126. forduló, 128. forduló, Gkar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. okt. 3. 9h:18'
EZ A 147. JÁTÉKHETED, 127. FORDULÓD
148. játékheted kezdete: okt. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3064
SZÁMLA : XXXX

GKAR KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,58] koordinátán.
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+54 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+35 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 940. hetének nyerőszámai: 15, 19, 22. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 22 arany nyereményt kapsz.

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 269.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[74,59] Épületek tűnnek fel. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy sárkánytanyát. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI "

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " A következő épületeket látod: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [15 pontot használtál fel, van még 254.]

be 698 4 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy szeretnél bepillantást nyerni a ütőfegyverek szakértelem rejtett misztériumaiba. Laza küzdőállásban lesed mestered szavait, kifinomult mozdulatait, majd igyekszel pontosan végrehajtani tanácsait. A küzdelmi gyakorlatok már sokszor inkább a rejtett érzékeid finomítják, tested szinte magától hajtja végre a szükséges mozdulatokat, miközben előre érzed ellenfeled mozdulatait, szándékát. Jó érzéssel tölt el tudásod gyarapodása. (+1 ütőfegyverek.) Büszkén emeled tisztelgésre fegyvered, a gyakorlás véget ért. Csekély 100 aranyat tartalmazó erszényt ejtesz a szentély fogadalmi ajándékai közé cserébe az új tapasztalatokért. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 204.]

be 670 bemész a 670. épületbe
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. Az Ezüstmágus régi ismerősként üdvözöl, és elmondja, hogy melyek azok a varázslatok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni az Ezüst Kódexből (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
hhaar burka (#32) 42 aranyért, izomernyesztés (#33) 50 aranyért, varázsvédelem (#34) 35 aranyért, mágiatörés (#35) 38 aranyért,
védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, tompítás (#40) 38 aranyért, jégcsóva (#41) 80 aranyért, fehér glóbusz (#47) 64 aranyért,
gigaököl (#49) 56 aranyért, villámcsapás (#50) 100 aranyért, elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, varázslat olvasása (#67) 70 aranyért,
láthatatlanság (#76) 62 aranyért, fúzió (#77) 94 aranyért, láth. észlelése (#78) 42 aranyért, varázsszem (#184) 65 aranyért,
a munka gyümölcse (#224) 120 aranyért, filofaxáció (#277) 800 aranyért, időcsere (#285) 100 aranyért, mágikus gyorsítás (#330) 450 aranyért,
tolvajvér (#364) 90 aranyért, böfögtető átok (#380) 140 aranyért.
Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [5 pontot használtál fel, van még 199.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[73,59] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fény szentélyét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " A következő épületeket látod: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.).
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemű ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Fairlight kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy olimpiai rézmedált, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy taposó tappancsot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy óriás szőröspók trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított quwarg harcos. Tárgyainak egy részét egy quwarg királynő viszi. Csicskása egy élőholt quwarg. Éppen a gazdája hátát masszírozza. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve William Madden. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Motyogni kezd: " " Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Találkozol Errillel. Elenios tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany masszariasztót, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy szem szimbólumot, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy sötét gnóm trófea, egy halálmadár trófea és egy bibircsók-óriás trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Érzékeled auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [72,59] Továbbmész a város utcáján. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Találsz egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy alpesi tehén trófea, egy piromenyét trófea és egy emberevő trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy rákpajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. Összeismerkedtek. Az ő neve Cryene. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összeakadsz egy vörös, göndör hajú, zöld szemű, körszakállas troll férfival. Bőre bronzként csillog. Raia követője. Egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy törpemammut trófea, egy sullár trófea és egy mutáns pók trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Auráját érzékelve máris tudod, ártatlan fehér, mint a Tied is. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Görömbőc. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 2 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [30 pontot használtál fel, van még 169.]

