| Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje | ||
| Betáplálva: 2011. júl. 12. 9h:46' EZ A 135. JÁTÉKHETED, 109. FORDULÓD 136. játékheted kezdete: júl. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3064 SZÁMLA : XXXX |
| ef 3 504 | energia fejlesztése 3 |
| h 34 | használod a 34. tárgyat |
| m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [73,63] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Itt, ezer méter magasságban, alig van élet.
(Továbbmész...) [73,62] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Felfedeztél egy oltárt. Elenios hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy világítótornyot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy épület van. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Ráismersz a lényre. Egy földsárkány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 9 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval párszor keményen megütöd a földsárkány testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A földsárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a földsárkány kőfejét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a földsárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a földsárkány a farkával, de elhibázta! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
| m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 10 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Ez mellément. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mérg. vas dobónyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a fémbontó szójer csáprágójával. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő bronzkulcs felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A fémbontó szójer szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [73,60] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy útonálló közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 17 életpontot sebeztél. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi az útonálló bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 89 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| be 711 | bemész a 711. épületbe |
| m 7 | mozogsz északnyugatra |
Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos fejét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| be 669 | bemész a 669. épületbe |
| deus ex machina (#1) 37 ap /db, | kaja (#2) 1 ap /db, | szöges bunkó (#8) 15 ap /db, | bunkósbot (#9) 1 ap /db, |
| csontkés (#11) 3 ap /db, | csontszurony (#12) 3 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, |
| bordacsont (#16) 3 ap /db, | fúvócső (#20) 6 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 4 ap /db, | mérgezett tüske (#23) 1 ap /db, |
| gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, | varányszem (#30) 1 ap /db, | lapockacsont (#33) 6 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, |
| kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, | grákóbőr (#41) 4 ap /db, | királygyík bőr (#44) 4 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db, |
| surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db, | antilopbőr (#48) 4 ap /db, | kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db, | bőrpáncél (#51) 7 ap /db, |
| bőrsisak (#57) 7 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, | csontszablya (#64) 3 ap /db, | szöges páncél (#65) 36 ap /db, |
| szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db, | kék orchidea (#68) 6 ap /db, | rézdarab (#70) 1 ap /db, | rézpáncél (#71) 36 ap /db, |
