105. forduló, 107. forduló, Black Pitt összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. júl. 9. 20h:48'
EZ A 123. JÁTÉKHETED, 106. FORDULÓD
124. játékheted kezdete: júl. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4430
SZÁMLA : XXXX

BLACK PITT KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,1] koordinátán.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+5 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+13 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+3 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 237.]

* 2. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 232.]

kf 140 kézbeveszed/felveszed a 140. tárgyat
A tárgy égeti a kezedet - nem használhatod! Talán nem megfelelő a vallásod. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a 3 dorony tüdőt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +3 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tulajdonságpajzs. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál! 2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. 3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. [30 pontot használtál fel, van még 202.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[92,0] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy halálmadár került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy purifikátor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a purifikátor testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a purifikátor testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+3 gonoszság.) Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a purifikátor testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A purifikátor többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a purifikátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 purifikátor hájat. Eldobod az értéktelenné vált epokitféreg trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő purifikátor trófeát. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [91,-1] Az erdőt síkság váltja fel. Quwarg szagot érzel! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy quwarg felderítő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg felderítő bal első lábát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a quwarg felderítő testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg felderítő csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a quwarg felderítő jobb szárnyát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [90,-2] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mákrózsa bokrot. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy púpos burástya nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a púpos burástya testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. [45 pontot használtál fel, van még 157.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[90,-3] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Felismered a közeledőt. Csak egy vérszomjas csüldő. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a bal karodra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Friss gnóm nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [90,-4] Továbbra is síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Álljon e tábla 100 csata 13 DEMeztetés és 4 halott kalandozó emlékére. Tour-Mix. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Odalent félhomály van. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy topránypolip!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a topránypolip testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a topránypolip kocsányos fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 6 sünmedve tüskét. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kérődző etra. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kérődző etra testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a kérődző etra bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A kérődző etra rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Mandibulakaszával végigvágod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a kérődző etra testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A kérődző etra szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A kérődző etra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.) [44 pontot használtál fel, van még 113.]

be 48 bemész a 48. titkos labirintusba
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. A járatban sötétség van. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. Kissé félve az ismeretlentől indulsz meg befelé a folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 108.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [2. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy élőholt mirg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg fejét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 87.]

lm 5 6 7 mozogsz 5 6 7
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [6. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [7. PONT.] [21 pontot használtál fel, van még 66.]

lm 8 9 10 mozogsz 8 9 10
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [8. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy topránypolip. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a topránypolip testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a topránypolip puha testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A topránypolip szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Mész tovább, előre. Kanyarodik a járat. [9. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [10. PONT.] [21 pontot használtál fel, van még 45.]

lm 11 30 38 mozogsz 11 30 38
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [11. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar. Fegyvere egy csontszurony. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a varkaudar testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a varkaudar jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt és 1 bőrpáncélt. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [30. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [38. PONT.] [21 pontot használtál fel, van még 24.]

lm 39 37 36 mozogsz 39 37 36
Folytatod az utat. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [39. PONT.] Folytatod az utat. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [37. PONT.] Hamarosan egy élőholt mirget pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az élőholt mirg bal szárnyát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Kanyarodik a járat. [36. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. 6 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [21 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 34 35 31 mozogsz 34 35 31
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 32 31 33 mozogsz 32 31 33
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 40 41 42 mozogsz 40 41 42
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 40 46 48 mozogsz 40 46 48
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 49 52 51 mozogsz 49 52 51
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 27 50 27 mozogsz 27 50 27
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 28 43 44 mozogsz 28 43 44
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 45 47 27 mozogsz 45 47 27
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 26 14 13 mozogsz 26 14 13
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 12 3 16 mozogsz 12 3 16
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 16 arany vérdíjat. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 247 pontot. A következő körben tehát 246 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TULAJDONSÁGPAJZS (26. VARÁZSLAT)
Vannak szörnyek, amelyek csípésükkel, harapásukkal, stb. permanensen képesek csökkenteni öt alaptulajdonságod valamelyikét! Ezek ellen nyújt teljes immunitást ez a következő táborozásod végéig tartó varázslat a V 26 paranccsal aktiválható, elmondása 16 VP-ba kerül. A varázslat nem véd meg az olyan támadásoktól/varázslatoktól, amelyek közvetve befolyásolják a tulajdonságaidat (pl. szintszívás, agy roncsolása, stb).

PURIFIKÁTOR (157. SZÖRNY)
A purifikátorok állítólag egy másik dimenzióból, a Mély-Mogrori Szürke Ködből származnak. Hosszú, vékony testük van, és ráncos, szürke bőrük. Szemet és más érzékszervet nem lehet rajtuk megkülönböztetni, a fejük tetején és az aljukon (ha a kettőt egyáltalán érdemes megkülönböztetni) ülő hosszú, hegyes, szarvszerű tüskéik jelentik az egyetlen speciális deformációt. Mozgásuk is különleges, álló helyzetből előregörbülnek, leteszik a felső végüket a földre, majd áthelyezve az egyensúlyt, felemelik az alsó részüket. A hosszúkás, radírszerű lény két vége megcserélődött, és a folyamat ezután ismétlődik. A purifikátorok előrehajolva, hegyes szarvaikkal támadnak. Speciális hatása is van e szarvacskák érintésének - purifikálják az áldozat auráját, azaz eltolják az abszolút semleges felé. A purifikátor világos és párában gazdag helyeken fordul elő, mint például a ritka erdő és a tengerpart. Rendelkeznek korlátozott mágikus képességgel.

