| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2011. aug. 18. 12h:14' EZ A 141. JÁTÉKHETED, 116. FORDULÓD 142. játékheted kezdete: aug. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3064 SZÁMLA : XXXX |
| ef 4 505 | energia fejlesztése 4 |
| kf 65 | kézbeveszed/felveszed a 65. tárgyat |
| m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 8 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a smaragdgólem testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragdgólem testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 37 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 19 életpontot vesztettél. A smaragdgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 987 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 121, gyógyulás: 0, összesen: -121 ÉP}
(Továbbmész...) [86,53] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
(Továbbmész...) [87,54] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy uzbány. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az uzbány jobb oldalát. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Az uzbány megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
| m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 14 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány fejét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 564 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 6 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a törpemammut testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut fejét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A törpemammut megtaszít agyarával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [89,54] Szűnni nem akar a zöld síkság.
(Továbbmész...) [90,54] Síkság, továbbra is csak síkság.
| h 201 | használod a 201. tárgyat |
| m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [92,54] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Száradjon le az összes Elenios hívő keze! -E.X.- " Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A Csupasz Sünmedve oldalában egy hivatalnok külsejű figura ül egy kis asztalkánál. Nagy bőszen írogat valamit egy papírlapra. Mellette két unott városőr strázsál, alabárdjukra támaszkodva. Közelebb mész. A fanyar ábrázatú fickó észrevesz, és sürgetően magához int. Úgy látszik, parancsolgatáshoz szokott.
- Te kalandozó vagy, ugye? Hogy is hívnak? - szegezi neked a kérdést, és a rágott végű plajbászt. - Van egy munkám a számodra - mondja, és máris belekezd. Elmeséli, hogy a helytartó saját tulajdonú marhacsordáját a közeli dinóparkból elcsatangolt szörnyek dézsmálják, ezért sürgősen át kell költöztetni a tehénkéket a legelőről egy jól védhető kőkarámba. Sajnos a pásztorok nem mernek szembeszállni a dinókkal, ezért a helytartó kalandozókat kíván felfogadni a csorda átterelésére. - Ha alkalmasnak érzed magad a feladatra, jelentkezz itt az intézőmnél - mutat egy meglepően részletes térképre. Gyorsan megállapítod, hol is ez a hely. - Tőle kapjátok meg a jutalmatokat is, ha eredménnyel jártok. Ja, hogy nem mondtam? Természetesen egyedül semmi esélyed, ezért szerezz magad mellé néhány segítőt! Mindegyikőtöknek legyen idomított hátasa, mert gyalogszerrel ezeket a félvad marhákat képtelenség terelni - mondja, aztán mintegy búcsúzásképpen, még felír téged is a névsor aljára.
Érdekes feladatnak tűnik. (6. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90 mérföldre teljesítheted.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szolgáljon eme tábla Sheevának, Ghalla legszebb nőjének dicsőítésére! -G. "
(Továbbmész...) [93,54] Továbbmész a város utcáján. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sötét gnóm. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a sötét gnóm fejét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sötét gnóm bal lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A sötét gnóm most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
| be 584 | bemész az 584. épületbe |
| ezüst nyaklánc (#117) 20 ap /db, | koponya szimbólum (#139) 20 ap /db, | denevér szimbólum (#140) 20 ap /db, | nap szimbólum (#141) 20 ap /db, |
| virág szimbólum (#143) 16 ap /db, | villám szimbólum (#145) 20 ap /db, | ezüst karkötő (#158) 28 ap /db, | borostyán függő (#162) 12 ap /db, |
| ezüst gyűrű (#180) 12 ap /db, | aranylánc (#191) 40 ap /db, | gyöngysor (#192) 96 ap /db, | aranygyűrű (#193) 24 ap /db, |
| arany karperec (#194) 52 ap /db, | obszidián függő (#195) 20 ap /db, | trófea nyaklánc (#196) 60 ap /db, | igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db, |
| obszidián karkötő (#229) 60 ap /db, | ametiszt medál (#275) 56 ap /db, | rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, | umbatari karkötő (#278) 200 ap /db, |
| réz papi karkötő (#307) 200 ap /db, | ezüst papi karkötő (#308) 300 ap /db, | arany papi karkötő (#309) 800 ap /db, | Eldaran karkötője (#373) 500 ap /db, |