| rézsisak (#72) 10 ap /db, | rézpajzs (#73) 21 ap /db, | rézkulcs (#75) 9 ap /db, | bronzkulcs (#76) 13 ap /db, |
| mászókarom (#78) 15 ap /db, | lapkorong (#80) 3 ap /db, | zöld üveg (#82) 4 ap /db, | ragasztó (#83) 1 ap cseppje, |
| díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db, | óndarab (#85) 3 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db, | bronzsisak (#88) 13 ap /db, |
| bronzpajzs (#89) 24 ap /db, | bronzpáncél (#90) 48 ap /db, | kötél (#92) 1 ap /db, | bronzhegyű nyíl (#94) 7 ap /db, |
| bakkura bőr (#95) 3 ap /db, | bakkura csizma (#96) 16 ap /db, | rákpáncél (#97) 6 ap /db, | rákpajzs (#98) 15 ap /db, |
| fekete gyöngy (#99) 9 ap /db, | aranyló ugarhéj (#100) 6 ap /db, | tinta (#101) 1 ap cseppje, | vízionár szem (#102) 4 ap /db, |
| magszim bél (#103) 7 ap /db, | fémrúd (#104) 12 ap /db, | evaporőr háj (#105) 7 ap /db, | fabontó (#106) 7 ap /db, |
| rövid íj (#107) 12 ap /db, | nyílvessző (#108) 1 ap /db, | vapár ág (#110) 15 ap /db, | hosszú íj (#111) 30 ap /db, |
| madártoll (#112) 1 ap /db, | ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db, | göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db, | mandibulapenge (#125) 4 ap /db, |
| bronzpenge (#126) 18 ap /db, | mandibulakasza (#127) 37 ap /db, | sallank nyíl (#129) 4 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db, |
| ubuk tüske (#131) 1 ap /db, | gyöngymangó (#135) 3 ap /db, | mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db, | ubuk dobónyíl (#138) 7 ap /db, |
| koponya szimbólum (#139) 15 ap /db, | denevér szimbólum (#140) 15 ap /db, | nap szimbólum (#141) 15 ap /db, | villám szimbólum (#145) 15 ap /db, |
| hebrencs csapda (#147) 22 ap /db, | mocsári penke (#148) 1 ap /db, | szent jogar (#150) 75 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 15 ap /db, |
| vasérc (#152) 3 ap /db, | pirkit (#153) 3 ap /db, | nyu-shuriken (#157) 18 ap /db, | ezüst karkötő (#158) 21 ap /db, |
| kis vaspajzs (#159) 24 ap /db, | vassisak (#160) 27 ap /db, | nagy vaspajzs (#161) 33 ap /db, | borostyán függő (#162) 9 ap /db, |
| karócsapda (#163) 18 ap /db, | ugh méreg (#166) 3 ap cseppje, | sullár hólyag (#168) 10 ap /db, | uzbány csőr (#169) 9 ap /db, |
| rövid kard (#171) 24 ap /db, | téfea-agy (#172) 12 ap /db, | harci kalapács (#174) 30 ap /db, | ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db, |
| vasalt bunkó (#181) 52 ap /db, | vashegyű lándzsa (#182) 27 ap /db, | vaskulcs (#183) 15 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 18 ap /db, |
| nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db, | mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db, | mérg. vas dobónyíl (#190) 15 ap /db, |
| aranylánc (#191) 30 ap /db, | gyöngysor (#192) 72 ap /db, | aranygyűrű (#193) 18 ap /db, | arany karperec (#194) 39 ap /db, |
| obszidián függő (#195) 15 ap /db, | trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db, | igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db, | trikornis szarv (#198) 18 ap /db, |
| karbin plazma (#199) 15 ap /db, | kazmár gyökér (#205) 6 ap /db, | szuperkötél (#209) 3 ap /db, | dorony tüdő (#212) 12 ap /db, |
| ketrec (#216) 114 ap /db, | dobóháló (#221) 12 ap /db, | láncing (#222) 300 ap /db, | varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db, |
| orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db, | ramit kő (#226) 4 ap /db, | obszidián karkötő (#229) 45 ap /db, | lánckesztyű (#230) 225 ap /db, |
| acélpengőke (#231) 4 ap /db, | ilkin érc (#232) 4 ap /db, | furulya (#233) 10 ap /db, | tatu dob (#234) 6 ap /db, |
