. (11 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálhozó bőrszárnyát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 16 életpontot vesztettél. Apró csípést ejt rajtad a halálhozó csőrével. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 19 életpontot vesztettél. A halálhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1060 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}
Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
Az ötpróba sátor előtt egy ifjú alakváltó áll. Valószínűleg felfigyel kiemelkedő tulajdonságaidra, mert a megmérettetések kipróbálására unszol. Úgy döntesz, belevágsz. Az első próba következik. A súlyzó nem tűnik nehéznek, mégse tudod mellmagasság fölé emelni. Kimerülten ejted vissza a földre. 288 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.
Tudatosan a szirén sátrához irányítod lépteid. Határozottan lépsz a labirintus bejáratát őrző férfi elé, és közlöd vele, hogy szerencsét próbálnál. Leadod nála a tárgyaidat, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy kör alakú terembe jutottál, melyből számtalan embernagyságú folyosó indul a szélrózsa minden irányába. Remegő térddel indulsz el az egyik járatban, majd megérzéseidet követve választasz irányt mindegyik elágazásnál. Nagyot kordul éhes gyomrod, épp amikor suhogó hangra leszel figyelmes. Óvatosan közelíted meg a zaj forrását, így még láthatod, amint az anyamadár fenséges szárnycsapásokkal otthagyja tojásoktól rogyadozó fészkét.
- Ekkora szerencséd nem is lehet - gondolod, majd lábujjhegyen közelebb osonva, rabolsz néhányat az árván maradt tojásokból. Elégedetten nyalod meg utána mind a tíz dolgos ujjad. Pár lépés után meghallod a legcsodálatosabb énekhangot, amellyel egész életed során találkoztál. Teljesen elbódulsz a szerelemről, hősiességről és hazafiasságról szóló melódiától. Kábultan indulsz a hangforrás irányába, és csak akkor térsz magadhoz, amikor észreveszed, hogy visszaérkeztél a kiindulási pontra. 288 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy Leah oltár van. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy világítótorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [95,83] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy sérült rőtmanó berzerker. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 16 életpontot sebeztél. Meglengetve a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rőtmanó kacagány (ld. enc.). 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra.
(Továbbmész...) [96,82] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. A távolban sakálok üvöltenek. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sullár. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a sullár lihegő pofáját. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a sullár szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a sullár. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 15 tüskét. [96 pontot használtál fel, van még 145.]
| h 34 |
használod a 34. tárgyat |
Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál egy nagy ládát! Kinyitod, remélve, hogy kincs van benne. Wow! A tartalma 1 deus ex machina. [8 pontot használtál fel, van még 137.]
| h 265 3072 |
használod a 265. tárgyat |
A fekete gyöngy áttetszővé válik, és megpillantod benne a kalandozót, akit kerestél! A pontos koordinátái: X:102,Y:101. [5 pontot használtál fel, van még 132.]
| m 1 1 2 |
mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
[97,81] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sebesült kérődző etra közeledik. Itt csata lesz.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a kérődző etra testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) A kérődző etra szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy épületet. Keletre nézve látsz egy épületet. Délkeletre egy rúnakő van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.)
(Továbbmész...) [98,80] Lakott területre érkeztél. Magasan fölötted egy ónix piramis lebeg! Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Csak egy sérült ork bérgyilász. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az ork bérgyilász bal oldalát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ork bérgyilász fejét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 vasérc, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 605 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " ÁRNYMENŐK - Egy biztos befektetés. Kell ennél több?! " Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-3 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy jósda (576. épület.).
Összefutsz egy göndör aranyhajú, csillogó szemű troll férfival. Bőre babarózsaszín. Egy sárga erőövet visel. Fegyverzetét egy törpemammut trófea, egy bibircsók-óriás trófea és egy karmos tankány trófea díszíti. Jobb kezében egy madártollat tart. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tűnik. Összeismerkedtek. Az ő neve Árvácska. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összeakadsz egy barna hajú, zöld szemű ember férfival. Fekete a bőre. Sheran hűséges követője. Egy réz papi karkötőt és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy quwarg királynő trófea, egy dehidrátor trófea és egy quwarg harcos trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy álomport tart. Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Rincewind. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Találkozol egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfival. Bőre színe zöld. Chara-din követője. Egy káosz szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját és egy tankány karmot visel. Fegyverzetét egy varkaudar bajnok trófea, egy varkaudar kósza trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Jobb kezében egy álomport tart. Tisztán érzed auráját: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. 3 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Tudod miért Tőle akarunk tanulni? Tudása bámulatos, felülmúlja a kolostorok valamennyi nagymesteréét! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Összefutsz egy hosszú aranyhajú, szürke szemű elf nővel. Bőre bronzként csillog. Elenios eljövendő papja. Egy bíbor erőövet, egy obszidián karkötőt és egy szem szimbólumot visel. Fegyverzetét egy dombi yeti trófea, egy rőtmanó berzerker trófea és egy ryuku gárdista trófea ékesíti. Jobb kezében egy álomport tart. Érzékeled auráját: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Összeismerkedtek. Az ő neve Istennő. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól.
