110. forduló, 112. forduló, Gkar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. júl. 25. 10h:17'
EZ A 137. JÁTÉKHETED, 111. FORDULÓD
138. játékheted kezdete: júl. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3064
SZÁMLA : XXXX

GKAR KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [75,58] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Rhandall Corynian. Tharr ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy két kard szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy emberevő trófea, egy halálmadár trófea és egy bibircsók-óriás trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Rhandall Corynian kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Hosszasan küzdötök, de sokáig egyikőtök sem bír a másikkal. Végül ellenfeled ereje fogy el előbb, és győzelemittasan lenyomod! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+31 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 930. hetének nyerőszámai: 27, 17, 29. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

ef 5 505 energia fejlesztése 5
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 246.]

le 191 leveszed/lerakod a 191. tárgyat
Leveszed az aranyláncot. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a 3 aranyláncot, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +2 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve a lélek védelme. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! 2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. 3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. [30 pontot használtál fel, van még 216.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 208.]

tv 42 támadó/véd. varázslat a 42. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: örvénykerítés. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

m 8 8 6 mozogsz északra, északra, nyugatra
[75,57] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy rőtmanó berzerker. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 17 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a rőtmanó berzerker fejét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy épület van. Nyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [75,56] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Találsz egy oltárt. Fairlight híveié. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy tetemember. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 13 tüskét.

(Továbbmész...) [74,56] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kihúzod a tüskét a talpából. Az ormánygőte vidáman elszalad. (+2 jóság.)
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight híveié.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy tavacska van. Délnyugatra egy főutca van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[61 pontot használtál fel, van még 147.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[73,56] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy északi aurach. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+4 max. varázspont.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az északi aurach tömpe orrát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 8 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Népednek szüksége van rád, siess! (9122. KT.) " Találsz egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Találsz egy törpe bányát. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy főutca van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, barna szemű ember férfival. Bőre bronzként csillog. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bakkura csizmát, egy bíbor erőövet, egy bronzpáncélt, egy lánckesztyűt, egy ryuku karvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy nukleáris cickány trófea, egy szürke rinocérosz trófea és egy ragyás burástya trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy ezüsthegyű lándzsát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Érzékeled auráját: semleges jellemű. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Siercoon, a Farkas. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [72,56] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Ez Hrók erdejének a széle.

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [71,56] A terep továbbra is ritka erdő. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Itt alakult vala a Kvazársziklák Népe, így forrott össze a Trollok ősi vére... " Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A gonoszt ne lásd, ne halld, ne beszéld, csak érezd. Izomagy Péppéver ne csak téged. " Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy megsebzett karmazsin huhogó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 6 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a karmazsin huhogó levelét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A karmazsin huhogó csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 12 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 huhogó bibét. (ld. enc.) 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Sheran hívő! Ha Múmia akarsz lenni, keresd Shaquille O'Nealt (5727)! " Egyszercsak kiérsz egy parányi erdei tisztásra. A virágok itt különösen színesek és illatosak. A tisztás közepén egy piros cseréptetős fehér márványlapokkal borított torony magasodik. A kéményből vidám füstcsík kunkorodik fölfelé. Az ajtó, bár nincs nyitva, vidám bohócot formázó kopogtatójával hívogatóan int feléd. (549. épület.)
Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összefutsz Carmen El Saphirral. Elenios felszentelt papja. Egy gromak páncélt, egy szem szimbólumot, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy varkaudar bajnok trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy quwarg királynő trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Auráját érzékelve máris tudod, ő is a jó oldalhoz tartozik. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az Ősi Hajnal Lovagjai a Káosz ellen harcolnak Ghalla békéjéért. Állj közénk Lord Kis Se. " [45 pontot használtál fel, van még 102.]