| dorony duda (#235) 42 ap /db, | lajhár csont (#236) 4 ap /db, | tankány karom (#237) 15 ap /db, | pular kristály (#239) 12 ap /db, |
| kis aranykulcs (#240) 24 ap /db, | tüskecsapda (#242) 12 ap /db, | nyílcsapda (#243) 33 ap /db, | márványkulcs (#245) 24 ap /db, |
| nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db, | fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db, | tatu ködmön (#255) 6 ap /db, | kristálygömb (#265) 15 ap /db, |
| gromak bőr (#268) 12 ap /db, | gromak páncél (#270) 45 ap /db, | szürke bőrkesztyű (#271) 18 ap /db, | aranytű (#272) 6 ap /db, |
| ametiszt medál (#275) 42 ap /db, | sárga erőöv (#276) 187 ap /db, | rejtőköpeny (#277) 21 ap /db, | umbatari karkötő (#278) 150 ap /db, |
| Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db, | tyrex csont (#280) 45 ap /db, | raptor karom (#281) 18 ap /db, | jégszív (#282) 22 ap /db, |
| bíbor erőöv (#291) 450 ap /db, | varkaudar páncél (#294) 15 ap /db, | elit csatavért (#295) 45 ap /db, | cru formázó minta (#300) 37 ap /db, |
| réz papi karkötő (#307) 150 ap /db, | ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db, | arany papi karkötő (#309) 600 ap /db, | ezüsttőr (#322) 12 ap /db, |
| ezüsthegyű nyíl (#323) 6 ap /db, | ezüstshuriken (#327) 12 ap /db, | csontpálca (#329) 56 ap /db, | mutáns csont (#331) 6 ap /db, |
| huhogó bibe (#332) 12 ap /db, | rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, | királyi korona (#338) 187 ap /db, | shinai gömb (#348) 180 ap /db, |
| tolmokov-koktél (#351) 12 ap /db, | molluszk ház (#353) 3 ap /db, | degradátor váladék (#354) 3 ap kortyonként, | szockó hólyag (#355) 4 ap /db, |
| quwarg tojás (#360) 3 ap /db, | Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db, | álompor (#396) 1 ap /db, | zafír erőöv (#397) 11250 ap /db, |
| rájabőr (#404) 4 ap /db, | réz fejpánt (#406) 10 ap /db, | bronz fejpánt (#407) 13 ap /db, | kígyóbőr öv (#410) 12 ap /db, |
| bányászcsákány (#434) 15 ap /db, | réz masszariasztó (#436) 12 ap /db, | arany masszariasztó (#437) 21 ap /db, | ónix masszavadító (#438) 18 ap /db, |
| Tharr pajzsa (#459) 5040 ap /db, | raptor szablya (#482) 37 ap /db, | ostromlétra (#510) 7 ap /db, | zafír medallion (#514) 37 ap /db, |
| varkaudar szablya (#516) 30 ap /db, | troll dorong (#550) 75 ap /db, | csatabárd (#555) 33 ap /db, | aranytoll (#572) 60 ap /db, |
| rinóbőr (#651) 7 ap /db, | darázsszárny (#652) 6 ap /db, | darázsfarok (#654) 21 ap /db, | aurach fog (#657) 1 ap /db, |
| aurach bőr (#658) 21 ap /db, | elf csont (#664) 6 ap /db, | elkarog szőr (#665) 1 ap /db, | nektoraf faggyú (#667) 4 ap /db, |
| sáska amulett (#668) 22 ap /db, | rakolits por (#669) 10 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 6 ap /db, | troll csont (#704) 6 ap /db, |
| kobudera csont (#705) 6 ap /db, | gnóm csont (#706) 6 ap /db, | rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db, | gyémánt karperec (#728) 180 ap /db, |
| rubin fejék (#729) 210 ap /db, | smaragd orrkarika (#730) 150 ap /db, | gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db, | jegygyűrű (#736) 75 ap /db, |
| párducbőr (#1066) 15 ap /db, | jegesmedve bunda (#1067) 15 ap /db, | rozmárfog (#1069) 4 ap /db, | yetiszív (#1070) 12 ap /db, |
| féregbél (#1071) 6 ap /db, | ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db, | lidércesszencia (#1074) 10 ap /db, | cetuszony (#1075) 15 ap /db, |
| varkaudar látógömb (#1107) 450 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 6 ap /db, | varkaudar korbács (#1134) 45 ap /db, | varkaudar pálinka (#1137) 33 ap /db, |