(Továbbmész...) [99,80] Még mindig a városban vagy. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 60 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Felfedeztél egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sörsátrat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nővérek közé! S.P. "
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Jött, száguldott, s futottam én, hős Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (579. épület.) és egy bank (582. épület.). Ennivaló, hamm, hamm! (-1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " [36 pontot használtál fel, van még 96.]
| be 582 |
bemész az 582. épületbe |
Odamész a bejárati ajtóhoz. A mágikus erőtér automatikusan félrehúzódik, utat adva neked. Odabent kellemes hűvös fogad, valószínűleg a mágikus légkondicionálás eredménye. Az ajtó mellett őrködő kolosszus meg se rezzen érkezésedre. Egy elegánsan öltözött, mosolygó elf férfi siet elő. - Miben állhatok rendelkezésére?
Bemutatkozol az elfnek. Átnézi a bank papírját, aztán mosolyogva feléd fordul: - Jelenleg 6726 arany van a számláján. óhajt esetleg kivenni valamennyit? [5 pontot használtál fel, van még 91.]
| kb 94 4 |
kiveszel a bankból a 94. tárgyat (4 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 4 bronzhegyű nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 91.]
| kb 2 20 |
kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 91.]
| bb 70 152 153 |
beraksz a bankba a 70. tárgyat (152 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 2 rézdarabot. Beraksz a bank széfjébe 3 vasércet. Beraksz a bank széfjébe 6 pirkitet. [0 pontot használtál fel, van még 91.]
[100,80] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. "
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [12 pontot használtál fel, van még 79.]
| ee 65 237 147 |
eladod a 65. tárgyat a 237. tárgyat a 147. tárgyat |
Eladtál 1 szöges páncélt. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 2 tankány karmot. 20 aranyat kaptál.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
[0 pontot használtál fel, van még 79.]
| ee 654 130 47 |
eladod a 654. tárgyat a 130. tárgyat a 47. tárgyat |
Eladtál 3 darázsfarkat. 42 aranyat kaptál.
Eladtál 1 hebrencs állkapcsot. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 1 surranó kígyó bőrt. 2 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 79.]
| ee 667 97 236 |
eladod a 667. tárgyat a 97. tárgyat a 236. tárgyat |
Eladtál 2 nektoraf faggyút. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rákpáncélt. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 3 lajhár csontot. 9 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 79.]
| h 233 15 |
használod a 233. tárgyat |
Furulyázni kezdesz. Hamis, hamis, hamis! Ezt még a te botfüled is érzékeli. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (zene: 1. szint). (ld. enc.) [15 pontot használtál fel, van még 64.]
| ef 5 506 |
energia fejlesztése 5 |
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 29.]
| h 243 |
használod a 243. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 24.]
| h 396 |
használod a 396. tárgyat |
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 24.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 27, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a púpos burástya. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 24 pontod maradt, ebből a következő körre 24 pontot vihetsz át. Kapsz még 273 pontot. A következő körben tehát 297 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
CSAPATMUNKA
A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz. |
"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS
Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol
ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot,
ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.)
Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét.