be 549 bemész az 549. épületbe
Kíváncsian közelebb totyogsz, és bekopogtatsz. Kitárul az ajtó, és egy szolgálóleány jelenik meg.
- Erre parancsoljon, kedves látogató! - Egészen meglepődsz a barátságos fogadtatástól. Követed a leány ringó csípőjét. Odabent mindenhol makulátlan tisztaság uralkodik. Előjön az úrnő, egy aranyosan mosolygó, hosszú, vörös hajú leány, a városban oly divatos sötétkék, buggyos ujjú, földig érő ruhában.
- Üdvözöllek vándor szerény otthonomban. Az én nevem Lady Olivia. És téged hogy hívnak? - udvariasan bemutatkozol, és mesélsz röviden eddigi kalandjaidról. Cserébe megtudod, hogy Lady Olivia egy lovagnő, aki több éves kalandozás után, apja halálának hírére visszatért ide, a családi fészekbe. Most aránylag boldogan és békességben él, de persze ezen a vad vidéken mindig történnek apró, de bosszantó kellemetlenségek.
- Ilyen például a bundás csirmáz, amely éjszakánként állandóan bemászik a szolgálók ablakán, és összetör meg ellopdos mindent. A múltkor elvitte az egyetlen képet, amely apámról maradt. Nagyon örülnék, ha vissza tudnád szerezni. Itt egy egyszerű térképvázlat a szörny vélt kuckójáról. - megígéred a kedvesen mosolygó lovagnőnek, hogy megpróbálsz segíteni.

7
4 6 10
11
3 8 9
5
1 2
12
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 41. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 27, északra 3 mérföldre található.

Aztán eljön a búcsú ideje: megköszönöd a vendéglátást, és a szolgáló az ajtóhoz vezet. Bár sem enni, sem inni nem kaptál, azért könnyű szívvel állsz tovább. [5 pontot használtál fel, van még 97.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[70,56] A terep továbbra is ritka erdő. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kék orchideacserjét.


(Továbbmész...) [69,56] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Nocsak, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy mély kutat. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy nukleáris cickány. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 8 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány fejét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nukleáris cickány jobb vállát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Vasalt bunkóval eltalálod a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. [80 pontot használtál fel, van még 17.]

h 243 használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 12.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 12.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 25, 15.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a púpos burástya. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Üzeneted érkezett a Fairlight bankhálózattól. Bérelhetsz náluk extra széfhelyet. (ld. enc.)
Ebben a körben 12 pontod maradt, ebből a következő körre 12 pontot vihetsz át. Kapsz még 252 pontot. A következő körben tehát 264 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A LÉLEK VÉDELME (57. VARÁZSLAT)
A lélek védelme a következő táborozásod végéig tartó varázslat, amely tökéletesen megvéd a szintszívástól. Ha ez a varázslat rajtad van, külön FT-t sem kell kiadnod, automatikusan harcolsz a szörnnyel. Anyagi komponense egy mocsári penke, elmondása 32 VP-be kerül.

HUHOGÓ BIBE (332. TÁRGY)
Leölve egy karmazsin huhogót, kimetszheted a fejen növő, duzzadt, üreges bibeszerű valamit. Első pillantásra ugyan semmi haszna, de valamilyen hátsó gondolat az agyvelőd egyik legtávolabbi zugában motoszkálva azt sugallja, hogy van valami, igen, van valamilyen anyag, amelyet sehol máshol nem lehet tartani, csak huhogó bibében.

EXTRA SZÉFHELYEK A BANKOKBAN
A Fairlight bank az igazán hűséges és megbízható ügyfeleik számára extra széfhely bérlésére kínál lehetőséget. Ez azt jelenti, hogy többféle tárgyadat is tarthatod a bankban. A 12 alap tárgyhelyen felül tehát további tárgyhelyek lelhetnek gazdára. Egy-egy plusz hely 1000 aranyba kerül, és a kibérléséhez személyesen meg kell jelenni a bankban.
Vagyis: add ki a bank mezőjén a BE <banképület száma> <mennyi extra széfhelyet szeretnél> parancsot, és máris létrejön az üzlet. Annyiszor 1000 aranyat kell fizetned, amennyi széfhelyet szeretnél. Alapból ezt a karaktered készpénz formájában nyújtja át, de ha inkább a bankszámládról szeretnél fizetni, a harmadik paraméternek adj meg egy 1-est.
Ha ezt megtetted, a bankba tárgyakat pakolni továbbra is a BB paranccsal tudsz, kivenni őket onnan a KB parancsot kell használnod. Ezeket a széfhelyeket örök életedre adják, tehát a későbbiekben, vagy rendszeres időközönként nem kell érte fizetned.
A fenti szolgáltatást csakis azok számára ajánlja fel a bank, akik a csatorna keleti oldalán vannak, és forduló végén tele van a széfjük, azaz 12 különféle tárgyat tartanak benne. Ha a szolgáltatást felajánlották neked, attól fogva bármikor igénybe veheted, függetlenül attól, hogy hányféle tárgyat tartasz a széfben.

