102. forduló, 104. forduló, Tücsöktalp összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. febr. 24. 12h:03'
EZ A 151. JÁTÉKHETED, 103. FORDULÓD
152. játékheted kezdete: febr. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4959
SZÁMLA : XXXX

TÜCSÖKTALP KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,5] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ).
A horizonton hatalmas, menetelő fémóriásokat látsz. Hátukon ládákat cipelnek, tele aranypénzzel. Döbbenten, kimeresztett szemmel bámulsz. Hát ez meg mi? Egy pattanás, ahogy kinyílik a szemed, és körbenézel. Igen, semmi kétség - álmodtál! De kár, szontyolodsz el, biztos elpotyogtattak néhány pénzt. Az aranytermő erszény 49 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+63 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+100 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+3 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku gárdista nyomára bukkanj. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista páncélos testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel párszor keményen megütöd a ryuku gárdista bal karját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a ryuku gárdista jobb lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista megvágja a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod a ryuku gárdista bal karját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 822 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 261.]

* 1. KP: v 6 2 0 elmormolod a 6. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 256.]

* 2. KP: v 23 0 0 elmormolod a 23. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 251.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 246.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
4 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

* 5. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 241.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

tno 6 3 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 241.]

m 1 2 3 mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre
[101,4] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy partravetett medúza. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a partravetett medúza jobb vállát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször eltalálod a partravetett medúza testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a partravetett medúza fejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A partravetett medúza csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a partravetett medúza. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A partravetett medúza csápol, de mindhiába. Ököllel néhányszor megcsapod a partravetett medúza egyik csápját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a partravetett medúza jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csápjaival a partravetett medúza lecsap a bal karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a partravetett medúza. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A partravetett medúza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 medúzacsáp (ld. enc.). 810 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [102,4] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Fairlight oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tormikus egér. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A parittyával célzol és lősz. Elrepül 4 kerek kő. Párszor kipécézted a tormikus egér rothadt szőrét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tormikus egér bal oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a tormikus egér bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A tormikus egér belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bordacsontot. 614 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [103,5] A homokos talajt füves, bokrokkal teli terep váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku légiós közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a ryuku légiós testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával felnyitod a ryuku légiós testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a ryuku légiós bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 945 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét. Erőd TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 201.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[104,4] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Egy acéldarázs nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd az acéldarázs farkát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod az acéldarázs potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az acéldarázs melléd csap a farkával! Az acéldarázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 acélpengőkét. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [105,4] A tengerpartot bozótos vidék váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku légiós lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós jobb karját. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós bal lábát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a ryuku légiós nyakát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Összeakadsz egy vörös, rövid hajú, zöld szemű alakváltó nővel. Bőre bronzként csillog. Sheran tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy kreiton fókuszt, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy topáz erényövet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy élőholt quwarg trófea, egy quwarg királynő trófea és egy quwarg harcos trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy sullár a hátasa. Málhásállata egy púpos burástya. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek.
Összeismerkedtek. Az ő neve While Point Red. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Azt mondja: " Nem vagyok friss porszem, rég volt már, hogy újjászülettem." Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [106,4] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy vortexmágus.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy mágiatörés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 65 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vortexmágus ködlő lábát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a vortexmágus jobb lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 4 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 30 életpontot vesztettél. A vortexmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 95, gyógyulás: 0, összesen: -95 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku légiós. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a ryuku légiós fejét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. Erőd TF-elődött. [46 pontot használtál fel, van még 155.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+23 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 125.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[107,5] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [108,5] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely délről folyik északra. Teleiszod magad a hűsítően hideg, tiszta vízzel. Feltöltöd a vizestömlőt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy mély kutat. Délre nézve látsz egy patakot. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy tavacska van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Ráismersz a lényre. Egy vérszomjas csüldő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő elhibázza az ütést csápjával. Ököllel megcsapod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kaktusztüskét. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [109,5] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [60 pontot használtál fel, van még 65.]

m 3 mozogsz délkeletre
[110,6] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy ragyás burástya. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 13 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya fejét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (13 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször eltalálod a ragyás burástya jobb csápját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragyás burástya testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tetemember közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tetemember rotható húsát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 442 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. Erőd TF-elődött. [14 pontot használtál fel, van még 51.]

szk 111 keresed a 111. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ragyás burástyát. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 48.]

