TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2011. szept. 7. 10h:02'
EZ A 144. JÁTÉKHETED, 121. FORDULÓD
145. játékheted kezdete: szept. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3064
SZÁMLA : XXXX
|
GKAR KALANDJAI
5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,59] koordinátán.
A táborozás 3. napján találkozol egy copfos ezüsthajú, szürke szemű ember férfival. Bőre teljesen fehér! Sheran főpapja. Egy bőrsisakot, egy ezüst papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy kígyóbőr övet, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai rézmedált, egy rejtőköpenyt, egy ritualista amulettet, egy ryuku futárcsizmát, egy szürke bőrkesztyűt és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy részeg kalandozó trófea teszi egyedivé. Homlokán a következő jelet látod: Egy Homálylantot tartó, zokogó avatár.. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Málhásállata egy hegyi szamár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semlegesnek tűnik. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Christano de Terum. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 3. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű kobudera nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Tharr követője. Egy bakkura csizmát, egy borostyán függőt, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy alpesi tehén trófea és egy orgyilkos trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy rákpajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Xyn Wan. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 3. napon összefutsz egy hollófekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemű elf férfival. Bőre mélykék színű. A lovagból áradó fény percekig elvakított, de ahogy visszatér látásod, mellvértjén egy szimbólumot fedezel fel: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Raia első számú avatárja. Egy fejvadász medált, egy hatalom fülbevalóját, egy lajstrom medált, egy nap szimbólumot, egy ónix masszavadítót, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy időhasító trófea, egy mutáns baziliszkusz trófea és egy térhasító trófea díszíti. Jobb kezében egy kék orchideát, bal kezében egy lantot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Tárgyainak egy részét egy csillagapród viszi. Auráját érzékelve máris tudod, ő is jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Hajnalcsillag. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Sebeid látványa együttérzést vált ki a másikból, gyógyítani készül rajtad. Hát tegye! Megidéz egy isteni gyógyítást. Sebeid gyógyulnak: +52 életerő.
A 4. napon összeakadsz Liallannal. Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval.tűzopálját, egy ritualista amulettet, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar varázsló trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított goldugar. Málhásállata egy hegyi szamár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 5. napon összeakadsz Siercoon, a Farkassal. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy ryuku karvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy fekete bőrcsizmát visel. Ruházatát egy nukleáris cickány trófea, egy kérődző etra trófea és egy bandita trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy ezüsthegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 5. napon találkozol Rhandall Corynian. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy Quirov trófea, egy sötét gnóm trófea és egy bibircsók-óriás trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé. Rhandall Corynian kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kemény küzdelem veszi kezdetét, de már az elejétől látszik, hogy te vagy a jobb. Látványosan győzöl! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 5. napon újból találkozol Rhandall Corynian. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű. Rhandall Corynian kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 5. napon ismét összefutsz Xyn Wan. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Hajnalcsillag, amikor összefutottatok, adott neked egy Brod buzogányát (ld. enc.), 3 gyöngymangót és egy Métely páncélját (ld. enc.).
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
Varázserőd regenerálódik. (+35 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 936. hetének nyerőszámai: 27, 10, 21. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 10 arany nyereményt kapsz.
| ef 2 505 |
energia fejlesztése 2 |
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [14 pontot használtál fel, van még 277.]
| kno 9 2 |
képesség-növelés 9 |
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szörnyidomítás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szörnyidomítás.)
[0 pontot használtál fel, van még 277.]
| ff 1735 329 181 |
felt. fegyverváltás: 1735 329 181 |
Felt. fegyverváltás: << Brod buzogánya << csontpálca << vasalt bunkó. [0 pontot használtál fel, van még 277.]
| bb 70 6 |
beraksz a bankba a 70. tárgyat (6 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 6 rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 277.]
| bb 64 2 |
beraksz a bankba a 64. tárgyat (2 darabot) |
Beraksz a bank széfjébe 2 csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 277.]
| m 7 8 8 |
mozogsz északnyugatra, északra, északra |
[71,58] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Ez Hrók erdejének a széle.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [71,57] Fák, mindenütt csak fák. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kardfogú fülemüle. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 17 életpontot sebeztél. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Ez iszonyatos, borzalmas, bele fogsz süketülni! Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Továbbmész...) [71,56] Még mindig az erdőben vagy.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Itt alakult vala a Kvazársziklák Népe, így forrott össze a Trollok ősi vére... " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A gonoszt ne lásd, ne halld, ne beszéld, csak érezd. Izomagy Péppéver ne csak téged. " Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Sheran hívő! Ha Múmia akarsz lenni, keresd Shaquille O'Nealt (5727)! " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy cseréptetős torony (549. épület.). Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az Ősi Hajnal Lovagjai a Káosz ellen harcolnak Ghalla békéjéért. Állj közénk Lord Kis Se. " [45 pontot használtál fel, van még 232.]
