Hát a katalizátor korlátozása nekem nem jön jól, ugyanis azért van nálam olyan sok, mert csak 2 pulzánsom van . |
Az EXT parancshoz lenne hozzafuznivalom, szerintem jo igy, hogy 3 havonta van egy EXT lehetoseg. Ott van ket karakterem a ryuku terulet vegen, es nincs tovabb, elobb talan valami uj terulet kellene. Persze johetnenek a ganek, de elotte meg kellene egy csomo FNOt gyujtenem, ahhoz meg nem sok kedvem van, hogy A-B fordulokat lepjek. Persze az FNO gyujtogeteshez meg jo lenne, a havi EXT. Elobb legyen uj terulet, kuldetesek, be kellene tomni a lyukat a ryuku vege es a ganek kozott, mert igy felesleges gyorsitani a dolgokat szerintem.
fkiraly voltam
Hehe, a zyel katalizatorra kivancsi leszek, eddig en is jol kihasznaltam, ugyhogy nem sirok. |
Amúgy KÖSZÖNJÜK, Miklós!!! (halkan hozzátenném: az elmúlt 2 évben összesen ennyit nem foglalkoztatok a TF-fel, játékosok igényeivel, mint most 1 hónap alatt...) |
Fasza, nekem a 432. fordulómban sincs még meg, nyugaton meg minden újszülött még a tojáshéjjal a seggén azzal fog futkozni ,-))) |
Nagyon szuper! Tiltott teleportot Nyugatra YEPP |
Köszönjük!
Kérdezném, hogy van-e lehetőség megjeleníteni 10 fordulónként a szörny és tárgyreferencia mintájára, azoknak a karaktereknek a nevét és számát, akiket már ismer a kalandozó? |
Valamennyi fejlesztést köszönjük!
Chan/István |
5. pont: gondolom Nyugat akart lenni. Keleten eddig is meg lehetett csinálni az 5. szintet.
Amúgy örülök. Nagyon. Különösen a KT-kra vonatkozó résznek. |
A következő dolgok születtek az itt elhangzottakból:
1. Extrafordulók: Az Ext parancsot már az 1. fordulótól lehet használni, és havonta használható egyszer.
2. Parancshely: A csatornán átúszott, vagy 200. forduló fölötti karakterek, ha neten küldik az UL-t, akkor lehetőségük van 20 fölött bármennyi parancs kiadására (na jó, mondjuk max. 80 vagy 100). Az ilyen UL-ek ára a normál 20 soros ára + 2 parancsonként 1 zseton. A 40. sor után nem lehet majd kiadni bizonyos parancsokat, amikről nemsokára írunk egy listát.
3. Makrók: A makró rendszer marad, nem lesz bónusz makró, szinte korlátlan parancshely megoldja ezt a kérdést, és megoldja az olimpiai nevezést is, így nem lesz OL nevező UL.
4. A karakterlapon a KT-képesség rovatot bővítjük és fejlesztjük majd. Valamint a KT vezető jelentés erősen bővítve át fog kerülni a netre, és minden KT tag megnézheti.
5. keleten is meg lehet csinálni majd a kihívás tornya 5. szinjét.
6. A Zyal katalizátort korlátozzuk úgy, ahogy az eredetileg az encében szerepel. Az, hogy nincs korlátozva, az egy bug, amint az enc. is mutatja.
7. Ryukura bekerül egy új, balkezes vágófegyver.
8. Az RM parancsra működni fog a munka gyümölcse.
9. Várható a Helyreállítás varázslat, valamint új ősteo és őstau varázslatok 300 és 500 között, köztük egy új gyógyítás. Ilyen varázslatokra szívesen fogadjuk az ötleteket a héten és a jövő héten.
Ha bárkinek van kommentje az itt leírtakhoz, szívesen látjuk. Az extraforduló és a parancshely az elsődleges prioritás, ez még januárban meg lesz, a többivel majd sorjában haladunk. Illetve várjuk az újabb változtatási javaslatokat. |
Ajánlom figyelmetekbe, mint egy ötletet a jövőre nézve:
http://ghalla.pbm.hu/vote.php?q=1227696099&seed=0& cat=0&id=4365
Tulajdonképpen az egyértelműen látszik, hogy a többség ezzel a kérdéssel is elégedetlen.
