Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
Kiütéses negátor
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"A kiütéses negátor madárszerű teremtmény, mellyel elsősorban a Sötét Föld hegységeiben találkozhatsz. Persze csak nagy ritkán, hiszen ezek a "félénk" teremtmények csak ha élelemre vadásznak, akkor jönnek elő barlangjaikból. Ilyenkor azonban a magadfajta kalandozók is könnyen élelemnek minősülhetnek." - részlet Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Páros verseny a hétvégén
HKK várható módosítások, nerfek (július 1.)
Épülettervező pályázat 2. - eredményhirdetés
LXI. Alanori Olimpia
Varázsdimenzió lapbemutató 2. hét

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8151)
Épülettervező pályázat 2. - eredményhirdetés (9)
HKK várható módosítások, nerfek (július 1.) (29)
60. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.06.15. PROGRAMJA (5)
Új HKK kiegészítő: Varázsdimenzió (60)
Lapötletek (64971)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ...
Nézet:
Üdv!

1. A regisztrációs lapon/játékszabályoknál fel van tüntetve, hogy a max. szakértelem (alap+tárgyak) az alapszakértelem másfélszerese lehet. Tehát ha 6-os valami alapból, azt max 9-ig tudod felnövelni. Ahhoz, hogy mind az öt csecsebecse beszámítson a karizmába, 10-re kell felnyomni az alapot.

2. Szinte azonnal jóváírják a pénzt, amit befizetsz (jó, nyilván van banki átfutási idő, ill. behóéknál sem ülnek gép előtt 0-24 óráig, de hamar megvan a jóváírás.)
 
Sziasztok!

Kettő kérdésem lenne.
1; A karizma szakértelmem alapból 7-es. Van 3 csillogó lopott fülbevalóm + 5 db csillogó lopott nyakláncom. Ezeket mind magamra öltöm és a karizmám felmegy 10-re(!) Hol marad az 5 plussz pont?

2; Befizetés után mennyi idő a kari aktiválása?

Előre is köszi!

Üdv.
 
Már megyek a 4. zónába is.
Ott is van a házam.
 
Sziasztok!

A helyreállítás egésszégesebb, és be lehet rakni egy varilistába. Ha így akarsz tápolni, akkor platina amulettek és rengeteg + IQ-s tárgy kell, ha meditálásra adod a fejed, akkor is kell az a +IQ, de nem javaslom.

Picike
 
Üdv Mindenki!
Tökéletesen egyetértek Taingir barátommal. Nem éri meg a meditálás. A mágia úgyis nőni fog, mint a bolondgomba, sokkal gyorsabban mint a fegyverszaki. Azonban másik lehetőség a csodakútba dobált arany, mert előfordul, hogy a csodakút feltölti a vp-t (azonban ezt sem javaslom). Ha végképp nem tudlak lebeszélni, akkor viszont a helyreállítást nyomd Ogur helyett.
Lord Cormacc
 
Üdv!
A salétromos falakhoz nem igazán értek, úgyhogy abban nem tudok segíteni , viszont a mágiához hozzászólnék.
Szóval. kb. 31. mágia szintig nagyon jól fog nőni. Ha már mindenképp tápolni akarsz rá, inkább használj helyreállítás varit, az működik akkor is, ha nincs is mit eltávolítani, az ogurozással meg csökken a tárgy értéke, + macerás állandóan keresgélni. Egyébként szvsz nem éri meg az energiát elb@szni arra, hogy "poénból" meditálgass, de te tudod. Fog az nőni magától is, mint a gomba.
Ja, ha ellenállhatatlan vágyat érzel a mágia tápolására, és úgy érzed a pénz nem számít, akkor vásárold fel a bolt manaital készletét, és rúgjál be belőle Istenesen. Hascsikarásod lesz utána pár napig, de tisztelni fognak a szörnyek a varázstudásod miatt.
T
 
Hi all!
A nagy kombo!
Lehet az,hogy 15os magianal minden elkoltott varazspont egy fejlesztesi ponttal egyenerteku?Mertakkor ha meditalok(10+5targybol) es csak csupaszitok egy napnyi energiabol,siman no egyet a magiam,nem?marmint 10k varazsponot elnyomok,akkor megno eggyel?Nem?Naponta,ha gyozom targykkal.pl nyilvesszokkel.
Varom a reakciot.

Tundoklo Kispufi

Ui.:Esetleg varom a segitseget vizesedo/saletromos fal boltives burkolasara vonatkozolag is,de ez egy masik tortenet
 
Hy!
Az összejön pár nap alatt.
Ezek szerint a 3. z-ben nyomod. Mikor jössz nyomulni a 4. zónába?
Tairngir
 
akkor már csak röpke 100000 fp kell...
 
