| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2011. szept. 29. 9h:37' EZ A 147. JÁTÉKHETED, 126. FORDULÓD 148. játékheted kezdete: okt. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 310 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #3064 SZÁMLA : XXXX |
| ef 5 506 | energia fejlesztése 5 |
| kno 9 2 | képesség-növelés 9 |
| h 201 | használod a 201. tárgyat |
| m 7 6 5 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 14 életpontot sebeztél. Marokra fogva a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a bal karodra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérszomjas csüldő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [81,58] Síkság, továbbra is csak síkság. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Ráismersz a lényre. Egy vérszomjas csüldő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 6 életpontot sebeztél. Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [80,59] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot.
| v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
| v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
| jlk 3713 | jelszó kimondása 3713 |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a massza jobb első lábát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A massza harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza lebernyegét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1411 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
| m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [78,59] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy kék rothasztó. Egy pillanat alatt felismered, hogy túl erős ellenféllel van dolgod. Úgy döntesz, inkább máskor tanítod móresre, most pedig inkább kereket oldasz.
Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erősebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz. Nekiveselkedsz a feladatként kapott súlyzó felemelésének, az viszont mégsem olyan pehelykönnyű, mint kívülről látszik. Pár percnyi izzasztó erőlködés után kénytelen vagy feladni. 288 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt.
Hirtelen a szirén labirintusát rejtő sátor bukkan fel az orrod előtt. Kedved támad újra próbára tenni tudásod és szerencséd. Átadod az ajtónál álló férfinak a tárgyaidat, majd belépsz az útvesztőbe. Hamar felismered, hova keveredtél: ugyanolyan küllemű falak, ugyanolyan széles járatok mindenütt, a szélrózsa minden irányában. Ez egy labirintus. Eleinte még sikerül memorizálni, melyik úton jöttél, és ennek függvényében merre haladhatnál tovább, viszont ez a magabiztosság hamar szertefoszlik. Eltévedsz. Csak amikor ott bukkansz ki, ahol bejöttél, lélegzel fel kicsit. 288 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd bánatosan utadra indulsz.
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy patakot. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! A feléd közeledő gátvakond mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 19 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 19 életpontot sebeztél. A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával gyilkos csapást mérve bezúzod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
| im | imádkozol |
| m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [76,58] Amerre csak a szem ellát, dombok. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 104 pontot kell rákölteni.) Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy sziklafészek van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Továbbmész...) [75,58] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot. Találsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy sziklafészek van. Délnyugatra egy épület van. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy tavacska van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
| m 5 | mozogsz délnyugatra |
| be 698 4 | bemész a 698. épületbe |
| h 243 | használod a 243. tárgyat |
| h 396 | használod a 396. tárgyat |
BRONZSISAK (88. TÁRGY)A bronz felfedezése után magától adódik egy csomó új felfedezés - ezek egyike a bronzsisak. A bronzsisakot természetesen bronzból kell kikalapálnod, kőkalapáccsal. Ehhez szükség van 2 ón- és 2 rézdarabra, meg persze egy olvasztókemencére. Ha mindez adott, a KT 88 parancs hatására, csekély 45 pontért elkészül ez a 3-as védettséget adó sityak. |
AMETISZT MEDÁL (275. TÁRGY)Ennek a díszes aranyláncnak a végén egy gyönyörű ametiszt kő fityeg, szemet gyönyörködtetően és csábítóan. A mintája alapján bizonyára egy stüreai ékszerész munkája lehet. Egy nagyobb városban sok pénzt kaphatsz érte. |
| KITARTÓ LÓ (19. VARÁZSLAT) Ezt a 10 VP-be kerülő varázslat jelentősen megnöveli a karaktered kitartását: abban a fordulóban, amikor ezt elmondod, maximum 10 mezőt léphetsz (nem pedig 8-at). Előfordulhat, hogy egy magasabb szintű alakváltó ezt a varázslatot már semmire sem tudja használni, mert neki ez természetes képessége. |
| Erő: | 21 (23) | Szint: | 16 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 169 cm |
| IQ: | 17 | Támadás: | 15 (16) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 99 kg |
| Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 30 (33) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
| Egészség: | 14 | Életpont: | 268/196 | Jellem: | jó (185) | Tul. pont: | 10 |
| Szerencse: | 15 (17) | Varázspont: | 133/10 | Pénz: | 1956 arany | Kép. pont: | 0 |
| Tudatpont: | 23/16 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 2/0 | ütőfegyverek: | *19/101 |
| lőfegyverek: | 13/76 | dobófegyverek: | 15/12 | ||
| Feltételes fegyverváltás: Brod buzogánya (#1735) << csontpálca (#329) << vasalt bunkó (#181) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -2.); bronzhegyű nyíl (#94) (3 .); nyílvessző (#108) (4 .); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (5 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 13/37 | 2. nyomkövetés: | 10/74 (+18%) | 3. mászás: | 2/99 |
| 4. csapdakészítés: | 10/90 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/37 | 6. gyógyítás: | 3/37 |
| 7. titkosírás: | 1/92 (+11%) | 8. felderítés: | 17/74 | 9. szörnyidomítás: | 5/46 (+200%) |
| 10. teológia: | 8/61 (+8%) | 11. taumaturgia: | 7/92 (+11%) | 12. versengés: | 3/81 (+27%) |
| 13. szörnyismeret: | 6/20 | 14. zárnyitás: | 1/4 | 15. vadászat: | 18/46 |
| 16. bányászat: | 11/23 (+22%) | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
| segítesz max. 20 TVP-ért |
| kutatsz max. 20 TVP-ért |
| készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), álomport (#396) (max. 5 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
| elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219) |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
| örvénykerítés (#42, 10 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
| analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
| bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
| harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) |
| a lélek védelme (#57, 32 VP) | ||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
| energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| örvénykerítés (#42) |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 0) |
| 2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
| 3.) Parányi, mégis igen értékes a következő áldozat: egy csepp sáfránypor. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) Valentin napja (328) harci mágia (334) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 17 TU. szükséges még: 53 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 75 TU szükséges.) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 20 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | ásó (#34) | |||
| 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 2 | gyíkfű (#201) | 1 | kőkés (#6) | |||
| 2 | kötél (#92) | 1 | rinóbőr (#651) | 4 | vadász tatu bőr (#15) | |||
| 3 | víz (#27) | 1 | göcsörtös bunkó (#123) | 8 | kaja (#2) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | ametiszt medál (#275) | 1 | bronzpenge (#126) | 1 | bronzsisak (#88) | |||
| 2 | nagy bronzkulcs (#185) | 2 | pirkit (#153) | 1 | vasérc (#152) | |||