TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2011. szept. 26. 10h:54'
EZ A 146. JÁTÉKHETED, 125. FORDULÓD
147. játékheted kezdete: szept. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3064
SZÁMLA : XXXX
|
GKAR KALANDJAI
5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,59] koordinátán. Az olimpiai arénában edzettél. Az arénában táboroztál, ellenfelekre várva. Összeakadsz egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű, körszakállas alakváltó férfival. Bőre mint a hold sápadt ezüstje. Bemutatkozik, az ő neve Cerra. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Üdvözlitek egymást, majd megkezdődik a párviadal.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már örvénykerítés vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad Cerra testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vas dobónyilat markolva becéloz ellenfeled. Feléd repül 2 vas dobónyíl. A lövedékek perforálják a testedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát a másikra rontasz. Brod buzogányával párszor megpöccinted Cerra testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Mallon botjával Cerra többször eltalálja a testedet. (3 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 57 életpontot vesztettél. Harci kalapáccsal Cerra néhányszor súrolja a nyakadat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) {Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 189, gyógyulás: 0, összesen: -189 ÉP}
Összerogysz! Szégyenletes vereséget szenvedtél.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 furulyát (100 arany). Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 vassisakot.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 hebrencs csapdát (30 arany kikiáltási áron), 1 szöges páncélt (35 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+35 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Elhagyod az arénát. A lottó 939. hetének nyerőszámai: 24, 21, 13. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
| ef 5 506 |
energia fejlesztése 5 |
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 260.]
| h 201 |
használod a 201. tárgyat |
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 256.]
[75,59] Magashegységben vagy.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sziklafészket. Utad során felfedezel egy világítótornyot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 241.]
| k 2 8 2 |
követed a 2. fajúakat 8 lépésig keletre |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Követed a keletre vezető elf nyomokat: [76,59] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bibircsók-óriás lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 18 életpontot sebeztél. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bibircsók-óriás fejét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Követed a keletre vezető elf nyomokat: [77,59] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy pattanóböde. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (12 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a pattanóböde, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a pattanóböde száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaktusztüskét. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Észreveszel egy oltárt. Elenios híveié. Találsz egy vaskohót. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odarohansz, és visszarántod a fickót, aki már épp ugrani készült. A troll hangosan bőgni kezd és elpanaszolja tengersok gondját. Te figyelmesen hallgatod, és hosszasan taglalod neki az élet szépségeit. Úgy látszik, ez hatott. Megrázza a kezedet, és újult erővel indul tovább. Hálából azért még neked adja a kötelét, hátha te jobb hasznát veszed. (+2 jóság.)
Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Elenios oltár van. Elteszed a látcsövet. Eszel valamit. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Friss elf nyomok vezetnek keletre.
Követed a keletre vezető elf nyomokat: [78,59] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre egy patak van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hmm, csak egy gátvakond. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.
Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 21 életpontot sebeztél. A gátvakond még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hirtelen mozogni kezd a föld! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vérszomjas csüldő. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 10 életpontot sebeztél. Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő egyik csápját. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Követed a keletre vezető elf nyomokat: [79,59] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Nini, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy patakot. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet.
Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
Követed a keletre vezető elf nyomokat: [80,59] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Ott kezdődik, ahol a háború véget ér, és ott végződik, ahol a háború elkezdődik.
Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek keletre.
Követed a keletre vezető elf nyomokat: [81,59] A terep továbbra is sűrű erdő.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy óriás liánt. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek keletre.
Követed a keletre vezető elf nyomokat: [82,59] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A Rin völgy nyugati határánál jársz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megragadod a kölyök grabancát, és a rémült fiúcskát a hátizsákod mögé bújtatod. Heves integetéssel felhívod magadra a troll figyelmét, majd mikor lihegve megáll előtted, elmagyarázod neki, hogy elkaptad azt a szemtelen tolvajt, s visszaszerezted az ebédjét. Ezek után meggyőző mosoly kíséretében átnyújtod a trollnak a két kaját. Az döbbenten bámul rád, majd dörmögve köszönetet mond, és fejcsóválva távozik. (+2 jóság.)