| ryuku tájoló (#1224) 675 ap /db, | bruhatagnyelv (#1230) 10 ap /db, | csillezsályalevél (#1253) 15 ap /db, | extra takarmány (#1360) 27 ap /db, |
| pókláb (#1378) 1 ap /db, | gourry tojás (#1455) 4 ap /db, | azuka vese (#1462) 13 ap /db, | teknőstojás (#1514) 22 ap /db, |
| nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db, | monstrum vállvédő (#1577) 270 ap /db. |
| acélpengőke (#231) 3 ap /db, | álompor (#396) 1 ap /db, | amniosz (#203) 1 ap /db, | arany karperec (#194) 26 ap /db, |
| aranygyűrű (#193) 12 ap /db, | aranylánc (#191) 20 ap /db, | aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, | ásó (#34) 5 ap /db, |
| aurach fog (#657) 1 ap /db, | bíbor erőöv (#291) 60 ap /db, | bordacsont (#16) 2 ap /db, | borostyán függő (#162) 6 ap /db, |
| bőrpáncél (#51) 5 ap /db, | bőrsisak (#57) 5 ap /db, | bronzhegyű lándzsa (#87) 10 ap /db, | bronzkulcs (#76) 9 ap /db, |
| bumeráng (#249) 4 ap /db, | csontkés (#11) 2 ap /db, | csontkulcs (#74) 4 ap /db, | csontszablya (#64) 2 ap /db, |
| csontszurony (#12) 2 ap /db, | csuklyavirág (#133) 1 ap /db, | darázsfarok (#654) 14 ap /db, | darázsszárny (#652) 4 ap /db, |
| denevér szimbólum (#140) 10 ap /db, | deus ex machina (#1) 25 ap /db, | dobóháló (#221) 8 ap /db, | dorony tüdő (#212) 8 ap /db, |
| evaporőr háj (#105) 5 ap /db, | ezüst gyűrű (#180) 6 ap /db, | ezüst karkötő (#158) 14 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 12 ap /db, |
| ezüst nyaklánc (#117) 10 ap /db, | ezüsttőr (#322) 8 ap /db, | fekete bőrcsizma (#247) 16 ap /db, | fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, |
| fűszertartó (#210) 6 ap /db, | fúvócső (#20) 4 ap /db, | grákóbőr (#41) 3 ap /db, | griff nyakék (#1579) 80 ap /db, |
| gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, | gyíkfű (#201) 1 ap /db, | gyöngymangó (#135) 2 ap /db, | hosszú íj (#111) 20 ap /db, |
| igazgy. fülbevaló (#197) 20 ap /db, | Jerome köpenye (#1527) 180 ap /db, | kavadu iszák (#25) 2 ap /db, | kígyóbőr kesztyű (#49) 5 ap /db, |
| kis aranykulcs (#240) 16 ap /db, | kis bőrpajzs (#45) 5 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, | kötél (#92) 1 ap /db, |
| kvazár sisak (#266) 70 ap /db, | lajhár csont (#236) 3 ap /db, | lapockacsont (#33) 4 ap /db, | madártoll (#112) 1 ap /db, |
| magszim bél (#103) 5 ap /db, | mandibulapenge (#125) 3 ap /db, | márványkulcs (#245) 16 ap /db, | mászókarom (#78) 10 ap /db, |
| mérg. ubuk tüske (#137) 2 ap /db, | mérg. vas dobónyíl (#190) 10 ap /db, | mocsári penke (#148) 1 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 14 ap /db, |
| nagy vaspajzs (#161) 22 ap /db, | nektoraf faggyú (#667) 3 ap /db, | nodonrod kitűző (#1533) 90 ap /db, | nyílcsapda (#243) 22 ap /db, |
| nyílvessző (#108) 1 ap /db, | obszidián karkötő (#229) 30 ap /db, | orgyilkos tőr (#225) 8 ap /db, | ork csodaszer (#1228) 18 ap /db, |
| pirkit (#153) 2 ap /db, | pular kristály (#239) 8 ap /db, | ragasztó (#83) 1 ap cseppje, | rákpáncél (#97) 4 ap /db, |
| rejtőköpeny (#277) 14 ap /db, | rézdarab (#70) 1 ap /db, | rézkulcs (#75) 6 ap /db, | rézpáncél (#71) 24 ap /db, |
| rókafarok (#124) 3 ap /db, | rövid íj (#107) 8 ap /db, | sallank karom (#128) 2 ap /db, | sallank nyíl (#129) 3 ap /db, |
| smaragd védőgyűrű (#223) 100 ap /db, | spiritusz (#170) 1 ap cseppje, | sullár hólyag (#168) 7 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, |
| szeksztáns (#32) 20 ap /db, | szem szimbólum (#142) 12 ap /db, | szöges páncél (#65) 24 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 4 ap /db, |
| szulfin (#676) 20 ap /db, | szürke bőrkesztyű (#271) 12 ap /db, | tankány karom (#237) 10 ap /db, | távcső (#42) 16 ap /db, |