Csak egy példa: olyan ember aki nem "baszik" el több kört az idióta tündéke-makró megszerzésére, annak 11 fordulón keresztül kell állítgantia az olimpiára, mire nevezni tud 40 soros UL-eken.
Makróval 5-6 kör elég lett volna. Jogosnak tartanám, hogy járjon minimum a ryukura ért kalandozóknak 2 Makró, vagy 1-1 játékszegmensen túljutás után kapjunk Makrót, mert ez a tündérkés "baromság" már ne is haragudjatok nem nyerő, és nem is illik a TF képébe. Miért csesszek el több 10-20 kört (mert ugye a TVP-t is össze kell gyűjteni, nincs kedvenc táborhelyem) arra hogy megszerezzek egy olyan dolgot, ami jócskán járna már rég. Továbbá miért kell sok-sok kört elcseszni azért is, ha valaki komolyan szeretne nevezni ésérdemben az Olimpiára.
Ötletek:
-Külön nevező UL az Olimpiára
-MAkró járjon játékelemenként a 4 dalebgad kulcs megszerzése után, ha megvan a negyedik, akkor ott helyben. Zarknod kiszabadítása azaz vagy a 2-ik Ztuzzarxn vagy az Istenek Talizmánja megszerzésekor. Ryukura átérve 1 vagy 2db. És végül az első ganüid leölésekor, mivel hihetetlen tettnek minősülne. Ilyenkor egy magas szintű karakternek lenne 4-5 makrója, ami már nagyjából elegendő lehet, hogy elférjen egy 40 soros UL-en... Nem 100% de az esélye ekkor már megvan.
Danair voltam |
Köszönjük a Tf nagy és átláthatatlan pempőbe olvadó népessége nevében!!!! |
Átolvastam újból az egészet. Kijegyzeteltem a javaslatokat, meglátjuk, hogy mit tudunk kihozni belőle, miután egyeztettem a programozóval és Miklóssal. |
_Ja, sztem se volna hülyeség,főleg mert a képességfa miatt picit bonyolódott a helyzet. |
Tamogatom a buta troll elkepzeleset.
Dess, a Vertestverek Hercege |
A játék jelenlegi szakaszában egyre nagyobb szükség van rá, hogy a Kt-vezető pontosan tisztában legyen azzal, hogy mikor, ki lépett, hol táborozott le, és hogy mennyi tudatponttal rendelkezik. A KT-lista azonban csak a vezető fordulójából elérhető. Sajnos nekem például nincs lemaradásom, és gondolom, ezzel más
KT-vezetők is így vannak (hiszen tán épp azért lettünk mi KT-vezetők, mert aktívan játszunk, együtt élünk a játékkal, és 'lemozogjuk' a lemaradásunkat, utolérjük azt, így hetente - urambocsá' hat naponta - tudunk csak lépni).
Azt szeretném kérni, hogy a programozóval konzultálva vizsgáljátok meg annak lehetőségét, hogy a két forduló közti események megjelenítésének mintájára, egy direkt erre a célra beüzemelt, új linken keresztül (vagy más, erre alkalmas módon) megoldható lenne-e, hogy a KT vezetője az aktuális KT-listát megtekintse, ezáltal figyelemmel kísérhesse a KT-tagok sorsát.
Megkockáztatom, hogy ha ez a változat létrejönne, akkor talán már nem is lenne szükség a KT-lista forduló végére való odabiggyesztésére...
Ezzel egyidejűleg kérem azt is, hogy vizsgáljátok felül, megoldható lenne-e, hogy a KT vezetője ugyanilyen módon, bármikor lekérdezhesse az aktuálisan
fejlesztett KT képesség fejlesztésének pillanatnyi állását. A fejlesztés ütemezése, és összehangolása megköveteli ezt, mert nem minden KT-tag érhető
el azonnal, bármikor, így a koordinálás akadályokba ütközik. Az információcsere egyoldalúvá válik, magyarul: nem tudom jól irányítani a képességfejlesztést.
Biztos vagyok benne, hogy egy ilyen irányú játék-fejlesztés pozitív visszhangot váltana ki, és így teljes mértékben megtérülne az erre fordított munkabefektetés.
Előre is köszönöm:
Kharizmosz, a Kvazársziklák Népe Kt vezetője
as Jancsár János |
Kedves Játékvezetés!
Egy másik topicban több mint két hete kaptunk arra igéretet, hogy a fejlesztési ötletekre kapunk reakciót.