* 2. BP: lot 6 16 17 lottózol 6 16 17

* 3. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 45.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 15 fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 14 TVP-t kell elköltened.] [15 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a goldugar. 2 kaját fal föl a púpos burástya. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 244 pontot. A következő körben tehát 274 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MEDÚZACSÁP (703. TÁRGY)
Néha egy partravetett medúza teteme még elég ép ahhoz, hogy lemetszd a csápját. Mivel a medúza testének nagy része víz, a rongyba, amibe tekered, csak egy kis nyálka szokott maradni - de talán ez is elég lesz bizonyos mágikus rítusokhoz.

KARAKTERLAP

Tücsöktalp, egy hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű drow férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon ministránsa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 103. fordulód.

Erő: 21 (34) Szint: 19 Merészség: 7/5 Magasság: 158 cm
IQ: 23 (35) Támadás: 32 Agresszió: 5 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 22 (33) Védekezés: 42 Menekülés: 30 % Életkor: 144/144 év
Egészség: 12 (20) Életpont: 424/239 Jellem: gonosz (94) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (36) Varázspont: 425/72 Pénz: 559 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 19/4 Pszi pont: 7/4
Eddig összesen 742 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 593 TP-t kaptál. Jelenleg 348 858 TP-d van. A következő szinthez még 101 142 TP szükséges. Trófeáid: ryuku ostromteknős, élőholt quwarg, Ayagira Tanaka. 6 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 25 az új rendszer szerint.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 9/85 (+35%) szúrófegyverek: 19/30 (+6%) vágófegyverek: 19/36 (+10%)
ütőfegyverek: 3/39 lőfegyverek: 21/39 (+21%) dobófegyverek: 1/80 (+17%)