KARAKTERLAP

Black Pitt, egy kopasz, barna szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr elsőáldozója vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 106. fordulód.

Erő: 27 (32) Szint: 16 Merészség: 6/6 Magasság: 119 cm
IQ: 18 Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 10 Menekülés: 30 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 20 Életpont: 259/259 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 14 (15) Varázspont: 73/62 Pénz: 1318 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 15/15 Pszi pont: 6/4 EFejl: 4
Eddig összesen 653 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 965 TP-t kaptál. Jelenleg 166 394 TP-d van. A következő szinthez még 13 606 TP szükséges. Trófeáid: purifikátor, élőholt quwarg, kardszárnyú pocok.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3/35 szúrófegyverek: 18/19 (+7%) vágófegyverek: 16/73 (+27%)
ütőfegyverek: 13/67 lőfegyverek: 15/87

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << bronzhegyű lándzsa (#87) << vasalt bunkó (#181)
Óvatosság (labirintusokban): 0
90,44 mezőn táborozol, a 48. labirintusban, 1. szinten, 36. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 94
Legfeljebb 20 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 63 időszaki: 31

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 681 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/10 2. nyomkövetés: 19/66 (+18%) 3. mászás: 7/9 (+2%)
4. csapdakészítés: 7/63 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/83 (+6%) 6. gyógyítás: 37/13
7. titkosírás: 1/5 8. felderítés: 3/54 9. teológia: 6/97 (+7%)
10. zene: 4/78 11. szörnyismeret: 5/0 12. pszi: 1/74
13. vadászat: 6/6 14. bányászat: 20/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
mászol max. 40 TVP-ért
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál!
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): új. törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): új. adamantit erőd (548): kész. helytartói hivatal (563): 48. labirintus (95,26). sötét kastplom (566): új. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 15, 37, 38, 39, 46, 47, 48, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 131, az összesen kapott pontszám: 14055. (összesen ölhető: 744 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3805 TU szükséges.)
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 1 csontszurony (#12) 1 ezüsttőr (#322)
2 * orgyilkos tőr (#225)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
6 bot (#4) 2 bunkó (#5) 3 bunkósbot (#9)
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
Lövedékek
11 rézgolyó (#343) 7 ubuk tüske (#131) 6 vashegyű nyíl (#176)
1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
7 tolmokov-koktél (#351)
Pajzsok
1 rézpajzs (#73)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51)
Sisakok
1 * bronzsisak (#88)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * varkaudar csizma (#317)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 denevér szimbólum (#140) 1 * két kard szimbólum (#144) 2 trófea nyaklánc (#196)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 * koponya gyűrű (#1733)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * klasszikus kitűző (#2514)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 15 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 9]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 31 csepp spiritusz (#170), fér még: 9]
3 uzbány csőr (#169) [bennük 15 csepp ugh méreg (#166), fér még: 21]
2 vizestömlő (#3) [bennük 37 korty víz (#27), fér még: 3]
3 zöld üveg (#82) [bennük 26 csepp ragasztó (#83), fér még: 34]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 ásó (#34) 3 bronzkulcs (#76)
7 + deus ex machina (#1) 1 ezüst kulcs (#184) 3 fáklya (#36)
2 fenőkő (#1618) 1 furulya (#233) 2 gyógykenőcs (#313)
1 hebrencs csapda (#147) 16 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 lant (#238)
3 manakristály (#500) 3 megsemmisítő (#1540) 1 ork csodaszer (#1228)
8 ősi rúna (#2520) 2 sámán gyógykenőcs (#1139) 4 szent jogar (#150)
1 tapasztalatkő (#975) 1 titanitdukát (#1480) 1 tudás gyöngye (#522)
2 + tüskecsapda (#242) 1 varázskő (#305) 2 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 álompor (#396) 1 eknozol (#540) 4 ezüstdarab (#326)
2 fekete gyöngy (#99) 3 fémrúd (#104) 6 főnixtoll (#563)
3 galachmit (#310) 9 gyöngymangó (#135) 1 hibátlan tűzopál (#1642)
3 kreiton esszencia (#892) 1 lapockacsont (#33) 45 madártoll (#112)
23 óndarab (#85) 48 pirkit (#153) 7 púderkő (#119)
1 purifikátor háj (#269) 20 rézdarab (#70) 23 sallank karom (#128)
1 sámán erszény (#650) 9 smirglilevél (#29) 11 sünmedve tüske (#14)
1 szuperkötél (#209) 3 vámpírfog (#1221) 1 varkaudar csont (#1113)
28 vasérc (#152)

Összsúly: 124.08 kg Megterheltség: 167%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 50 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
19 arany (#50) 3 dorony tüdő (#212) 3 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bőrpáncél (#51) 1 csontszurony (#12) 1 gyöngymangó (#135)
4 madártoll (#112) 1 purifikátor háj (#269) 6 sünmedve tüske (#14)
1 varkaudar csont (#1113) 33 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

89 90 91 92 93 94
-5
-4
-3
-2
-1
0
1
2
(90,-4) a 48. labirintus bejárata, mély kút (#93), tavacska, barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), topránypolip (#86), kérődző etra (#368), élőholt mirg (#135), varkaudar (#64)
(90,-3) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), vérszomjas csüldő (#114)
(90,-2) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 27. jellempróba, púpos burástya (#92)
(91,-1) quwarg felderítő (#299), Raia oltár
(92,0) halálmadár (#351), purifikátor (#157)

Üzenet küldése a karakternek