A szerver probléma időközben megoldódott, a végzetúr is elindult és Miklós bevallása szerint is a várakozást meghaladó mértékben zakatol.
Az itt felvetett ötletekre, kérésekre, kérdésekre azóta sincs válasz.
Több társam nevében is az a kérésem, hogy szenteljetek több figyelmet erre a topicra. (és alapvetően a TF fejlesztésére)
Ahogy már többször írtam a fórumokban, várjuk az itt elhangzott felvetések véleményezését, a megvalósítható dolgok összefoglalását.
Köszönettel:
Szabó István
(#3060 és #1410) |
Illetve, ha monolitról van szó, akkor porolitot is lehet építeni, ami közömbösíti. |
A ZIP-eléshez hozzátartozik szerintem, hogy valamit enyhit, ha van (nehezen beszerezhető) Rahn ékkőved. |
Jó lenne látni egy játékvezetői hozzászólást.
Véleményekkel, tényekkel. A megvalósítható ötletek
összefoglalásával. |
ÉP / RM / ZIP egy szintre hozása, szerintem szükséges lenne.
Elvileg építeni bármit lehet, RoMbolni csak a gonoszok tudnak (meg aki ismeri a parancsot, azaz valaha volt gonosz), ZIP-elni megint bárki.
Az építés hatékonyságát segíti élőlény, az RM-ét a megfelelően magas sebzésű fegyver, a ZIP-ét semmi.
Pl.
* Chara-din hívő ÉPít egy monolitot (mondjuk mamelukkal, így 50 TVP-ből felhúzza, plusz munka gyümölcsével fejlődik 50 TVP-nyit valamelyik tulajdonsága - tiszta haszon).
* RM parancsal könnyen le lehet rombolni a monolitot, de ez elsődlegesen nem a JÓ karakterek eszköze. Mondjuk Egy jobb fegyverrel / fegyverszakival ugyanúgy 50 TVP-ért lehet 100-at rombolni. Ezért persze SEMMI nem fejlődik (munka gyümölcse nem hat rá).
* ZIP parancsal fixen 100 TVP-ért megy le, kevesebb TVP esetén nem is történik semmi, pedig a legtöbb semleges / jó karakternek ez az egyetlen járható út.
Bár erre hat a munka gyümölcse, de mégis csak 100 TVP. Ha TF-elni akarnék, azt tenném, de nem az a célom, hanem hogy eltölöjem a förmedvényt a mezőről.
Amit javasolnék: RM parancsra is működjön a munka gyümölcse. ZIP hatékonysága is növelhető legyen
(példa: karakter ismeri az RM és ZIP parancsot is. Ent pásztorbottal alapból 40 TVP-ért lezúzza a monolitot, viszont nem fejlődik semmilye, VAGY ZIP-el lezúzza 2,5-szer annyi TVP-ből, és fejlődik vmely tulajdonsága.
Aztán jön a CHD hívő és 40-50 TVP-ből újrahúzza ÉS még a tulajdonsága is fejlődik). |
Jaja én találkoztam is egy kisebb istenséggel az egyik városban XD |
Reform az avatár idézés varázslathoz:
Lehetséges megadható harmadik paraméternek egy karakterszám, aki az adott isten követője és papi rangja legalább "XY kisebb avatárja". Az illető avatárként megjelenik például a legutóbbi olimpián nevezett állapotban és mehet a harc.
|
több/sűrűbb történelmi eseménynek örülnék a legjobban, ezek mindig adnak egy plusz élményt a játéknak
újabb toronyháborút, városokba legyenek főleg tornyok, biztosabb csatákkal, nem ilyenolyan invázió kell, hanem totális háború!
quwargok is gyülekeznek, legutolsó fordulókban nagyon sokat megtapostam, érzem készülődik valami a mélyben
polgárháború is lehetne a helytartói városok között, Borax befolyása már nem az igazi nyugaton lsd Vaskarom esetét.
stb stb |
Gondolom nagyon zaklatott volt,amikor írta
Ha bármennyit EXT-ezhetnék,akkor gyak. pénz kérdés
lenne csak,hogy mikor érem utol az első karaktereket.
Lehet,hogy 1500forcsisan leszek olyan erős,mint pl. Rizi
,de ez kit érdekel,ha tudom fizetni.