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << ököl (#28) << ryuku szablya (#695)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); ubuk tüske (#131) (13 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
110,6 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1360 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/68 2. nyomkövetés: 26/68 (+46%) 3. lopás: 1/52
4. mászás: 9/50 5. csapdakészítés: 10/12 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/39
7. gyógyítás: 11/96 8. titkosírás: 3/3 9. felderítés: 3/9
10. szörnyidomítás: 4/3 11. teológia: 14/16 (+18%) 12. taumaturgia: 10/22 (+7%)
13. szerencsejáték: 2/9 14. versengés: 8/19 (+9%) 15. zene: 3/75
16. szörnyismeret: 7/24 (+24%) 17. pszi: 1/49 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 5/93 20. bányászat: 2/92 21. testépítés: 2/58 (+16%)
22. főzés: 1/78 (+26%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Silistra (#6107), purifikátor (#157)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP) puha ütés (#60, 18 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
jellemrejtés (#23) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
energiatüskék (#29), mágiatörés (#35), méregfelhő (#37)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
púpos burástya (#92) (málhás: +7 kg teher) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 21 TU. szükséges még: 29 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 123 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * méregfog (#1553) 4 orgyilkos tőr (#225) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 kőkés (#6) 1 mandibulakasza (#127)
1 ryuku szablya (#695)
Ütőfegyverek
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
Lövedékek
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 sallank nyíl (#129) 10 tüske (#22)
33 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138) 1 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis vaspajzs (#159)
Páncélok
1 láncing (#222) 1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 2 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
4 tankány karom (#237)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * zangrozi csizma (#451)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 aranylánc (#191) 2 * denevér szimbólum (#140) 1 ezüst nyaklánc (#117)
2 * gólem talizmán (#811) 2 * halálhozó talizmán (#813) 2 korinthai talizmán (#814)
1 nap szimbólum (#141) 1 trófea nyaklánc (#196) 4 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 Eldaran karkötője (#373) 2 * obszidián karkötő (#229) 1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 * zafír védőgyűrű (#532)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. ametisztje (#2207)
Nyergek
1 trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
7 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 28 csepp tinta (#101), fér még: 42]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 9 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 39]
4 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
10 sullár hólyag (#168) [bennük 24 csepp spiritusz (#170), fér még: 176]
10 uzbány csőr (#169) [bennük 91 csepp ugh méreg (#166), fér még: 29]
1 vizestömlő (#3) [benne 13 korty víz (#27), fér még: 7]
5 zöld üveg (#82) [bennük 8 csepp ragasztó (#83), fér még: 92]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 3 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 2 Fairlight szütyője (#2108) 3 fáklya (#36)
1 fiatalság itala (#473) 1 furulya (#233) 1 fűszerkeverék (#1170)
1 + hebrencs csapda (#147) 25 kaja (#2) 1 ketrec (#216)
1 kis vaskulcs (#40) 3 kötél (#92) 17 krónika (#1725)
1 kulcskarika (#648) 1 lant (#238) 10 leviatán hólyag (#2182)
1 megsemmisítő (#1540) 1 nagy aranykulcs (#246) 2 nagy bronzkulcs (#185)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 olló (#335) 2 ork csodaszer (#1228)
1 quwarg teleportgömb (#1534) 8 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 súlyzó (#347) 2 szeksztáns (#32) 3 szent jogar (#150)
1 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539) 1 varkaudar pálinka (#1137)
4 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 2 alligátorbőr (#661) 19 álompor (#396)
20 amniosz (#203) 8 aurach fog (#657) 1 bev formázó minta (#299)
2 bordacsont (#16) 2 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133)
2 darázsszárny (#652) 5 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122)
4 drótszőr (#37) 1 elf csont (#664) 2 elkarog szőr (#665)
1 etra hályog (#712) 4 ezüstdarab (#326) 3 fabontó (#106)
4 fekete gyöngy (#99) 3 galachmit (#310) 1 grifftojás (#179)
1 gromak bőr (#268) 9 gyöngymangó (#135) 1 hattyútoll (#1222)
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 ilkin érc (#232) 9 kaktusztüske (#114)
1 karbin plazma (#199) 1 kék orchidea (#68) 6 lajhár csont (#236)
1 liumbe bimbó (#656) 3 liumbe hajtás (#655) 1 magszim bél (#103)
1 mákrózsa virág (#56) 3 mandibulapenge (#125) 1 medúzacsáp (#703)
1 moa burát (#384) 1 moa gyöngy (#378) 1 moa smaragd (#377)
3 mocsári penke (#148) 5 móri gyümölcs (#116) 1 mutáns csont (#331)
5 nektoraf faggyú (#667) 4 óndarab (#85) 4 ormánygőte csont (#21)
11 pirkit (#153) 12 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269)
1 rakolits por (#669) 3 rézdarab (#70) 3 rinóbőr (#651)
3 rókafarok (#124) 6 sallank karom (#128) 22 sünmedve tüske (#14)
5 szárnyas hernyó (#69) 1 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172)
1 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110) 5 varányszem (#30)
3 varkaudar csont (#1113) 1 vasérc (#152)

Összsúly: 152.19 kg Megterheltség: 82%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 6 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 kaja (#2) 5 kerek kő (#19)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
19 arany (#50) 1 acélpengőke (#231) 2 álompor (#396)
1 bordacsont (#16) 9 kaktusztüske (#114) 1 medúzacsáp (#703)
4 tüske (#22) 3 ugh méreg (#166) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111
3
4
5
6
7
(101,4) partravetett medúza (#363)
(102,4) tormikus egér (#218)
(103,5) ryuku légiósok (#361), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 27. jellempróba
(104,4) acéldarázs (#140)
(105,4) ryuku légiósok (#361), oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), While Point Red (1192. kalandozó)
(106,4) Dornodon oltár, vortexmágus (#418), ryuku légiósok (#361)
(108,5) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), patak, vérszomjas csüldő (#114)
(109,5) Dornodon rúnaköve, Dornodon oltár
(110,6) Dornodon rúnaköve, 31. jellempróba, ragyás burástyák (#111), tetemember (#123)

Üzenet küldése a karakternek