Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A tolvajszem varázs
Küldd el képeslapként!
A tolvajszem varázslat gonosz lelkű mágusok agyának szüleménye. Elmondása alaposan megkönnyíti a lopni vágyó kalandozók dolgát, hiszen segítségével távolról feltérképezhetjük célpont áldozat hátizsákjának tartalmát, a benne lévő tárgyak elhelyezkedését. Aztán már csak oda kell menni, és elcsenni azt, amire éppen szükségünk van!
Nézz szét a galériában!
XLVI. Alanori Mini Olimpia
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18.

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Az utolsó Aukciós Napon történtek

A lista folytatása...
Olimpiák eredmémyei (9)
A Sötétség Kora - retró történelmi esemény (17)
Épülettervezői pályázat 2. (10)
Tavaszi befizetési akció 2024.03.01. (péntek) - 2024.03.18. (1)
Tavaszi befizetési akció 2023.02.27. (hétfő) - 2022.03.10. (2)
TF KÖZÖS TUDATOK (1277)

További témák...

2024-03-28 19:28:17 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Értem, köszi!
Mösze uralkodó akkor nem is jöhet magas szinten sem Nyugaton, csak a Sötét Földön?

Viszont akkor hogy került be Biztosrév boltjába a hátpáncél? Valaki leölte SF-en, aztán eladta Múmia Shopban?
 
Sajnos nem, mert az a "kincse".

A "komponense" amit kiszedsz belőle valami bicskával az a hátpáncél. Az meg nyugaton nincs.
 
Pszi kővel lehet szörnyidézéssel Nyugaton mösze uralkodót idézni, ha már tudom az enc-ét az Őskristály-szilánkból?
 
Már nem aktuális, köszönöm.
 
Kivágott borkonyó cserjét keresek revitalizálás céljából, ha látnál egyet Roxat környékén, vagy hajlandó lennél egyet kivágni, tudasd velem. Nagy segítség lenne.
 
A pengepajzsot nem lehet unkreálni, mert semmit nem lehet unkreálni, aminek az elkészítéséhez mágia szükséges.
 
Akkor valszeg ez lesz.
Addig ugyanis nem tervezek átúszni, amíg le nem nyomom Rombolót Vaskaromban!
 
Szerintem ne a mihlaninra koncentrálj, az nem kell sehova tudtommal (nyugaton).
Ha adamantit kell abból meg nekem volt egy rakás.
Most már találni aukción is és bányászni sem nehéz.
A csatorna közeli hegyláncon végigsétálva fogsz ásni is párat, ha feltúrbózod a bányászatod 26-ra. Én legalábbis 26-ra nyomtam fel a Bányászház küldisorozat megkezdése miatt és 2 adamantitot ki is ástam elsőre egy fordulóban. Megvettem 11db-ot.
Persze ez a múlt.
 
Köszi!
És a Pengepajzs unkreálható?
Itt mi a fő szabály amúgy? Minden kvazárcucc unkreálható, de semmi sem unkreálható, amihez varázstárgy készítés varázslat kell?
 
Nem tudom, hogy megtanulható-e nyugaton, de ha igen, sok értelme nincs, mert használni nem lehet. Tükörpáncélt és arany pikkelyvértet nem lehet unkreálni, kvazár sisakot igen (bár a munkadíjat (70 arany) nem kapod vissza). Tudomásom szerint nincs nyugaton mihlanil, és molekulaátrendezéssel sem lehet előállítani.
 
És még egy:
fegyvernek minősülő pajzsot (pengepajzs, adamantit pajzs, möszehát pajzs, stb.) lehet jobb kézben is vinni?
Ha igen, ilyenkor ad AC-t is?
 
Üdv!

Pár kérdésem volna:

- Csak a Csatornától keletre tanulható meg a varázstárgy készítés (#153) vari, vagy már Nyugaton is?


- Unkreálhatóak az alábbi tárgyak?
tükörpáncél?
arany pikkelyvért?
kvazár sisak?

- azt vágom, hogy Molekulaátrendezéssel a mihlanilból -> adamantit lesz. De Nyugaton hol lehet mihlanilt találni?
Van valami anyag, amiből Molekulaátrendezéssel mihlanil lesz? Mithril? iknegurin?

Köszi!
 
Tegyel ra par KNO-t legalabb a surkeallomanyig!
 
Meglett a pszi képességem! Van 10 pp ebből hogxan tudom fejleszteni hatékonyan? V64-el gondolom elég hosszu ideig tart
 
Garkas!

Tettem fel 1 adamantitot licitre!

Nem kell?
 