Az üstökös gyártás értelmetlenné válna. Meg a rabszolga is. |
ebben több volt a pont meg a felkiáltójel,mint a betű |
Az OV FTV szerintem nee keverjuk ide......, TF en tokeletesen mukodik a jelenlegi..., csaak tobb kellene maximum....!
VP termeles: szerintem ehez nem kellene hozzanyulni..., ez valoban aranybol finanszirozhato! Tul nagy a varazslatok vp igenye.......! A jelenlegi rendszer szerintem tokeletes....! Ha ezt bevezetnek akkor az uj nemzedek szivna csak meg..........!
Esetleg nem talajuk ki azt hogy ne lehessen vennni pszi kovet a boltban 750 ert...., mert igy korlatlanul lehet vinni a pszit 500 ig.......?????????
Masik a jatekhet relativ sokan jatszunk a TF en , mas jatek stilusban...., EN sohasem jatszottam lemaradas nelkuli karakterrel Nekem amikor kedvem volt van leptem lepek.....! Ezt viszont ahogy mondtam vhogy meg kellene oldani uj karaktereknel is..., meg a Regi oregeknel.......! Miattam lehet az is hogy NE legyen maxos jatekhet viszont tobb extra surubben...., MINT AZ OVN ! Amikor kimaxol a jatekhete kerheti a visszadatumozast........!
Hozzuk be az OVs extet a TF re tokeletes lenne..., igy sokan surubben lepnenek......, es utol lehetne erni az elbolyt...... , aki meg nem akarna az nem lepne surubben viszont a lehetoseg ott allna elotte.....!
Ja es KEDVES JATEKVEZETO KOLLEGA kerlek szolj maar hozza a dolgokhoz hogy mi jooooo otlet mit felejtsetek el stb......!!!!! Milyen iranyban induljunk ell....??? |
Az ŐV-n sokkal árnyaltabb az FTV beállítás (bár ott nem így hívják). Gyakorlatilag az ellenfél bármilyen statisztikai adatára lehet beállítani varázslatot.
Ez a TF-en is működhetne, bár valszeg kellene egy új parancs, vagy fel kellene tölteni tartalommal az FTV parancs kihasználatlan, harmadik paraméterét.
Ez utóbbi választás esetén a második (szörny száma) paramétert kell felhasználni a konkrét értékekre, a harmadikat pedig a vizsgált érték konkretizálására.
Mondok egy példát: Ha a szörny életpontja 9999-nél nagyobb, akkor holtak szavát szeretnék varázsolni rá.
Ez így nézne ki: FTV 354 9999 X
Ahol X meghatározné, hogy a második paraméterben lévő érték, pontosan milyen statisztikai adat is.
Nyilván kellene egy módosítás, hogy ha van 3. paramétere az FTV-nek, akkor a második paraméter NEM a szörny sorszámát jelenti.
Vagy ilyesmi. Ez a módosítás egy csomó FTV sort egyesíthetne, ergo: elég lenne a lehetséges mennyiség. |
Talan lathato, hogy az egyszeri listabol csak a zyel katalizator nincs korlatozva.
Ezzel egyet kell értsek. Esetleg meg lehetne nézni, hogy ki(k)nél van a legtöbb katalizátor (ami 1 karaktrnél csoportosul) és az alatt valamivel meghúzni a határt.
Most olyan 50 közé saccolnám (talán) reálisnak. Így lenne korlát, még ha nem is egyhamar elérhető a legtöbb karakternek DE ott lenne a határ.
A több parancshely pedig tényleg szükséges lenne.
A több FTV, sőt szerintem a több feltételes parancs is.
Mint ahogy NYugatról Keletre átúszva több a feltételes parancs ugyanúgy lehetne ryukura hajózva is több. |
Igen, jogos... tobb FTV hely manapsag mar nagyon kellene... ennyifele szornycsoportot nem lehet 60 helybe beszoritani, immar... (220+, SF, ejfatty 3.0, gane, erod, ryuku). |
Alapvetoen tamogatom az otletet, mert a VP termeles tenyleg elszallt. Csak/de!! Barmi korlatozas nagyon erosen befolyasolna a jelenlegi jatekmenetet, mivel minden szorny arra van belove hogy legyen rajtad fizikai pajzs 2, mond el egy vedot, egy nagy tamadot, es egy fekete energiat (eloljarokra gondolva). Nos, ezt is lehetne finomhangolni, de nem 60 FTV vel, es legfokepp nem 40 soros UL el. | Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|