| be 549 |
bemész az 549. épületbe |
Kíváncsian közelebb totyogsz, és bekopogtatsz. Ismét ugyanaz a szolgáló fogad, és rögvest bevezet a fogadószobába. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Amikor elújságolod, hogy sikerrel jártál, kitörő örömmel fogadnak. [180 tapasztalati pontot kaptál. (+3 jóság.)] Azonban hamarosan ráébredsz, hogy az öröm csak színlelt. Rosszat gyanítva kérdezed:
- Hol van Lady Olivia? - döbbenettel hallgatod, ahogy a sírni kezdő szolgálók leírják, amint úrnőjüket elragadta egy borzalmas bibircsók-óriás. Bár a leírás alapján nyilvánvaló, hogy SEMMI esélyed sincs ez ellen az iszonyatos szörnyeteg ellen, megkéred az apródot, aki bátran követte a szörnyet fészkéig, hogy mondja el, hová is hurcolták a bájos teremtést. Egyszerű térképvázlatot kapsz.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
2 |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
|
Ez a 42. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 12, délre 12 mérföldre található.
Aztán eljön a búcsú ideje: megköszönöd a vendéglátást, és a szolgáló az ajtóhoz vezet. Bár sem enni, sem inni nem kaptál, azért könnyű szívvel állsz tovább. [5 pontot használtál fel, van még 227.]
| m 1 1 1 |
mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
[72,55] Fák, mindenütt csak fák. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy gyilkos tetű. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Brod buzogányát. Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy kék rothasztó. (ld. enc.) Inadba száll a bátorságod. Az óriás csodálkozó tekintete előtt elrohanva elhagyod a céllövöldét. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Egy fiatal alakváltó hívogatóan az ötpróbára hívja fel figyelmed, hát közelebb osonsz. Hallva, hogy csak erősebbnek, ügyesebbnek, okosabbnak kell lenned mindenki másnál, gondolkozás nélkül a sátorba lépsz.
- Először megtudjuk mennyire vagy erős - vigyorog rád az alakváltó kölyök, miközben a földön heverő súlyzóra mutat. Egyértelmű a feladat, ezt kell a magasba emelned. Ahogy nekirugaszkodsz, már érzed, hogy nem lehet gond, ezt a súlyt egy fele ilyen erős emberre méretezték. Jöhet a következő akadály... A második feladványt egy nagyon alacsony gnóm adja fel. Vajon milyen dolgok kellenek a kérdésben szereplő tárgy elkészítéséhez? Töröd a fejed, de végül rossz összetevőket sorolsz fel. 255 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt.
A cirkusz bejáratához közel, egy eldugott sikátorban, hevenyészett módon felhúzott sátorra leszel figyelmes. Elsősorban az előtte ülő morc árnymanó kelti fel figyelmed, majd az előtte heverő kártyákból levonod a következtetést: itt próbára teheted, mennyire konyítasz a szerencsejátékhoz. Közlöd a fickóval, hogy játszanál.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Aranyeső, 1 Illúziósárkány, 1 Kaszabolósáska, 1 Szerencsejáték. Ez egy pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 2 Aranyeső, 1 Orbitális mackósajt, 1 Sötét halál, 1 Tisztítótűz. Semmi változás. Egyszerre rakjátok az asztalra a lapjaitokat. Az árnymanó előtt a következő hever: 1 Temető, 1 A bajnok manifesztációja, 3 Kisebb quwarg istenség. Ez terc! Vesztettél. 255 tapasztalati pontot kaptál. Lehajtott fejjel sétálsz odébb, majd megszámolod, mennyit vesztettél: 43 darab aranyérmét.
A hangok alapján gyorsan a szirén sátrához találsz. A férfi, aki a szabályokat közli a belépőkkel, most is a sátornál áll, és vonakodó kalandozókat biztat a labirintus kipróbálására. Amikor közlöd vele, hogy bemennél, felvidul az arca, elveszi tárgyaid, majd bevezet a nyíláson. Egy szűk embermagasságú folyosóra jutottál. Megpróbálsz a világosabb vége felé haladni, ami hamarosan egy még sötétebb járatba vezet. Még hosszú percekig bolyongsz az útvesztőben, majd fáradtan adod fel meghódítását. 255 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Továbbmész...) [73,54] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság.
Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.
(Továbbmész...) [74,53] A síkságot ritka erdő váltja fel. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy karmazsin huhogó. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Brod buzogányát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 13 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. [85 pontot használtál fel, van még 142.]
| h 34 |
használod a 34. tárgyat |
Leásol elég mélyre. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 134.]
[74,52] Az erdőt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tintacsiga lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a Brod buzogányát. Megmarkolva a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tintacsiga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Felfedeztél egy phua-kúpot. Látsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 119.]
| v 5 |
elmormolod az 5. varázslatot |
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 114.]
| v 5 |
elmormolod az 5. varázslatot |
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 109.]
| jlk 1279 |
jelszó kimondása 1279 |
Hangosan, érthetően kimondod a találós kérdés megfejtését. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát ellenfeledre támadsz. Csontpálcával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a massza minden csapását hárítanod. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a massza ollója. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Csontpálcával többször kegyetlenül megütöd a massza jobb hátsó lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A massza fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a massza ollója. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 112, gyógyulás: 0, összesen: -112 ÉP}
Hihetetlen félelem lesz rajtad úrrá. Itt valami nagyon rossz történhet veled! Nyivákolva menekülsz. (Ne aggódj, még elég sok életpontja volt.) [15 pontot használtál fel, van még 94.]
[74,51] Továbbra is síkságon vagy. Felfedeztél egy rát-fát. Látsz egy oltárt. Fairlight híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy phua-kúp van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes készítés:) Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. [65 pontot használtál fel, van még 29.]
| h 243 |
használod a 243. tárgyat |
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 24.]
| h 396 |
használod a 396. tárgyat |
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 24.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 21, 20.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a púpos burástya. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 24 pontod maradt, ebből a következő körre 24 pontot vihetsz át. Kapsz még 262 pontot. A következő körben tehát 286 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
BROD BUZOGÁNYA (1735. TÁRGY)
Nagyranőtt ellenfeled igen egyedi fegyvert forgatott. Egy jókora, vasból készült buzogányt, melynek gömb alakú fejéből félarasznyi hegyes tüskék merednek minden irányba. Igen hatásos ütőfegyver, ám súlya miatt nem egyszerű használni, ezért forgatásához legalább 12-es ütőfegyver szakértelem szükséges. Ha ez megvan, máris egy 4D6+8 sebzésű, borzasztóan brutális ütőfegyver elégedett tulajdonosa lehetsz. |
MÉTELY PÁNCÉLJA (1562. TÁRGY)
Amennyiben lehántod Métely, a most legyőzött neves burástya hátpáncélját, egy kis tisztogatással általad is viselhető, robosztus vérthez jutsz. Az ízekre osztott, tökéletes ellenállóképességű ruhadarab +8 védettséget és +25 max. ÉP-t ad viselőjének. Hogy magadra húzhasd, és ne roppanj össze rögtön iszonyatos súlya alatt, legalább 9. szintűnek kell lenned a viseléséhez. |
TUDATFORRÁS (505. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati entitás legyőzése felbátorított, és magabiztossá tett titeket. Már olyan helyekre is elmerészkedtek a mindennapi tudati meditációtok során, ahová eddig - merő óvatosságból - inkább nem mentetek. Hamar rájössz majd, hogy amit eddig ismertél a kasztroplanáris síkból, az csak egy picinyke zuga volt ennek a fura, szinte felfoghatatlan dimenziónak. Vannak itt például furcsa szellemlények, gondolatfoszlányokból, érzelmekből képződött entitások, amelyek rád ugyan nem veszélyesek, de csodálatosan szépek, vagy épp fordítva, kimondhatatlanul rondák. Akadnak itt olyan jelenségek, amiket leginkább a ghallai időjáráshoz lehetne hasonlítani. Ezek néha viharként tombolnak, máskor pedig kellemesen bizsergetik az idetévedt látogatót. No, és persze vannak elképesztő képződmények, amiket gyorsan feltérképezhetsz, és kiismerhetsz, ha szánsz rá egy kis időt. Az egyik legismertebb ilyen kasztro-képződmény a tudatforrás. Nagyon sok van belőle, szinte bárhol megtalálható. Leginkább talán a Sötét Világ gejzíreihez hasonlatos, de ugyanúgy hajaz egy gusztustalan, épp felfakadó keléshez is. Időről-időre sűrű masszaként buggyan fel belőle a nyers tudati energia, ami aztán szétoszlik a környezetben. Ha ügyes vagy, némi koncentrálás árán könnyedén szipolyozhatsz ebből az energiából, ezáltal erősítve fel a tudatpont regenerációdat. (Ha kifejlesztitek ezt a képességet, a kör elején kapott tudatpont regeneráció alapját már nem a maxTU/7, hanem a maxTU/6 képletből számítjuk. Ha már rendelkezel ezzel a képességgel, akkor az arány tovább javul, és maxTU/5 lesz. A regenerációdat módosító, egyéb tudati képességek, az ott leírt szabályok szerint működnek továbbra is.) |