| tinta (#101) 1 ap cseppje, | trófea nyaklánc (#196) 30 ap /db, | ubuk tüske (#131) 1 ap /db, | ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, |
| uzbány csőr (#169) 6 ap /db, | varkaudar csont (#1113) 4 ap /db, | varkaudar lándzsa (#224) 5 ap /db, | vasalt bunkó (#181) 35 ap /db, |
| vaskulcs (#183) 10 ap /db, | vizestömlő (#3) 7 ap /db, | vízionár szem (#102) 3 ap /db, | zárnyitó készlet (#39) 12 ap /db, |
| zöld üveg (#82) 3 ap /db, | göcsörtös bunkó (#123) 8 ap /db, | csontpálca (#329) 15 ap /db áron. |
| be 755 | bemész a 755. épületbe |
| m 2 | mozogsz keletre |
| be 685 | bemész a 685. épületbe |
| be 696 | bemész a 696. épületbe |
| m 2 | mozogsz keletre |
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 9 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az útonálló testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 4%}
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
| be 670 | bemész a 670. épületbe |
| hhaar burka (#32) 42 aranyért, | izomernyesztés (#33) 50 aranyért, | varázsvédelem (#34) 35 aranyért, | mágiatörés (#35) 38 aranyért, |
| védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, | tompítás (#40) 38 aranyért, | jégcsóva (#41) 80 aranyért, | örvénykerítés (#42) 80 aranyért, |
| varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, | láthatatlanság (#76) 62 aranyért, | filofaxáció (#277) 800 aranyért, | időcsere (#285) 100 aranyért, |
| mágikus gyorsítás (#330) 450 aranyért, | tolvajvér (#364) 90 aranyért, | böfögtető átok (#380) 140 aranyért. |
| be 683 | bemész a 683. épületbe |
| be 690 | bemész a 690. épületbe |
| be 698 | bemész a 698. épületbe |
| h 243 | használod a 243. tárgyat |
| h 396 | használod a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
| tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
| tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
| ELMETÁGÍTÁS (504. TUDATI KÉPESSÉG) Közismert tény, hogy a tudati energiák sok mindenben hasonlítanak az elmédben termelődő pszi-hez. Hasonló alapelveket követve működik, és hasonlóan irányítható mindkettő. Számos pszi-technika ki is használja ezt a hasonlóságot, talán nem kell ezekre külön kitérnem. A tudati entitással kapcsolatos erőfeszítésetek még inkább megmutatta, hogy ez az alaptézis mennyire helytálló! A siker, és ahogy a lehetőségek megnyíltak előttetek, felnyitotta a szemeteket. Te és tudattársaid rájöttetek, hogy amit eddig tudtatok a pszi-ről az csak a jéghegy csúcsa. Olyan perspektíva tárult fel előttetek, amiről eddig még csak álmodni sem mertetek! Elmétek mindeddig nem volt képes tökéletesen befogadni a végtelent, hiszen félő volt, hogy ebbe beleőrülnétek! Most azonban, mintha egy láthatatlan gát szakadt volna át, az elmétek kitágult, felszabadult, és ezzel együtt a pszi-energia befogadására szolgáló kapacitása is megnövekedett. (Ha már birtokában vagy a pszi-gyűjtés metódusának, akkor a maximális pszi pontjaid ötszörösét (de minimum 500 pszi pontot) leszel képes elmédben egyszerre befogadni, és amíg a maximális pszi pontod háromszorosánál kevesebb z aktuális pszi pontjaid száma, addig maximális lesz a kör eleji regenerációd.) |
FÖLDSÁRKÁNY (359. SZÖRNY) Nem kell megijedni, nem igazi sárkányok ezek - inkább csak amolyan földelementálok, amelyek gyíkformájúak, és apró villámokat köpnek, ezért is ragadt rajtuk a sárkány név. A földsárkányok kiválóan rejtőzködnek, és kőkemény testük miatt mindenfajta fizikai támadás csökkentett sebzést okoz - mindezek ellenére, mégis lelkesen vadásznak rájuk, hiszen nem egy földsárkány testében találtak már mélyen a föld alól felhozott értékes drágaköveket. |