bb 2 95 beraksz a bankba a 2. tárgyat (95 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 95 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

bb 153 4 beraksz a bankba a 153. tárgyat (4 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 4 pirkitet. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

bb 112 8 beraksz a bankba a 112. tárgyat (8 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 8 madártollat. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

be 669 bemész a 669. épületbe
A kapun belépve kellemes légkör fogad. Úgy látod, az előtérből több helyiség is nyílik, melyek a különböző áruféleségeket hivatottak csoportosítani. Egy behízelgő modorú, díszesen öltözött gnóm fogad: - Üdvözöllek, a nevem Brakkulmukkpók. Én vagyok ezen üzletház igazgatója. Boltunk széles választékkal áll rendelkezésedre, használtcikk osztályunkon pedig megszabadulhatsz feleslegessé vált holmijaidtól. - Kérésedre elmondja, mit merre találsz, és biztosít róla, nyugodtan a segédekre bízhatod magad.
A választék az alábbi (zárójelben a tárgy sorszáma):


deus ex machina (#1) 37 ap /db, kaja (#2) 1 ap /db, szöges bunkó (#8) 15 ap /db, bunkósbot (#9) 1 ap /db,
csontkés (#11) 3 ap /db, csontszurony (#12) 3 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db,
bordacsont (#16) 3 ap /db, fúvócső (#20) 6 ap /db, ormánygőte csont (#21) 4 ap /db, mérgezett tüske (#23) 1 ap /db,
kavadu lebeny (#24) 3 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, lapockacsont (#33) 6 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db,
drótszőr (#37) 3 ap /db, kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, grákóbőr (#41) 4 ap /db, királygyík bőr (#44) 4 ap /db,
kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db, antilopbőr (#48) 4 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db,
bőrpáncél (#51) 7 ap /db, bőrsisak (#57) 7 ap /db, tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, csontszablya (#64) 3 ap /db,
szöges páncél (#65) 36 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db, kék orchidea (#68) 6 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db,
rézpáncél (#71) 36 ap /db, rézsisak (#72) 10 ap /db, rézpajzs (#73) 21 ap /db, rézkulcs (#75) 9 ap /db,
bronzkulcs (#76) 13 ap /db, mászókarom (#78) 15 ap /db, lapkorong (#80) 3 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db,
óndarab (#85) 3 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db, bronzsisak (#88) 13 ap /db, bronzpajzs (#89) 24 ap /db,
bronzpáncél (#90) 48 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 7 ap /db, bakkura bőr (#95) 3 ap /db,
bakkura csizma (#96) 16 ap /db, rákpáncél (#97) 6 ap /db, rákpajzs (#98) 15 ap /db, fekete gyöngy (#99) 9 ap /db,
vízionár szem (#102) 4 ap /db, magszim bél (#103) 7 ap /db, fémrúd (#104) 12 ap /db, evaporőr háj (#105) 7 ap /db,
fabontó (#106) 7 ap /db, rövid íj (#107) 12 ap /db, nyílvessző (#108) 1 ap /db, vapár ág (#110) 15 ap /db,
hosszú íj (#111) 30 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db, ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db,