KARAKTERLAP

Gkar, egy barna hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Elenios hittérítője vagy. Papi hited: 58. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 111. fordulód.

Erő: 19 (21) Szint: 15 Merészség: 10/5 Magasság: 169 cm
IQ: 17 Támadás: 14 (15) Agresszió: 3 Testsúly: 99 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 27 (30) Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 14 Életpont: 224/113 Jellem: jó (152) Tul. pont: 7
Szerencse: 15 (17) Varázspont: 121/34 Pénz: 2449 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 23/16
Eddig összesen 427 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2008 TP-t kaptál. Jelenleg 89693 TP-d van. A következő szinthez még 30307 TP szükséges. Trófeáid: ork bérgyilász, quwarg harcos, Yurk, a profi. A 76. fordulódban 3000 arany került a bankszámládra. 4050 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 1/87 ütőfegyverek: *19/101
lőfegyverek: 11/72 (+12%) dobófegyverek: 15/9

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << vasalt bunkó (#181) << ezüsttőr (#322)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -2.); bronzhegyű nyíl (#94) (3 .); nyílvessző (#108) (4 .); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/93 (+11%) 2. nyomkövetés: 6/3 (+12%) 3. mászás: 2/69 (+10%)
4. csapdakészítés: 10/9 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/4 6. gyógyítás: 3/37
7. titkosírás: 1/59 8. felderítés: 17/52 9. szörnyidomítás: 1/46
10. teológia: 7/53 11. taumaturgia: 6/5 (+10%) 12. versengés: 1/65
13. szörnyismeret: 6/20 14. zárnyitás: 1/4 15. vadászat: 18/24
16. bányászat: 10/7 (+45%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
segítesz max. 20 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), álomport (#396) (max. 5 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
örvénykerítés (#42)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg három vadász varkaudart, ocsmány gonosz mindahány! (számláló: 0)
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
Valentin napja (328)
harci mágia (334)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 40 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 326 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
33 arany (#50) 1 álompor (#396) 3 aranylánc (#191)
3 kaja (#2) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 aurach fog (#657) 1 huhogó bibe (#332) 2 pirkit (#153)
1 rézdarab (#70) 5 szárnyas hernyó (#69) 8 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(69,56) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, nukleáris cickány (#155)
(70,56) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(71,56) cseréptetős torony (#549), barátság szent tüze (#484), karmazsin huhogó (#185), Carmen El Saphir (5909. kalandozó)
(73,56) északi aurach (#350), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), Tharr oltár, 43. jellempróba, érclelőhely, Siercoon, a Farkas (2002. kalandozó)
(74,56) 29. jellempróba, Fairlight oltár
(75,56) 47. jellempróba, Fairlight oltár, tetemember (#123)
(75,57) rőtmanó berzerker (#369), Fairlight oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A Quwargok szaga és erősebb szaga KT-képességek mindig a területnek megfelelő quwargot generálnak, és működnek a Kiégett Földeken.
* - A bénító csapás harcművészeti képesség használati képlete egy kicsit változott. Elsősorban a magasabb HM értékeknél, illetve rákoncentrálva nőtt az esélye, hogy bejöjjön a képesség. Koncentráció nélkül a maximum 20 %-os értéket 88-as harcművészetnél éri el, koncentrálva a maximum 35 %-ot 103-nál.
* - A lőfegyver fejlődés kiírást kiszedtük a fordulókból. Mindenki figyelhette hosszú időn át, hogy van-e valamilyen hiba benne. A továbbiakban ilyen jellegű reklamációt nem tudunk elfogadni.
* - Mostantól a kalandozóharcban 20. szint fölött négyszer annyi tapasztalati pont jár a győzelemért, mint eddig.
* - Mostantól a kalandozóharcban a halhatatlanság másképpen működik, mint szörnyek ellen. A két fél közül csak annak számít a halhatatlansága, akinek nagyobb, és neki is csak annyi %-kal, amennyivel nagyobb az ellenfelénél.

Üzenet küldése a karakternek