FŐUTCA (399. ÉPÍTMÉNY)Ha egy mezőn befejeződik a városépítkezés, az adott mező lakott területté válik! A kezdetek kezdetén mindössze egyetlen jellemzője lesz, a főutca: a további beépítés ismét csak a kalandozók dolga. Arra, hogy hogyan lehet további épületeket felhúzni, nem nehéz rájönni, kivéve talán a legbutább trollokat! |
HÁZ (400. ÉPÍTMÉNY)Ahá! Kalandozók városa, kalandozók házai! A kalandozók házait csoportok, Közös Tudatok építik fel. Ház építését kizárólag Közös Tudat vezetője ill. a városi tanács tagja kezdeti, de az építkezést ezután bárki folytathatja. Az építésbe rakott TVP változó mennyiségű lehet, attól függően, hogy mekkora házat akartok felhúzni: egy átlagos házikó 3000 TVP-be kerül, egy nagyobb villa vagy bolt 6000 TVP-be, egy kastélynak is nevezhető lak vagy varázslótorony, vagy fegyveres gyakorlásra alkalmas központ 9000 TVP, és egy fellegvár vagy más különleges épület 12000 TVP-t kóstál. A ház építése 50 TVP-nként zajlik, tehát 49 TVP-nyi építéstől a munka semmit sem halad, és 99 TVP-től is csak 50 TVP-nyit. Azt, hogy a sok ház közül melyiket építed, a 3. paraméter megadásával szabályozhatod. Pl. ÉP 400 100 4 hatására a 4. házba építesz. Építkezés kezdetekor nem kell 3. paraméter! Az épületbe a BE 400 <sorszám> paranccsal lehet bemenni, ha már legalább 3000 TVP-t beleépítettek. Ha ebből valamilyen speciális épületet akartok létrehozni (pl. bolt), akkor ezt külön kell a játékvezetőtől kérni. |
A FÉNY SZENTÉLYE (376. ÉPÍTMÉNY)A fény szentélye mintegy 10 méter átmérőjű, díszes építmény. Oldalai nicsenek, a tetejét a sarkain álló hét karcsú oszlop tartja. Közepén egy hatalmas, díszes kő áll, melyet még VI. Borax ajándékozott az Álomőrző Közös Tudatnak, a ZAN-indukátorokkal szembeni tetteik jutalmául. A szentélyt különös, kékes fény derengi be (mely főleg éjszaka mutat csodaszép látványt), jelezve, hogy a kis épületben a mágia is jelen van - mégpedig Elenioson és Raián keresztül. Hogy ezt mások is tudják, arra példa az a rengeteg zarándok, akik nap-nap után érkeznek, hogy ha csak rövid ideig is, de beléphessenek e helyre. Mert azon kívül, hogy a szentélyt Elenios és Raia papjai oltárként használhatják, a legendák szerint, aki ide belép (a BE 376 paranccsal), azt elárasztja a szeretet, a béke, s gyógyírt talál mindenféle bajára. A szentélybe való belépés után már mozogni nem tudsz, de a következő kör elején automatikusan elhagyod. |
SÁRKÁNYTANYA (492. ÉPÍTMÉNY) Amint eléred a város határát, az utcák lassan eltünedeznek, csak egy keskeny, ám jól kitaposott ösvény vezet kifelé a vadonba. Kíváncsian követni kezded. Az út kanyarogva vezet előre, be a hegyek közé. Az egyik kanyar előtt úgy tűnik, mintha véget érne egy meredek, semmitmondó sziklafal tövében, ám kalandozóösztöneid nem hagynak nyugodni, és addig keresel, amíg egy bokrokkal benőtt rést fel nem fedezel, amelyen túl ismét a jól ismert ösvény folytatódik. Még párszáz méteren át csalogat maga után és játszik veled bújócskát, de végül kiérsz egy völgybe, és tátva marad a szád: szemközt veled egy barlang nyílása tátong. A bejárat akkora, hogy egy kultúrmasztodon-csorda kényelmesen átsétálhatna rajta különösebb tülekedés nélkül, és a nyílás fölött egy furcsa jel fénylik - Egy napkorong előtt körívbe gömbölyödött sárkány varázsgömböt őriz, amelyben viszont egy napot ölelő háromszög látszik. Még sosem láttál hasonlót, ezért rutinosan feltúrod a hátizsákod, előkapod és fellapozod az Encyclopedia Fantasia vonatkozó passzusát, amely természetesen