mandibulapenge (#125) 4 ap /db, bronzpenge (#126) 18 ap /db, mandibulakasza (#127) 37 ap /db, sallank karom (#128) 3 ap /db,
sallank nyíl (#129) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db, csuklyavirág (#133) 1 ap /db,
gyöngymangó (#135) 3 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 7 ap /db, koponya szimbólum (#139) 15 ap /db,
denevér szimbólum (#140) 15 ap /db, nap szimbólum (#141) 15 ap /db, villám szimbólum (#145) 15 ap /db, hebrencs csapda (#147) 22 ap /db,
mocsári penke (#148) 1 ap /db, szent jogar (#150) 75 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 15 ap /db, vasérc (#152) 3 ap /db,
nyu-shuriken (#157) 18 ap /db, ezüst karkötő (#158) 21 ap /db, kis vaspajzs (#159) 24 ap /db, vassisak (#160) 27 ap /db,
nagy vaspajzs (#161) 33 ap /db, borostyán függő (#162) 9 ap /db, karócsapda (#163) 18 ap /db, vasvért (#164) 90 ap /db,
ugh méreg (#166) 3 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 9 ap /db, rövid kard (#171) 24 ap /db, téfea-agy (#172) 12 ap /db,
harci kalapács (#174) 30 ap /db, ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db, vasalt bunkó (#181) 52 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 27 ap /db,
vaskulcs (#183) 15 ap /db, ezüst kulcs (#184) 18 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db,
mérgezett vasnyíl (#187) 12 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db, vas dobónyíl (#189) 10 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 15 ap /db,
aranylánc (#191) 30 ap /db, gyöngysor (#192) 72 ap /db, aranygyűrű (#193) 18 ap /db, arany karperec (#194) 39 ap /db,
obszidián függő (#195) 15 ap /db, trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db, igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db, trikornis szarv (#198) 18 ap /db,
gyíkfű (#201) 1 ap /db, kazmár gyökér (#205) 6 ap /db, dorony tüdő (#212) 12 ap /db, xirnox szív (#213) 15 ap /db,
ketrec (#216) 114 ap /db, dobóháló (#221) 12 ap /db, láncing (#222) 300 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db,
orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db, ramit kő (#226) 4 ap /db, obszidián karkötő (#229) 45 ap /db, lánckesztyű (#230) 225 ap /db,
acélpengőke (#231) 4 ap /db, ilkin érc (#232) 4 ap /db, furulya (#233) 10 ap /db, tatu dob (#234) 6 ap /db,
dorony duda (#235) 42 ap /db, lajhár csont (#236) 4 ap /db, tankány karom (#237) 15 ap /db, lant (#238) 22 ap /db,
pular kristály (#239) 12 ap /db, kis aranykulcs (#240) 24 ap /db, tüskecsapda (#242) 12 ap /db, nyílcsapda (#243) 33 ap /db,
márványkulcs (#245) 24 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db, bumeráng (#249) 6 ap /db,
tatu ködmön (#255) 6 ap /db, kristálygömb (#265) 15 ap /db, fülemüle agyar (#267) 7 ap /db, gromak bőr (#268) 12 ap /db,
purifikátor háj (#269) 27 ap /db, gromak páncél (#270) 45 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 18 ap /db, aranytű (#272) 6 ap /db,
ametiszt medál (#275) 42 ap /db, sárga erőöv (#276) 187 ap /db, rejtőköpeny (#277) 21 ap /db, umbatari karkötő (#278) 150 ap /db,
Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db, tyrex csont (#280) 45 ap /db, raptor karom (#281) 18 ap /db, jégszív (#282) 22 ap /db,
bíbor erőöv (#291) 450 ap /db, varkaudar páncél (#294) 15 ap /db, elit csatavért (#295) 45 ap /db, bev formázó minta (#299) 37 ap /db,
cru formázó minta (#300) 37 ap /db, réz papi karkötő (#307) 150 ap /db, ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db, arany papi karkötő (#309) 600 ap /db,
varkaudar csizma (#317) 30 ap /db, ezüsttőr (#322) 12 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 6 ap /db, ezüstshuriken (#327) 12 ap /db,
csontpálca (#329) 56 ap /db, mutáns csont (#331) 6 ap /db, huhogó bibe (#332) 12 ap /db, királyi korona (#338) 187 ap /db,
rézgolyó (#343) 1 ap /db, shinai gömb (#348) 180 ap /db, molluszk ház (#353) 3 ap /db, degradátor váladék (#354) 3 ap kortyonként,
szockó hólyag (#355) 4 ap /db, quwarg tojás (#360) 3 ap /db, Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db,
zafír erőöv (#397) 11250 ap /db, rájabőr (#404) 4 ap /db, réz fejpánt (#406) 10 ap /db, bronz fejpánt (#407) 13 ap /db,
kígyóbőr öv (#410) 12 ap /db, bányászcsákány (#434) 15 ap /db, réz masszariasztó (#436) 12 ap /db, arany masszariasztó (#437) 21 ap /db,
ónix masszavadító (#438) 18 ap /db, Tharr pajzsa (#459) 5040 ap /db, raptor szablya (#482) 37 ap /db, ostromlétra (#510) 7 ap /db,
zafír medallion (#514) 37 ap /db, varkaudar szablya (#516) 30 ap /db, troll dorong (#550) 75 ap /db, csatabárd (#555) 33 ap /db,
aranytoll (#572) 60 ap /db, rinóbőr (#651) 7 ap /db, darázsszárny (#652) 6 ap /db, darázsfarok (#654) 21 ap /db,
aurach fog (#657) 1 ap /db, elf csont (#664) 6 ap /db, elkarog szőr (#665) 1 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 4 ap /db,
sáska amulett (#668) 22 ap /db, rakolits por (#669) 10 ap /db, szulfagor agyar (#677) 6 ap /db, troll csont (#704) 6 ap /db,
kobudera csont (#705) 6 ap /db, gnóm csont (#706) 6 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db, gyémánt karperec (#728) 180 ap /db,
rubin fejék (#729) 210 ap /db, smaragd orrkarika (#730) 150 ap /db, gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db, jegygyűrű (#736) 75 ap /db,
kitintüske (#879) 6 ap /db, párducbőr (#1066) 15 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 15 ap /db, rozmárfog (#1069) 4 ap /db,
yetiszív (#1070) 12 ap /db, féregbél (#1071) 6 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db, cetuszony (#1075) 15 ap /db,
varkaudar látógömb (#1107) 450 ap /db, varkaudar csont (#1113) 6 ap /db, varkaudar korbács (#1134) 45 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 33 ap /db,
sólyomcsőr (#1223) 7 ap /db, ryuku tájoló (#1224) 675 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 10 ap /db, extra takarmány (#1360) 27 ap /db,
pókláb (#1378) 1 ap /db, gourry tojás (#1455) 4 ap /db, azuka vese (#1462) 13 ap /db, teknőstojás (#1514) 22 ap /db,
nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 270 ap /db, Brod buzogánya (#1735) 75 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandóak a használtcikk osztályon megvásárolni:

