TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2011. szept. 21. 9h:09'
EZ A 146. JÁTÉKHETED, 124. FORDULÓD
147. játékheted kezdete: szept. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3064
SZÁMLA : XXXX
|
GKAR KALANDJAI
5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,60] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 16. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 göcsörtös bunkót (35 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 tolmokov-koktélt (50 arany).
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+39 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+35 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 938. hetének nyerőszámai: 29, 28, 7. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 16 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
| kf 1735 1 |
kézbeveszed/felveszed az 1735. tárgyat a jobb kezedbe |
A jobb kezedbe veszed a Brod buzogányát. [0 pontot használtál fel, van még 287.]
| lm 15 14 13 |
mozogsz 15 14 13 |
Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Megvizsgálod: Nyitva van! Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [15. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [14. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Hangtalan léptekkel osonsz előre. Kanyarodik a járat. [13. PONT.] [21 pontot használtál fel, van még 266.]
Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.] Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [3. PONT.] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 10 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [2. PONT.] [21 pontot használtál fel, van még 245.]
Visszatérve a bejárathoz, magad mögött hagyod a labirintusrendszert. [7 pontot használtál fel, van még 238.]
| m 6 6 |
mozogsz nyugatra, nyugatra |
[74,60] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Találsz egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Az odabent lapuló halálhozó harciasan megindul feléd.
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 13 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a halálhozó jobb lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Iszonyatos fájdalomhullám. (14 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre ugrasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a halálhozó hosszú csőrét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 16 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 19 életpontot vesztettél. Brod buzogányával megütöd a halálhozó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 16 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 19 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 995 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 114, gyógyulás: 0, összesen: -114 ÉP}
Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
Az ötpróbás sátor felé veszed az irányt. Az előtte álló alakváltó fiúcska - felfigyelve érdeklődésedre - rögtön befelé tessékel. Úgy döntesz, próbát teszel. Elsőként súlyzót kell a magasba emelned. Az alakváltó kiválaszt neked egy kinézetre átlagos nagyságút. Nekirugaszkodsz, de ezt mintha a földhöz ragasztották volna, meg se moccan! Hát ez kifogott rajtad... 255 tapasztalati pontot kaptál. Nem volt szerencséd. Megfogadod magadban, hogy egyszer még visszatérsz, és megmutatod, mit tudsz.
Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel első lenni. A nyámnyila kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád. Átadod neki a tárgyaidat megőrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. Egy félhomályos szűk járatba kerültél. Jobbra indulsz, majd toronyiránt keresztülvágsz az ott húzódó sötét folyosón. Csak most tűnik fel, mennyire üres a gyomrod. Kétségbeesetten kezdesz némi rágcsálnivaló után kutatni, de nem jársz sikerrel. A labirintus folyosói üresek, falai csupaszok. Úgy döntesz, visszafordulsz, mielőtt még eszméleted vesztenéd az éhségtől. 255 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz.
Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy sziklafészket. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy épület van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy épület van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő manaelementál nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 15 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a manaelementál testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Brod buzogányával párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Brod buzogányával néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [73,60] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)
Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.). [70 pontot használtál fel, van még 168.]
| be 711 |
bemész a 711. épületbe |
Huuu, ez a fényörvények közti lebegés arra emlékeztet, mikor hajdan a wargpini kocsmában fogadásból benyakaltál egy kisebb hordónyi varkaudar pálinkát. Igaz a két fénygömb közti szárnyalás nem tart olyan sokáig, a kocsma se ég le közben, és főleg nincsenek olyan öööö... kellemetlen utóhatásai, mint anno az alkoholmérgezésnek. De az is biztos, hogy errefelé koránt sincs olyan nyüzsgés, mint régen a fogadóban, sőt mondhatnánk itt megállt az idő, talán még a trikornisok is ugyanazt a szál füvet rágcsálják, és talán a majmocskák is ugyanúgy fogócskáznak, mint az előző látogatásodkor. De ide nem is bulizni jöttél, leheveredsz a dús, illatos fűbe, és az azúrkék eget bámulva ellazulnak izmaid. Egy kis időre kimegy a fejedből a sok nehéz küldetés, az a sok harc, és szenvedés, ami egy kalandozó életét jellemzi. Észre se vetted, és elszundítottál egy fertály órácskára, sajnos az ébredéssel együtt visszatértek a gondjaid is. Még maradnál, de a felelősségérzeted indulásra ösztönöz. Lélekben felfrissülve hagyod el a trikornisok tisztását. [5 pontot használtál fel, van még 163.]