A beállítás törlése a teljes parancs ismételt kiadásával lehetséges. |
RŐTMANÓ KACAGÁNY (714. TÁRGY)
Büdös, szakadozott bőrruha, szánalmas viselete a dombok között élő rőtmanóknak. Ha mindenféle ízlésbeli megfontolást félretéve, úgy döntesz, hogy mégis magadra öltöd a KF 714 paranccsal, meglepően kényelmes viselethez jutsz, amely 4-gyel növeli a védettségedet, és eggyel a szerencsédet. |
ZENE
Végre egy szakértelem, amit nem a harcban hasznosíthatsz! Minden kalandozó jobban érzi magát, ha időnként előveheti kedvenc lantját vagy furulyáját, és játszhat rajta, ha bánat vagy öröm éri, vagy akkor is, ha esetleg csak mulatni akar. A zene szakértelmed akkor fejlődik, ha egy hangszeren játszol - ehhez a HASZNÁL: H <hangszer> <TVP> parancsot kell kiadnod. Kezdetben csak nagyon hamisan fogsz játszani, később egyre jobban. Amíg nincs kellő tapasztalatod a zenélésben, csak magadnak játszhatsz, hiszen nem találsz senkit, aki végighallgatna egy hamis nyekergést. Később, ha már több tapasztalatod lesz, kiállhatsz a nagyközönség elé, igazi bárdként. |
KARAKTERLAP
Gkar, egy barna hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Elenios hittérítője vagy. Papi hited: 67. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 132. fordulód.
| Erő: |
22 (24) |
Szint: |
16 |
Merészség: |
10/5 |
Magasság: |
169 cm |
| IQ: |
17 |
Támadás: |
15 (16) |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
99 kg |
| Ügyesség: |
15 |
Védekezés: |
30 (33) |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
21/21 év |
| Egészség: |
14 |
Életpont: |
269/89 |
Jellem: |
jó (199) |
Tul. pont: |
10 |
| Szerencse: |
15 (17) |
Varázspont: |
139/1 |
Pénz: |
1953 arany |
Kép. pont: |
0 |
| Tudatpont: |
23/9 |
|
|
|
|
|
|
Eddig összesen 533 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4376 TP-t kaptál. Jelenleg 142961 TP-d van. A következő szinthez még 37039 TP szükséges. Trófeáid:
vérfürdető magszim,
quwarg harcos,
Yurk, a profi. A 128. fordulódban 6660 arany került a bankszámládra. 6726 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
| HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: |
1/22 |
szúrófegyverek: |
2/0 |
ütőfegyverek: |
20/51 (+12%) |
| lőfegyverek: |
14/84 (+20%) |
dobófegyverek: |
15/12 |
|
|
| EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: |
13/81 |
2. nyomkövetés: |
11/47 (+22%) |
3. mászás: |
2/99 |
| 4. csapdakészítés: |
11/43 (+6%) |
5. csapdaészlelés: |
3/37 |
6. gyógyítás: |
3/37 |
| 7. titkosírás: |
2/11 |
8. felderítés: |
17/84 |
9. szörnyidomítás: |
5/73 |
| 10. teológia: |
9/45 (+21%) |
11. taumaturgia: |
8/58 (+14%) |
12. versengés: |
4/82 (+27%) |
| 13. zene: |
1/14 (+114%) |
14. szörnyismeret: |
6/20 |
15. zárnyitás: |
1/4 |
| 16. vadászat: |
18/84 (+11%) |
17. bányászat: |
12/28 (+33%) |
18. csapatmunka: |
1/9 |
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
| segítesz max. 20 TVP-ért |
| kutatsz max. 20 TVP-ért |
| készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), álomport (#396) (max. 5 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID |
| Varázslói varázslataid |
| energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
| örvénykerítés (#42, 10 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
| analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
|
|
| Papi varázslataid |
| auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
| tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
| gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) |
|
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
| Feltételes varázslat-használat |
| 0. és magasabb szintűek ellen |
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
| energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) |
| Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
| örvénykerítés (#42) |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 0) |
| 2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
| 3.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
Valentin napja (328)
harci mágia (334)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 28 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2034 TU szükséges.)
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(91,87) oltár, szent tölgyfa (#393), nukleáris cickány (#155), egy ember férfi
(92,86) a 48. labirintus bejárata, krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, manaelementál (#290)
(93,85) világítótorony (#156), móleonok (#68)
(94,84) Leah oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), halálhozó (#419), érclelőhely
(95,83) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Sheran oltár, érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369)
(96,82) oltár, sullár (#101)
(97,81) kérődző etra (#368), Fairlight rúnaköve, Tharr oltár
(98,80) ork bérgyilász (#781), jósda (#576), Árvácska (1554. kalandozó), Rincewind (1752. kalandozó), egy kobudera férfi, Istennő (3222. kalandozó)
(99,80) helytartói hivatal (#579), bank (#582), szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486)
(100,80) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594)