KÉK ROTHASZTÓ (421. SZÖRNY)
Ez a négylábú szörny kosszerű szarvaival és ijesztően nyúlékony nyelvével méltón rászolgált a nevére. A félhomályos helyeket szereti, talán mert sötétkék, véraláfutásos teste itt remekül bele tud olvadni környezetébe. Ilyenkor szinte észrevehetetlen. Egyetlen dolog van, ami könnyen elárulhatja jelenlétét, az a mérhetetlen bűz, mely éjjel-nappal körülveszi. Van egy ocsmány rontó képessége: képes ellenfelének szerencséjét csökkenteni. Épp emiatt automatikusan elbújsz, ha ilyennel találkozol, hacsak ki nem adsz egy FT 421 feltételes támadás parancsot rá (persze az is elég, ha van rajtad tulajdonságpajzs). |
KARAKTERLAP
Gkar, egy barna hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Elenios hittérítője vagy. Papi hited: 58. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 121. fordulód.
| Erő: |
20 (22) |
Szint: |
15 |
Merészség: |
10/5 |
Magasság: |
169 cm |
| IQ: |
17 |
Támadás: |
14 (15) |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
99 kg |
| Ügyesség: |
15 |
Védekezés: |
26 (29) |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
21/21 év |
| Egészség: |
14 |
Életpont: |
234/123 |
Jellem: |
jó (177) |
Tul. pont: |
8 |
| Szerencse: |
15 (17) |
Varázspont: |
125/2 |
Pénz: |
2240 arany |
Kép. pont: |
0 |
| Tudatpont: |
23/6 |
|
|
|
|
|
|
Eddig összesen 475 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1686 TP-t kaptál. Jelenleg 112236 TP-d van. A következő szinthez még 7764 TP szükséges. Trófeáid:
ork bérgyilász,
quwarg harcos,
Yurk, a profi. A 76. fordulódban 3000 arany került a bankszámládra. 4350 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
| HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: |
1/22 |
szúrófegyverek: |
2/0 |
ütőfegyverek: |
*19/101 |
| lőfegyverek: |
13/16 |
dobófegyverek: |
15/9 |
|
|
| EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: |
13/15 |
2. nyomkövetés: |
9/25 (+60%) |
3. mászás: |
2/89 (+10%) |
| 4. csapdakészítés: |
10/63 (+5%) |
5. csapdaészlelés: |
3/15 |
6. gyógyítás: |
3/37 |
| 7. titkosírás: |
1/81 (+11%) |
8. felderítés: |
17/68 |
9. szörnyidomítás: |
3/46 (+200%) |
| 10. teológia: |
8/27 (+8%) |
11. taumaturgia: |
7/22 (+12%) |
12. versengés: |
3/27 (+36%) |
| 13. szörnyismeret: |
6/20 |
14. zárnyitás: |
1/4 |
15. vadászat: |
18/35 |
| 16. bányászat: |
10/51 |
|
|
|
|
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
| segítesz max. 20 TVP-ért |
| kutatsz max. 20 TVP-ért |
| készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), álomport (#396) (max. 5 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
| elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219) |
| cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID |
| Varázslói varázslataid |
| energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
| örvénykerítés (#42, 10 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
| analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
|
|
| Papi varázslataid |
| auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
| kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) |
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
| Feltételes varázslat-használat |
| 0. és magasabb szintűek ellen |
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) |
| energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) |
| Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
| örvénykerítés (#42) |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 0) |
| 2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
| 3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
Valentin napja (328)
harci mágia (334)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1041 TU szükséges.)
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(71,56) cseréptetős torony (#549), barátság szent tüze (#484)
(71,57) Chara-din monolitja (#534), kardfogú fülemüle (#146)
(71,58) Dornodon rúnaköve
(72,55) gyilkos tetű (#116)
(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755)
(73,54) Elenios oltár
(74,51) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Fairlight oltár
(74,52) tintacsiga (#74), phua-kúp (#372), Fairlight oltár, massza (#217)
(74,53) karmazsin huhogó (#185)
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* - A Beholder honlapon az UL-küldőbe be lehetírni négy jegyű fordulósorszámot is.