| fa 1527 3072 |
feladod az 1527. tárgyat a 3072. kalandozónak |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Cerra részére szánod. Átadsz 1 Jerome köpenyét. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 160.]
| fa 313 3072 2 |
feladod a 313. tárgyat a 3072. kalandozónak (2 darabot) |
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Cerra részére szánod. Átadsz 2 gyógykenőcsöt. Ennek elküldése 26 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 157.]
| m 7 |
mozogsz északnyugatra |
[72,59] Még mindig a városban vagy.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Találkozol egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű elf nővel. Leah követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy sárga erőövet, egy szöges páncélt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy uzbány trófea, egy orgyilkos trófea és egy proteinfecske trófea színesíti. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mint az éj. A gonosz követője! Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű elf férfival. Sheran tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy kőkorszaki szaki trófea, egy khór darázs trófea és egy bibircsók-óriás trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Jeffrey Plember. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összeakadsz egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Elenios tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany masszariasztót, egy elit csatavértet, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy szem szimbólumot, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy trappoló dinymák trófea, egy halálmadár trófea és egy sullár trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Összeismerkedtek. Az ő neve Erril. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól.
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [15 pontot használtál fel, van még 142.]
| kb 147 1 |
kiveszel a bankból a 147. tárgyat (1 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 1 hebrencs csapdát. [0 pontot használtál fel, van még 142.]
| kb 104 1 |
kiveszel a bankból a 104. tárgyat (1 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 1 fémrudat. [0 pontot használtál fel, van még 142.]
| kb 15 4 |
kiveszel a bankból a 15. tárgyat (4 darabot) |
Kiveszel a bank széfjéből 4 vadász tatu bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 142.]
| bb 64 2 |
beraksz a bankba a 64. tárgyat (2 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 2 csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 142.]
| bb 94 10 |
beraksz a bankba a 94. tárgyat (10 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 10 bronzhegyű nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 142.]
| bb 201 60 |
beraksz a bankba a 201. tárgyat (60 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 60 gyíkfüvet. [0 pontot használtál fel, van még 142.]
| m 2 2 |
mozogsz keletre, keletre |
[73,59] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy orgyilkos. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos jobb oldalát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fény szentélyét. Találsz egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Van itt egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "
(Továbbmész...) [74,59] Továbbmész a város utcáján. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Észreveszel egy főutcát. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sárkánytanyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy orgyilkos. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 16 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos jobb lábát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a Brod buzogányát a másikra ugrasz. Brod buzogányával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon az orgyilkos. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [30 pontot használtál fel, van még 112.]
| v 5 |
elmormolod az 5. varázslatot |
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 107.]
| v 5 |
elmormolod az 5. varázslatot |
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 102.]
| be 683 |
bemész a 683. épületbe |
Közelebb sétálsz az arénához. Eltörpülsz a hatalmas építmény mellett. Az oldalajtók nyitva vannak, úgyhogy most bárki bemehet. Bemész az arénába, válladra fehér tollat tűzöl, jelezve, hogy szívesen megküzdesz bárkivel. [5 pontot használtál fel, van még 97.]
| h 243 |
használod a 243. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 92.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 27 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 52.]