kimerítően tájékoztat a jel erdetéről és történetéről. Megtudod, hogy részeiben a szimbólum már régtől fogva létezik (hiszen Raia, az Aranysárkányok és Rhatt szent jelképeiről van szó), ám ebben a formájában csak egyetlen helyet díszít: a világunkba lassan visszaköltöző aranysárkányok lakóhelyét. Lassan becsukod a szádat, és közelebb óvakodsz. A barlang belsejéből meghatározhatatlan eredetű derengés szűrődik ki. Alighogy belépsz a bejárat homályába, bármilyen halkan is igyekszel osonni, bentről mozgolódást hallasz, és alig pár lépés után egy óriási fejjel találod szemközt magad. Mögötte ott tornyosul maga a sárkány is, de a te látómeződnek így öt-tíz méterről még a fej is sok. Minden bátorságod és harcedzettséged ellenére önkéntelenül teszel két lépést hátra, és ismét becsukod a szádat. Uramisten! Lehet élőlény egyáltalán EKKORA? Egy északi tűzsárkány vidáman körbeszaladgálhatna a hasa alatt (ha nem tiltaná a méltósága :))! Ennek ellenére arckifejezése, bár évezredek bölcsességéről és tapasztalatáról árulkodik, teljesen barátságos. Száját nem nyitja ki, szavait mégis a fejedben hallod zengeni: "Üdvözöllek, kalandozó! Tudom, mi jár a fejedben, de ne félj. Lehet, hogy a világ gonosz, és lehet, hogy más sárkányok is azok, de az aranysárkányok sohasem bántották a magadfajta halandókat. Mi a rend és teremtés Urát szolgáljuk, ezért csak figyelünk, tanulunk, és tanítunk, ha van kit. Ha egy kis nyugalomra vágysz a folyamatos készenlét után, barlangom előtted is nyitva. Nyugodt pihenésed lesz, én vigyázok rád." A következő pillanatban félelmed semmivé foszlik, csak egy kis kellemes csodálkozás marad a helyén. "Nézz körül nyugodtan." - olvas tovább vendéglátód a gondolataidban. Ahogy beljebb sétálsz, egy monumentális barlangteremhez érsz, amelynek teteje a homályba vész. Aranyos derengés tölti be a teret, amelynek forrása a terem közepén álló kőkút. Belepillantva mintha egy másik világot látnál a fenekén - mint ahogy azt is látsz. Felhőből épült paloták sorakoznak a messzeségben, közöttük kisebb-nagyobb sárkányok és humanoidok repkednek. Ki nem mondott kérdésedre azonnal érkezik a válasz: "Ez a tudatkút, amit pedig odaát látsz, az az a sík, ahová Mesterünkkel együtt annak idején visszahúzódtunk. Nem, te nem tudsz innen odajutni. Érintsd csak meg a "vizet": folyékonynak tűnik és hullámzik, de ha hozzáérsz, kemény, mint a legkeményebb gyémánt. Ehhez még sokat kell nőnöd... de legalább láttad, hogy van remény. Felfedezel még egy sor kisebb-nagyobb benyílót és járatot is, de valami azt súgja, hogy neked arra semmi dolgod, így csak körbejárod a központi termet, és megcsodálod a reliefeket a falakon. "Nos, maradsz? Most nem? Járj akkor szerencsével, és ne felejtsd, hogy van egy hely, ahol ha nyugalmat keresel, biztosan megtalálod. Minden jót, kis barátom!" Válladra emeled motyódat, és jóleső érzéssel a szívedben, magadban sosem hallott dallamokat dudorászva lassan visszabattyogsz a városba. (Megjegyzés: Ha a barlangban pihensz, védve vagy mindenféle tudati abajgatásoktól, ingyen felkerül rád egy letörhetetlen nagyobb tudatpajzs. Emellett kapsz +1 jóságot, agressziód háromra csökken és kalandozóra kiadott feltételes támadásaid, valamint feltételes lopásaid törlődnek. Figyelem! A tudatpajzs csak forduló végén kerül fel, és csak azokra, akik nem állították azóta vissza az agressziót vagy a lopást! A barlangot Raia hívei oltárként használhatják. A barlang semmilyen módon nem rombolható le, vagy pusztítható el.) |
| Erő: | 18 (20) | Szint: | 15 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 169 cm |