Üdv!
Ajánlom figyelmedbe a 'Minden amit tudnod kell a KF-ről!' fórum írásait. Az elején rengeteg információ van a játékról!
Egyébként 26os fegyverszakértelemmel lehet 4x támadni jobb kézzel, de erre legkorábban a 4. zónában van szükség és lehetőség.
Az azonos sebzésért a fegyverek szórása a felelős, de véges sok mintavételezésnél a durmitbuzogánynak jobban kell sebeznie ugyanazon a szörnyön. A sebzésbe a fegyver sebzésén kívül az erőd, sebzés bónuszok, szörny vastagbőre valamint a találat számossága is beleszámít.
T
 
Ha el futsz egy szörny elől, akkor félelem aurája van. Ez ellen magas IQ-val és szerencsével lehet védekezni. Próbálj meg ráöltözni.
T
 
Ugyanis:Támadod a sunyi orgyilkost. Nekirontasz ellenfelednek a démonpallost használva. Vámpirizálsz (4 életpontot gyógyultál). (3 támadással 92 életpontot sebeztél)
2:Erôsen figyelve a roppant démonvadászt, nekirontasz. Megcsapod a durmitbuzogánnyal. (3 támadással 93 életpontot sebeztél)
 
Minden szörnynél kb.
Mekkora szaki kell a 4 támadáshoz???
 
Üdv!

Olyan problémám van, hogy a züllött törpéktöl elfutok csata közben. Ez mitől lehet? Kicsi az Iq-m (97)? Vagy mit kell tennem?
 
Ez rendszeresen előfordult nálad, vagy csak egyedi jelenség?
 
Líthas, ifjú emberek!

Egy tanács: Nagyon sok fenőkövet halmozz fel, mert elég rendesen kopik a drága, és valóban nincs másik balkezes boxer.
 
Köszi a választ, valószínűleg az lehet a baj, hogy a pusztakezes harc nem konkrét fegyverszakértelem. Balkezes fegyvereket (rövidkard, harci kalapács)próbáltam a bal kezébe adni, de nem oda vette fel őket. Azt hiszem, az zavart össze, hogy a boxereket az ütőfegyverek között tünteti fel, viszont azokhoz valóban nem ütőfegyver szaki kell, hanem pusztakezes harc. De jó tudni, hogy létezik balkezes boxer is, igyekszik majd a szerzetesem kiérdemelni. Addig meg nyomja a csupasz öklével.
 
Mekkora erő kell 100-on felüli sebzéshez?
durmitbuzogánnyal(3d8+3) 25-ös ütöfegyverrel?
A Démon pallossal(2d10+) sebeztem ugyanannyit mint a durmitbuzogánnyal.Ez miért van?
 
Itt valamit valóban nagyon benéztem, pardon!
 
Valószínűleg az lehet a baj, hogy sima boxert akarsz beletenni a kezébe. De azok csak jobbkezesek. Szerzetesem hallott olyan legendát, hogy egyetlen olyan boxer létezik, amit bal kézbe lehet venni, és faja/kasztja épületében adják, hogyha méltó lesz rá. (Érthetőbben: a 3. zóna faj/kaszt épületének jutalomtárgya a Shulud(?) boxer). Nem pusztakezest kell fejleszteni 11-re, és réztőrt be tudsz fogni vele. Mondjuk inkább quwarg mágustőrt. Szerzetesem így tett.
 
Wow, viszont most vettem észre, hogy fegyver nélkül sebez a puszta öklével.
 
Sziasztok,

törpe szerzetesem 11-es pusztakezes harc szakértelemmel, 4-es balkezes szakértelemmel rendelkezik, rangja 6. Ennek ellenére nem sikerült a bal kezébe fegyvert adnom, mindig leteszi a jobb kezében lévőt, fegyvertípustól függetlenül...se harcikalapács, se rövidkard, a kis butus mindent jobb kézbe vesz. Próbáltam letenni a pajzsot, hátha attól rájön, hova kell felvennie a második fegyvert (ott az üres kezed, vedd fel szépen)...de nem. A félóriás barbáromnál semmi problémám nem volt a balkezes fegyverfelvétellel. Tudna vki segíteni, mi lehet a probléma? Köszi előre is!
 
Szia!
Szerintem nem. Ha jól emlékszem a 16. küldi végén új csodabazár képességeket lehet vásárolni.
Lord Cormacc
 
Szia!