álompor (#396) 1 ap /db, ametiszt medál (#275) 28 ap /db, amniosz (#203) 1 ap /db, arany karperec (#194) 26 ap /db,
aranygyűrű (#193) 12 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, ásó (#34) 5 ap /db, aurach fog (#657) 1 ap /db,
bíbor erőöv (#291) 60 ap /db, bordacsont (#16) 2 ap /db, borostyán függő (#162) 6 ap /db, bőrpáncél (#51) 5 ap /db,
bőrsisak (#57) 5 ap /db, Brod buzogánya (#1735) 50 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 10 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 5 ap /db,
bronzkulcs (#76) 9 ap /db, bronzpenge (#126) 12 ap /db, bronzsisak (#88) 9 ap /db, bumeráng (#249) 4 ap /db,
csontkés (#11) 2 ap /db, csontkulcs (#74) 4 ap /db, csontpálca (#329) 15 ap /db, csontszablya (#64) 2 ap /db,
csuklyavirág (#133) 1 ap /db, darázsfarok (#654) 14 ap /db, darázsszárny (#652) 4 ap /db, denevér szimbólum (#140) 10 ap /db,
deus ex machina (#1) 25 ap /db, dobóháló (#221) 8 ap /db, dorony tüdő (#212) 8 ap /db, ezüst gyűrű (#180) 6 ap /db,
ezüst karkötő (#158) 14 ap /db, ezüst kulcs (#184) 12 ap /db, ezüst nyaklánc (#117) 10 ap /db, ezüsttőr (#322) 8 ap /db,
fekete bőrcsizma (#247) 16 ap /db, fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, fémrúd (#104) 8 ap /db, furulya (#233) 7 ap /db,
fűszertartó (#210) 6 ap /db, fúvócső (#20) 4 ap /db, griff nyakék (#1579) 80 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje,
gyíkfű (#201) 1 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 4 ap /db, hosszú íj (#111) 20 ap /db, huhogó bibe (#332) 8 ap /db,
igazgy. fülbevaló (#197) 20 ap /db, kavadu iszák (#25) 2 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 5 ap /db, kis aranykulcs (#240) 16 ap /db,
kis bőrpajzs (#45) 5 ap /db, kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, kristálygömb (#265) 10 ap /db,
kvazár sisak (#266) 70 ap /db, lajhár csont (#236) 3 ap /db, lapockacsont (#33) 4 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db,
márványkulcs (#245) 16 ap /db, mászókarom (#78) 10 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 2 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 10 ap /db,
Métely páncélja (#1562) 120 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 14 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 22 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 3 ap /db,
nodonrod kitűző (#1533) 90 ap /db, nyílcsapda (#243) 22 ap /db, nyílvessző (#108) 1 ap /db, obszidián karkötő (#229) 30 ap /db,
orgyilkos tőr (#225) 8 ap /db, ork csodaszer (#1228) 18 ap /db, pular kristály (#239) 8 ap /db, ragasztó (#83) 1 ap cseppje,
rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, rákpáncél (#97) 4 ap /db, rejtőköpeny (#277) 14 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db,
rézkulcs (#75) 6 ap /db, rinóbőr (#651) 5 ap /db, rókafarok (#124) 3 ap /db, rövid íj (#107) 8 ap /db,
sallank karom (#128) 2 ap /db, sallank nyíl (#129) 3 ap /db, smaragd védőgyűrű (#223) 100 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje,
sullár hólyag (#168) 7 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 2 ap /db, szeksztáns (#32) 20 ap /db,
szem szimbólum (#142) 12 ap /db, szulfagor agyar (#677) 4 ap /db, szürke bőrkesztyű (#271) 12 ap /db, tankány karom (#237) 10 ap /db,
távcső (#42) 16 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje, tolmokov-koktél (#351) 8 ap /db, trófea nyaklánc (#196) 30 ap /db,
ubuk tüske (#131) 1 ap /db, ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 6 ap /db, varkaudar csont (#1113) 4 ap /db,
varkaudar lándzsa (#224) 5 ap /db, vasalt bunkó (#181) 35 ap /db, vasérc (#152) 2 ap /db, vaskulcs (#183) 10 ap /db,
vassisak (#160) 18 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db, vízionár szem (#102) 3 ap /db, zárnyitó készlet (#39) 12 ap /db,
zöld üveg (#82) 3 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 164.]