| réz masszariasztó (#436) 16 ap /db, | arany masszariasztó (#437) 28 ap /db, | ónix masszavadító (#438) 24 ap /db, | zafír medallion (#514) 50 ap /db, |
| gyémánt karperec (#728) 240 ap /db, | smaragd orrkarika (#730) 200 ap /db, | jegygyűrű (#736) 100 ap /db, | nodonrod kitűző (#1533) 270 ap /db. |
| arany karperec (#194) 26 ap /db, | aranygyűrű (#193) 12 ap /db, | borostyán függő (#162) 6 ap /db, | denevér szimbólum (#140) 10 ap /db, |
| ezüst gyűrű (#180) 6 ap /db, | ezüst karkötő (#158) 14 ap /db, | ezüst nyaklánc (#117) 10 ap /db, | griff nyakék (#1579) 80 ap /db, |
| igazgy. fülbevaló (#197) 20 ap /db, | Jerome köpenye (#1527) 180 ap /db, | nodonrod kitűző (#1533) 90 ap /db, | obszidián karkötő (#229) 30 ap /db, |
| rejtőköpeny (#277) 14 ap /db, | smaragd védőgyűrű (#223) 100 ap /db, | szem szimbólum (#142) 12 ap /db, | trófea nyaklánc (#196) 30 ap /db áron. |
| ve 195 1 | megveszed a 195. tárgyat 1 |
| be 587 | bemész az 587. épületbe |
| h 243 | használod a 243. tárgyat |
| h 396 | használod a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 26 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 26 pontért |
SMARAGDGÓLEM (417. SZÖRNY) Ez a szörny a gólemek családjának talán legkülönlegesebb tagja. Testfelépítésileg a varázstudók által megalkotott elődeinek tulajdonságát örökölte, robosztus méreteit gyilkolásra tervezték. A nagy különbség azonban testének anyagában mutatkozik meg, ennek a lénynek minden porcikája úgy tündököl, mint egy drágakő, és igen, legalább olyan szilárd is. Ha egy ilyen szörnyet támadsz, készülj fel arra, hogy a smaragdkemény karok könnyen összeroppanthatnak. |
| OBSZIDIÁN FÜGGŐ (195. TÁRGY) Az obszidián függőt a füledbe akaszthatod a KF 195 paranccsal, ha vonzóbbá akarod magad tenni a másik nem tagjai és kincsvadászok számára. Ez a kettő persze két különböző típusú vonzalmat jelent. Egyszerre két különböző fajta függőd lehet be-KF-elve. |
| Erő: | 19 (21) | Szint: | 15 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 169 cm |
| IQ: | 17 | Támadás: | 14 (15) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 99 kg |
| Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 26 (29) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 20/20 év |
| Egészség: | 14 | Életpont: | 229/78 | Jellem: | jó (164) | Tul. pont: | 7 |
| Szerencse: | 15 (17) | Varázspont: | 121/0 | Pénz: | 2516 arany | Kép. pont: | 0 |
| Tudatpont: | 23/11 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 2/0 | ütőfegyverek: | *19/101 |
| lőfegyverek: | 12/60 (+20%) | dobófegyverek: | 15/9 | ||
| Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << vasalt bunkó (#181) << ezüsttőr (#322) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -2.); bronzhegyű nyíl (#94) (3 .); nyílvessző (#108) (4 .); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (5 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 13/4 | 2. nyomkövetés: | 7/42 (+30%) | 3. mászás: | 2/79 |
| 4. csapdakészítés: | 10/38 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 3/15 | 6. gyógyítás: | 3/37 |
| 7. titkosírás: | 1/59 | 8. felderítés: | 17/52 | 9. szörnyidomítás: | 1/46 |
| 10. teológia: | 7/87 (+16%) | 11. taumaturgia: | 6/71 (+10%) | 12. versengés: | 2/19 (+18%) |
| 13. szörnyismeret: | 6/20 | 14. zárnyitás: | 1/4 | 15. vadászat: | 18/35 (+11%) |
| 16. bányászat: | 10/29 | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
| segítesz max. 20 TVP-ért |
| kutatsz max. 20 TVP-ért |
| készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), álomport (#396) (max. 5 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
| elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219) |
| cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
| örvénykerítés (#42, 10 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
| analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) | ||
| Papi varázslataid | ||
| auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
| kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
| energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
| Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
| örvénykerítés (#42) |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 0) |
| 2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
| 3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) Valentin napja (328) harci mágia (334) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 20 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1889 TU szükséges.) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 58 | arany (#50) | 2 | gyíkfű (#201) | 10 | tüske (#22) | |||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 1 | kaja (#2) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
| 2 | pirkit (#153) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||