| tf 1 22 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 22 pontért |
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 5 TVP-t kell elköltened.] [22 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 13, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a púpos burástya. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 265 pontot. A következő körben tehát 295 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
TOLMOKOV-KOKTÉL (351. TÁRGY)
Ez az igen hatékony dobófegyvert annak idején Ivanek Tolmokov, egy hírneves ember kalandozó találta ki. A recept: önts öt csepp spirituszt egy zöld üvegbe, és zárd le az üveget megfelelő fojtással (ehhez bozótos terepen kell állnod, ugyanis ott találsz megfelelő alapanyagot). Mindehhez a KT 351 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A Tolmokov-koktél brutális sebzésű dobófegyver, a harc előtt meggyújtod, és az ellenfélhez vágódva felrobban. 6D6 pontnyi sebzést okoz, viszont harc után 100% az esélye, hogy nem fogod megtalálni. A Tolmokov-koktél olyan lények ellen is hatásos, amelyeket csak ezüst vagy mágikus fegyverrel lehet megsebezni. |
KARAKTERLAP
Gkar, egy barna hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Elenios hittérítője vagy. Papi hited: 59. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 124. fordulód.
| Erő: |
20 (22) |
Szint: |
15 |
Merészség: |
10/5 |
Magasság: |
169 cm |
| IQ: |
17 |
Támadás: |
14 (15) |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
99 kg |
| Ügyesség: |
15 |
Védekezés: |
30 (33) |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
21/21 év |
| Egészség: |
14 |
Életpont: |
261/164 |
Jellem: |
jó (181) |
Tul. pont: |
8 |
| Szerencse: |
15 (17) |
Varázspont: |
124/18 |
Pénz: |
2223 arany |
Kép. pont: |
0 |
| Tudatpont: |
23/22 |
|
|
|
|
|
|
Eddig összesen 490 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2177 TP-t kaptál. Jelenleg 119372 TP-d van. A következő szinthez még 628 TP szükséges. Trófeáid:
ork bérgyilász,
quwarg harcos,
Yurk, a profi. A 76. fordulódban 3000 arany került a bankszámládra. 4440 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
| HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: |
1/22 |
szúrófegyverek: |
2/0 |
ütőfegyverek: |
*19/101 |
| lőfegyverek: |
13/72 (+16%) |
dobófegyverek: |
15/12 |
|
|
| EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: |
13/37 |
2. nyomkövetés: |
10/20 (+4%) |
3. mászás: |
2/89 |
| 4. csapdakészítés: |
10/79 (+5%) |
5. csapdaészlelés: |
3/37 (+12%) |
6. gyógyítás: |
3/37 |
| 7. titkosírás: |
1/81 |
8. felderítés: |
17/68 |
9. szörnyidomítás: |
3/46 |
| 10. teológia: |
8/45 (+18%) |
11. taumaturgia: |
7/64 (+10%) |
12. versengés: |
3/54 (+27%) |
| 13. szörnyismeret: |
6/20 |
14. zárnyitás: |
1/4 |
15. vadászat: |
18/46 (+11%) |
| 16. bányászat: |
10/79 (+11%) |
|
|
|
|
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
| segítesz max. 20 TVP-ért |
| kutatsz max. 20 TVP-ért |
| készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), álomport (#396) (max. 5 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
| elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219) |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID |
| Varázslói varázslataid |
| energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
| örvénykerítés (#42, 10 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
| analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
|
|
| Papi varázslataid |
| auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
| kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
| Feltételes varázslat-használat |
| 0. és magasabb szintűek ellen |
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
| energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) |
| Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
| örvénykerítés (#42) |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 0) |
| 2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
| 3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
Valentin napja (328)
harci mágia (334)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 63 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 258 TU szükséges.)
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár, egy elf nő, Jeffrey Plember (4878. kalandozó), Erril (5237. kalandozó)
(73,59) orgyilkos (#131), fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút
(73,60) Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400)
(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400), orgyilkos (#131)
(74,60) egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), halálhozó (#419), érclelőhely, manaelementál (#290)
(75,60) a 42. labirintus bejárata
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* - Az újszülöttek ezentúl nem öröklik a HH, TK, TKB, MAK és FOK parancsokat.