ee 87 129 131 eladod a 87. tárgyat a 129. tárgyat a 131. tárgyat
Eladtál 1 bronzhegyű lándzsát. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 4 sallank nyilat. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 6 ubuk tüskét. 6 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 164.]

ee 45 51 57 eladod a 45. tárgyat az 51. tárgyat az 57. tárgyat
Eladtál 1 kis bőrpajzsot. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bőrpáncélt. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 2 bőrsisakot. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 164.]

ee 160 237 657 eladod a 160. tárgyat a 237. tárgyat a 657. tárgyat
Eladtál 1 vassisakot. 18 aranyat kaptál.
Eladtál 5 tankány karmot. 50 aranyat kaptál.
Eladtál 3 aurach fogat. 3 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 164.]

ee 1228 16 652 eladod az 1228. tárgyat a 16. tárgyat a 652. tárgyat
Eladtál 4 ork csodaszert. 72 aranyat kaptál.
Eladtál 3 bordacsontot. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 7 darázsszárnyat. 28 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 164.]

ee 33 14 1113 eladod a 33. tárgyat a 14. tárgyat az 1113. tárgyat
Eladtál 3 lapockacsontot. 12 aranyat kaptál.
Eladtál 4 sünmedve tüskét. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 2 varkaudar csontot. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 164.]

ee 563 128 677 eladod az 563. tárgyat a 128. tárgyat a 677. tárgyat
Sajnálom, de azt a tárgyat még boltban sem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 164.]
Eladtál 5 sallank karmot. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 3 szulfagor agyart. 12 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 164.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[73,60] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő útonálló nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 20 életpontot sebeztél. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az útonálló testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Találsz egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).

(Továbbmész...) [74,61] Magashegységben vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal tudod, hogy egy nyuhaj karbin volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Eme sziklabércen alapította a hét bátor harcos a Vad Horda nevű törzset. " Észreveszel egy csillezsályát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vadtroll. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 21 életpontot sebeztél. Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával iszonyatosan megcsapod a vadtroll fejét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a vadtroll meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadtroll belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-6 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [75,62] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély szakadékot. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy emberevő lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 11 életpontot sebeztél. Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az emberevő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 128.]

m 3 2 4 mozogsz délkeletre, keletre, délre
[76,63] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy púpos burástya közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 11 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+4 max. varázspont.) Meglengetve a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A púpos burástya melléd csap a farkával! A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Találsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 15 tüskét.

(Továbbmész...) [77,63] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy mély kutat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Se vére, se csontja, házát soha el nem hagyja, mégis mindig úton van.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északra egy tavacska van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 10 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Brod buzogányával párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Brod buzogányával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy karmos tankány. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány jobb hátsó lábát. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra támadsz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a karmos tankány rovarfejét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű elf nővel. Leah követője. Egy griff nyakéket, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy sullár trófea, egy sötét gnóm trófea és egy kérődző etra trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy hegyi szamár. Mentális auráját felismered, jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [77,64] A sík vidéket bozótos váltja fel. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívői építették. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Ez az utolsó lehetőség, előveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. A kígyó lassan visszabújik a kosárba. A kígyóbűvölő kifejezésre juttatja háláját. Mesél arról, hogy a szőrlajhár csontjából is szép zeneszerszámot lehet készíteni. (+2 jóság.)
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy garokk. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 11 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a garokk testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával gyilkos csapást mérve bezúzod a garokk testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A garokk sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 tüskét. [76 pontot használtál fel, van még 52.]

m 2 mozogsz keletre
[78,64] A bozótos terepet homokos, sivatagi vidék váltja fel. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet.

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 40.]

h 243 használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 35.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 35.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 5 fejleszted az 1. tulajdonságodat 5 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [5 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 18, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a púpos burástya. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 268 pontot. A következő körben tehát 298 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Gkar, egy barna hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Elenios hittérítője vagy. Papi hited: 63. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 127. fordulód.

Erő: 21 (23) Szint: 16 Merészség: 10/5 Magasság: 169 cm
IQ: 17 Támadás: 15 (16) Agresszió: 3 Testsúly: 99 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 30 (33) Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 14 Életpont: 268/213 Jellem: jó (187) Tul. pont: 10
Szerencse: 15 (17) Varázspont: 137/21 Pénz: 2149 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 23/19
Eddig összesen 506 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1779 TP-t kaptál. Jelenleg 126669 TP-d van. A következő szinthez még 53331 TP szükséges. Trófeáid: ork bérgyilász, quwarg harcos, Yurk, a profi. A 76. fordulódban 3000 arany került a bankszámládra. 4530 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 2/0 ütőfegyverek: 20/7 (+6%)
lőfegyverek: 13/92 (+16%) dobófegyverek: 15/12