:=( hát még sokára lesz KNO-m
 
Én raktam 1 kno-t a pszire, aztán fairlight hitűként elkezdtem ütni az épületekben lévő gnóm boltosokat, acélkolosszusokat, elit palotaőröket, kvazár kovácsot, és az így felgyűlt gonoszságpontokat mindig fordulónként két auratranszformációval ellensúlyoztam, hogy a semleges jellemem megmaradjon. A zsáknyi TP mellett a pszim is nagyon szépen fejlődik, azóta minden kört szürkeálománnyal kezdek, stb. Most már megvan az agykorbács is, VP spórolásból majd azzal (meg tűzlehelettel) köszöntöm a szembejövőket.
 
Én kno-val megnöveltem a pszi fejlesztésig, utána a szürkeállománnyal megtámogatott fejlesztés már elég hatékony volt. V helyett persze P parancs kell majd.
 
Meglett a pszi képességem! Van 10 pp ebből hogxan tudom fejleszteni hatékonyan? V64-el gondolom elég hosszu ideig tart
 
Amit fikszen arulnak, az mindig van, minden egyeb targy meg a kalandozok eladasai reven kerulnek be a keszletbe.
 
A boltok kínálata milyen időközönként töltődik fel?
 
Szuper, köszi a választ!
 
Csak erre reagaltam pontositva:
"No itt is van, ha már leöltél nyolc lényt és újra próbálkozol:"

de akkor leirom ujra... Ha megolted mind a 8 at ha nem, akkor is csak egyszer mehetsz be es nem probalkozhatsz ujra egy fordulon belul!
 
Az valóban működik, de itt nem erről volt szó. Ugyanakkor amikor ryukun voltam, akkor nekem már nem érte meg az a 85 TVP keleti szörnyekért, TF 1 10-ekkel sokkal több hasznom volt. De persze ez karakterfüggő.
 
Mivel tele vagy TVP-vel, a vándorcirkuszt is nyugodtan próbáld ki! Ott mindenféle próbákat kell kiállni, meg lehet kártyázni, tárgyat gyűjteni a banyának, és olyan szörnnyel verekedni, amelyik a te szintedhez generálódik. Itt eshetnek mindenféle tárgyak, amiket összegyűjtve majd még erősebb tárgyat kapsz (játékmesteri palást).

CIR 31
paranccsal ezekbe mész be 50 TVP-ért:

Céllövölde - 1
Ötpróba - 2
Küldetés - 4
Kártyacsata - 8
Labirintus - 16

és ha minddel megvagy, akkor mehetsz a szellemkastélyba is. Bővebb infó:
http://hyper.pbm.hu/webhyper/megj.php?ssz=75

Plusz a 125-ös koordinátától keletre tele van csatamezőkkel a térkép, a sok TVP-dből ott is kutakodhatsz, dőlni fognak a szörnyek.

Illetve ha nem teleportálsz a legdélebbi városba, hanem lecaplatsz hátason, ott van 2 varkaudar falu is egymás mellett, ahol sorban jönnek a lecsapnivaló varkik, plusz van egy csomó szörnyfészek, így elég jó tápköröket lehet nyomni, ha van elég TVP-d:
- 2 varkaudar falu (KUT 45 + KUT 45)
- ongóliant szörnyfészek
- Arénagodör
- NJK-verés (bár ők elég erősek, téged most még a suttyó kis árnymanó, Kopasz Gunymók is DEM-eztetne, mert ha bejön neki a káosz szava varázslat, csak azzal besebez vagy 250 ÉP-t ), de később megéri lecsapni, mert csak kb. 300 ÉP-je van, de 12 000 TP-t ér!

Ennyi TVP-ből te a 170. és a 175. labirintust is röhögve bejárod, ezeknek a térképét úgy kapod meg, ha itt megveszed 10-10 zsetonért:
http://www.beholder.hu/?m=tf&in=kupon.php
Ha a 170-es labirintusban összeszeded a homokhernyókból eső sáfrányporokat a fűszertartókba, azokért nagyon szép summát kaphatsz a liciten, hiszen neked úgy sem kell a +TVP, másnak viszont élet-halál kérdése Nyugaton!

Ha meg már elég erősnek érzed magad, bejárhatod a 244-es labirintust is, ami a quwarg invázió gödrének a maradványa. Erre elég rálépni a 106;96-ra, megkapod a térképet.
Tele van 1000-2000 TP-s kis nyüvekkel. Meg három kisebb quwarg istennel!
na azokból én eddig még csak egyet tudtam lenyomni, mert 60-70 körüli védelembe is többszáz ÉP-t sebeznek!