Ezeket a képességeket véleményem szerint legalább a 3. zónában tudod csak fejleszteni. Vannak képességek, amiket csak magasabb zóna Akadémiája tud fejleszteni.
Lord Cormacc
 
A 4. zónában szerezhetőek új faji/kasztos képességek??? Esetleg az ötödikben?
 
Hali -

Magus karakterem 11. szintu, megkapta a magia erosites es koncentralas szakertelmeket. Mindketto 5-os (piros), de az akademian nem mutatkoznak a fejlesztheto szakertelmek kozott.

Mi a gond? A tobbi szakertelemmel nincs ilyen problemam. Probaltam Armingtonban es Quistvachban is.

Koszi:
Simon
 
Kösz a segítséget! Az igazsághoz hozzátartozik, hogy ezeket én is olvastam anno, csak már rég elfelejtettem, hogy mit írtak, és most meg nem gondoltam, hogy enyire egyszerű/nyilvánvaló a megoldás.
A pusztulás kesztyű azon hatása, miszerint "Amikor viseled nagyobb eséllyel találsz varázstárgyakat.", szerinted ekvivalens a kincskereső hatással? (Tudom, hogy van olyan hatása is, ami szörnyek spec tárgyainak a találásának növeli az esélyét, de a kettő hatás lehet egymástól független, ezért a kérdés.) Szerintem van +kincskeresés hatása és egy spéci hatás (speciális bővített kincsker) spéci tárgyakra. Minél tovább gondolkozok rajta, annál inkább így gondolom.
Az algoritmus szempontjából is így tudom elképzelni, azaz hogy a mezei kincsker metódusnál letiltottak tárgyakat (egy kategorizáló flat alapján), míg a kesztyű vélhetően az (eredeti) absztrakt metódusnak (esetleg osztálynak) egy másik implementációját használja, mely mondjuk így, magasabb szintű flat kategóriát is "kezel". Tehát magyarul a kincsker kibővített változata. Persze úgy is csinálhatták, hogy meghívja a kincsker metódust, + egy másik spéci metódust, de szebb megoldás az újrahasznosítás. Mondjuk a végeredmény tekintetében, teljesen mindegy hogy csinálták.
Aki számára nem volt érthető a fenti gondolatmenet, attól elnézést kérek, hogy raboltam a drága idejét, és foglalta az eszmefuttatásom a helyet az oldalon.
Tairngir
 
Végre megvan!
 
Olvasd el figyelmesen az aranykereses enciklopediajat. Hogy ne kelljen keresned, bevagom ide:
"Aranykeresés
A képesség megnöveli a szörnyeknl található pénz mennyiségét. Hatás: ha a szörnél van pénz, akkor képesség szint * 10 százalékkal többet lehet nála találni. Ha nincs nála pénz, akkor is lesz nála 1 ezüst. Hatóidő: képesség szint * 6 perc."
Az elso mondatot elolvasva rajohetsz, hogy miert is nem talalsz a ladakban tobb aranyat! ;)

A kincskereso itallal kapcsolatban nem igazan tudok sajat tapasztalatot mondani, mert nem vittem tulzasba a hasznalatat ladanyitogatas kozben, DE a kek kincsker ital enciklopediajat elolvasva, talan valaszt kaphatsz a kerdesedre:
"kék kincskereső ital
Mindig elkerül a szerencse, amikor a kincsesládákban kotorászol? A kincskereső ital segíthet rajtad!"
Szoval azt viszont - ez alapjan - el tudom kepzelni, hogy a ladakra hat a kincsker ital.
Kincsker ital hatasara nem fox jobb targyakat talalni csak kozvetve, ugyanis nem a talalt targyak minoseget, hanem a mennyiseget noveli meg. Tehat a tobb varazstargybol adodoan nagyobb az esely valami jobb darabra.

Remelem segitettem!

Q
 
Valoszinuleg azert tunt ugy, hogy kevesbe kopik, mert nem azt talaltak el!
Tegnap lepegettem megint egy kicsit es nagyon jol lattam erre a peldat: egyik alkalommal a cserzett mokaszinomat kb 20 szorny utan fennem kellett, majd utana legalabb 300 szornyig nem. Kozben semmi sem valtozott, se a felszereles, se az ellenfelek. Egyszeruen mast utottek a mobok eme becses labbeli helyett.
Valamint - ahogy Lord baratom is mondta - az sem mind1 mekkora pofonokat kap az ember az ellenfeleitol, es volt e olyan koztuk, amelyik rendelkezik specialis targypusztito vegtaggal vagy kepesseggel.

Q
 
  ... | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ...
Nézet:
Infók | Csere-bere | Fejlesztési ötletek | Bugok | Segítség kezdôknek | Labirintusok | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.