Feltételes fegyverváltás: Brod buzogánya (#1735) << csontpálca (#329) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -2.); bronzhegyű nyíl (#94) (3 .); nyílvessző (#108) (4 .); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/59 (+22%) 2. nyomkövetés: 11/0 (+26%) 3. mászás: 2/99
4. csapdakészítés: 10/96 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/37 6. gyógyítás: 3/37
7. titkosírás: 1/92 8. felderítés: 17/79 (+5%) 9. szörnyidomítás: 5/46
10. teológia: 8/69 (+8%) 11. taumaturgia: 8/7 (+15%) 12. versengés: 3/81
13. szörnyismeret: 6/20 14. zárnyitás: 1/4 15. vadászat: 18/46
16. bányászat: 11/34 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
segítesz max. 20 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), álomport (#396) (max. 5 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
örvénykerítés (#42)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 0)
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Parányi, mégis igen értékes a következő áldozat: egy csepp sáfránypor.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
Valentin napja (328)
harci mágia (334)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 17 TU. szükséges még: 53 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
Az új képesség készen van, de még 6 nap szükséges, hogy használhassátok.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 3 aurach fog (#657) 3 bordacsont (#16)
1 bőrpáncél (#51) 2 bőrsisak (#57) 1 bronzhegyű lándzsa (#87)
7 darázsszárny (#652) 97 kaja (#2) 1 kis bőrpajzs (#45)
3 lapockacsont (#33) 8 madártoll (#112) 4 ork csodaszer (#1228)
4 pirkit (#153) 5 sallank karom (#128) 4 sallank nyíl (#129)
4 sünmedve tüske (#14) 3 szulfagor agyar (#677) 4 tankány karom (#237)
6 ubuk tüske (#131) 2 varkaudar csont (#1113) 1 vassisak (#160)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
193 arany (#50) 15 tüske (#22) 6 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár, Cryene (3614. kalandozó), Görömbőc (5817. kalandozó)
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, William Madden (3738. kalandozó), Erril (5237. kalandozó)
(73,60) útonálló (#130), Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400)
(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400)
(74,61) nyuhaj karbin (#110), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), világítótorony (#156), vadtroll (#70)
(75,62) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, emberevő (#119)
(76,63) púpos burástya (#92), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 46. jellempróba
(77,63) mély kút (#93), phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, manaelementál (#290), karmos tankány (#137), egy elf nő
(77,64) Raia oltár, 34. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), tetemember (#123), garokk (#73)
(78,64) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A cikázó villám, lángorkán és energiaörvény varázslatok erősödtek. -30 védelmet adnak az ellenfélnek, valamint a max. hatásfokuk 150-ről 200-ra nőtt. A káoszsújtás és Elenios egyedi varázslatának maximuma is 200-ra nőtt.
* - A Sorsfordító hibás volt, javítottuk. Az encnek megfelelően, ha mentődobást dobsz, 1 % eséllyel tönkremegy egy.
* - A gyöngykagyló és Sheran cserepének mentődobásai javultak, hogy nehezebben menjenek tönkre.
* - A Kódtörés (439.) őstaumaturgia varázslat megtanulható a Rettenetes mágustoronyban.
* - Az angyalok gyűrűje nem ment meg kalandozó elleni csatában.
* - A méregsemlegesítés akkor is kisül, ha a karaktert megmenti a DEM, halálkapu, vagy feltámadás.
* - Ha valakire aranyburkot használnak, az mostantól kiíródik a táborozás alatt történtek között.
* - A KT-váltás veszteségei csökkentek. Ha valaki kilép egy KT-ból eddig fele MxTU-ját menthette le árnyék MxTu-nak. Mostantól ha valakinek több az MxTU-ja, mint 20, akkor az MxTu-ja-10 lesz az árnyék MxTu-ja, ha 20-nál kevesebb MxTu-ja volt, akkor nincs változás. Viszont, ha valaki belép egy új KT-ba, az árnyék MxTu-k automatikusan felkerülnek az MxTu-ra. Trükközni nem lehet velük.

Üzenet küldése a karakternek