És persze ott van minden épület és labi, ami már 10-20 éve is ott volt. Vangorf gróffal, Lord Kováccsal, Lady Oliviával már ne foglalkott, de ott a gnóm kutatóállomás, Kragoru tornya, a Bányászház, a Tündérpalota, és a kedvencem, 97;69-en a Sámánkunyhó, ahol egy vén varkaudar remete ad küldetéseket (én épp ide megyek).
Úgyhogy mindig van mit csinálni meg hová fejlődni, nem is kell már annyira ész nélkül átúszni a csatornán! Igaz, sokan azt mondják, hogy ott az igazi a TF, és minden olcsóbb meg egyszerűbb (ugyanakkor persze nehezebb is). Ezt nem tudom, mert én még egyetlen karakterrel sem úsztam át.
 
Bankos városmezőn kell kiadni egy
PBE <aranyak száma>
parancsot.
 
a banki tartozásomat hogyan lehet kifizetni?
 
Úúúú nagyon köszönöm ! ezek is pöpec tnácsok! meg is fogadom őket !! és köszönm a KT ba az inve-t! Sajnos aranyam nincs a rengeteg leírt dologhoz,de tervem szerint most farmolok az arénában 8-10 ezret az kb elég lesz egy korrekt gear-re! hétfőn első utam ez a karavános láda lesz hogyan tudok belépni hozzátok?
 
Mégsem volt jó ötlet ez az erősebb varkaudarokkal verekedés...



be 497 8 4 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar böllér. (ld. enc.)
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Kitátod a szádat, és lehelsz. 21 életpontot sebeztél. Egy háló varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mérg. teriád tőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mérg. teriád tőr. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel végigvagdosod a varkaudar böllér testét. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a varkaudar böllér fejét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 11 életpontot sebeztél. A varkaudar böllér behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 190 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Mágusölővel megvagdalod a varkaudar böllér fejét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a varkaudar böllér bal lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 11 életpontot sebeztél. A varkaudar böllér lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 222 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 331 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 531, sebződés: 745, gyógyulás: 0, összesen: -745 ÉP}
[15 pontot használtál fel, van még 196.]



(Feltételes gyógyítás Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [54 pontot használtál fel, van még 142.]
 
Hali!

Azért mentél vashegyűvel a biami kvazárlándzsa helyett, mert ezt nézte a porgi:
"Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (50%) << vasalt bunkó (#181)"
vagyis ha a moncot le tudod ölni vashegyűvel, akkor átváltasz arra, függetlenül attól, hogy már egy sokkal durvább fegyver van jobb kezedben.
Töröld a régi fegyverváltásodat egy sima FF paranccsal.

Meg elég sok lom van nálad ahogy nézem, iszonyú a megterheltséged! a bunkót dobd el a francba, 5 kiló holtsúly, nem jó semmire!
Azaz szerintem nyugodtan kezdd ezekkel a fordulódat:

D 5
FF

Néhány tanács még:
- minél gyorsabban szerezz 1 ezüst nyakláncot, 2 ezüst karkötőt és 5 ezüst gyűrűt (ezek mind vannak a helytartói városok ékszerboltjaiban), és vidd el a legközelebbi szekérkaravánhoz (#1215-ös "tárgy" a térképen), ahol a karavánvezető ad érte egy Megbűvölt utazóládát (#121, ami 14 kg- val csökkenti a megterheltséged, és +20 fajta tárgyad lehet.

- érdemes lesz majd beszerezned egy Légiós hátizsákot (#1560) is, az 25 kilóval csökkenti a motyók súlyát. 7000 aranyért kettő is volt eladó a héten a liciten

- liciten most épp 2000 arany a pszi kő, vedd meg, és ezzel meg is lesz az egyik isteni küldetésed
http://www.beholder.hu/?m=tf&in=aukcio.php&subm=nyugat

- 2000 aranyért aenouth ködkürt (#1554) is szokott lenni liciten, azzal minden fordulóban megidézhetsz 1 élőholt lényt 15 TVP-ért, potya TP!

- vértek, sisakok, stb: a vassisakot amint tudod cseréld le kvazársisakra, a fekete bőrcsizmát varkaudar csizmaára vagy zangrozira. Boltban mindegyik szokott lenni (ha más nem Fehérbércben), Jerome köpenyével együtt (900 arany) ezekkel máris +4 a védelmed.
később, 18. szinten már hordhatsz arany pikkelyvértet (+20 AC), 20-tól tükörpáncélt (+22 AC), ezek általában mindig vannak a városok fegyverboltjaiban 8-10 ezer aranyakért.

- boltból vedd meg szintén pár fordulónyi arénázás után ezeket is: hősiesítő medál (#155 540 ap /db, griff nyakék (#1579) 240 ap /db, ezek is növelik a támadásodat és a védelmedet.

- és gyere a Jégmágusok Szövetsége KT-ba, mert akkor onnantól komponens nélkül szórhatod a Jégcsóvákat, egekben lesz a teológiád a csata közben dobált Jéghalálok miatt! (és persze a veterán kalandozók is ki tudnak segíteni 1-2 tárggyal, ha épp kell)
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.