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Leah oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Követed a keletre vezető elf nyomokat: Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. [83,59] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kaffogó hebrencs került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A kaffogó hebrencs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Látsz egy rát-fát. Találsz egy oltárt. Leah híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy szekérkaravánt. Elrakod a távcsövet. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. [185 pontot használtál fel, van még 56.]
| v 14 |
elmormolod a 14. varázslatot |
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [5 pontot használtál fel, van még 51.]
| m 2 2 2 |
mozogsz keletre, keletre, keletre |
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 51.]
| m 2 2 2 |
mozogsz keletre, keletre, keletre |
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 51.]
| h 243 |
használod a 243. tárgyat |
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 46.]
| h 396 |
használod a 396. tárgyat |
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 46.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 16 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 16 pontért |
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [16 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 9, 19.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a púpos burástya. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól rutinos, rafinált kalandozó helyett profi, nagy tudású harcos. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +7 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 266 pontot. A következő körben tehát 296 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
FURULYA (233. TÁRGY)
Egyenletesen lyukakat fúrva egy ormánygőte csont felületébe, majd megcsiszolva egy smirglilevéllel, és beledugva egy acélpengőkét a végébe, már készen is van a furulya, mindössze 14 TVP árán! A furulyát a H 233 paranccsal használhatod. Második paraméterként add meg, hogy hány TVP-ért akarsz furulyázni. A saját szórakoztatásodon kívül egyelőre fogalmad sincs, hogy mire jó ez a hangszer. |
KARAKTERLAP
Gkar, egy barna hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Elenios hittérítője vagy. Papi hited: 59. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 125. fordulód.
| Erő: |
21 (23) |
Szint: |
16 |
Merészség: |
10/5 |
Magasság: |
169 cm |
| IQ: |
17 |
Támadás: |
15 (16) |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
99 kg |
| Ügyesség: |
15 |
Védekezés: |
30 (33) |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
21/21 év |
| Egészség: |
14 |
Életpont: |
267/125 |
Jellem: |
jó (185) |
Tul. pont: |
10 |
| Szerencse: |
15 (17) |
Varázspont: |
131/10 |
Pénz: |
2111 arany |
Kép. pont: |
2 |
| Tudatpont: |
23/18 |
|
|
|
|
|
|
Eddig összesen 495 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2226 TP-t kaptál. Jelenleg 121598 TP-d van. A következő szinthez még 58402 TP szükséges. Trófeáid:
ork bérgyilász,
quwarg harcos,
Yurk, a profi. A 76. fordulódban 3000 arany került a bankszámládra. 4470 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
| HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: |
1/22 |
szúrófegyverek: |
2/0 |
ütőfegyverek: |
*19/101 |
| lőfegyverek: |
13/76 (+4%) |
dobófegyverek: |
15/12 |
|
|
| EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: |
13/37 |
2. nyomkövetés: |
10/56 (+36%) |
3. mászás: |
2/99 (+10%) |
| 4. csapdakészítés: |
10/85 (+6%) |
5. csapdaészlelés: |
3/37 |
6. gyógyítás: |
3/37 |
| 7. titkosírás: |
1/81 |
8. felderítés: |
17/74 (+6%) |
9. szörnyidomítás: |
3/46 |
| 10. teológia: |
8/53 (+8%) |
11. taumaturgia: |
7/81 (+17%) |
12. versengés: |
3/54 |
| 13. szörnyismeret: |
6/20 |
14. zárnyitás: |
1/4 |
15. vadászat: |
18/46 |
| 16. bányászat: |
11/1 (+22%) |
|
|
|
|
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
| segítesz max. 20 TVP-ért |
| kutatsz max. 20 TVP-ért |
| készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), álomport (#396) (max. 5 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
| elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219) |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID |
| Varázslói varázslataid |
| energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
| örvénykerítés (#42, 10 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
| analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
|
|
| Papi varázslataid |
| auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
| kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
| Feltételes varázslat-használat |
| 0. és magasabb szintűek ellen |
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
| energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) |
| Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
| örvénykerítés (#42) |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 0) |
| 2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
| 3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. (teljesítve) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
Valentin napja (328)
harci mágia (334)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 58 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 150 TU szükséges.)
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698)
(75,59) sziklafészek (#167), világítótorony (#156)
(76,59) Raia oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelőhely, bibircsók-óriás (#120)
(77,59) pattanóböde (#145), olvasztókemence (#86), Elenios oltár, vaskohó (#155), 50. jellempróba, érclelőhely
(78,59) Elenios oltár, művészi porolit (#720), gátvakondok (#57), vérszomjas csüldő (#114)
(79,59) Sheran oltár, szent tölgyfa (#393)
(80,59) Fairlight rúnaköve, phua-kúp (#372)
(81,59) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), egy ismeretlen isten rúnaköve
(82,59) Dornodon oltár, 41. jellempróba, barátság szent tüze (#484)
(83,59) kaffogó hebrencs (#88), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Leah oltár
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* - A kikötői ácsműhelyek ezentúl csak hajókat és ácsszerszámot forgalmaznak, más típusú tárgyakat nem vásárolnak meg, és az eddig megvásárolt ilyen tárgyak is eltűntek a műhelyekből. A hajókészleteket feltöltöttük.