| IQ: | 17 | Támadás: | 14 (15) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 99 kg |
| Ügyesség: | 15 | Védekezés: | 27 (30) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 20/20 év |
| Egészség: | 14 | Életpont: | 221/133 | Jellem: | jó (150) | Tul. pont: | 7 |
| Szerencse: | 15 (17) | Varázspont: | 115/6 | Pénz: | 2521 arany | Kép. pont: | 0 |
| Tudatpont: | 23/20 |
| HARCI ISMERETEK | |||||
| ökölvívás: | 1/22 | szúrófegyverek: | 1/87 | ütőfegyverek: | *19/101 |
| lőfegyverek: | 11/44 (+12%) | dobófegyverek: | 15/9 | ||
| Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << vasalt bunkó (#181) << ezüsttőr (#322) |
| Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -2.); bronzhegyű nyíl (#94) (3 .); nyílvessző (#108) (4 .); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (5 -); |
| Óvatosság (labirintusokban): 0 |
| EGYÉB ISMERETEK | |||||
| 1. rejtőzködés: | 12/82 | 2. nyomkövetés: | 5/91 (+36%) | 3. mászás: | 2/59 |
| 4. csapdakészítés: | 9/96 (+8%) | 5. csapdaészlelés: | 3/4 | 6. gyógyítás: | 3/37 |
| 7. titkosírás: | 1/59 | 8. felderítés: | 17/52 | 9. szörnyidomítás: | 1/46 |
| 10. teológia: | 7/53 | 11. taumaturgia: | 5/86 (+11%) | 12. versengés: | 1/65 |
| 13. szörnyismeret: | 6/20 | 14. zárnyitás: | 1/4 | 15. vadászat: | 18/24 |
| 16. bányászat: | 9/45 (+45%) | ||||
| FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
| deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
| totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
| segítesz max. 20 TVP-ért |
| kutatsz max. 20 TVP-ért |
| készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), álomport (#396) (max. 5 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
| elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219) |
| maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
| Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
| semlegesek (#989), jók (#990) |
| VARÁZSLATAID | ||
| Varázslói varázslataid | ||
| energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
| mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) |
| Papi varázslataid | ||
| auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
| méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) |
| tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
| kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | |
| JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
| méregsemlegesítés (#14) | |||
| TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
| Feltételes varázslat-használat | ||||||
| 0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
| Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
| energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) |
| ELFOGOTT SZÖRNYEID |
| púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
| ISTENI KÜLDETÉSEID |
| 1.) Három arany nyaklánc legyen a következő áldozat. |
| 2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
| 3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
| KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) keményebb bicepsz (149) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) Valentin napja (328) harci mágia (334) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 649 TU szükséges.) |
| A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
| 1 | álompor (#396) | 5 | kaja (#2) | 2 | nyílvessző (#108) | |||
| 3 | tüske (#22) | |||||||
| EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
| 1 | főnixtoll (#563) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 3 | rézdarab (#70) | |||
| 20 | víz (#27) | |||||||